Τυνησία: λιντσάρισμα ηγέτη της αντιπολίτευσης, άνεργοι καίνε αστυνομικό τμήμα



 

Κορυφώνεται το κλίμα έντασης στην Τυνησία. Ανεργοι επιτίθενται σε αστυνομικό τμήμα και του βάζουν φωτιά, ενώ τα κοσμικά κόμματα κινητοποιούνται κατά του ισλαμικού κόμματος  Ennahdha που το θεωρούν υπεύθυνο για το λιντσάρισμα  ενός ηγέτη της αντιπολίτευσης.

Το αστυνομικό τμήμα της
Citè al Amal, στο κυβερνείο του Gabes της Τυνησίας, δέχθηκε επίθεση και πυρπολήθηκε στη διάρκεια της νύχτας, από  εκατοντάδες εξοργισμένους άνεργους. Πριν την επίθεση είχαν προηγηθεί βίαιες συγκρούσεις μεταξύ ανέργων και αστυνομίας και χωροφυλακής. Οι διαδηλωτές μπλόκαραν τις κύριες οδούς πρόσβασης της πόλης, παραλύοντας την κυκλοφορία για ώρες.

Πρόκειται για το τελευταίο επεισόδιο μιας εκρηκτικής κατάστασης που ακολούθησε το θάνατο, την Πέμπτη στην Tataouine, ενός στελέχους του κόμματος
Nidaa Tounes, ενός κοσμικού  κεντρώου κόμματος  που μόλις ιδρύθηκε με σκοπό να αφαιρέσει τον έλεγχο της χώρας από τους ισλαμιστές.
 
Χωρίς οι δυνάμεις ασφαλείας να κάνουν κάτι για να το αποτρέψουν , μια πομπή του ισλαμικού κόμματος και των άλλων δύο πολιτικών  δυνάμεων που αποτελούν την πλειοψηφία – το Ettakatol και το Κογκρέσο για την Δημοκρατία - μετατράπηκε σε επίθεση κατά των γραφείων  ενός κοσμικού  κόμματος, με ομάδες μαγκουροφόρων σε έξαλλη κατάσταση να εισβάλλουν στο κτίριο και να κατακρεουργούν κυριολεκτικά τον  Lotfi Naguedh.

Άσκηση βίας καταγγέλλουν οι ακτιβιστές του Estelle



  














Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των ισραηλινών πολιτικών και στρατιωτικών αρχών, η επιβίβαση και κατάληψη του πλοίου - που μετέφερε τόνους τσιμέντου και ιατρικές προμήθειες απευθείας στα μαρτυρικό λαό της Γάζας – έγινε  χωρίς τη χρήση βίας και ''σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο και τις οδηγίες της ισραηλινής κυβέρνησης αφού έγινε κάθε δυνατή προσπάθεια να αποτραπεί το πλοίο να φτάσει στη Λωρίδα της Γάζας.'' 

Στην πραγματικότητα, η επίθεση στο πλοίο έγινε σε διεθνή ύδατα και πολλά χιλιόμετρα από τα χωρικά ύδατα της Λωρίδας της Γάζας. Και μερικοί από τους επιβάτες που απήχθηκαν από την ισραηλινή αστυνομία διαψεύδουν την επίσημη εκδοχή. 

Αν και οι ξένοι ακτιβιστές οδηγήθηκαν στη βάση της Μονάδας Oz στη Holon (τοποθεσία νοτιοανατολικά του Τελ Αβίβ), οι τρεις Ισραηλινοί οδηγήθηκαν στο αστυνομικό τμήμα της Ashdod για ανάκριση. Ένας από αυτούς,ο  Yonathan Shapira, κατάφερε να μιλήσει στη μητέρα του και της είπε ότι οι ισραηλινοί  στρατιώτες έκαναν χρήση όπλων Taser κατά ακτιβιστών.


[--->]

"Καταφύγιο από την παγκόσμια οικονομία ,ή επιστροφή στον προστατευτισμό"



Αριστερά, ξύπνα: με την κρίση της παγκοσμιοποίησης, το δόγμα του ελεύθερου εμπορίου είναι πια ξεπερασμένο.

Συνέντευξη του Emiliano Brancaccio του Πανεπιστημίου του
Sannio στον Marco Berlinguer
(εφημερίδα Pubblico, 20 Οκτωβρίου 2012)


Η θέση του Emiliano Brancaccio είναι ότι με την κρίση της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης, από τα πράγματα, αυξάνονται οι νέες μορφές προστατευτισμού και πολιτικού έλεγχου. Και ότι το δόγμα αυτό περνάει κρίση είναι πλέον άνευ ουσίας. Είναι λοιπόν καιρός η αριστερά να το συνειδητοποιήσει, αν δεν θέλει οι προτάσεις περιορισμού της κυκλοφορίας κεφαλαίων και εμπορευμάτων – που βρίσκουν  ολοένα και μεγαλύτερη  ανταπόκριση λίγο  πολύ παντού, ακόμη και στην Ιταλία – να γίνονται η σημαία δυνάμεων του λαϊκισμού και του εθνικισμού.

 
Ο προστατευτισμός ξαναγίνεται της μόδας; 
 Μεταξύ 2008 και 2012, η ​​Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει καταγράψει 534 νέα μέτρα προστατευτισμού. Δεν είναι μόνο η Αργεντινή, αλλά και γίγαντες, όπως η Κίνα, η Ινδία, η Βραζιλία και οι Ηνωμένες Πολιτείες που έχουν εισάγει περιορισμούς. Η ίδια η Ρωσία άρχισε να εφαρμόζει 80 νέα μέτρα προστατευτισμού, κάτι που λέει πολλά για το πώς σκοπεύει να διαχειριστεί την πρόσφατη προσχώρηση της στον ΠΟΕ, στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου. Η μόνη δύναμη που αντιστέκεται ακόμα στον πειρασμό να ασκήσει ελέγχους στις κινήσεις κεφαλαίων και εμπορευμάτων είναι ακριβώς η Ευρωπαϊκή Ένωση.Πίσω της βρίσκονται τα συμφέροντα της ισχυρότερης  χώρας, της Γερμανίας, η οποία από το ελεύθερο εμπόριο αντλεί μεγάλα οφέλη. Ωστόσο, όσο εξελίσσεται η κρίση, στην Ευρώπη και στην Ιταλία μεγαλώνει το κλίμα συναίνεσης για μέτρα ελέγχου του εμπορίου, περιορισμού των εισαγωγών και αποκατάστασης της εθνικής κυριαρχίας επί του νομίσματος. Αυταπατόμαστε αν πιστεύουμε ότι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτό το κύμα με τη συνήθη κενή ευρωπαϊκή ρητορική .

Στην πραγματικότητα, οι ενδείξεις προστατευτισμού δεν λείπουν. Ο ίδιος ο Marchionne, ο πρόεδρος των Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, επέκρινε το αδιάκριτο άνοιγμα στις εισαγωγές των προϊόντων αυτοκινητοβιομηχανίας  από την Ασία.
Και όχι μόνο: ο Marchionne ζήτησε επίσης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ορίσει τις μειώσεις της παραγωγικής ικανότητας των ευρωπαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων, ώστε να μείνουν αμετάβλητα τα μερίδια αγοράς: ένας πραγματικά κοινός ευρωπαϊκός σχεδιασμός του όγκου παραγωγής. Πρόκειται για μια θέση λογική  που ωστόσο δημιουργεί μια αντίφαση, δεδομένου ότι την ίδια στιγμή ο Marchionne υποστηρίζει την πλήρη ελευθερία μεταφοράς του κεφαλαίου της Fiat στο εξωτερικό και  απαιτεί από τους εργαζόμενους μια συνολική υποταγή στους νόμους της αγοράς. Αυτό είναι ένα ακόμη σύμπτωμα της κρίσης του φιλελευθερισμού και των ιδεολόγων του, που από τη μία προσπαθούν να υποστηρίξουν τα αστήρικτα προκειμένου να δικαιολογήσουν τις μαζικές κρατικές ενισχύσεις στο ιδιωτικό κεφάλαιο, και από την άλλη αξιώνουν να  έχουν ελευθερία κινήσεων στη σύγκρουση τους με τους εργαζόμενους.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Αυτή είναι η συμφωνία ελληνικής κυβέρνησης και τρόικας

Τα ψέματα τελείωσαν…  πλέον το θρίλερ της παραμονής της χώρας στο ευρώ που παίχτηκε κοντά τρία χρόνια τώρα φτάνει στο τέλος του με ένα ΜΝΗΜΟΝΙΟ που τα έχει ΟΛΑ!! Πιο αναλυτικά μεταξύ άλλων προβλέπονται:
-περικοπές -αναδρομικές από 1ης Αυγούστου- στα ειδικά μισθολόγια που θα ξεκινούν από 2% και θα φτάνουν κλιμακωτά ως και 35%.
-κούρεμα μισθών στις ΔΕΚΟ ώστε οι μεικτές αποδοχές των εργαζομένων να μην ξεπερνούν τα 1.900 ευρώ τον μήνα.
-κατάργηση δώρων και επιδομάτων σε Δημόσιο και ΟΤΑ πέραν του ενιαίου μισθολογίου.
- μείωση στον αριθμό των δημόσιων υπαλλήλων (μία πρόσληψη για κάθε πέντε αποχωρήσεις) παντού σε συνδυασμό με τη διαθεσιμότητα του προσωπικού στους φορείς και τους οργανισμούς που καταργούνται ή συγχωνεύονται. (1% των δημοσίων υπαλλήλων θα πρέπει να τεθεί σε διαθεσιμότητα)
-υποχρεωτικές μεταθέσεις προσωπικού (οριζόντιες και κάθετες ) από τη μια περιοχή στην άλλη με θέσπιση Νόμου.
-εφαρμογή νέου μισθολογίου  του προσωπικού της Βουλής για την εξοικονόμηση 208 εκατ. ευρώ μέχρι το 2014!
-κατάργηση των φορολογικών κινήτρων επίτευξης στόχων ων δημοσίων υπαλλήλων
-εισαγωγή ειδικών ρυθμίσεων  για τη μείωση του προσωπικού στα σχολεία, τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ που δεν έχει σχέση με τη διδασκαλία (υποχρεωτικές μεταθέσεις, συγχώνευση σχολείων, μετακίνηση προσωπικού από τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα προς τον τομέα της παιδείας, μείωση του προσωρινού προσωπικού των ΑΕΙ και ΤΕΙ κατά 90%)
-κατάργηση όλων των περιορισμών που υπήρχαν στις μετατάξεις εργαζομένων στο Δημόσιο.
-καθιέρωση «Πόθεν Έσχες» για όλους όσοι παίρνουν επίδομα από το Δημόσιο ή τα Ταμεία τους. Θα ελέγχονται όλοι και εφόσον έχουν εισοδήματα π.χ. άνω των 30.000 ευρώ των χρόνο ή μεγάλη περιουσία θα χάνουν το επίδομα. Κάτι ανάλογο θα εφαρμοστεί και για τις συντάξεις των ανύπαντρων θυγατέρων στρατιωτικών και δημοσίων υπαλλήλων οι οποίες σε πρώτη φάση θα χάσουν τη μισή σύνταξη.

Ενημέρωση για τους επιβάτες του ESTELLE

[ 21.10.2012 ]
Αναδημοσίευση δελτίου τύπου της Πρωτοβουλίας Ένα Καράβι για τη Γάζα, με ενημέρωση για τους επιβάτες του Estelle

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πρωτοβουλία “Ένα Καράβι για τη Γάζα”
Νοταρά 6, Εξάρχεια
Τηλ. 210-3800933
www.shiptogaza.gr
Προς άμεση δημοσίευση
Θέμα: Ενημέρωση για τους επιβάτες του ESTELLE


Αθήνα, 21 Οκτωβρίου 2012 – 03:10

Όπως είναι γνωστό, σήμερα μεταξύ 11:30 και 12:00 το πρωί στα διεθνή ύδατα 35 ν.μ. από τις ακτές της Γάζας, ο ισραηλινός στρατός κατέλαβε με πολεμική επιχείρηση το ιστιοφόρο ESTELLE και συνέλαβε πλήρωμα και επιβάτες. Από εκείνη την ώρα το ESTELLE, κυβερνώμενο από Ισραηλινούς στρατιωτικούς, οδηγήθηκε στο λιμάνι του Ασντόντ, στο οποίο κατέπλευσε στις 22:46 όπως έδειξε το AIS του πλοίου. Από την ώρα της κατάληψης μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ κανένα νέο για την τύχη των επιβατών του.

Μοναδική πηγή πληροφοριών πλέον είναι το υπουργείο  Εξωτερικών του Ισραήλ, το οποίο υποτίθεται ότι ενημερώνει σωστά το ελληνικό ΥΠΕΞ. Οι πληροφορίες που μας μεταφέρθηκαν από το ελληνικό ΥΠΕΞ σχετικά με τις προθέσεις των ισραηλινών αρχών είναι ότι οι κρατούμενοι θα μεταφερθούν στο κέντρο κράτησης του Υπουργείου Εσωτερικών στο Χολόν και μετά από την καταγραφή και την ανάκριση θα μεταφερθούν στην φυλακή Γκιβόν στο Ράμλε. Μόνον εκεί θα μπορέσουν οι διπλωματικοί εκπρόσωποι να συναντήσουν τους συλληφθέντες πολίτες των χωρών τους…

Αισθανόμαστε ιδιαίτερα ανήσυχοι για την τύχη των συντρόφων μας και είμαστε σε συνεχή επαφή με αλληλέγγυους βουλευτές και το ΥΠΕΞ.


ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ την εκδικητική τακτική που ακολουθούν οι ισραηλινές αρχές όπου 15 ώρες μετά την κατάληψη του ESTELLE δεν έχουν εμφανίσει τους απαχθέντες συντρόφους μας και έτσι δεν γνωρίζουμε ούτε εμείς, αλλά ούτε και οι ελληνικές αρχές σε τι κατάσταση βρίσκονται! 


Η Πρωτοβουλία Ένα Καράβι για τη Γάζα ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ την πειρατική αυτή ενέργεια του κράτους τρομοκράτη Ισραήλ, ενέργεια που αποδεικνύει για άλλη μία φορά το αληθινό πρόσωπο του σιωνιστικού απαρτχαϊντ.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ από τις αρχές του Ισραήλ:
  • Να επιτρέψουν την επικοινωνία μεταξύ των συλληφθέντων και των οικείων τους.
  • Να απελευθερώσουν άμεσα, χωρίς όρους και ταυτόχρονα ΟΛΟΥΣ τους απαχθέντες συντρόφους μας.
  • Να επιστρέψουν άμεσα το ιστιοφόρο ESTELLE, καθώς και να δοθούν αποζημιώσεις για ζημιές που τυχόν υπέστη από την στρατιωτική επιχείρηση κατάληψής του.
Να υπενθυμίσουμε ότι στο πλοίο επιβαίνουν συνολικά 30 διεθνείς αλληλέγγυοι, εκ των οποίων 5 είναι Έλληνες πολίτες: Βασίλης Διαμαντόπουλος (βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ)
Δημήτρης Κοδέλας (βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ)
Βαγγέλης Πισσίας (συντονιστής αποστολής)
Λουκάς Σταμέλλος (μέλος Γραμματείας “Ένα Καράβι για τη Γάζα”)
Μιχάλης Τικτόπουλος (μέλος Γραμματείας “Ένα Καράβι για τη Γάζα”)
 
Πρωτοβουλία “Ένα Καράβι για τη Γάζα”

[--->]