Σύλληψη ασθενή του Μητροπολιτικού Κοινωνικού Ιατρείου Ελληνικού


Έκκληση ώστε να μην εμποδίζεται η απρόσκοπτη προσέλευση μεταναστών στο Ιατρείο

Σύμφωνα με το Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού, την περασμένη Δευτέρα μετανάστης ασθενής του που μόλις είχε φύγει από το ιατρείο, συνελήφθη από την αστυνομία στο σταθμό του μετρό Ελληνικού.

«Η μόνη παρανομία που είχε κάνει είναι ότι δεν είχε νομιμοποιητικά χαρτιά, αφού λόγω της έλλειψης όλων των ενσήμων που απαιτούνται δεν μπορούσε να ανανεώσει τα χαρτιά του» τονίζει το Ιατρείο.

«Ο άνθρωπος αυτός ζήτησε την βοήθεια μας και του την προσφέραμε, όπως και κάνουμε σε κάθε πολίτη που την ζητάει.  Στην συνέχεια το κράτος τον συλλαμβάνει σχεδόν στην πόρτα μας και τον κρατάει έγκλειστο 4 μέρες μέσα στα κρατητήρια του Α.Τ. Ελληνικού, αφήνοντας την γυναίκα και τα δύο του παιδιά (ένα αγόρι 15 χρονών και ένα κορίτσι 8 ετών) μόνους στο σπίτι, να μην ξέρουν τι θα τους ξημερώσει.

Θεωρούμε ότι θα ήταν περιττό, αλλά θα το κάνουμε, να τονίσουμε ότι είναι απαράδεκτο ένας ασθενής να συλλαμβάνεται λίγα  μέτρα μακριά από ένα ιατρείο από το οποίο μόλις είχε βγει.

 Είναι επίσης απαράδεκτο να συλλαμβάνεται ένας άνθρωπος που είχε την ατυχία να λήξει η άδεια παραμονής του, πόσο μάλλον όταν αυτός ο άνθρωπος προστατεύει και στηρίζει μια ολόκληρη οικογένεια.

Ζητάμε ο Ζ.Ρ. να απελευθερωθεί άμεσα από τα κρατητήρια του Α.Τ. Ελληνικού και επίσης ζητάμε να μην ξανά επαναληφθεί ανάλογο περιστατικό με ασθενείς που επισκέπτονται το ιατρείο μας.

Ας αναλογιστούμε όλοι μας το τι σημαίνει να φοβάται ένας άνθρωπος να επισκεφτεί ένα ιατρείο για να λύσει κάποιο πρόβλημα υγείας που έχει.  Ζητάμε από την πολιτεία να δείξει τον απαιτούμενο σεβασμό και να αναθεωρήσει άμεσα την στάση της», προσθέτει το ΜΚΙΕ.

Ο εθελοντής ιατρός του Μητροπολιτικού Κοινωνικού Ιατρείου Ελληνικού, Γιώργος Βήχας, μιλώντας στην «Εφ.Συν.» έκανε έκκληση ώστε να μην εμποδίζεται η απρόσκοπτη προσέλευση μεταναστών στο Ιατρείο ώστε να υποβάλλονται στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.

Το μετανάστη επισκέφθηκαν μέλη του ΜΚΙΕ. Διαπίστωσαν πως κρατείται κάτω από καλές συνθήκες και γίνονται προσπάθειες ώστε να αφεθεί ελεύθερος ακόμα και μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Τα παραλειπόμενα των φοιτητικών εκλογών




Τι φωνάζουν οι ΔΑΠίτες του ΠΑΠΕΙ σε αυτό το στιγμιότυπο;
"Και Α και ΟΥ, Γερούν και ΔΑΠ-ΝΔΦΚ";
"Γερά Γερούν, Γερούν και ΔΑΠ-ΝΔΦΚ";

  Υπόψιν των νεότερων ότι τη δεκαετία του 80 οι ΔΑΠίτες φώναζαν το εξής σύνθημα στα αμφιθέατρα: "Ζήτωσαν οι Χίτες, οι ταγματασφαλίτες, ζήτω η ΟΝΝΕΔ και οι ΔΑΠίτες" 


[--->] 

Όπου Γερούν, ο γνωστός Γερούν Ντάισελμπλουμ και ο νοών νοείτω

καμιά συμφωνία δεν θα λειτουργήσει χωρίς πολιτική νομιμοποίηση από τον Λαό

 και δεν περνάει καμιά συμφωνια χωρίς αυτή.

Ενας θρύλος έφυγε

B.B. King
«Blues Boy King» 


 

BB King & Etta James - There Is Something On Your Mind 


«Oι περισσότεροι μαύροι τα μισούσαν, τους θύμιζαν την εποχή της δουλείας, προτιμούσαν τη μουσική των λευκών για να ξεφύγουν από την απομόνωση των γκέτο», εξηγεί ο P. Mανθούλης. H αναβίωση των μπλουζ στη Mεγάλη Bρετανία των σίξτις δεν είχε φτάσει στην Aμερική. Mόνο ένας μπλούζμαν, ο Mπι Mπι Kινγκ, μπορούσε να ζει από τη δουλειά του. Oλοι οι άλλοι είχαν εξαφανιστεί.

 Όπως γράφει και ο Christian Zimmer στο βιβλίο του Κινηματογράφος και Πολιτική [Εξάντας, Αθήνα 1976]: «Το μπλουζ είναι επίσης μια τέχνη εγκατάλειψης, που προσφέρει στον μαύρο ένα καθαρό αισθητικό ξεπέρασμα των προβλημάτων του και που μ’ αυτόν τον τρόπο του αφαιρεί τον πόθο για ένα πολιτικό ξεπέρασμα.(…) Κι εδώ βρίσκεται ο κίνδυνος. Ζαλισμένος από το να τραγουδάς τη ζωή σου, καταλήγεις να ξεχνάς ότι ίσως πρέπει να την αλλάξεις».


«Η γενιά της αμφισβήτησης άκουγε ποπ και ροκ, οι μικροαστοί φανκ, σόουλ και Τζέιμς Μπράουν».
«Εμείς λέμε ‘τα μπλουζ’. Στα αγγλικά η λέξη είναι στον ενικό». 
«Όσο τα μπλουζ ανεβαίνανε στα βόρεια και στις μεγαλουπόλεις χάνανε την αθωότητα της υπαίθρου και ερχόμενα σε επαφή με πιο επαγγελματίες μουσικούς κερδίζανε σε τεχνική και ύφος».
«Τα ρεμπέτικα και τα μπλουζ δεν μεταφράζονται». 
«Η λαϊκή ποίηση απευθύνεται σε κοντινούς ανθρώπους, δεν γράφεται για το ευρύ κοινό».
«Όταν σφίγγουν τα δόντια οι μπλούζμεν αυτολογοκρίνονται». 
«Στις αμερικανικές φυλακές οι τρόφιμοι είναι μαύροι κατά 80%».
«Τα μπλουζ έχουν δύο ρίζες. Τα τραγούδια της δουλειάς, τα work songs και το γκόσπελ, τους θρησκευτικούς ύμνους». 
«Το Ράικερς Άιλαντ ήταν ένα νησάκι στο Ανατολικό Ποτάμι, όχι πολύ μακριά από το Χάρλεμ. Μόνο μια φυλακή είχε. Σκέφθηκα πως θα υπάρχουν μπλούζμεν εκεί, δεν γινόταν να μην υπάρχουν. Πήρα τη φυλακή στο τηλέφωνο και βεβαιώθηκα». 
«Τα μπλουζ είναι μοιρολατρικά τραγούδια, δεν έχουν διέξοδο. Ο Μπι Μπι Κινγκ κατάφερνε, όταν ήθελε, να τα γυρίσει σε ποζιτιβίστικη γιορτή».
Ροβήρος Μανθούλης

Το τυράκι της φάκας (για γέλια και για κλάματα)



 
 «Άρθρο  2
Η  Κοινότητα  έχει  ως  αποστολή, με  τη  δημιουργία  κοινής  αγοράς, οικονομικής  και νομισματικής  ένωσης  και  με  την  εφαρμογή  των
 Κοινών  πολιτικών  ή  δράσεων  που αναφέρονται  στα  άρθρα  3  και  3 Α, να  προάγει  την  αρμονική  και  ισόρροπη  ανάπτυξη των  οικονομικών  δραστηριοτήτων  στο  σύνολο  της  Κοινότητας, μια Σταθερή  και διαρκή, μη  πληθωριστική  και  σεβόμενη  το  περιβάλλον
 ανάπτυξη, έναν  υψηλό  6αθμό σύγκλισης  των  οικονομικών επιδόσεων, ένα  υψηλό  επίπεδο  απασχόλησης  και  κοινωνικής  προστασίας, την  άνοδο  του  βιοτικού  επιπέδου  και  της  ποιότητας
 ζωής, την οικονομική  και  κοινωνική συνοχή και την αλληλεγγύη μεταξύ των κρατών μελών.»