Ραγδαία φτωχοποίηση για τους πολλούς φέρνουν τα μέτρα για την κλιματική αλλαγή

 Κανονικά, αν η ΕΕ δεν είχε τυφλωθεί από αυτό το ιδιότυπο κράμα φονταμενταλισμού της αγοράς και ταξικού κλιματικού φοντεμανταλισμού έπρεπε να ανακήρυττε το χρηματιστήριο ρύπων ως το πιο αποτυχημένο εγχείρημα που έχει υλοποιηθεί ποτέ. Μάρτυρας οι αλλεπάλληλες αποφάσεις επανενεργοποίησης των μονάδων άνθρακα σε όλη την Ευρώπη τους τελευταίους μήνες και ο τριπλασιασμός της τιμής των ρύπων σε ενάμισι χρόνο!

Αντί λοιπόν να καταργήσουν το χρηματιστήριο ρύπων επεκτείνουν το πεδίο δράσης του (συμπεριλαμβάνοντας στις διατάξεις ακόμη και κλάδους οι οποίοι εξαιρούνταν, που σημαίνει κι άλλες αυξήσεις) ενώ δημιουργούν κι άλλα χρηματιστήρια για να αυξήσουν την τιμή στα καύσιμα κίνησης και θέρμανσης. Το αποτέλεσμα φυσικά θα είναι κάθε είδους εισιτήριο (από αστικό και ακτοπλοϊκό μέχρι αεροπορικό) να εκτοξευθεί και μαζί τους το κόστος της θέρμανσης! Η ενεργειακή φτώχεια θα γνωρίσει νέες δόξες!

του Λεωνίδα Βατικιώτη

 

Το 2035 θα σταματήσουν να πουλιούνται οχήματα με μηχανές εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη. Η απόφαση που έλαβαν οι υπουργοί Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις 29 Ιουνίου θα φτωχύνει εκατομμύρια πολίτες κατά δύο τρόπους. Επειδή μετά την 1/1/2035 θα είναι αναγκασμένοι να αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είναι πιο ακριβά σε σχέση με τα συμβατικά κι επειδή σύντομα θα ακούσουμε μια ημερομηνία ακόμη, μεταγενέστερη, στην οποία τα πετρελαιοκίνητα ή βενζινοκίνητα αυτοκίνητα θα απαγορεύεται να κυκλοφορούν στους δρόμους της Ευρώπης. Κατά συνέπεια όσοι δαπάνησαν και θα δαπανήσουν για αγορά συμβατικών ΙΧ θα αποδειχθούν πεταμένα λεφτά!

 

Η συγκεκριμένη ρύθμιση ωστόσο δεν ισχύει για όλους τους Ευρωπαίους πολίτες. Εξαιρούνται όσοι θέλουν, και κυρίως όσοι μπορούν, να αγοράζουν αυτοκίνητα υπερπολυτελείας όπως Φεράρι, Μαζεράτι, Λαμποργκίνι, Μπουγκάτι, κ.α. Είναι αυτοκίνητα που κοστίζουν ακόμη και 2 ή 3 εκ. ευρώ. Η Ευρωπαϊκή Ένωση λοιπόν, με μια φωτογραφική διάταξη εξαίρεσε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων που παράγουν και πουλάνε λιγότερα από 1.000 τεμάχια ετησίως από μια υποχρέωση που αφορά εκατοντάδες εκατομμύρια πολίτες, μεταξύ των οποίων και τους φτωχότερους, που αντί να στηριχθούν, φτωχοποιούνται ακόμη περισσότερο!

 

Διαφορετικά ειπωμένο: Ας προσπαθήσουμε να σκεφτούμε ποιες κοινωνικές ομάδες έπρεπε να εξαιρεθούν και θα πρότεινε ο καθένας ή κάθε μία μας από μια απόφαση υποχρεωτικής μετάβασης από συμβατικό σε ηλεκτροκίνητο όχημα. Άλλοι θα απαντούσαν οι συνταξιούχοι, άλλοι θα απαντούσαν οι φτωχοί κάτοικοι της παραμεθόριου κι άλλοι όσοι έχουν εισόδημα κάτω ενός ορίου, πχ του ορίου φτώχειας. Ε, οι ευρωπαίοι ηγέτες, δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για τους χρηματοδότες τους, απάντησαν τους κατόχους Φεράρι και Μαζεράτι…

 

Η συγκεκριμένη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι προκλητική και αποκαλυπτική. Δείχνει ότι η ευαισθησία της ΕΕ για την κλιματική αλλαγή είναι υποκριτική. Η ΕΕ και όλες οι κυβερνήσεις της άλλες φορές συνειδητά και σχεδιασμένα και άλλες φορές επειδή …απλά λόγω ταξικής θέσης δεν μπορούν να αντισταθούν στην γοητεία μιας …Μπουγκάτι, εκμεταλλεύονται την κλιματική αλλαγή για να πετύχουν μια αλλαγή των κοινωνικών συσχετισμών σε βάρος των φτωχότερων!

 

Το αποτέλεσμα είναι πώς η κλιματική αλλαγή θα συνεχίσει να προελαύνει, όπως προελαύνει χρόνο με τον χρόνο εδώ και δεκαετίες επειδή τα μέτρα που λαμβάνουν οι κυβερνήσεις είναι άσφαιρα. Και τα δάκρυά τους κροκοδείλια! Τα χύνουν δε μόνο όταν πρόκειται να επιβάλλουν αντιλαϊκά μέτρα. Χαρακτηριστική περίπτωση η ελληνική κυβέρνηση που, βασιλικότερη του βασιλέως, με τον κλιματικό νόμο που ψήφισε τον Μάιο επίσπευσε ακόμη περισσότερο, κατά πέντε χρόνια το 2030(!), την ημερομηνία απαγόρευσης αυτοκινήτων με μηχανή εσωτερικής καύσης. Προφανώς για να διευκολύνει τους εισαγωγείς αυτοκινήτων που θα δουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται…

 

Και σε ό,τι αφορά την ουσία, την στάση δηλαδή σε ένα καλόπιστο ερώτημα αν έστω κι αυτή η ημερομηνία μειώσει το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν στην ατμόσφαιρα οι στόλοι των ΙΧ, η απάντηση είναι πως το πρόβλημα της Ευρώπης δεν έγκειται στα αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης. Το πρόβλημα έγκειται στα ίδια τα αυτοκίνητα. Αν οι ευρωπαίοι ηγέτες ενδιαφέρονταν πραγματικά για την μείωση των επικίνδυνων αερίων θα λάβαιναν μέτρα για την μείωση των αυτοκινήτων και για να μπει ένα τέρμα στην περιβαλλοντική υποβάθμιση που προκαλεί ο διαρκώς αυξανόμενος στόλος των ΙΧ από την μια άκρη της Ευρώπης στην άλλη. Ενδεικτικά, στην ΕΕ τα επιβατηγά ΙΧ ανά 1.000 κατοίκους το 2016 ανέρχονταν σε 524, το 2017 σε 535, το 2018 σε 547, το 2019 σε 555 και το 2020 σε 560. Αυτοί οι αριθμοί που ισοδυναμούν με θρίαμβο για την γερμανική, γαλλική και ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία αποτελούν κόλαφο για την ποιότητα και το κόστος ζωής των Ευρωπαίων. Το κακό με τα ΙΧ στην Ευρώπη, ως αποτέλεσμα της συστηματικής και χρόνιας υποβάθμισης των δημόσιων συγκοινωνιών, έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο ώστε οι Ευρωπαίοι ξεπέρασαν ακόμη και τους Αμερικανούς στην κατοχή επιβατηγών αυτοκινήτων.

 

Αν ήθελαν λοιπόν υπουργοί και Ευρωκοινοβούλιο θα ψήφιζαν την ενίσχυση των δημόσιων συγκοινωνιών και των μέσων σταθερής τροχιάς με γενναίες επενδύσεις και την μείωση του εισιτηρίου τους. Αντί αυτού ψήφισαν την εξαίρεση της Φεράρι… Άξιος ο μισθός τους!

 

Η απόφαση για την κατάργηση των ΙΧ δεν ήταν η μοναδική οικονομικά επιζήμια για την κοινωνική πλειοψηφία απόφαση που έλαβαν οι υπουργοί Περιβάλλοντος της ΕΕ. Στη συνεδρίαση που λόγω των σοβαρών διαφωνιών διήρκεσε 17 ώρες αποφασίστηκαν μέτρα εξειδίκευσης του στόχου μείωσης το 2030 των επικίνδυνων για το θερμοκήπιο αερίων στο 55% του επιπέδου του 1990 («fit for 55» ή «προσαρμογή στο 55%» επί το ελληνικότερο). Το συγκεκριμένο πακέτο μέτρων, που παρουσιάστηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις 14 Ιουλίου 2021 πυροδοτώντας την έκρηξη της τιμής του φυσικού αερίου στο χρηματιστήριο του Άμστερνταμ είναι ο ενδιάμεσος στόχος για την επίτευξη του απώτερου (όσο και αμφιλεγόμενου) στόχου της κλιματικής ουδετερότητας το 2050.

 

Η συνεδρίαση των υπουργών Περιβάλλοντος της ΕΕ θα μας στοιχίσει πολύ ακριβά επειδή κατέληξαν σε ένα σύνολο μέτρων που, πέραν του έτους απόσυρσης των αυτοκινήτων με μηχανή εσωτερικής καύσης, περιλαμβάνουν την μεταρρύθμιση της αγοράς άνθρακα της Ευρώπης και νέους εθνικούς στόχους για μείωση των εκπομπών. Το χειρότερο που αποφασίστηκε αφορά την δημιουργία ενός νέου χρηματιστηρίου ρύπων, ανάλογο του χρηματιστηρίου δικαιωμάτων ρύπων που ήδη λειτουργεί για την παραγωγή ενέργειας κι άλλων κλάδων, το οποίο θα αφορά τις μεταφορές και τα καύσιμα θέρμανσης. Ως έτος έναρξης ορίστηκε το 2017, ένας χρόνος αργότερα από τον αρχικό στόχο. Αυτό σημαίνει ότι την έκρηξη της τιμής που είδαμε στην λιγνιτική παραγωγή, σε σημείο ώστε να γίνει απαγορευτική για τους πόλλούς, θα τη δούμε σε λίγα χρόνια να συμβαίνει στην μετακίνησή και την θέρμανσή μας!

ΟΙ ΚΟΥΡΔΟΙ ΣΤΟ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ

 Tου Ερρίκου Φινάλη

Ξεχειλίζει η «κατανόηση» όλων για τις απαιτήσεις της Τουρκίας

Στη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ η Ρωσία ορίστηκε και επίσημα πλέον ως η μεγαλύτερη απει-λή (έπεται και η Κίνα...).

Όμως άλλος έκλεψε την παράσταση: ο Ερντογάν.«Δίκαια», αφού υπαγόρευσε όρους στους πάντες, και απέσπασε κι άλλες παραχωρήσεις.

Όσες διαβεβαιώσεις και να δίνονται ότι η Άγκυρα ούτε ζήτησε ούτε έλαβε ανταλλάγματα για να άρει το βέτο στην ένταξη της Σουηδίας και της Φινλανδίας, όλοι ξέρουν ότι αυτά ειπώνονται επειδή πρέπει να τηρούνται τα προσχήματα.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΪΝΤΕΝ ο Ερντογάν ζήτησε –και έλαβε– τη δέσμευση για τα αεροσκάφη F-16. Τουλάχιστον. Από τους «μεγάλους» της Ευρώπης ζήτησε –και έλαβε– τη διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρχουν πια περιορισμοί στους εξοπλισμούς του.

Από τη Σουηδία και τη Φινλανδία, τέλος, ζήτησε –και έλαβε– όχι μόνο υλικά ανταλλάγματα,αλλά και δηλώσεις νομιμοφροσύ-νης.Όσο κι αν οι «προοδευτικές» Σκανδναβές πρωθυπουργοί προσπαθούν να χρυσώσουν το χάπι στην κοινή γνώμη τους με αστειότητες («αυτά που υπογράψαμε ήδη τα εφαρμόζουμε»), η αλήθεια είναι ότι έκαναν τεμενάδες.Το γνωρίζουν πολύ καλά και οι ίδιες,και ο τελευταίος ακόμη Σουηδός και Φινλανδός.

ΠΩΣ ΕΞΗΓΟΥΝ το γεγονός ότι θεωρούν πλέον μιάσματα προς αποφυγή τους μέχρι χθες «ήρωες Κούρδους»; Και τι θα κάνουν τώρα που ο Ερντογάν, με το καλημέρα, ζητά την έκδοση-συγκεκριμένων πολιτικών προσφύγων που ζουν στις χώρες τους;

 Οι «πολιτισμένοι» Σκανδιναβοί, που δεν σήκωναν μύγα στο σπαθί τους,πρέπει να περάσουν από το σουλτανικό ταμείο. Ή να ρισκάρουν μια επαναφορά του βέτο.

Μήπως ξαφνικά θα ανακαλύψουν ότι οι εν λόγω πρόσφυγες είναι τρομοκράτες που τους αξίζουν μόνο τα μπουντρούμια του Ερντογάν; Μέσα από όλο αυτό το κυνικό παζάρι ίσως βγει κι ένα καλό: θα είναι πια δύσκολο να μας ζαλίζουν με «ευρωπαϊκές αξίες» και «ανθρωπιστικές αρχές».

ΜΙΑΣ ΚΑΙ περί Κούρδων ο λόγος, και αυτοί θα αναγκαστούν να βγάλουν συμπεράσματα από όσα αισχρά διαδραματίστηκαν στη σύνοδο της «σωστής πλευράς της ιστορίας».

Κάποτε σύν-θημά τους ήταν το «οι μόνοι φίλοι μας είναι τα βουνά μας». Σταδιακά αυτό ξεχάστηκε, αφού η κουρδική ηγεσία θεώρησε ότι οι Δυτικοί προσφέρουν ομπρέλα προστασίας.

Όμως...πόσο πολύ έχει πληγεί από αμνησία αυτή η ηγεσία;

Διότι δεν είναι ούτε μία ούτε δύο οι φορές που οι Δυτικοί, αφού τους χρησιμοποίησαν, τους εγκατέλειψαν στο έλεος των εχθρών τους. Τώρα τους σπρώχνουν ακόμη μια φορά στο θυσιαστήριο.

«ΞΑΦΝΙΚΑ» οι Κούρδοι διαπιστώνουν ότι στη σύνοδο του ΝΑΤΟ «αποκαλύφθηκε το αληθινό πρόσωπο του λεγόμενου δυτικού δημοκρατικού συστήματος» και ότι εκεί «επικυρώνονται οι σφαγές και οι διαχρονικές γενοκτονικές πολιτικές του τουρκικού κράτους κατά του κουρδικού λαού» *. Kάλλιο αργά παρά ποτέ; Και με τι κόστος το πάθημα θα γίνει μάθημα;

Δεν υπάρχει εύκολος και γρήγορος δρόμος για να κερδίσει ένας λαός την ελευθερία του και την αξιοπρέπειά του!

ΘΑ ΕΙΣΒΑΛΕΙ τώρα ο Ερντογάν βαθύτερα στη Συρία; Οι ΗΠΑ και η Ρωσία, καθεμιά για τους λόγους της, τον παρακαλούν(!) να μην το πράξει. Σε παρακάλια ο Ερντογάν δεν δίνει σημασία. Ακόμη λιγότερο τον απασχολεί τυχόν αντίδραση της «διεθνούς κοινότητας». Της ίδιας που επί δεκαετίες αδιαφορεί για τον ακρωτηριασμό της Κυπριακής Δημοκρατίας – και μάλιστα καλεί τα θύματα να προχωρήσουν σε αυτοχειριασμό ώστε να ικανοποιηθούν οι θύτες...

Ποιος θα διαμαρτυρηθεί λοιπόν αν η Άγκυρα επεκτείνει την κατοχή; Οι Κούρδοι και οι Σύριοι.

Δηλαδή κανείς.

ΤΙ ΛΕΝΕ τώρα και οι Ιρανοί, που πριν λίγες μόλις εβδομάδες διέρρεαν «προειδοποιητικά» ότι στη Συρία μπορεί να υπάρξει απευθείας στρατιωτική σύγκρουση μεταξύ τουρκικών και ιρα-νικών δυνάμεων ;**

Διαβεβαιώνουν ότι «κατανοούν πολύ καλά τις ανησυχίες της Τουρκίας για την ασφάλειά της», και επίσης ότι «μπορεί να καταστεί αναγκαία μια νέα τουρκικήειδική επιχείρηση στη Συρία»!***

Με τέτοιες δηλώσεις, πόση αξιοπιστία απομένει στις διαμαρτυ-ρίες του Ιράν για την παραβίαση των δικών του κυριαρχικών δικαιωμάτων; Όση και στις δια-βεβαιώσεις των Σκανδιναβών ότι παραμένουν πιστοί στις «αξίες» τους...


***


Οι λαοί και τα έθνη που καταπιέζονται ή απειλούνται δεν μπορούν να προστατευθούν πο-ντάροντας σε ιδιοτελείς «φίλους» ή καλοπιάνοντας  Σουλτάνους και γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους το  δίκιο άλλων λαών. Αυτό το μάθημα το έχει γράψει η Ιστορία. Όπως έχει γράψει και ότι λαοί με αντιστασιακό φρόνημα και βαθιά ενότητα δεν θα χαθούν. Τα υπόλοιπα είναι σκανδιναβικοί μύθοι και μεσανατολικά παραμύθια για εθελοτυφλούντες.




* Ανακοίνωση του ΡΚΚ (29/6/2022,ROJ News).

** Δηλώσεις του Αλί Ακμπάρ Φαραζί (13/6/2022, Middle East Monitor).

*** Δηλώσεις του Ιρανού ΥΠΕΞ (27/6/2002, Rudaw Media Network).


ΠΗΓΗ :Δρόμος της αριστεράς, 2/7/2022

Και τώρα η εταιρική μαφία

 



Αφού έκαψε την Εύβοια η πολιτική μαφία,τώρα αναλαμβάνει η εταιρική μαφία.

🔥 #Εύβοια 17 ΝΕΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ!

17 νέες άδειες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικούς σταθμούς αναρτήθηκαν χθες στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, κάποιες μέσα σε πυρόπληκτες περιοχές!!!

👉 στοιχεία από: http://www.eviatopblog.gr/2021/09/17_0652275780.html?m=1...

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 25,3 MW, στη θέση «ΜΑΚΡΥΑ ΛΕΝΙΑ», των Δημοτικών Ενοτήτων ΚΟΝΙΣΤΡΩΝ,ΤΑΜΥΝΕΩΝ, του Δήμου ΚΥΜΗΣ - ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «F-GRID ΝΕΜΕΣΙΣ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «F-GRID ΝΕΜΕΣΙΣ Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 25,3 MW, στη θέση «ΧΕΡΟΧΛΑΔΑ», της Δημοτικής Ενότητας ΚΟΝΙΣΤΡΩΝ, του Δήμου ΚΥΜΗΣ - ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «F-GRID ΝΕΜΕΣΙΣ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «F-GRID ΝΕΜΕΣΙΣ Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 119,6 MW, στις θέσεις «ΟΞΥΛΙΘΟΣ – ΔΥΣΤΟΣ – ΑΣΠΡΗ ΠΕΤΡΑ – ΠΥΡΓΑΡΙ – ΜΑΡΜΑΡΙ», των Δημοτικών Ενοτήτων ΑΥΛΩΝΟΣ, ΔΥΣΤΥΩΝ, ΚΟΝΙΣΤΡΩΝ, ΚΥΜΗΣ, ΜΑΡΜΑΡΙΟΥ, ΣΤΥΡΕΩΝ, των Δήμων ΚΥΜΗΣ - ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ, ΚΑΡΥΣΤΟΥ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΑΣΠΡΗ ΠΕΤΡΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 4,6 MW, στη θέση «ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ», της Δημοτικής Ενότητας ΔΥΣΤΥΩΝ, του Δήμου ΚΥΜΗΣ – ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «E.S. ENERGY ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «E.S. ENERGY LTD».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 4,6 MW, στη θέση «ΡΑΧΗ ΣΚΑΛΑ», της Δημοτικής Ενότητας ΣΤΥΡΕΩΝ, του Δήμου ΚΑΡΥΣΤΟΥ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΠΑΥΛΙΔΗΣ Α.Ε. ΜΑΡΜΑΡΑ ΓΡΑΝΙΤΕΣ».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 29,9 MW, στη θέση «ΜΑΚΡΟΛΟΥΚΑ», των Δημοτικών Ενοτήτων ΕΛΥΜΝΙΩΝ, ΙΣΤΙΑΙΑΣ, των Δήμων ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ - ΛΙΜΝΗΣ - ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ, ΙΣΤΙΑΙΑΣ - ΑΙΔΗΨΟΥ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 25,3 MW, στη θέση «ΨΗΛΟΣ ΒΡΑΧΟΣ», των Δημοτικών Ενοτήτων ΔΙΡΦΥΩΝ, ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, του Δήμου ΔΙΡΦΥΩΝ - ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 29,9 MW, στη θέση «ΤΕΛΕΘΡΙΟ», των Δημοτικών Ενοτήτων ΑΙΔΗΨΟΥ, ΙΣΤΙΑΙΑΣ, ΩΡΕΩΝ, του Δήμου ΙΣΤΙΑΙΑΣ - ΑΙΔΗΨΟΥ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 29,9 MW, στη θέση «ΠΡΙΩΝΑΣ», των Δημοτικών Ενοτήτων ΚΗΡΕΩΣ, ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, των Δήμων ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ - ΛΙΜΝΗΣ - ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ, ΔΙΡΦΥΩΝ - ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 23 MW, στη θέση «ΚΑΛΠΑΚΟΒΡΑΧΟΣ», των Δημοτικών Ενοτήτων ΔΙΡΦΥΩΝ, ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, του Δήμου ΔΙΡΦΥΩΝ - ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 29,9 MW, στη θέση «ΣΤΡΟΥΓΓΙΤΣΑ», των Δημοτικών Ενοτήτων ΚΗΡΕΩΣ, ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, των Δήμων ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ - ΛΙΜΝΗΣ - ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ, ΔΙΡΦΥΩΝ - ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 29,9 MW, στη θέση «ΜΠΑΡΔΑΚΟΣ», της Δημοτικής Ενότητας ΚΗΡΕΩΣ, του Δήμου ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ - ΛΙΜΝΗΣ - ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 18,4 MW, στη θέση «ΤΑΝΑΪΔΑ», της Δημοτικής Ενότητας ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, του Δήμου ΔΙΡΦΥΩΝ - ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 23 MW, στη θέση «ΓΕΡΑΚΟΒΟΥΝΙ», των Δημοτικών Ενοτήτων ΚΗΡΕΩΣ, ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, των Δήμων ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ - ΛΙΜΝΗΣ - ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ, ΔΙΡΦΥΩΝ – ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 29,9 MW, στη θέση «ΚΕΡΑΣΙΑ», της Δημοτικής Ενότητας ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, του Δήμου ΔΙΡΦΥΩΝ - ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 29,9 MW, στη θέση «ΠΥΞΑΡΙΑ», των Δημοτικών Ενοτήτων ΚΗΡΕΩΣ, ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, των Δήμων ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ - ΛΙΜΝΗΣ - ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ, ΔΙΡΦΥΩΝ - ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

Χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 23 MW, στη θέση «ΒΑΣΚΑΝΤΗΡΑ», των Δημοτικών Ενοτήτων ΚΗΡΕΩΣ, ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, των Δήμων ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ - ΛΙΜΝΗΣ - ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ, ΔΙΡΦΥΩΝ - ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ, της Περιφερειακής Ενότητας ΕΥΒΟΙΑΣ, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην εταιρεία με την επωνυμία «ΜΑΚΑRU ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το δ.τ. «MAKARU Ε.Π.Ε.».

[---->]