Στο πόρισμα, σύμφωνα με τα ΝΕΑ, μεταξύ άλλων αναφέρονται:
- στην κατάσβεση της πυρκαγιάς συμμετείχε ένα μόνο εναέριο μέσο
σε σχέση με τα 13 που συμμετείχαν στην κατάσβεση της φωτιάς στην Κινέτα που
είχε ξεσπάσει νωρίτερα την ίδια ημέρα.
- υπήρξε καθυστέρηση 30 λεπτών στην κινητοποίηση της
πυροσβεστικής για τη φωτιά στο Νταού Πεντέλης.
- ελικόπτερο που επόπτευε την πυρκαγιά στην Κινέτα και ύστερα
στάληθηκε στο Μάτι, έμεινε από καύσιμα.
- υπήρξε πλήρης σύγχυση και εσφαλμένες αντιδράσεις στο
Συντονιστικό Κέντρο της Πυροσβεστικής σε σχέση με την πορεία της φωτιάς παρότι
υπήρχαν αναφορές από αξιωματικούς που βρίσκονταν επιτόπου στο Μάτι.
- από μετεωρολογικά στοιχεία προκύπτει ότι ο άνεμος είχε
ταχύτητα 70χλμ/ώρα και όχι 110χλμ./ώρα όπως υποστήριξαν υπηρεσιακοί και
κυβερνητικοί παράγοντες.
- το Μάτι δεν περιλαμβανόταν στη λίστα της Πυροσβεστικής με τις
36 περιοχές της Αττικής με άναρχη δόμηση, μέσα στο δάσος, ώστε να λαμβάνονται
ειδικά μέτρα προστασίας στην εν λόγω περιοχή.
- υπήρξε μοιραίο λάθος της ΕΛΑΣ με τη διοχέτευση οχημάτων στη
λεωφόρο Ποσειδώνος στο Μάτι όταν έκλεισε η λεωφόρος Μαραθώνος.
- το συντονιστικό όργανο της περιφέρειας συνεδρίασε μετά την
καταστροφή.
- στο πόρισμα περιλαμβάνονται αναλυτικές αναφορές για τις
κινήσεις και τις επιλογές στις οποίες θα έπρεπε με βάση το υπάρχον νομοθετικό
πλαίσιο να προχωρήσουν τα ανώτατα στελέχη της Πυροσβεστικής.
[---->]