Εκτροπή Αχελώου ξανά

 

Η εκτροπή του Αχελώου είναι το πιο πολυδικασμένο έργο στην Ελλάδα. Το σχέδιο ξεκίνησε τη δεκαετία του 80 επί ΠΑΣΟΚ ως έργο για την άρδευση της Θεσσαλίας και ταυτόχρονα παραγωγής υδροηλεκτρικής ενέργειας.

Ένα μοντέλο που σε άλλες περιοχές προχώρησε, στην περίπτωση του Αχελώου έμελε να γίνει το γεφύρι της Άρτας, για δύο κυρίως λόγους.

Πρώτον γιατί αντέδρασε το γαλατικό χωριό της Μεσοχώρας, που ακόμη μέχρι σήμερα αρνείται να βυθιστεί στα νερά του φράγματος και δεύτερον γιατί αντέδρασε η Αιτωλοακαρνανία που δέχεται τον Αχελώο μέχρι τις εκβολές του και εννοεί να συνεχίσει να τον έχει.

Παράλληλα μια σειρά κινήματα, περιβαλλοντικές οργανώσεις κλπ συσπειρώθηκαν γύρω από την αντίδραση στο έργο που ακυρώθηκε έξι διαδοχικές φορές στο ΣτΕ και τώρα βρίσκεται στην έβδομη κατά σειρά δικαστική διαμάχη. Παρένθεση : Παρότι το έργο ακυρώθηκε τόσες φορές ωστόσο έχουν ήδη κατασκευαστεί σημαντικά τμήματα των έργων με δαπάνες που ξεπερνούν τα 500 εκατ. ευρώ, γιατί αν δεν φάνε το κατιτίς και οι εργολάβοι τι θα απογίνουν; κλέφτες θα γίνουν;

Πάνω από 30 χρόνια αυτή η κολώνα, αλλά φέτος ο Μητσοτάκης και ο Κουρέτας - ο "αριστερός" περιφερειάρχης Θεσσαλίας- μοιάζουν αποφασισμένοι. Με δραματικούς τόνους για τη λειψυδρία που απειλεί την αγροτική παραγωγή της Θεσσαλίας, ο Κουρέτας κάλεσε την κυβέρνηση να επιταχύνει τα έργα του Αχελώου και ο Μητσοτάκης ανταποκρίθηκε. Μάλιστα τον Μάρτιο δήλωσε την απόλυτη ανάγκη της εκτροπής προκειμένου να αντιμετωπισθεί το σοβαρό έλλειμμα νερού της Θεσσαλίας.

Στο σημείο αυτό θα κάνω μια δεύτερη παρένθεση για να θυμίσω τις αντιρρήσεις που διατυπώνουμε όσοι διαχρονικά υποστηρίζουμε ότι

- συνεχίζεται η άρδευση υδροβόρων καλλιεργειών σε μεγάλη κλίμακα,

- δεν έχουν προηγηθεί μέτρα εξοικονόμησης,

- υπάρχουν μεγάλες απώλειες στα αρδευτικά δίκτυα,

- δεν έχουν σχεδιαστεί τοπικά έργα ταμίευσης (μικρά φράγματα, λιμνοδεξαμενές, εμπλουτισμός υπόγειων υδροφορέων) κλπ

Φυσικά αυτά δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τους εθνικούς εργολάβους και γιαυτό στην Ελλάδα πάμε κατευθείαν στα μεγάλης κλίμακας, μεγάλου κόστους και μεγάλης καταστροφής έργα.

Αυτή την πρεμούρα για τη λειψυδρία της Θεσσαλίας υπό άλλες συνθήκες μπορεί και να τη χρεώναμε στους συνήθεις υπόπτους δηλαδή τους μεγαλοεργολάβους και τους παραγωγούς ρεύματος.

Φαίνεται όμως ότι δεν είναι μόνο αυτό. Όπως συζητιέται σε δημοσιεύματα από τον περασμένο Φλεβάρη, ένα ελληνοϊσραηλινό σχήμα με την κρατική ΔΕΠΑ σχεδιάζει την κατασκευή μονάδας ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο (CCGT) στη Λάρισα και ταυτόχρονα την κατασκευή «Κοιλάδας» για data center. 

Και ξέρετε τι χρειάζεται μια τέτοια κοιλάδα με datacenters; Ενέργεια, γιαυτό και την προικίζουν με το εργοστάσιο και πολύ νερό. Τόσο πολύ που μπορεί και να χρειάζεται πράγματι η εκτροπή του Αχελώου. Για τα Ισραηλινά κεφάλαια, όχι για την αγροτική παραγωγή του κάμπου.

Και ποια ακριβώς είναι αυτά τα κεφάλαια; Σύμφωνα με  δημοσίευμα του Οικονομικού Ταχυδρόμου είναι του ισραηλινού δισεκατομμυριούχου Γιακίρ Γκαμπάι. Ο οποίος σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα "πρωτοστάτησε μαζί με άλλες προσωπικότητες αλλά και ισχυρά επιχειρηματικά ονόματα των ΗΠΑ την περίοδο Οκτωβρίου 2023 – Μαΐου 2024 στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης υπέρ του Ισραήλ στον πόλεμο με τη Χαμάς." Σε απλή μετάφραση: ένα από τα καλόπαιδα που πλουτίζουν προπαγανδίζοντας τη γενοκτονία στη Γάζα.

Συνοψίζοντας: η κρατική ΔΕΠΑ μαζί με έναν δισεκατομμυριούχο που προωθεί τη σφαγή των Παλαιστινίων σχεδιάζουν τη μετατροπή του Θεσσαλικού κάμπου σε βιομηχανική περιοχή και χαβούζα datacenters. Στο σετ δώρου και η εκτροπή του Αχελώου για να καλυφθούν οι τεράστιες ανάγκες σε νερό ψύξης.

Εσείς τώρα αναστενάζετε κάθε φορά που έρχεται ο λογαριασμός του ρεύματος; μη στενοχωριέστε οσονούπω θα αναστενάζουμε και κάθε φορά που θα έρχεται ο λογαριασμός του νερού με την νέα απόφαση για την τιμολόγηση και τα φαραωνικά έργα που ετοιμάζουν. Οι μόνοι που δεν θα αναστενάζουν είναι αυτοί που πίνουν στην υγεία των κορόιδων. Και μας απασχολούν όλη μέρα τι κάνουν τα κόμματα, ποιοι πάνε που και τούμπαλιν, για να μη μαθαίνουμε από πουθενά αυτά που έχουν πραγματική σημασία.

 [----.>]

Βλέπε και : 

https://www.facebook.com/theodota.nantsou/posts/pfbid0UA3Y4oqNbaTU4hGv6Ta5nVqCzgPV1nSFiZqjLwSTtFCQeb2nrQ9MmL2eySEwG2ZZl 

 

ΑΠΟ ΑΠΟΙΚΙΑ ΧΡΕΟΥΣ, ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΣΙΩΝΑΖΙ

 

 

 Μπορεί να είναι εικόνα μνημείο


Αυτό το μεσαίο δάχτυλο, που δείχνει ο σιωναζί στους Συριανούς, είναι η τιμή της χώρας.

Αυτό το μεσαίο δάχτυλο, που δείχνει ο σιωναζί σε όλους μας, είναι η αξιοπρέπεια του γκουβέρνου των κούληδων αλλά και όλων εμάς, των υπηκόων του. 

Από το «κορίτσια, ο Στόλος», στο «κορίτσια, ο πελάτης Γενοστόνος».

Ξεπουλιόμαστε σε τιμή ευκαιρίας!

Από τους «δανειστές», στους Γενοκτόνους.

Στην Αλβανία, η Εξέγερση των Φλαμίνγκο,

κι εδώ, η δουλοπρέπεια  των στρουθοκαμήλων, 

• Το Διεθνές Εκπαιδευτικό Κέντρο Πτήσεων της Πολεμικής Αεροπορίας, το έχει αναλάβει η ισραηλινή Elbit Systems, που κάνει ασκήσεις στους ελληνικούς αιθέρες, για το πώς θα κατακρεουργήσει, πιο αποτελεσματικά, τη Γάζα, το Λίβανο, το Ιράν.

• Ο Θεσσαλικός κάμπος – κάποτε σιτοβολώνας της χώρας – μετατρέπεται σε μια χωματερή, εγκατάστασης ενός γιγάντιου data center, από την ισραhellινή εταιρία,  Clavenia Ltd.

Το Larissa data center θα καταναλώνει 100 εκατομμύρια λίτρα νερού ετησίως για την ψύξη των διακομιστών και ηλεκτρική ενέργεια αντίστοιχη με αυτή 500.000 νοικοκυριών ετησίως, για να αποθηκεύει τα δεδομένα των χρηματιστηρίων και τα δεδομένα των κάθε λογής predator/

• Στο Ελληνικό, που ξεπουλήθηκε στον Λάτση προς 148 ευρώ το τετραγωνικό, η ισραhellινή εταιρία, Yossi Avrahami, αγόρασε μεγάλης έκτασης οικόπεδα για την ανέγερση πολυτελών κατοικιών, για εύπορους Γενοκτόνους.

• H IDM Capital, πέρα από τα χιλιάδες διαμερίσματα, αγόρασε και την παραλιακή ζώνη Μπουρνιάς, στην Καλαμάτα, για ανέγερση πολυτελών εξοχικών, με αποκλειστική χρήση της παραλίας.

Πολυάριθμες άλλες κλειστές κοινότητες (gated communities) - με απαγόρευση εισόδου στους ιθαγενείς -  οικοδομούνται από την Επανομή της Θεσσαλονίκης, μέχρι τη Γλυφάδα, τη Βούλα, την Κρήτη, τη Λέσβο, τη Ρόδο, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Κέρκυρα κλπ.

• Οι ισραhellινές εταιρείες, Zoia και  Palmo , έχουν εξαγοράσει αμέτρητα διατηρητέα στην Αθήνα, από την Ομόνοια, ως το Κουκάκι και από την Κυψέλη, ως τα Εξάρχεια, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού κτιρίου που στέγαζε τη ΓΣΕΕ στην Αθήνα και την ιστορική Καπναποθήκη Σακκά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης  κι έχουν μετονομάσει ένα μεγάλο τρίγωνο στην περιοχή Ψυρρή, σε «Μικρό Τελ Αβίβ».

• Παράλληλα, η ισραhellινή εταιρία, Brown Hotels, επιδίδεται στην αγορά αμέτρητων ιστορικών κτιρίων και τη μετατροπή τους σε ξενοδοχεία φιλοξενίας των Γενοκτόνων, μηδέ εξαιρουμένου του ιστορικού κτιρίου στη Βεραντζέρου, 3.500 τ μ, που στέγαζε το ΚΚΕ και στο οποίο, πλέον Dave Red Athens,– τι τραγική ειρωνεία –  κυριαρχεί το κόκκινο χρώμα, στα υπνοδωμάτια διατηρήθηκαν τα συνθήματα, ως διάκοσμος, ενώ πάνω από καζανάκια φιγουράρουν πορτραίτα των Μαρξ και Λένιν.

Ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό!

Γινόμαστε, με απίστευτη ταχύτητα,  μια αξιοθρήνητη αποικία των Γενοκτόνων, ντροπιαστικοί ξεπουλητάδες της ιστορίας και της εθνικής μας κυριαρχίας, σε παρα-θεριστές,  που έχουν κάθε δικαιολογημένο θράσος να μας σηκώνουν το μεσαίο δάχτυλο. 

 

[---->]