Τύπος ιστιοφόρου. Χρησιμοποιήθηκε πολύ γιά ανίχνευση, μετάδοση μηνυμάτων, πειρατεία και ρήξη αποκλεισμού.
Ετσι παίζεται το παιχνίδι
Τέσσερις Κυριακάτικες εφημερίδες προλάβαμε να ξεφυλλίσουμε και όλες έχουν ένα … κοινό. Ολοσέλιδη διαφήμιση της εταιρείας «Ελληνικός Χρυσός». (Πιστεύουμε ότι η ίδια διαφήμιση υπάρχει σε όλες τις Κυριακάτικες εφημερίδες, πιθανόν με κάποιες εξαιρέσεις).
Αρχικά να πούμε ότι είναι άθλιο, παραπλανητικό και προβοκατόρικο το μήνυμα που θέλει να περάσει η συγκεκριμένη διαφήμιση.
«ΕΙΜΑΣΤΕ 1200… ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ», γράφει η Γκεμπελικής έμπνευσης αφίσα παρουσιάζοντας φωτογραφίες εργαζομένων. Ο στόχος της διπλός : Απ’ την μια να ταυτίσει τα συμφέροντα των καπιταλιστών που είναι αφεντικά της εταιρείας με αυτά των εργατών της, και δεύτερον να δημιουργήσει αρνητικούς συνειρμούς στους ακτιβιστές που παίρνοντας στοιχειώδη μέτρα αυτοπροστασίας έκαναν την ενέργεια τους, στο εργοτάξιο της εταιρείας, με στολές παραλλαγής και με κρυμμένα τα πρόσωπα τους φυσικά.
Το ότι μπουκώνει,η εταιρεία, με χρήμα της φυλλάδες –και αυτές φυσικά θα το ανταποδώσουν με τα ανάλογα ρεπορτάζ- δεν χρειάζεται να το συζητάμε. Ηδη αυτό η εταιρεία το έχει κάνει με αρκετές ιστοσελίδες.
Ετσι παίζεται το παιχνίδι που θα έλεγε και ο μακαρίτης Κακαουνάκης.
[--->]
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)