Ο ρόλος του Indymedia και κάποιες περίεργες μεταλλάξεις της «Αναρχίας»

   του Φώτη Τερζάκη

Το Indymedia δημιουργήθηκε πριν από αρκετά χρόνια σαν μια πλατφόρμα ελεύθερης αντισυστημικής ενημέρωσης και γρήγορα απέκτησε μεγάλη εκτίμηση στους αντιεξουσιαστικούς  και  κοινωνικά  ριζοσπαστικούς  κύκλους. Ανεπισήμως καθιερώθηκε σαν κάποιου είδους αναρχικός  «θεσμός»  στη  σφαίρα  της  πληροφόρησης,  και  τόσο  με  το  δημοσιευόμενο υλικό όσο και με την ανοιχτή δομή συμμετοχής που καθιέρωσε απέκτησε υπολογίσιμο κύρος σε ένα εκτεταμένο ακροατήριο. 

Με τα χρόνια ωστόσο αυτή η ανοιχτότητα συρρικνώθηκε, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί έγιναν πιο ισχυροί και, βοηθούσης της διαδικτυακής ανωνυμίας, λειτουργεί όλο και περισσότερο σαν όργανο μιας ομάδας-φάντασμα με ανεξιχνίαστη ταυτότητα. 

ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ κινητοποιήσεις ενάντια στην κατασταλτική ‒για να μη χρησιμοποιήσω βαρύτερες εκφράσεις‒ υγειονομική πολιτική μιας κυβέρνησης η οποία δεν κρύβει τις νεοφασιστικές της διαπλοκές (τα πρόσωπα που επιλέγει επικεφαλής του Υπουργείου Υγείας μιλούν καλύτερα από οιαδήποτε διακήρυξη θέσεων, και μαρτυρούν επιπλέον την υπαγωγή του υγειονομικού τομέα στις αρμοδιότητες της δημόσιας τάξης), περιέργως στο Indymedia εμφανίζονται κείμενα τα οποία, διανθισμένα ασφαλώς με φλογερή αντιφασιστική  ρητορεία,  ευθυγραμμίζονται κατ’ ουσίαν με τις απόψεις  της  κυβέρνησης,  των  υποτελών  ΜΜΕ  κι  εκείνου  του κομματιού της Αριστεράς που εξαγοράζει με κάθε είδους πολιτικά ή  προσωπικά  ανταλλάγματα  τη  λαλίστατη σύμπραξή του. 


Είναι ιδιαίτερα περίεργη μάλιστα η προσπάθεια  υπονόμευσης  των  δύο πρώτων και σημαντικότερων μαζικών κινητοποιήσεων με ρητό αντικείμενο την εναντίωση στα μέτρα βιοπολιτικού ελέγχου: της 14ης Ιουλίου στο Σύνταγμα, οργανωμένης από πολλούς φορείς διαφορετικών  πολιτικών  προελεύσεων, και την πρόσφατη της 2ας Οκτωβρίου στο Μοναστηράκι, οργανωμένης αποκλειστικά από συλλογικότητες  του  αριστερού-αντιεξουσιαστικού χώρου.

Όσον αφορά την κινητοποίηση της 14ης  Ιουλίου  δεν  θα  επανέλθω·  πρέπει  όμως  να  πω  ότι,  επειδή  βρέθηκα στην καρδιά των γεγονότων που κορυφώθηκαν σε μια βίαιη σύγκρουση με τη φασιστική συμμορία Propatria (1) (αυτό ακριβώς που αποκαλείται «παρέα με ναζί» στη γλώσσα εκείνων οι οποίοι, αν ήταν εκεί αντί να πουλούν αντιφασισμό της πολυθρόνας, θα βλέπαμε μιαν αντίστροφη έκβαση), έστειλα στην πλατφόρμα ένα κείμενο προς διόρθωση της εσκεμμένα στρεβλής εικόνας που έδωσαν τα συστημικά Μέσα (από τα τηλεοπτικά κανάλια μέχρι την ΕφΣυν και την Αυγή) αλλά και το ίδιο  το  Indymedia.  Το  κείμενο «φυσικά» δεν δημοσιεύθηκε... (2)  

Και  τώρα,  ενόψει  της  αναγγελθείσας συγκέντρωσης της 2ας Οκτωβρίου, στο Indymedia εμφανίζεται πάλι, δύο ημέρες νωρίτερα,  ένα  κείμενο  που  καταγγέλλει μία από τις βασικές διοργανώτριες ομάδες, την Contra Dystopia ‒ξαναζεσταίνοντας την ξεραμένη λάσπη της 14ης Ιουλίου‒, ως συνοδοιπόρο των φασιστικής ακροδεξιάς. (3) 

Υπόρρητο μήνυμα: όποιος καταγγέλλει τα κατασταλτικά υγειονομικά μέτρα, το έγκλημα των υποχρεωτικών εμβολιασμών και το νέο αποκρουστικό απαρτχάιντ για όσους αρνούνται την ιατρική αστυνόμευση, είναι ψεκασμένος,  συνομωσιολόγος, ανορθολογικός αρνητής της επιστημονικής αλήθειας και, σε τελευταία ανάλυση, ακροδεξιός.

Η Contra Dystopia απάντησε ήδη. Σε ό,τι με αφορά, δεν σκοπεύω να συνεχίσω με υποθέσεις για τον ρόλο  του  Indymedia.  Όποια  κι αν είναι τα κίνητρα της γραμμής του, εκείνο που μ’ ενδιαφέρει εδώ είναι δύο πράγματα. 

Πρώτον, να διορθώσω κάποιες τερατολογικές ανακρίβειες που λίγο έλλειψε να περάσουν ως «ειδήσεις»· και δεύτερον, να σκεφτώ επ’ αφορμή ένα γενικότερο φαινόμενο που εσχάτως με προβληματίζει βαθιά: το παραλήρημα νομιμότητας και συμμόρφωσης στην πιο ειδεχθή και απόλυτη μορφή καταστολής που έχει προσβάλει σαν μυστηριώδης πυρετός ένα διόλου ευκαταφρόνητο κομμάτι του αναρχικού χώρου.

Όπως βλέπει κανείς στην προαναφερθείσα ανάρτηση, κάποιος ανόητος  (δεν  ξέρουμε  αν  είναι  από τους συντάκτες του πρώτου κειμένου) κουνάει το δάχτυλο με ύφος στρατιωτικού ανακριτή και γράφει: Νομίζετε  ότι  θα  συνεχίσετε  να  μας  κοροϊδεύετε  για  πολύ  καιρό  ακόμα,  Contra  DystopiaH World Freedom Alliance και τα στελέχη της «Ελλήνων Συνέλευσις» που συμμετέχουν στη Διεπιστημονική Ένωση Υπεράσπισης της Δημοκρατίας  με  τους  οποίους  ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ αφίσα δεν είναι φασίστες;

Λοιπόν,  επειδή  τυχαίνει  να  είμαι  μέλος  της  Διεπιστημονικής  Ένωσης για την Υπεράσπιση της Δημοκρατίας και της Βιοηθικής, θα ήθελα ν’ αποσαφηνίσω για κάθε καλόπιστο αφελή ότι η World Freedom Alliance δεν έχει καμία οργανωτική σχέση με τη Διεπιστημονική Ένωση, παρότι ήταν όντως μία από τις οργανώσεις με τις οποίες συνυπογράψαμε αφίσα- κοινή  πλατφόρμα,  στο  πλαίσια  μιας χαλαρής και ad hoc σύμπραξης με κινήσεις πολιτών ειδικού σκοπού – ανεξαρτήτως πολιτικής τους προελεύσεως, που κάλυπτε στην πραγματικότητα ένα μεγάλο κι ετερογενές φάσμα (σε καμία περίπτωση ακροδεξιές ή φασιστικές,  πάντως)·  την  δε  «Ελλήνων Συνέλευσις»  δεν  την  ξέρω  καν: ούτε  έχει  την  παραμικρή  σχέση  με τη Διεπιστημονική Ένωση ούτε συμμετείχε  στην  σύμπραξη  και  την  αφίσα.  

Σε  λεγόμενα  όπως  τα παραπάνω όμως ‒όπως και σε αναρίθμητες απόπειρες σπίλωσης των οποίων έχω γίνει προσωπικά στόχος από διάφορα μέσα κοινωνικής  δικτύωσης‒  πιστεύω  πως  υπάρχει  κάτι  περισσότερο  από  απλή  παρεξήγηση  ή  κακή  πληροφόρηση: πρόκειται μάλλον για την εσκεμμένη στρατηγική αυτού που λέμε «δολοφονία προσωπικότητας», η οποία είναι ένα από τα κύρια όπλα των κρατούντων σε αυτό τον βρώμικο πόλεμο κατά οιουδήποτε διαφωνούντος.

ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ έχουν όμως οι αναρχικοί  ‒σαφώς  όχι  όλοι,  πρέπει  να  είναι  ξεκάθαρο‒  στη  λυκοσυμμαχία των τοποτηρητών της υγειονομικής νομιμοφροσύνης;

Πώς  δηλαδή  άτομα  και  ομάδες  με τόσο ακραία και υψηλόφωνα δηλωμένη ευαισθησία απέναντι σε κάθε παρέμβαση του κράτους στην ανθρώπινη ζωή και στις διανθρώπινες σχέσεις, απέναντι στην τεχνογραφειοκρατική χειραγώγηση του βιοσυστήματος και στους μηχανισμούς κοινωνικού αποκλεισμού, μοιάζουν να έχουν αναλάβει υπεργολαβικά την κυβερνητική προπαγάνδα  περί  «κοινωνικής  υπευθυνότητας»;  

Το  ίδιο  ερώτημα  ισχύει  βέβαια  σε  κάποιον  βαθμό και για τους ευρύτερους σχηματισμούς, κοινοβουλευτικούς και μη, της Αριστεράς, που έχουν αυτή τη στιγμή μετατραπεί στους φλογερότερους υπερασπιστές του πολυεθνικού εταιρικού πλέγματος στη βιομηχανία «υγείας». (4) Ωστόσο εδώ είναι ίσως ευκολότερο να βρει κάποιος απαντήσεις: μπορεί να σκεφτεί, ας πούμε, το σταλινικό φαντασιακό του αυταρχικού κολεκτιβισμού που κουβαλάει σαν κάποιου είδους κυτταρική μνήμη η υπαρκτή Αριστερά, τον αθεράπευτο τεχνικισμό της, αλλά και τις γνωστές διαπλοκές των ηγεσιών της με το κατεστημένο πολιτικό σύστημα... Οι αναρχικοί όμως;

Ασφαλώς έναν ρόλο παίζει σε όλες τις περιπτώσεις το τυφλό ανακλαστικό του φόβου. Ο υγειονομικός κίνδυνος είναι εύκολο μέσον για να συγκεκριμενοποιηθούν όλες οι βαθιές, ανομολόγητες και αδιάγνωστες αγωνίες που μαστίζουν τον σύγχρονο δυτικό άνθρωπο και, ως εκ τούτου, να προσφέρει μια πρόσκαιρη ανακούφιση στους πολύ πιο αόριστους υπαρξιακούς τρόμους. 

Πρόκειται ασφαλώς για ένα στοιχείο ανορθολογικό ‒ψυχοπαθολογικό,  για  να  είμαστε  ακριβείς‒  και,  ως  τέτοιο,  είναι  ασφαλώς  προ-πολιτικό.  Για  να  προσλάβει όμως οργανωμένη πολιτική  έκφραση  χρειάζονται κάποιοι πρόσθετοι παράγοντες, οι οποίοι δεν είναι απλώς ανορθολογικοί  με  τη  πρώτη  έννοια: αντιπροσωπεύουν μια ορθολογικότητα εργαλειακού τύπου, δηλαδή, στρατηγικούς υπολογισμούς και εκτιμήσεις κέρδους-ζημίας. 

Και  αυτό,  όπως  καταλαβαίνει  κανείς, δημιουργεί πολύ οδυνηρές  υποψίες  που  δεν  θα  ήθελα  να εκφράσω εδώ. Θα προτιμούσα να δω μια ξεκάθαρη ‒επώνυμη‒απάντηση απ’ όσους, ως άτομα ή συλλογικότητες, επιλέγουν την εξ αντικειμένου συστράτευση με τις δυνάμεις που προσπαθούν να μετατρέψουν ολόκληρο τον πλανήτη σε ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο στρατόπεδο συγκεντρώσεως.

Σημειώσεις

1. Παρεμπιπτόντως, βλέπω στις ειδήσεις

ότι ο «χρυσαυγίτης αντιεμβολιαστής»

που πρωτοστάτησε στην επίθεση ενα-

ντίον μου συνελήφθη στις 4 Οκτωβρίου

για αιματηρές βιαιοπραγίες κατά πολι-

τών στην πλατεία του Νέου Ηρακλεί-

ου: https://www.thetoc.gr/koinwnia/

article/autos-einai-o-xrusaugitis-

antiemboliastis-pou-sunelifthi-sta-

epeisodia-sto-neo-irakleio-eikones/

 2. Το φιλοξένησε εντέλει ο Δρόμος της

Αριστεράς στο φύλλο της 24ης Ιουλίου

2021, με τίτλο «Τι συνέβη στο Σύνταγμα

στις 14/7;»

3. Βλ. https://athens.indymedia.org/

post/1614344

4. Μια συνολική και μάλλον οξεία απά-

ντηση στην «εμβολιαστική αριστερά»

επιχείρησα στο κείμενό μου «Μωραίνει

Κύριος ον βούλεται απωλέσαι, ή Από το

σφυροδρέπανο και το (Α) στον Ερυθρό

Σταυρό» που κυκλοφόρησε σαν ανεξάρ-

τητη μπροσούρα. Για μια δικτυακή του

ανάρτηση, βλ. https://contradystopia.

blogspot.com/2021/07/blog-post_5.htm


ΠΗΓΗ : Δρόμος της Αριστεράς,9/10/2021

Ο πόλεμος της πανδημίας και ο μεγάλος εχθρός, η αλήθεια.

 

“Το πρώτο θύμα του πολέμου είναι η αλήθεια”, είπε ο Αισχύλος πριν από αρκετούς αιώνες.

Tη ρήση χρησιμοποιήσαν από τότε επανειλημμένως αρκετοί πολιτικοί και διανοούμενοι. Όμως ήταν πολλοί περισσότεροι αυτοί που έκαναν πως δεν την ήξεραν…

Στην πραγματικότητα όμως η αλήθεια δεν είναι απλά το θύμα. Είναι ο μεγαλύτερος ΕΧΘΡΟΣ σε ένα πόλεμο.

Όπως λοιπόν περιγράφει στο τρέιλερ το ντοκιμαντέρ ΠΑΝΔΗΜΑΓΩΓΟΙ, από την ηρεμία και ψυχραιμία που ήταν απαραίτητα (διότι ο πανικός προκαλεί μεγαλύτερη βλάβη από τον ιό - έτσι μας έλεγαν, και έτσι είναι), μπήκαμε γρήγορα σε καθεστώς τρόμου διότι “θα πεθάνουμε όλοι από τον αόρατο με το γυμνό μάτι ιό” (ΠΑΝΔΗΜΑΓΩΓΟΙ τρέιλερ: https://tinyurl.com/ztr7xsy).

Από τότε, ακούσαμε πολλά. Οι άχρηστες μάσκες έγιναν επικίνδυνες (Τσιόδρας 4 Απριλίου 2020, https://tinyurl.com/vjfcadwd, Βασιλακόπουλος 5 Μαΐου 2020, https://tinyurl.com/yhae8s9z), μετά έγιναν χρήσιμες, απαραίτητες, υποχρεωτικές και μέτρο που θα καταστείλει την πανδημία (!!), και στο τέλος φτάσαμε να τις φοράμε όταν περπατάμε στο δρόμο ή όταν καθόμαστε μόνοι μας σε ένα παγκάκι. Δεν έφτασε τη γελοιοποίηση της νοημοσύνης (και της επιστήμης) από αυτό, είχαμε και την υπέρβαση κάθε ορίου γραφικότητας από πολιτική, επιστημονική και δικαστική αρχή, με ορισμένους (μετρημένους στα δάχτυλα του ενός ή των δύο χεριών) που αντιδρούσαν υπερβολικά στο μέτρο της μάσκας να απασχολούν τη δικαιοσύνη και την “ειδησιογραφία” των μέσων μαζικής επιστημονικής μονοφωνίας ως οι υπεύθυνοι για την αποτυχία διαχείρισης της πανδημίας. Ο βήχας, ο έρωτας και η αμηχανία της ανικανότητας δεν κρύβονται εύκολα…


Τα παιδαγωγικά SMS (Γεραπετρίτης, https://tinyurl.com/n7n88s3c), οι «θανατηφόρες» ΜΕΘ (περισσότερες ΜΕΘ θα σήμαινε περισσότερους θανάτους, Γεραπετρίτης, https://tinyurl.com/4t8wpa4c) και το κλάμα όσων «ηρώων» πήραν συνειδητές αποφάσεις “σωτηρίας” που κατέστρεψαν την κοινωνία, ακολουθώντας με περισσή υποκρισία τα προστάγματα της πολιτικής ορθότητας (Τσιόδρας, https://tinyurl.com/eyyxhb7k) είναι λίγα από τα άπειρα παραδείγματα που αναδεικνύουν το ύφος, το ήθος, την ποιότητα, την ψυχική ιδιοσυγκρασία, την επάρκεια και την ικανότητα όσων ανέλαβαν τη διαχείριση του προβλήματος.


Με αυτά και με άλλα, φτάσαμε στη σημερινή κατάσταση.


O υπουργός Γεωργιάδης μας ενημέρωσε πρόσφατα ότι δεν φοράει κανένας μάσκα στην Αγγλία, διότι δεν υπάρχει πλέον εκεί πανδημία αφού το 92% είναι εμβολιασμένοι (σημερινοί εκπομπή στον ΑΝΤ1, https://tinyurl.com/r6m4tudk). H Αγγλία λοιπόν, με 82,5% του πληθυσμού άνω των 16 ετών να είναι πλήρως εμβολιασμένοι (πηγή, gov.uk, https://tinyurl.com/uhpsj4ny), είχε χθες (6 Οκτωβρίου 2021) περίπου 39.851 κρούσματα, δηλαδή σα να είχε η Ελλάδα περίπου 6000 κρούσματα ημερησίως. Η Αγγλία όμως έχει σχεδόν καθολικό εμβολιασμό στους ηλικιωμένους και τους ευπαθείς. Αντίθετα, χθες ανακοινώθηκαν στην Ελλάδα μέτρα που δεν θα προσφέρουν ΤΙΠΟΤΑ στον εμβολιασμό των ηλικιωμένων, και απλά εκβιάζουν νέους, υγιείς και κοινωνικά δραστήριους ανθρώπους που δεν επιβαρύνουν το σύστημα υγείας αφού έχουν ελάχιστο κίνδυνο να νοσήσουν σοβαρά. Αλλά η κατάργηση της ελεύθερης συναίνεσης δια των εκβιασμών, και η μόδα της τιμωρητικής, δήθεν «δημοκρατίας» χαρακτηρίζεται από τον υπουργό Γεωργιάδη ως πολιτισμός, ορθολογισμός και διαφωτισμός (!!) (ΑΝΤ1, https://tinyurl.com/3rapd9dv). Το ίδιο “ορθολογική” μάλλον είναι η τοποθέτηση της τραγουδίστριας Δήμου, (που ατύχησε να νοσήσει και να χρειαστεί νοσοκομειακή φροντίδα παρά τον πλήρη εμβολιασμό της), που θεωρεί ότι κινδυνεύει η ζωή της από τους μη-εμβολιασμένους. Δηλαδή, κάνουμε το εμβόλιο που μας προστατεύει διότι είναι αποτελεσματικό, αλλά είμαστε ευάλωτοι και κινδυνεύουμε από τους άλλους που δεν έκαναν το εμβόλιο που κάναμε εμείς και μας προστατεύει! Πάντα φταίνε οι άλλοι για όλα (https://tinyurl.com/22pxhxb3).


Η νέα μόδα αντιμετώπισης του “εχθρού” εν καιρώ “πολέμου” είναι η δικαστικές διώξεις. Ενώ το αίτημα για νεκροτομές και διερεύνηση φακέλων ασθενών που κατέληξαν σε συνθήκες άγνωστες στους συγγενείς (λόγω της φύσης της λοίμωξης που απαιτεί καραντίνα) χαρακτηρίζονται ως εγκληματική οργάνωση (Καθημερινή: https://tinyurl.com/34wajs4b), η δίωξη επιστημόνων επειδή οι απόψεις τους χαρακτηρίζονται απειλή για την κρατική ασφάλεια τείνουν να γίνουν ρουτίνα.


Σειρά πήρε ο Δημήτριος Γάκης επειδή, σύμφωνα με το ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού (OPEN, https://tinyurl.com/vh587pwh), είπε ότι τα εμβόλια είναι ατελή και δεν θα προσφέρουν τείχος ανοσίας. Είπε δηλαδή ότι έγραφε στις 10 Σεπτεμβρίου 2021 η Wall Street Journal, σε άρθρο με τίτλο: “Κάποια εμβόλια προσφέρουν προστασία εφ’ όρου ζωής. Γιατί δεν συμβαίνει αυτό με τα εμβόλια για τη νόσο COVID”, και το άρθρο στο Nature από τις 18 Μαρτίου 2021, με τίτλο: “5 λόγοι για τους οποίους η ανοσία αγέλης για τη νόσο COVID είναι μάλλον αδύνατη” (Nature, https://tinyurl.com/539cvtcb). Μήπως η δικαιοσύνη θα πρέπει μπλοκάρει για την Ελλάδα την πρόσβαση στη Wall Street Journal και το Nature, για να προστατέψει το κράτος; Εν τω μεταξύ, αγνοείται ακόμη η δικαστική διερεύνηση για το γεγονός ότι με ακραία και καταστροφικά για την κοινωνία μέτρα καταλήξαμε να ξεπεράσουμε τους θανάτους των δολοφόνων Σουηδών.


Άλλη μια υπενθύμιση ότι νόμιμο, δίκαιο και ηθικό είναι διαφορετικές έννοιες, όπως είχα πει από τον Ιανουάριο του 2021 (https://tinyurl.com/29x4np45). Με νόμους κυβερνούσαν και κυβερνούν όλα τα καθεστώτα. Θυμίζω απλά ότι ο πρώτος νόμος του Χίτλερ ήταν το Διάταγμα για την προστασία του λαού και του κράτους.


Κι αν δεν μπλοκάρουν τους ξένους ιστότοπους, τουλάχιστον φροντίζουν να επιβάλλουν στην κοινωνία το νόμο της σιωπής (ομερτά) και τη λογοκρισία, ακόμη και σε ασθενή με επιπλοκή που είναι επίσημα καταγεγραμμένη. Αυτά μας λέει η νεαρή εκπαιδευτικός που αντιμετωπίζει ένα τέτοιο, επίσημα καταγεγραμμένο, πρόβλημα υγείας (μυοκαρδίτιδα), για το οποίο έχει προσωπική ευθύνη παρόλο που την εκβίαζαν (έμμεσα, αλλά με τρόπο απάνθρωπο, ανήθικο και απαξιωτικό), καταργώντας την ελεύθερη συναίνεση και τον κώδικα ιατρικής δεοντολογίας. (εδώ: https://tinyurl.com/2dhhsbxz και εδώ: https://tinyurl.com/3axwema5). Ομερτά και λογοκρισία από εκπαιδευτικούς που μπλοκάρουν την αναφορά στο περιστατικό της, και από επαγγελματίες υγείας που της έλεγαν ότι μιλάει πολύ αλλά δεν είχε τίποτα. Από την άλλη, κάποιοι υποστηρίζουν με “ιδεολογικά” κριτήρια τον μαζικό υποχρεωτικό εμβολιασμό ως κοινωνικό δικαίωμα. Δεν μιλάμε πλέον απλά για κατάργηση του κώδικα ιατρικής δεοντολογίας, αλλά για “ιδεολογία” που παραπέμπει στον ολοκληρωτισμό.


Η ηθική νομιμοποίηση μια προληπτικής ιατρικής παρέμβασης βασισμένη στο ρητό “δική σου είναι η ευθύνη, άσχετα αν εμείς σε εκβιάζουμε”, αποδεικνύει τη φύση, το ύφος και το ήθος της σημερινής πολιτικής και επιστημονικής “νομιμότητας”, και του κράτους “δικαίου”. Ασυδοσία, ακαταδίωκτα, ανεύθυνα, ακαταλόγιστα, αυθαίρετα, και επιλεκτική εφαρμογή νόμων επειδή το αποφασίζει ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου διαχωρίζοντας με “κοσμητικά” επίθετα τους πολίτες σε προ-εμβολιαστές και αντι-εμβολιαστές (https://tinyurl.com/ptjpb73w). Το ίδιο επιλεκτική αναμένεται να είναι η εφαρμογή του νέου άρθρου του Ποινικού Κώδικα για τη διασπορά ψευδών ειδήσεων που προκαλούν φόβο στους πολίτες. Εκτός αν δούμε να διώκονται εκείνοι που έλεγαν ότι το 15% των παιδιών με COVID κάνουν πολυσυστηματικό φλεγμονώδες σύνδρομο (στην πραγματικότητα έκανε το 0,1%), ή ότι το 1/3ο των παιδιών με COVID από τη μετάλλαξη Δ καταλήγουν σε ΜΕΘ.


Εκπλήσσεστε από όλα αυτά; Κακώς. Αυτά που μπορεί να θεωρούμε κάποιοι ως ηθική κατάντια και διαστρέβλωση της λογικής και της πραγματικότητας, είναι απλά η φύση του πολέμου. Στον πόλεμο, ο μεγαλύτερος εχθρός είναι η αλήθεια. Εδώ βέβαια πρόκειται για πόλεμο που είναι στην πραγματικότητα ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ. Εφευρέθηκε όμως από τους εγκεφάλους των ειδημόνων (πολιτικών και ειδικών), διότι χωρίς πόλεμο δεν υπάρχει προστασία και σωτηρία.


Ο πόλεμος για την πανδημία θα έχει τη συνέχειά του, τον πόλεμο για την κλιματική αλλαγή. Όπως στην πανδημία ουσιαστικά υποκαταστήσαμε τα επιστημονικά δεδομένα με μοντέλα για να επιβάλλουμε περιορισμούς και κατάργηση δικαιωμάτων, στην κλιματική αλλαγή φτάσαμε στο σημείο να απονέμεται Νόμπελ Φυσικής για μοντέλα που αναδεικνύουν το ρόλο του CO2 και της ανθρώπινης δραστηριότητας στην κλιματική αλλαγή (Πηγή: Science, https://tinyurl.com/j87akfue). Μια απονομή που είχε σκοπό “να δώσει το μήνυμα σε όσους ηγέτες δεν έχουν λάβει το μήνυμα ακόμη”, σύμφωνα με τον πρόεδρο της επιτροπής!!! Και το πιο εντυπωσιακό, ο άλλος επιστήμονας που μοιράστηκε το Νόμπελ Φυσικής για τη δουλειά του πάνω στη συμπεριφορά τον ατόμων σε μαγνητικά κράματα, αντί να κάνει δηλώσεις για τη δική του δουλειά μίλησε για την κλιματική αλλαγή! Σε όλα αυτά κουμπώνει και η προτροπή του ΟΗΕ να εργαλειοποιηθεί η πανδημία και η επιβολή περιορισμών και lockdown για την επιβολή μακροχρόνιων τέτοιων μέτρων για να σωθεί το κλίμα (Πηγή: Emissions Gap Report 2020, τελευταία παράγραφος του executive summary, https://tinyurl.com/44x9m432).

"Dubito ergo cogito, cogito ergo sum."

I doubt therefore I am, I think therefore I am.

Αμφισβητώ άρα υπάρχω, σκέφτομαι άρα υπάρχω.

Ρενέ Ντεκάρτ (René Descartes)

[---->]

Τώρα θα πούνε ότι και τα πολιτικά δικαιώματα χωρίς εμβόλιο είναι θατσερισμός;;

 

Με βάση ΚΥΑ της 3/10/2021 , όσοι δικηγόροι έχουμε επιλέξει για οποιονδήποτε λόγο  να μην εμβολιασθούμε δεν θα μπορούμε να ψηφίσουμε στις ερχόμενες εκλογές του ΔΣΑ τον 11.2021 χωρίς βεβαίωση εμβολιασμού η νόσησης. Ούτε καν με τεστ.. 

Αυτή η πρωτοφανής διάταξη ισχύει για όλα τα σωματεία, αλλά στους  Συλλόγους   μας δεν προβλέπεται καν  επιστολική ψήφος  . Είδα ότι το ΔΣ του Συλλόγου  μας ζητά να υπάρξει μέριμνα ψήφου για όλους  με προσκόμιση τεστ. Δεν αφορά μόνο εμάς.

Μετά την παραβίαση ατομικών δικαιωμάτων ερχόμαστε μέσω του εμβολιασμού στην στέρηση πολιτικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων.

Είναι αυτό που λέγανε κάποιοι ψευτοαριστεροί λεβέντες ότι τα ατομικά δικαιώματα είναι θατσερισμος.

Τώρα θα πούνε ότι και τα πολιτικά  δικαιώματα χωρίς εμβόλιο είναι θατσερισμός;; Θα πούνε ότι η συνδικαλιστική συμμετοχή είναι θατσερισμός; 

Τα πράγματα έχουν γίνει πολύ σοβαρά. Αμεση ρύθμιση και κατάργηση της σχετικής διάταξης όχι μόνο για τους Δικηγορικούς Συλλόγους αλλά και  για τα εργασιακά σωματεία .Φυσική παρουσία για όλους σε συνελεύσεις και εκλογές οργάνων ,με λήψη βέβαια μέτρων προστασίας. Το Σύνταγμα δεν είναι κουρελόχαρτο. Και φυσικά καταγραφή των δυνάμεων που συναινούν η έστω σιωπούν απέναντι στην στέρηση πολιτικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων. Για το αντίστοιχο μαύρισμα. Αν βέβαια μας επιτραπεί να ψηφίσουμε. Που έχουμε φτάσει;;;

[---->]

Μια παλιά ιστορία

 

Ορισμένοι νομίζουν ότι τα ιατρικά πειράματα χωρίς συναίνεση σχετίζονται μόνο με τον Μένγκελε και τον ναζισμό η με  ανοιχτές δικτατορίες .Στην πραγματικότητα σημαντικά τμήματα του ιατρικού κόσμου και των φαρμακευτικών εταιριών συστηματικά στον Ψυχρό Πόλεμο στήριξαν πειράματα ελέγχου της  ανθρώπινης συνείδησης και χειρισμού του ανθρώπινου ψυχισμού στις ΗΠΑ και τις δυτικές δημοκρατιες. 

Εχω αναφερθεί πολλές φορές στα πειράματα που έκανε ο  ψυχίατρος Ewan Cameron στο πανεπιστήμιο McGill στον Καναδά κατά την δεκαετία του 50 σε ψυχικά ασθενείς η και απλά ανθρώπους με ενοχλήσεις χωρίς την συναίνεση τους και για να κάνει την συνείδηση τους ," μια κόλλα λευκό χαρτί" και να την ανασυστήσει ως άλλος Θεός. Τα αναφέρει η Ναόμι Κλάιν στο Δόγμα του Σοκ. Δεν είναι  όμως μόνο αυτά. 

Προκύπτει από το γνωστό το βιβλίο του πρώην στελέχους της CIA John Marks  " The Manchurian Candidate" (Ο υποψήφιος της Μαντσουριας, 1975) που σχετίζεται και με τις σχετικές ταινίες,ότι η CIA στα πλαίσια του προγράμματος MK ULTRA στις δεκαετίες 50 και 60 συνεργάστηκε με τον φαρμακευτικό κολοσσό της Ελβετίας Sandoz για να αγοράσει μεγάλες ποσότητες LSD παραγωγής της Sandoz και να το χρησιμοποιήσει σε πειράματα επί πειραματόζωων (συνήθως τοξικοεξαρτημενων) για τον έλεγχο της συνείδησης και την καταγραφή των αντιδράσεων στις παραισθήσεις του ναρκωτικού αυτού .Η λογική ήταν να χρησιμοποιηθεί κατά του Ανατολικού Μπλοκ αλλά και κατά ντόπιων ανατρεπτικών.  

 Ο Marks αναφέρει ( σελ.65-68) ότι υπήρξε ειδική συμφωνία με την Sandoz για να προμηθεύεται το ναρκωτικό σταθερά η CIA του Αλέν Νταλες και η κατασκοπεία του στρατού και για να μην ξεφύγει το ναρκωτικό από την Sandoz προς αποδέκτες του κομμουνιστικού μπλοκ η προς ανεπιθύμητα άτομα η οργανώσεις .Η CIA έπρεπε να ελέγχει πλήρως και αποκλειστικά  την χρήση και διακίνηση του θαυματουργού LSD. 

Εντυπωσιακό δεν είναι; Επίσης, για να σπάσει το μονοπώλιο της Sandoz και να προμηθεύεται το αμερικανικό κράτος πιο φτηνά το ναρκωτικό, μια εταιρεία στην Ινδιανάπολη των ΗΠΑ ,η Eli Lilly προσπάθησε να παράξει και αυτή LSD στα πλαίσια των αναγκών του κράτους των ΗΠΑ. Σύμφωνα με τον συγγραφέα πάντοτε, υπήρξε μια περίοδος όπου και ο FDA μετείχε μυστικά στην έρευνα και την διαχείριση του κρατικού ναρκωτικού. 

Μέρος του κρατικού ναρκωτικού σπρώχτηκε στα κινήματα του 68 με σκοπό τον έλεγχο η την περιστολή τους. Εδώ δεν μιλάμε για το Άουσβιτς αλλά για τις υπηρεσίες της " μεγαλύτερης δημοκρατίας στον κόσμο", τις μονοπωλιακές εταιρείες  φαρμάκων και την επίσημη τότε ιατρική και ψυχιατρική κοινότητα, διακεκριμένα μέλη της οποίας μετείχαν σε αυτήν την έρευνα και αμείβονταν αντίστοιχα με θέσεις, φήμη και χρήματα. 

Είναι φανερό ότι στον καπιταλιστικό κόσμο,η επιστήμη και οι ειδικοί της υπήρξαν πάντοτε μεγέθη ουδέτερα, προοδευτικά και αξιόπιστα.

Γιατι όχι; Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε Πρέπει να το νομίζουμε όλοι μας;

[----->]