Κλεμμένο:

 "Μεταξύ όλων των εμβολίων που έχω γνωρίσει στη ζωή μου (διφθερίτιδα, τέτανος, ιλαρά, ερυθρά, ανεμοβλογιά, ηπατίτιδα, μηνιγγίτιδα και φυματίωση), θέλω επίσης να προσθέσω γρίπη και πνευμονία, δεν έχω δει ποτέ εμβόλιο, που να με ανάγκασε να φοράω μάσκα και να διατηρώ κοινωνική απόσταση, ακόμα και όταν είσαι πλήρως εμβολιασμένος!... Δεν είχα ακούσει ποτέ για εμβόλιο που μεταδίδει τον ιό ακόμα και μετά τον εμβολιασμό!...

Δεν άκουσα ποτέ για ανταμοιβές, εκπτώσεις, κίνητρα για να εμβολιαστείς... Δεν είδα ποτέ διακρίσεις για όσους δεν το έκαναν. Αν δεν έχεις εμβολιαστεί, κανείς δεν έχει προσπαθήσει να σε κάνει να νιώσεις κακός άνθρωπος. Δεν έχω δει ποτέ εμβόλιο που να απειλεί τη σχέση οικογένειας, συναδέλφων και φίλων!... Δεν έχω δει ποτέ ένα εμβόλιο που χρησιμοποιείται για να απειλεί βιοποριστικά, εργασία ή σχολείο...

Δεν έχω δει ποτέ ένα εμβόλιο που θα επέτρεπε σε ένα 12χρονο να παρακάμψει τη γονική συναίνεση!...   Μετά από όλα τα εμβόλια που ανέφερα παραπάνω, δεν έχω δει ποτέ ένα εμβόλιο σαν αυτό, που κάνει διακρίσεις, διχάζει και κρίνει την κοινωνία όπως είναι. Και καθώς σφίγγει ο κοινωνικός ιστός...  Είναι ένα ισχυρό εμβόλιο! Όλα αυτά τα κάνει εκτός από ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΣΗ!...  Εάν εξακολουθούμε να χρειαζόμαστε μια ενισχυτική δόση, αφού είμαστε πλήρως εμβολιασμένοι, και εξακολουθούμε να χρειάζεται να κάνουμε αρνητικό τεστ αφού είμαστε πλήρως εμβολιασμένοι, και εξακολουθεί να χρειάζεται να φοράμε μάσκα αφού έχουμε εμβολιαστεί πλήρως.......!!!!!!!!!!"                                             

Kalliopi Maria Gogοu

[----->]

Δεν υπάρχουν σχόλια: