Η ζωή είναι διαφορετική όταν τη ζεις

 

Αλήθεια, ακόμα έχει αυταπάτη ότι την "αντικειμενική" είδηση θα την μάθεις από εκεί;

===========================================

Από τον δικηγόρο Βασίλη Ρίτη ..."Η ζωή είναι διαφορετική όταν τη ζεις".

Επειδή αρκετοί μου στείλατε μήνυμα θα γράψω τι έγινε σήμερα.

Συνέβη μόλις τώρα, ήμουν μπροστά, έφαγα και μια μάπα και το μεταφέρω για να σας δείξω, για άλλη μια φορά, πόσο διαφορετική είναι η ζωή, από αυτήν που διαβάζουμε στα διάφορα ΜΜΕ.

Ο κύριος-κακομοίρης στις φωτογραφίες που στέκει όρθιος με το κουστουμάκι του και τα σουβλάκια στο χέρι και έγινα σήμερα viral είμαι εγώ!

--------------------------------------------------------------------

Μετά το δικαστήριό μου, κατεβαίνω με το λεωφορείο, παίρνω δυο σουβλάκια από τον "Πρίγκηπα" και κατηφορίζω τη Σόλωνος για να στρίψω Ζωοδόχου Πηγής προς το γραφείο μου.

Στη Σόλωνος βλέπω στα 100 μέτρα μια πορεία 100-150 αναρχικών και στέκομαι στο πεζοδρόμιο γωνία Σόλωνος και Ζ. Πηγής να κάνω λίγο κουτσομπολιό.

Καροτσάκι τους πάνε καμιά 20αρια ΜΑΤ.

Ακριβώς μπροστά μου, κυριολεκτικά, χωρίς καμία αφορμή και αιτία, ένας Ματατζής ρίχνει μια φυσουνιά δακρυγόνο και

άλλος ένας πετάει δακρυγόνο στους διαδηλωτές.

Κατευθείαν τα υπόλοιπα ΜΑΤ τους κυνηγάνε και αρχίζουν τα γκλομπ.

Ένας αναρχικός, τότε, ανοίγει έναν πυροσβεστήρα.

4-5 πέφτουν κάτω και τους πιάνουν τα ΜΑΤ.

Όλα αυτά ακριβώς μπροστά μου.

Ο ΜΑΤατζής πατάει το λαιμό ενός, πεσμένου στο έδαφος, διαδηλωτή.

Στέκομαι από πάνω του αμίλητος και όταν βλέπω να μην κουνιέται ο διαδηλωτής λέω στον ΜΑΤατζή "μήπως να μην του πατάτε το λαιμό μην έχουμε κανένα ''ατύχημα";" Αμέσως παίρνει το πόδι του.

Έρχεται ένας ΜΑΤατζής και μου λέει να πάω πιο πέρα.

Αμέσως, χωρίς να προλάβω να πω τίποτα - δεν υπερβάλω - έρχεται ο επικεφαλής και ΜΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΜΠΟΥΝΙΑ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ!!!!!Τονίζω δεν είχα πει ΤΙΠΟΤΑ!!!

Επειδή είμαι μέσα στα κινήματα και ξέρω τον ρόλο της Αστυνομίας λέω "είμαι δικηγόρος και με χτυπάτε;"

Μου απαντάει "στα αρχίδια μου τι είσαι ρε".

Δίνει εντολή σε υφιστάμενό του "Διώξε τον μαλάκα".

Πριν προλάβω καν να πω οτιδήποτε ο υφιστάμενος μου ρίχνει μια δυνατή με την ασπίδα.

Χωρίς να φέρω αντίρρηση ή οτιδήποτε άλλο, πάω ένα μέτρο πιο δίπλα στο πεζοδρόμιο, όπως φαίνεται στη δεύτερη φωτογραφία, όπου συνεχίζω να στέκομαι.

Δύο διαδηλωτές είχαν μπει σε ένα φωτοτυπάδικο στη γωνία και ένας ΜΑΤατζής έσπασε τη τζαμαρία του μαγαζιού βρίζοντας χυδαία.

Ξαναλέω, την τζαμαρία την έσπασε ΜΑΤατζής.

Στη συνέχεια, μέσα σε 5 λεπτά, εμφανίστηκαν καμιά 100 ΜΑΤ και αρκετός κόσμος που τραβούσε φωτογραφίες τους 4-5 προσαχθέντες ανάμεσα σε κάποιες δεκάδες ΜΑΤ.

Εμφανίστηκαν διάφοροι διαδηλωτές και ζητούσαν την απελευθέρωσή των προσαχθέντων και τα ΜΑΤ γενικά έβριζαν ότι και όποιον περνούσε από μπροστά τους "αντέ γαμήσου", "κοίτα τη δουλειά σου" "πέρνα μωρή πουτάνα" και διάφορα άλλα τέτοια κολακευτικά

--------------------------------------------------------------------

Γύρισα γραφείο μετά, με τα σουβλάκια στα χέρια μου (!), μια μπουνιά από τον επικεφαλής και googlαρα μήπως υπάρχει καμία σχετική είδηση.

Και φυσικά υπήρχε, η ίδια άθλια, ψεύτικη, προπαγανδιστική μεταφορά της θέσης της αστυνομίας.

Ψέμα.

Ενδεικτικά τα παρακάτω:

https://www.kathimerini.gr/.../epeisodia-sta-exarcheia.../

https://www.newsit.gr/.../eksarxeia-entasi-se.../3394105/

Είναι εξαιρετικό αποκαλυπτικό να ξέρεις πόσο προκλητικά λειτουργεί η αστυνομία, πόσο κατασταλτικά, πόσο διαφορετικά μεταφέρεται η εικόνα από τα ΜΜΕ και πόσο η κυβέρνηση (και αυτή) στηρίζει πολιτικά αυτή την αντιδημοκρατική αθλιότητα που φτάνει να δέρνει δικηγόρο ο οποίος απλώς στέκεται!!!

.

υγ: Η καταστολή, τα καθημερινά περιστατικά αστυνομικής βίας, οι -στρατιωτικού χαρακτήρα- περιπολίες αστυνομικών σωμάτων σε γειτονιές και πλατείες, είναι συνειδητή κυβερνητική πολιτική. Αυτό είναι το δόγμα νόμος και τάξη.

υγ2: Τα κανάλια είναι ιδιοκτησία μεγαλοεφοπλιστών. Οι ίδιοι που έχουν τις ποδοσφαιρικές ομάδες, οι ίδιοι που στηρίζουν τις πολιτικές που πλήττουν τη ζωή μας και το αντίστοιχα κόμματα.

Αλήθεια, ακόμα έχει αυταπάτη ότι την "αντικειμενική" είδηση θα την μάθεις από εκεί;

Χθες πέθανε εργάτης στην COSCO και ένα άρθρο δεν είδαμε.




[----->]

Δεν υπάρχουν σχόλια: