Ρατσιστικές, βαθιά αντιδραστικές και πολιτικά ύποπτες τοποθετήσεις

 

Οι τοποθετήσεις που διαιρούν τον πληθυσμό, υποκινούμενες από κρατικά και επιχειρηματικά συμφέροντα, σε συλλήβδην θιασώτες της επιστήμης και  σε συλλήβδην θιασώτες του ανορθολογισμού επί το λαϊκότερων ψεκασμένους, μην λαμβάνοντας υπόψιν σοβαρές διαιρετικές τομές και μεταξύ των εμβολιασμένων και μεταξύ των ανεμβολίαστων, και που θεωρούν επιτομή του ορθολογισμού και της επιστημονικότητας τον υποχρεωτικό εμβολιασμό με τα συγκεκριμένα πειραματικής υφής εμβόλια, η έστω αναγκαστικά τον καθολικό εμβολιασμό ,είναι ρατσιστικές, βαθιά αντιδραστικές  και πολιτικά ύποπτες τοποθετήσεις. Ακόμη και αν βαφτίζονται ως φιλοκοινωνικές η " αριστερές", με τεράστιες ευθύνες της Ύπαρκτής Αριστεράς και του ιερατείου της. .Ιδίως, η  συστηματική χρήση του όρου " ψεκασμένοι" από τα ΜΜΕ και μια μερίδα ανθρώπων δημιουργεί  λαθραία μια αναλογία η μία κοινότητα καθεστώτος  ανάμεσα σε μια  υποθετική υγειονομική κατάσταση

(μη εμβολιασμένος =μολυσματικός = υγειονομικά επικίνδυνος) με μια κοινωνική στάση (ανεύθυνος, αντικοινωνικός, παράλογος) και τελικά, όσο προχωρά και η νομική υποχρεωτικότητα με κυρώσεις και με μια νομικά αξιόλογη υποβαθμισμένη   κατάσταση (άνθρωπος  με μειωμένα ανθρώπινα δικαιώματα, αξιόποινος, απολύσιμος ,τελικά άνθρωπος που υιοθετεί μια αξιόποινη η και εγκληματική στάση, homo sacer).Η αναλογία σωματικής  μολυσματικότητας και κοινωνικής εκφυλιστικής παραβατικότητας έχει μια θεωρητική  Ιστορία πίσω της  και στην Ιστορία αυτήν λεγόταν κατά την δεκαετία του 1930 και του 1940  " εκφυλισμός" ,σωματικός, ψυχικός, κοινωνικός (degeneration, Degenerierung). Ο εκφυλισμός έχει, κατά την θεωρία αυτήν, μια αναγωγή στην βιολογία πάντοτε, είτε είναι σωματικός είτε κοινωνικός. 

Η βιολογικοποίηση της παραβατικότητας και της αντικοινωνικότητας, η δημιουργία μάλιστα  τότε μιας Βιολογικής Εγκληματολογίας ( !!!!)  είναι συνυφασμένη με τον ναζισμό και τις ρατσιστικές ιδεολογίες που τον προετοίμασαν.Ο διαπρεπής ποινικολόγος  καθηγητής Καρλ Μπιντινγκ έγραψε το 1920 μια περίφημη διατριβή, μαζί με έναν διακεκριμένο ψυχίατρο ,τον Άλφρεντ Ροχε, διακεκριμένο τότε ιατροδικαστικό ψυχίατρο, όπου υποστήριζαν ότι οι εκφυλισμένοι που ήταν ψυχικά η νοητικά ασθενείς η ανίατοι  σωματικά ασθενείς έπρεπε να θανατώνονται, για να μην μεταδοθεί ο εκφυλισμος. Η έστω να στειρώνονται. Ηταν μια μορφή ζωής που δεν άξιζε να ζει. Η άποψη αυτή έφερνε σε αναλογία τον σωματικά εκφυλισμένο με τον κοινωνικά εκφυλισμένο εγκληματία ,και η συνέπεια ήταν βασικά η ίδια .Θάνατος, στείρωση, ισόβιος εγκλεισμός. Προστασία της κοινωνίας από τον πολλαπλά και πολύμορφα " εκφυλισμένο" συνάνθρωπο μας. Για να μην μεταδοθεί ο εκφυλισμός.

Σήμερα ζούμε σε μια πραγματικότητα όπου ο κίνδυνος μετάδοσης μιας νόσου και η δήθεν  αποτελεσματική "απαγόρευση η αποτροπή  αυτού του κινδύνου"  δια του μαγικού εμβολίου ενοποιούνται τεχνητά σε μια σωματικά και νοητικά  εκφυλιστική  μορφή και ταυτόχρονα αντικοινωνική η αντιεπιστημονική στάση , και τελικά παράνομη στάση, τον " ψεκασμένο".Όταν η κοινωνία διαιρείται με αυτόν τον τρόπο, ο ολοκληρωτισμός, αν όχι ο νέου τύπου φασισμός, ελλοχεύει. Σε επόμενη ανάρτηση θα αναφερθώ ειδικά στην Βιολογική Εγκληματολογία του ναζισμού  και την σχέση αυτών των θεωριών με τον ναζισμό στην δεκαετία του 80. Μπιντινγκ και Ρόχε, κρατήστε αυτά τα ονόματα. 

Προφανώς, δεν είναι το ίδιο ακριβώς  φαινόμενο, ζούμε σε άλλη εποχή, αλλά υπάρχουν πολλές νοσηρές συγγένειες .  Από την " φυλετική υγιεινή" στην " κοινωνική υγιεινή" και στην απαγόρευση όχι μόνο μιας στάσης προς την υγεία αλλά και των απόψεων ακόμη, επιστημονικών η θεωρητικών, που σχετίζονται με αυτήν την άποψη .Εκείνο το τμήμα της Αριστεράς που άκριτα υποστηρίζει τον υποχρεωτικό εμβολιασμό ανασύρει στην επιφάνεια τις πιο αυταρχικές και αντιδημοκρατικές όψεις της παράδοσής μας, τον Πολιτισμό των Στρατοπέδων. Κοινά στοιχεία με αυτήν  εδώ την τοποθέτηση μας  έχει και η μελέτη του Ιταλού  φιλοσόφου Τζόρτζιο Αγκαμπεν " Που είμαστε;" ,που αναφέρεται στην σχέση πανδημίας και βιοπολιτικής, με αναφορές και στο έργο του Φουκώ. Σε μια σχετική τοποθέτηση μου πέρυσι, του είχα κάνει μια άδικη και υπερβολική κριτική, υπό το κράτος άλλων δεδομένων. Βιάστηκα. Αξίζει να τον διαβάσουμε .

[------>]

Δεν υπάρχουν σχόλια: