Σιγά που δεν μπορεί να συνεργαστεί το Ισραήλ με το Βορίδη ΙΙI


Πως αποδεικνύεται ότι κάποιος ακροδεξιός παύει να είναι """αντισημίτης'"";;; 
....Πρώτα πρέπει να τάσσεται κατά των δικαιωμάτων των Παλαιστινίων και υπέρ της κατοχής της Παλαιστίνης .. Δεύτερον να ζητάει να μεταφερθεί η πρεσβεία της Ελλάδας στη κατεχόμενη Ιερουσαλήμ κατά παράβαση όλων των διεθνών νόμων... Τρίτον να στηρίζει τη σύναψη αμυντικής συμφωνίας με το Ισραήλ για να πολεμήσει για λογαριασμό του τη Τουρκία... Τέταρτον να εγκρίνει τις δολοφονίες παιδιών και γυναικών και δημοσιογράφων από το ισραηλινό στρατό όπου θέλει και οπότε θέλει ακόμα και στην αποκλεισμένη Γάζα..

Διαβάστε τις δηλώσεις του Βορίδη..

(...)1. Ως μέλος της κοινοβουλευτικής συνέλευσης του ΟΑΣΕ, σε συνεννόηση με τους συναδέλφους μου της Knesset, του Ισραηλινού Κοινοβουλίου, έχω τρεις διαδοχικές χρονιές εισηγηθεί την απόρριψη του αιτήματος της Παλαιστινιακής Αρχής να καταστεί μέλος της κοινοβουλευτικής συνέλευσης και αδιάστικτα και συστηματικά υποστηρίξει την καταδίκη του αντισημιτισμού. Οι Ισραηλινοί συνάδελφοί μου γνωρίζουν.

2. Έχω μιλήσει στο κοινοβούλιο εναντίον του λεγόμενου αντιρατσιστικού νόμου, αναγνωρίζοντας ως μόνο θετικό του σημείο την ποινικοποίηση της αρνήσεως του Ολοκαυτώματος (βλ. και σχετ. επιστολή μου στο ΚΙΣ από 7-6-2013)

3. Είμαι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που έχει αρθρογραφήσει υπέρ της μεταφοράς της Ελληνικής Πρεσβείας από το Τελ Αβίβ στην Ιερουσαλήμ (βλ. Άρθρο μου στην Καθημερινή 5-3-2018).

4. Είμαι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που υποστηρίζει τη σύναψη αμυντικής και όχι μόνο στρατηγικής συμμαχίας με το Ισραήλ (βλ. The press project «Κανόνες εμπλοκής απέναντι στην Τουρκία και στροφή στο Ισραήλ ζητά ο Βορίδης»).

5. Είμαι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που έχει τοποθετηθεί εναντίον της καταδίκης του Ισραήλ για τα περιστατικά στη Γάζα (βλ. bankingnews.gr μετά από δηλώσεις μου στο ραδιόφωνο 24/7, 2-4-2018).». (...)

Φωτογραφία : μπράβο μπράβο Δημήτρη Ψαρά.. """παίζεις""" καταλυτικό ρόλο στον αγώνα κατά του """" αντισημιτισμού""" στην Ελλάδα με την σωστή (διαπαιδαγώγηση) των ακροδεξιών και ρατσιστών...μπράβο πάλι μπράβο

https://tvxs.gr/…/boridis-oydepote-exo-yparksei-antisimitis…

                 Αποτέλεσμα εικόνας για Σιγά που δεν μπορεί να συνεργαστεί το Ισραήλ με το Βορίδη ΙΙ

[---->]

Δεν υπάρχουν σχόλια: