Μην αγχώνεσαι Αλέξη μου...


-Αγγέλα ο Κυριάκος κάνει φοροελαφρύνσεις και θα τα καλύψει από τα 37 δις που μαζέψαμε εμείς και είναι στο μαξιλάρι …τι είναι αυτά ;

-Δεν πειράζει Αλέξη μου πρέπει κι αυτός τις πρώτες μέρες να φανεί φιλολαϊκός. Μην ανησυχείς θα τα ξαναμαζέψουμε από την άλλη τσέπη του πολίτη ! Νομίζεις πως τελειώσαμε ;

-Ναι αλλά έβαλες εμένα να τα μαζέψω που ο κόσμος με ξέρει σαν αριστερό και τώρα δίνει αυτός που είναι δεξιός ; Δεν είστε εντάξει εκεί στην Κομισιόν !

-Αυτά τα είπαμε από την αρχή Αλέξη μου..πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα κάνει την βρώμικη δουλειά ..η ΝΔ δεν μπορούσε να κάνει αυτά που κάνατε εσείς ! Ξέχασες τι είπε ο Ανιέλι ;.. "Υπάρχει μια Αριστερά που μπορεί να κάνει όλα όσα δεν θα μπορούσε να κάνει η Δεξιά".

Μην αγχώνεσαι Αλέξη μου ..Η καπιταλιστική κρίση έχει δρόμο ακόμα και θα σε ξαναχρειαστούμε για πρωθυπουργό ..νέος είσαι ακόμα !

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα κάθονται και εσωτερικός χώρος 


Δεν υπάρχουν σχόλια: