Μόνο το έτος 2013 τα χρέη των ΜΜΕ υπολογίζονται σε 2 δισεκατομμύρια ευρώ

Στο εξωφρενικό ποσόν των σχεδόν δύο δισεκατομμυρίων ευρώ φθάνουν οι συνολικές υποχρεώσεις των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Το νούμερο προκύπτει από την αναλυτική μελέτη οικονομικών στοιχείων για την ελληνική αγορά επικοινωνίας και ΜΜΕ, η οποία εκδόθηκε από την εταιρεία Direction Business Reports.
Η συγκεκριμένη έκδοση έχει αναλυτική καταγραφή για 72 εταιρείες διαφήμισης, 22 mediashops, 26 εταιρείες δημοσίων σχέσεων, 104 εταιρείες εκδόσεων εφημερίδων – περιοδικών, 72 επιχειρήσεις τηλεόρασης – ραδιοφώνου και 21 εταιρείες online media.

Η μελέτη καταδεικνύει μείωση του κύκλου εργασιών για το σύνολο των επιχειρήσεων επικοινωνίας στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, για τις 72 μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες καταγράφεται μείωση 9,23% το 2013 σε σχέση με το 2012. Η πτώση στον κλάδο των εντύπων συνεχίστηκε και το 2013. Ο συνολικός κύκλος εργασιών ανήλθε το 2013 σε 491,80 εκατ. ευρώ, μειωμένος κατά 3,79% σε σχέση με το 2012.

Το σύνολο των υποχρεώσεων για τις 104 επιχειρήσεις έντυπου Τύπου ανέρχεται σε 800,39 εκατ. ευρώ, με αύξηση κατά 3,3% σε σχέση με το 2012.
Τις μεγαλύτερες πωλήσεις έκανε ο ΔΟΛ το 2013 με 58,94 εκατ. ευρώ (+1,22%) και ακολούθησε η εταιρεία Καθημερινές Εκδόσεις, του Ομίλου της Καθημερινής, με 37,78 εκατ. ευρώ (-13,63% σε σχέση με το 2012), αφήνοντας τις Εκδόσεις Έθνος στην τρίτη θέση με 33,69 εκατ. ευρώ (-10,51% σε σχέση με το 2012).

Στην τέταρτη θέση οι Αττικές Εκδόσεις με 31,90 εκατ. ευρώ (-5,65% σε σχέση με το 2012) και στην πέμπτη οι Εκδόσεις Πρώτο Θέμα με 31,30 εκατ. ευρώ (-4,45% σε σχέση με το 2012).
 Για τους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς ο ετήσιος τζίρος για τις 72 μεγαλύτερες εταιρείες ανήλθε το 2013 σε 421,88 εκατ. ευρώ (μείωση κατά 4,92% σε σχέση με το 2012). Το σύνολο των υποχρεώσεών τους ανέρχεται βάσει των ισολογισμών τους σε 1,29 δισ. ευρώ.

[--->]