#Ηλίθιοι
Τύπος ιστιοφόρου. Χρησιμοποιήθηκε πολύ γιά ανίχνευση, μετάδοση μηνυμάτων, πειρατεία και ρήξη αποκλεισμού.
Καθένας κάτω από τον ήλιο του εθνικού και διεθνούς καπιταλισμού έχει την συστημική θέση του
Κουτσουμπας, σήμερα Η πανδημία θα συνεχίζεται όσο το εμβόλιο είναι εμπόρευμα. Συγνώμη, κύριε Κουτσουμπα.Το εμβόλιο για τα κράτη και έναντι των εταιρειών είναι υπερ- εμπόρευμα.
Παρ' όλα αυτά,εσύ βγαίνεις στο φακό και κάνεις τις δόσεις σου διαφημίζοντας το ,ξέροντας καλά ότι δεν είναι σκέτη αξία χρήσης αλλά εμπόρευμα.
Μας προτείνεις να εμβολιασθούμε όλοι μας ,από τα νήπια ως τους γέροντες,με ένα εμβόλιο που είναι υπερ- εμπόρευμα.
Αλήθεια, ξέρεις τόσο μαρξισμό (!!!) και αυτό δεν το κατάλαβες; Η πιστεύεις ότι σε θριαμβεύοντα καπιταλισμό θα επιβληθεί η λογική της αξίας χρήσης; Τελικά, είστε ένα κόμμα που και επιχειρήσεις έχει ( παλιά πολύ περισσότερες, βέβαια) και για την εφημερίδα του λέει, όταν κάνει απολύσεις, ότι δυστυχώς είναι καπιταλιστική επιχείρηση ,αλλά στο θέμα του εμβολίου όπου παίζουν μεγαλύτερες επιχειρήσεις από την δική σας ,καλλιεργείτε στους προλετάριους την άποψη ότι επειδή έχετε 5 τοις εκατό ,το κεφάλαιο θα φοβηθεί και θα καταστήσει το " άγιο εμβόλιο" αξία χρήσης, εμβόλιο για όλο τον λαό.
Ψέματα λέτε,δεν είστε τόσο ηλίθιοι .Η θέση σας στο αστικό πολιτικό σύστημα είναι να λέτε για ένα σχετικά επικίνδυνο σκεύασμα που παράγει άπειρα δις για τα καπιταλιστικά μονοπώλια, ότι θα γίνει ως απόλυτα ασφαλές εμβόλιο αξία χρήσης και εμβόλιο για όλο τον λαό.
Καθένας κάτω από τον ήλιο του εθνικού και
διεθνούς καπιταλισμού έχει την συστημική θέση του. Και η Υπαρκτή Αριστερά, το
ΚΚΕ, ο ΣΥΡΙΖΑ ,το Μέρα 25,η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και διάφοροι πιο μικροί. Εχει αρχίσει πια να
γίνεται πολύ φανερό .
«ΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΟΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΑ ΤΩΝ ΕΠΟΙΚΩΝ»:Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ HAIM SHADMI ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΑΛΟ ΣΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥΣ
Του Gideon Levy, Haaretz, 25/11/2021
Κάποια γεγονότα δεν μπορούν να αμφισβητηθούν: Οι Παλαιστίνιοι
στα Κατεχόμενα, ειδικά οι αγροτικοί πληθυσμοί, είναι εκτεθειμένοι σε σοβαρούς
κινδύνους, χωρίς να υπάρχει κάποιος να τους υπερασπιστεί. Τους τελευταίους
μήνες η κατάστασή τους έχει επιδεινωθεί. Οι επιθέσεις ισραηλινών εποίκων έχουν
γίνει πιο βίαιες, πιο μεθοδικές και πιο συχνές και η διαβίωσή τους έχει γίνει
εφιάλτης. Δεν υπάρχει Παλαιστίνιος αγρότης που να μην φοβάται να βγει για να
δουλέψει στο χωράφι του και πολλοί αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη γη τους
φοβούμενοι τους εποίκους.
Ο ισραηλινός στρατός ( IDF), που έχει την ευθύνη για την
ασφάλειά τους, ούτε καν σκέφτεται να τους υπερασπιστεί. Οι στρατιώτες του
μένουν εκεί , σχεδόν πάντα προστατεύοντας τους επιτιθέμενους και μερικές φορές
τους προμηθεύει με όπλα. Η Ανώτατη Διοίκηση ενθαρρύνει αυτή τη συμπεριφορά με
τη σιωπή και την αδράνειά της, ακόμα κι αν πρόσφατα μια σχετική οδηγία έλεγε το
αντίθετο. Είναι απίθανο να τεθεί σε εφαρμογή. Ούτε η αστυνομία του Ισραήλ κάνει
τίποτα, ενώ η αστυνομία της Παλαιστινιακής Αρχής δεν επιτρέπεται να σηκώσει
ούτε το δάχτυλο για να υπερασπιστεί τον λαό της. Έτσι, ο πληθυσμός μένει πιο
ανυπεράσπιστος από ποτέ.
Αυτό μπορούμε φυσικά να τα αποδεχτούμε σηκώνοντάς τους ώμους
αδιάφορα, όπως κάνουμε με την πραγματικότητα του απαρτχάιντ, και να μην κάνουμε
τίποτα. Ο Haim Shadmi, δημοσιογράφος και αγωνιστής της ριζοσπαστικός
αριστερός, βλέπει τα πράγματα
διαφορετικά. Σκέφτεται όπως και οι έποικοι: αφού ο ισραηλινός στρατός δεν κάνει
σχεδόν τίποτα για να προστατεύσει τους Παλαιστίνιους, τότε μια άλλη δύναμη θα
πρέπει να μπει στην εικόνα. Έτσι προέκυψαν οι πολιτοφυλακές των εποίκων – των
οποίων ο νομικός βραχίονας ονομάζεται «ravshatzim» (ένα εβραϊκό ακρωνύμιο που
σημαίνει «μόνιμοι συντονιστές στρατιωτικής ασφαλείας». Οι πολιτοφύλακες αυτοί
πληρώνονται από το κράτος, οπλίζονται από τον στρατό και τους επιτρέπεται να
κάνουν σχεδόν τα πάντα στο όνομα της προστασίας των οικισμών.
Και όντως αυτό κάνουν. Τρομοκρατούν τους Παλαιστινίους,
τραυματίζοντας κατά καιρούς αθώους, στο όνομα της αυτοάμυνας. Η οργάνωση
"Hashomer Hachadash" έχει προκύψει για παρόμοιο σκοπό: εκεί που η
αστυνομία δεν μπορεί να κάνει αρκετά, έχει δημιουργηθεί στο Ισραήλ μια οργάνωση
πολιτών που διαθέτει μονάδα με τζιπ, μονάδα μοτοσικλετών και μια εθελοντική
μονάδα συνοριακής αστυνομίας. Αυτό ακριβώς που χρειαζόταν η βάναυση συνοριακή
αστυνομία «Το κράτος του Ισραήλ δεν προστατεύει τα εδάφη του – εμείς θα
προστατεύσουμε τα εδάφη του κράτους στο όνομά του», δηλώνεται στην αρχική
σελίδα της οργάνωσης.
Ο Shadmi σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο: Ένας αβοήθητος πληθυσμός
θα πρέπει να υπερασπιστεί τον εαυτό του.
Η συνείδησή του έχει ξεσηκωθεί: Η αριστερά θα πρέπει να υπερασπιστεί αυτούς που
δέχονται επίθεση. Αυτό, παρεμπιπτόντως, έκαναν ορισμένοι λευκοί, και πολλοί
Εβραίοι ανάμεσά τους, στη Νότια Αφρική σε σχέση με τον μαύρο πληθυσμό.
Φανταστείτε τη δειλία των τραμπούκων εποίκων όταν έχουν να αντιμετωπίσουν
ένοπλους Ισραηλινούς, βετεράνους του Ισραηλινού Στρατού, απέναντί τους.
Σε ένα συμπόσιο της Κνεσέτ για τη βία των εποίκων που
οργανώθηκε από την αριστερά αυτή την εβδομάδα, ο Shadmi ανέλυσε την πρότασή
του: «Αν δεν μπορείτε να το κάνετε εσείς», είπε στους νομοθέτες, «παρακαλώ,
δώστε μας την εξουσία να χρησιμοποιήσουμε όπλα. Θα κάνουμε εμείς τη δουλειά για
τους Παλαιστίνιους και θα προστατεύσουμε την ανθρώπινη ζωή». Με άλλα λόγια,
«ravshatzim», ή Hashomer Hachadash, υπό την αιγίδα του κράτους, για να
υπερασπιστεί τους ανήμπορους. Ο Shadmi πρόσθεσε, «Δεν θα βλάψουμε κανέναν»,
αλλά σε αυτό το σημείο κανείς δεν ήθελε να ακούσει τίποτα
Ο σάλος που ξεσηκώθηκε ήταν αποκαλυπτικός. Αυτά δεν πρέπει να
λέγονται. Ο πρώτος που ξεσηκώθηκε ήταν το πιο αριστερό μέλος της
κεντροαριστερής κυβέρνησης, ένας Αραβας, ο Esawi Freige [Υπουργός Περιφερειακής
Συνεργασίας, Κόμμα Meretz, γεννημένος στο Kafr Qassem, όπου ο παππούς του
δολοφονήθηκε από την αστυνομία των συνόρων τον Οκτώβριο του 1956 με άλλους 48
Παλαιστίνιους. Σημείωση του μεταφραστή] . «Είναι απρέπεια. Πήγατε πολύ μακριά,
πολύ μακριά, πολύ μακριά». Γιατί είναι απρέπεια ; Και ποιος έχει πάει πολύ
μακριά; Και ποιος θα προστατεύσει τα αδέρφια σας στα εδάφη; Μετά ξεκίνησε η
οχλαγωγία, από αριστερά και από δεξιά, βίαιη, υπερβολική, εμπρηστική,
διαστρεβλώνοντας τα λόγια του Shadmi: Η αριστερά απειλεί με δολοφονίες.
Την κωμική πινελιά την έδωσε ο πρόεδρος του Συμβουλίου
Εποικισμών Yesha [Ιουδαία, Σαμάρεια και Γάζα], David Elhayani, ο οποίος κάλεσε
τον αστυνομικό επιθεωρητή «να συλλάβει τον Shadmi και να τον ανακρίνει για
απειλές και υποκίνηση σε φόνους». Ο ευαίσθητος Elhayani, που δεν ξέρει τίποτα
από βία και φοβάται τις απειλές της αριστεράς. Αστειότητες.
Σχεδόν κανείς δεν υποστήριξε την πρόταση του Shadmi, μια από
τις πιο επίκαιρες που έχουν τεθεί από την αριστερά τα τελευταία χρόνια. Αν
υπήρχε αριστερά, αυτό θα έπρεπε να είχε κάνει εδώ και πολύ καιρό. Το πρόβλημα
με αυτόν τον φανταστικό στρατό σωτηρίας, που δεν θα δημιουργηθεί ποτέ: Ποιος θα
προσφερθεί να πάει εθελοντής σαυτόν; Τα παιδιά των κεριών [ στην γιορτή της
Χανουκά, όπου ο εορτασμός πραγματοποιείται με το άναμμα των κεριών ενός συγκεκριμένου
κηροπήγιου ] και σε κάθε συγκέντρωση «προοδευτικών» Ισραηλινών, σημείωμα του
μεταφραστή ]; . Οι ομάδες εργασίας της Χάποελ [Ποδοσφαιρική ομάδα του Τελ Αβίβ,
της οποίας οι υποστηρικτές είναι κατά κύριο λόγο Ασκενάζι και αριστεροί, ΣτΜ];
; Η Νεολαία Meretz [του σοσιαλδημοκρατικού κόμματος του Ισραήλ.ΣτΜ] ;
Πρώτοι αυτοί έπρεπε να φωνάξουν "Δεν συνθηκολογώ", που λέει κι ο Ιονέσκο στον "Ρινόκερο".
Εντάξει παιδιά. Ας κάνουμε ένα άλμα και για την οικονομία της συζήτησης να δεχτούμε οτι ο Σερβετάλης είναι "ψέκας", αντιεμβολιαστής και όλα τα συναφή. Έπαιξε και τον Άγιο Νεκτάριο, πάει κάθε τρεις και λίγο στο Άγιο Όρος, πήρε και μόνος του μία απόφαση που πετάει στην ανεργία 30 εργαζόμενους. Ας τα δεχτούμε όλα αυτά. Ιδεολογικά, ο Σερβετάλης είναι στην "άλλη μπάντα", δεν είναι με το "Διαφωτισμό", δεν είναι με το "λαό και τα συμφέροντα του", είναι "κόκκινο πανί" για τους προοδευτικούς του τόπου (και του πληκτρολογίου). Είναι ένας κακός άνθρωπος ο Άρης Σερβετάλης. Πολύ κακός. Ας πούμε σύμφωνοι να πάμε παρακάτω.
Θα θέλαμε να μας υποδείξετε έναν επώνυμο
"προοδευτικό" καλλιτέχνη ή διανοούμενο που να βγήκε να καταγγείλει
τον παράλογο και αντιδημοκρατικό αποκλεισμό εκατομμυρίων συμπολιτών μας από την
κοινωνική ζωή του τόπου. Όχι "ψέκα". Αριστερό, αναρχικό, οτιδήποτε. Ντούρο
επαναστάτη δηλαδή.
Έναν διάσημο τραγουδιστή, από αυτούς τους πολύ ριζοσπάστες
(που πάνε και στα φεστιβάλ), που να ακύρωσε συναυλία και να είπε "η
μουσική είναι για όλο το λαό, δεν παίζω σε συναυλία που αποκλείει κόσμο".
Έναν γνωστό ηθοποιό, από αυτούς που δίνουν μάχη για τα
εργατικά δικαιώματα, που να είπε "τέρμα, δεν ξαναπαίζω σε παράσταση μόνο
για συγκεκριμένους θεατές. Προσβάλει την Τέχνη και εμένα προσωπικά ως Ηθοποιό
και Άνθρωπο".
Έναν ακαδημαϊκό, από αυτούς που γράφουν πολύ επαναστατικά
κείμενα στις κυριακάτικες εφημερίδες, που να τα βρόντηξε όλα και να είπε
"σε πανεπιστημιακό αμφιθέατρο με σκαναρίσματα και QR codes δεν ξαναμπαίνω.
Δεν μου το επιτρέπει η στράτευση μου στην Αλήθεια, την Γνώση και την Ακαδημαϊκή
Ελευθερία".
Ξεκινήστε να λέτε ονόματα ρε παιδιά και εμείς σημειώνουμε. Έλα
πάμε. Κανείς; Ούτε ένας;
Εντάξει, θα μας πείτε οτι υπάρχουν χιλιάδες κρούσματα και
έχουν γεμίσει οι ΜΕΘ, που ισχύει στο ακέραιο. Για αυτό δεν έχει κανείς την
στάση του Σερβετάλη. Μα ένα λεπτό. Το να απαγορευτεί η είσοδος σε θέατρα,
σινεμά και κλειστούς συναυλιακούς χώρους σε όσους έχουν αρνητικό rapid test πού
ακριβώς εξυπηρετεί; Αν όχι στην περαιτέρω εξάπλωση του κορονοϊού και στο
οριστικό γονάτισμα του ΕΣΥ; Βασικά, δύο μήνες τώρα, είναι τόσο καραμπινάτες οι
ευθύνες της κυβέρνησης για την έξαρση της πανδημίας (καλλιεργώντας την
πεποίθηση οτι αν έχεις πιστοποιητικό μπορείς να κάνεις ό,τι γουστάρεις) που
πρώτοι όσοι κράζουν τώρα τον Σερβετάλη έπρεπε να ζητούν test για την είσοδο σε
κλειστούς χώρους. Αν, όντως, το πρόβλημα τους ήταν ο κορονοϊός και η πανδημία.
Πριν λίγες μέρες, άλλωστε, οι ίδιοι άνθρωποι ζητούσαν να μπει rapid test για
την είσοδο στις εκκλησίες (στις οποίες έτσι κι αλλιώς δεν πατάνε). Στις
εκκλησίες κολλάει, στα θέατρα δεν κολλάει ρε σύντροφοι;
Είναι, όμως, θα πείτε, που με τη στάση του άφησε μερικές
δεκάδες ηθοποιούς, τεχνικούς, φροντιστές χωρίς δουλειά σε μία εποχή πολύ
δύσκολη για τους εργαζόμενους στην τέχνη. Σωστό και πρέπει να βρεθεί μία λύση
για τους εργαζόμενους στην παράσταση. Γιατί, όμως, δεν δείξατε την ίδια
ευαισθησία όταν η κυβέρνηση απέλυσε 8.000 υγειονομικούς εν μέσω πανδημίας και
έξαρσης των κρουσμάτων; Ή μήπως αν είσαι ανεμβολίαστος χάνεις την εργατική σου
ιδιότητα και σου αξίζει η ανεργία, η πείνα και η ατίμωση; Ωραία ταξική ανάλυση.
Μάλλον, το πρόβλημα όσων εξεγείρονται με τον Άρη Σερβετάλη δεν
είναι η υποτιθέμενη κοινωνικά ανεύθυνη στάση του. Στην τελική, δεν κάλεσε
κανένα να μην εμβολιαστεί. "Η τέχνη είναι για όλους" είπε. Πού είναι
το λάθος;
Το πρόβλημα είναι οτι ο "Άνθρωπος του Θεού" μας την
βγήκε από τα αριστερά και πήρε μία απόφαση με ενδεχόμενα μεγάλο καλλιτεχνικό
κόστος για τον ίδιο ενώ την ίδια στιγμή η πλειοψηφία των
"προοδευτικών" καλλιτεχνών και διανοούμενων ταυτίζεται 120% με το
αφήγημα της πιο εγκληματικής και ελεεινής κυβέρνησης της μεταπολίτευσης. Και
αντί να κοιτάξουνε τα μούτρα τους στον καθρέφτη και να αναρωτηθούν γιατί δεν
έχουν πει μισή κουβέντα για την ψηφιακή επιτήρηση και την αντιδημοκρατική
εκτροπή, πολεμάνε τον "Άγιο Νεκτάριο της ψέκας" για να κρύψουν την
ιδεολογική τους γύμνια.
Αντί να βγουν οι αριστεροί και αναρχικοί καλλιτέχνες (πρώτα κι
από τον Σερβετάλη) και να φωνάξουν με όλη τους την δύναμη ότι "όλα αυτά
καθόλου δεν γίνονται για την υγεία μας αλλά για να εξανδραποδίσουν τον
Άνθρωπο", κάθονται και τρολάρουν τον "ιερομόναχο της 7ης
τέχνης".
Πρώτοι αυτοί έπρεπε να φωνάξουν "Δεν συνθηκολογώ",
που λέει κι ο Ιονέσκο στον "Ρινόκερο".
Θλιβεροί, μίζεροι και κακομοίρηδες...
Μωρέ η τέχνη είναι για όλους και λέτε ό,τι θέλετε.
Το απαρτχάιντ είναι αριστερή αξία και αριστερή πολιτική πρόταση ;
Αναλύσεις επί αναλύσεων σε αριστερά σάιτ για να νοιώσεις ότι αυτό το εμβόλιο που
σωστά η λάθος έκανες για την
υγεία σου όχι μόνο ορθά είναι κοινωνικό
προνόμιο και επιβράβευση της ανισότητας
αλλά και η κρατική επιβολή του είναι αριστερή στάση, αξία και τοποθέτηση . Ότι το απαρτχάιντ είναι
αριστερή αξία και αριστερή πολιτική
πρόταση.
Κάποιος γράφει στο συμπαθές σάιτ kommon,όπου κι εγώ έχω δημοσιεύσει αρκετά κείμενά μου, ότι ο εμβολιασμός είναι νίκη της κοινωνίας και της συλλογικότητας πάνω στο γυμνό άτομο. Λυπάμαι, αυτή η άποψη είναι ιδεαλιστική μεταφυσική. Ολα τα εμβόλια ίδια, όλες οι νόσοι ίδιες;
Το αν
το εμβόλιο παρήχθη σε ένα χρόνο η σε πέντε, όπως προβλέπεται, θεωρείται
αδιάφορο, όλη η "επιστήμη" ως σώμα
,χωρίς διαφωνίες και αντιρρήσεις, συνιστά μια θεολογική αρχή που πρέπει
να την υπακούμε τυφλά. Η αμφιβολία και ο σκεπτικισμός προς την κυρίαρχη
επιστημονική γνώμη θεωρείται πάντοτε ανορθολογισμός. Αλήθεια ; Ο Γαλιλαίος στην
εποχή του ήταν μόνος απέναντι στους πολλούς επιστήμονες που δέχονταν την εξ
αποκαλύψεως θέση ότι η Γη δεν κινείται. Ποιος είχε επιστημονικά δίκιο; Οι πολλοί
η ο Γαλιλαίος;
Το εμβόλιο είναι δήθεν
ασφαλές γιατί εφαρμόστηκε σε εκατομμύρια άτομα. Αλήθεια; Έχετε υπομονή να
καταγράψετε τις άμεσες και μακροχρόνιες παρενέργειες; η κάνετε στο θέμα αυτό το
παπί μπας και συκοφαντηθεί η pfizer;
Σε άλλα σάιτ της " Αριστεράς" (antarsya.gr) λένε να κάνουμε εργατικό έλεγχο επί του εμβολίου της pfizer.Δεν μπορούμε να
στηρίξουμε μια απεργία της προκοπής, πλην
φωτεινών εξαιρέσεων, και θα ελέγξουμε εργατικά στην μικρή Ελλάδα το
διεθνές εμβόλιο της pfizer.Πατε καλά;
Το ΚΚΕ, αυτόκλητο κόμμα
της εργατικής τάξης, τρέχει πρώτο και καλύτερο να κάνει την τρίτη δόση, μπας και
μπαγιατέψει. Εχει γίνει κόμμα δηλώσεων υγειονομικής νομιμοφροσύνης στην pfizer
και στο αστικό κρατος. Το κόμμα που κάποτε απαγόρευε στους Μακρονησιώτες να
κάνουν δήλωση μετανοίας.
Τα ερωτήματα, αφού λέτε ότι είστε με την επιστήμη είναι
αμείλικτα, κύριοι της υπερεμβολιαστικης Αριστεράς.
Πρώτο. Τρία από τα τέσσερα αρχικά εμβόλια λίγο η πολύ έχουν τεθεί ήδη εκτός
κυκλοφορίας ολικά ή μερικά. Δέσεις τα λέγατε ασφαλή. Αποκλείετε να μην είναι
ασφαλές ούτε το τέταρτο;
Φέτος ,με το εξήντα τα εκατό του πληθυσμού εμβολιασμένο ,η
κατάσταση είναι πολύ χειρότερη από πέρυσι που ήταν το μηδέν τοις εκατό. Η γνώμη
σας; Φταίνε οι ανεμβολίαστοι; Και στο Ισραήλ τι έγινε;
Δεύτερο. Πέρυσι λέγατε ότι πρέπει να γίνει ένα εμβόλιο. Ενα. Φέτος δέχεστε ότι οι άνθρωποι πρέπει κάθε τετράμηνο να κάνουν ως πειραματόζωα εμβόλιο ωσότου πεθάνουν. Τι άλλαξε; Η επιστήμη η η γνώμη και το συμφέρον κρατών και εταιρειών;
Τρίτο. Ξαφνικοί θάνατοι γύρω μας συνέχεια. Ουτε φαρμακοεπαγρύπνηση ούτε κίτρινη κάρτα ούτε τίποτε. Αυτό το επιτάσσει η επιστήμη σας, να μην ερευνώνται πιθανόν επικίνδυνες η και θανάσιμες παρενέργειες; Έστω και δυνητικά; Είναι κι αυτό καλό για την δημόσια υγεία;
Απέναντι στον αυταρχισμό της Δεξιάς και τα πολλαπλά
απαρτχάιντ, εσείς προτείνετε περισσότερο εξαναγκασμό και λιγότερη έρευνα και
κριτική σκέψη. Ποια είναι η Δεξιά και ποια η Αριστερά, όταν η Αριστερά κριτικάρει
την Δεξιά από κρατιστικές και ανελεύθερες θέσεις ; Δηλαδή από τα δεξιά;
Όταν η τεχνοκρατία και η αποστειρωμένη από κριτική σκέψη
λογική του παραλόγου συναντά τον κονφορμισμό και την παράδοση του αναμορφωτικού
στρατοπέδου, τουτέστιν του Γκουλάγκ, ο
Ύπνος της Λογικής γεννά τέρατα. Οταν ασκείτε δεξιά κριτική στον
Μητσοτάκη, καταφέρνετε να του δίνετε το φιλί της ζωής.
Θα σας θυμούνται με ακόμη πιο μελανά χρώματα από τον Τσίπρα
όταν πέρασε το Τρίτο Μνημόνιο. Θα καταφέρετε οι απλοί αλλά ανεξάρτητοι και
τίμιοι άνθρωποι να ακούνε Αριστερά και να αποστρέφουν το πρόσωπο. Σπουδαίο
επίτευγμα να καταστρέφεις σε μια δεκαετία την προσπάθεια και τους αγώνες ενός
αιώνα!!!!Τι να σου πω, σύντροφε, αξίζεις το παράσημο της ανοιχτής παλάμης.