Καταγγελία - Δήλωση Δικηγόρων Υπεράσπισης

 

Καταγγελία  -  Δήλωση  Δικηγόρων  Υπεράσπισης   στη  Δίκη   των   11   Τούρκων   και   Κούρδων   στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων στον Κορυδαλλό.

Οι συνήγοροι υπεράσπισης, οι οποίοι παριστάμεθα για λογαριασμό των: 

Sinan  Ozen  Oktay  τουAtif,  Sadi  Naci  Ozpolat  του  Halil,  Harika  Kizilkaya  του  Orhan,  Ismail  Zat  του  Mustafa,  KayaHasan του  Mustafa, Halil  Demir του  Αli,   Αli  Ercan Gokoglu  του Husseyn,  Hazal Secer τουMahmut,   Anil Sayar του Bekir, Βurak Agarmis του Atanur, Cam Sinan του Murat, Τούρκων και Κούρδων   πολιτικών   προσφύγων   και   αιτούντων   άσυλο,  στα   πλαίσια   πολυήμερης   δίκης   που διεξάγεται στις Γυναικείες Φυλακές Κορυδαλλού, καταγγέλλουμε τις πλήρως απαξιωτικές και πέρα από κάθε έννοια κράτους δικαίου και απονομής δικαιοσύνης, συνθήκες διεξαγωγής της δίκης.

Κορύφωση των ανωτέρω συνιστά το γεγονός, ότι στη σημερινή δικάσιμο και κατά τη διάρκεια ημίωρης διακοπής, όπου ως συνήγοροι επικοινωνούσαμε με τους κατηγορουμένους, εισήλθαν στη δικαστική αίθουσα ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας, οι οποίες εφόρμησαν με βαναυσότητα κατά των κατηγορουμένων, διακόπτοντας την επικοινωνία μας με τους εντολείς μας, επιχειρώντας να τους μεταφέρουν με τη βία στα κρατητήρια.

Τόσο οι κατηγορούμενοι όσο και οι συνήγοροί τους αντιδράσαμε στη βίαιη αυτή ενέργεια, καθώς η αίθουσα   του   δικαστηρίου   μετατράπηκε   σε   πεδίο   μάχης.  

Άνδρες   των   ειδικών   δυνάμεων   της αστυνομίας, με κεκαλυμμένα χαρακτηριστικά, γρονθοκοπούσαν, κλωτσούσαν και καθύβριζαν τους κατηγορουμένους. Οι   κατηγορούμενοι   μεταφερθήκαν   σερνόμενοι   στα   κρατητήρια   δεχόμενοι   χυδαίες   ύβρεις   και ακραία   βία.   Ένας   από   τους   κατηγορούμενους   μεγάλης   ηλικίας,   ο   οποίος   έχει   υποβληθεί   σε εγχείρηση   καρδιάς   προ   διετίας   (διπλό  bypass),   δέχθηκε   απανωτές   αγκωνιές   στο   στήθος   με αποτέλεσμα να σωριαστεί στα έδρανα και δυο ώρες αργότερα ήρθε ασθενοφόρο για τη διακομιδή του στο Θριάσιο Νοσοκομείο

Τα γυαλιά άλλου κατηγορουμένου, καθώς και ένα απο τα παπούτσια του, παρέμειναν στην αίθουσα ως τρόπαια για τον τρόπο απονομής της δικαιοσύνης στην Ελλάδα εν έτει 2021.

Μεταξύ των άλλων χτυπήθηκε και η διερμηνέας της δίκης.

Το   δικαστήριο   κατά   την   επάνοδό   του,   αρνήθηκε   να   πάρει   θέση   για   το   γεγονός   και   διέκοψε επικαλούμενο ότι οι κατηγορούμενοι δεν φορούσαν μάσκες (τις οποίες σκίσαν οι αστυνομικοί κατά την εφόρμησή τους).

Προσπαθώντας να τιμήσουμε τον τίτλο του συνηγόρου υπεράσπισης,  δηλώσαμε ότι αποχωρούμε,καθώς υπό αυτές τις συνθήκες δεν μπορεί να συνεχιστεί διαδικασία σε αυτό το χώρο.

Καταθέσαμε ακόμη, άμεση αναφορά στον πρόεδρο του ΔΣΑ.

Αθήνα, 8 Ιουλίου 2021

Οι συνήγοροι υπεράσπισης

Αλέκα Ζορμπαλά

Ιωάννα Κούρτοβικ

Δημήτρης Σαραφιανός

Πατρίκιος Πατρικουνάκος

*φωτογραφία της @Aleka Zorbala

#ΜένουμεΕνεργοί 


[----->]

Δεν μπορούν να είναι φίλοι και σύντροφοι

 Δημήτρης Μπελαντής

Κλείνοντας έναν κύκλο αναρτήσεων, προς το παρόν, μου κάνει τεράστια εντύπωση η θέση κάποιων αριστερών ότι η άσκηση ατομικών δικαιωμάτων ,σε αντίθεση με τον κρατικό καταναγκασμό εφ' όλης της ύλης, είναι θατσερισμος, ατομικισμός και έλλειψη κοινωνικής ευθύνης ,ότι πριμοδοτεί κανείς έτσι το άτομο έναντι της κοινωνίας. Εντυπωσιακού ύψους  και στάθμης τοποθέτηση . 

Ο Αριστόβουλος Μάνεσης έγραφε  πριν από σαράντα χρόνια ότι τα ατομικά, πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα είναι συμπληρωματικά μεταξύ τους και όχι ανταγωνιστικά . Θατσερικος είναι αυτός που λέει ότι πρέπει να υπάρχουν αποκλειστικά ατομικά  δικαιώματα όχι οποίος λέει να υπάρχουν όλων των ειδών.

Θέλω να δω πως σε μια κοινωνία που θα σε συλλαμβάνουν χωρίς ένταλμα η θα σου κάνουν εμβόλια υποχρεωτικά, η θα σου βάζουν ηλεκτρονικό βραχιόλι υποχρεωτικά, θα αντιστέκεσαι στην ταξική καταπίεση .

Όσο μπορούσαν να αντισταθούν οι σοβιετικοί εργάτες στην εκμετάλλευση της γραφειοκρατίας .Οσο μπορούσαν οι Γερμανοί εργάτες να αντισταθούν επί ναζισμού στο μονοπωλιακό κεφάλαιο .Όσο μπορούσες να κάνεις απεργία επί χούντας .

Δηλαδή πολύ λίγο .Χωρίς ατομικό αυτοπροσδιορισμό ,η κοινωνία είναι ανίσχυρη και άθυρμα  έναντι των αρχουσών τάξεων η ελίτ .Που γράφει ο Μαρξ ότι δεν πρέπει να έχουμε ατομικά δικαιώματα; Στο Εβραϊκό Ζήτημα λέει όχι ότι είναι κακά αλλά ότι είναι ανεπαρκή. Φυσικό αφού ο Μαρξ είναι παιδί της Γαλλικής Επανάστασης και όχι του Πρώσσου βασιλιά 

Η  αντίληψη ότι η κοινωνική αλληλεγγύη σημαίνει να μην έχουμε καθόλου ατομικά δικαιώματα, δηλαδή κάτι μεταξύ Χίτλερ,Στάλιν και ευγονικής τεχνοκρατίας, είναι αποτρόπαιη. Καλύτερα, όμως .

Όσοι θεωρούν ότι οι φαρμακοβιομηχανίες και οι κυβερνήσεις πρέπει να διαθέτουν απόλυτο δικαίωμα στην ζωή, στην αρρώστια και στον θάνατο, δεν μπορούν να είναι φίλοι και σύντροφοι. Ας πέσουν οι μάσκες για να δούμε με ποιον είμαστε μαζί και ποιον όχι .

ΥΓ Άσε που πολλοί που τα λένε αυτά δίνουν τεράστια μάχη για τα ταυτοτικά δικαιώματα, τον αντιρατσισμο κλπ . Δύο μέτρα και δύο σταθμά .

[----->]

Περί πιστοποιητικών εμβολιασμένων #2

 

2. Γιατί είναι λαθροχειρία να ταυτίζονται οι άνθρωποι που δεν εμβολιάζονται για τον covid 19 συλλήβδην με τους "αρνητές των εμβολιασμών και της επιστήμης".

Ας θυμηθούμε λίγο τα βασικά: Με βάση τα ΙΑΤΡΙΚΑ δεδομένα, υπάρχουν εμβόλια υποχρεωτικά και μη υποχρεωτικά. Τα εμβόλια της ιλαράς, της ερυθράς, της πολιομυελίτιδας, της διφθερίτιδας, του κοκίτη και κάμποσα άλλα είναι υποχρεωτικά για τα παιδιά -και παλεύουμε για να είναι προσβάσιμα σε όλα τα παιδιά του πλανήτη (που δυστυχώς δεν είναι). Το εμβόλιο του COVID 19 είναι όντως ένα θαύμα της επιστήμης το ότι κατάφερε να ετοιμαστεί σε τόσο λίγο χρόνο (κι αν δούλευαν όλοι οι επιστήμονες μαζί με δημόσια χρηματοδότηση θα ήταν όλα πολύ καλύτερα, κι αν δεν εξαρτιόταν η διάθεσή του από το κέρδος των εταιρειών και επίσης πρέπει να παλέψουμε να είναι διαθέσιμο σε όλο τον πλανήτη). Όμως, υποχρεωτικό δεν έχει καταστεί -από την αντίστοιχη ΙΑΤΡΙΚΗ επιτροπή.

Μια διαφορά πχ στα υποχρεωτικά εμβόλια -ως τώρα τουλάχιστον- είναι ότι παράσχουν διά βίου κάλυψη από την ασθένεια (με κάποιες δόσεις), ενώ εδώ μιλάμε για ένα εμβόλιο που, όπως και αυτό της γρίπης, θα πρέπει να το κάνουμε κάθε χρόνο, ίσως και 2 φορές το χρόνο. Ακόμη δεν ξέρουμε καν πόσο κρατάει η ανοσία του.

Οι "αρνητές των εμβολίων" γενικώς, έχουν καταγραφεί στο 2-3% του πληθυσμού στις σχετικές μετρήσεις. Τους τελευταίους μήνες του 2020, που έγιναν μετρήσεις για το εμβόλιο του COVID 19 (πολλές από αυτές έγιναν πριν καν εγκριθεί ιατρικά το εμβόλιο, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση...) το ποσοστό των ανθρώπων που δήλωναν ότι δεν θα κάνουν το εμβόλιο του COVID κυμαινόταν στο 25-30% (αν η ανοσία επιτυγχάνεται με το 70%, το ποσοστό του 30% δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα). Πρώτη απλή παρατήρηση λοιπόν: είναι τεράστια λαθροχειρία το να ταυτίζονται οι αντιεμβολιαστές (που είναι αυτοί που αρνούνται τα υποχρεωτικά εμβόλια) με όσους για διάφορους λόγους δεν θέλουν να εμβολιαστούν για τον COVID. Και σε καμία περίπτωση δεν ταυτίζονται επίσης με τους "αρνητές του ιού". Και είναι μια λαθροχειρία που στην πραγματικότητα χαρίζει ανθρώπους που δεν αμφισβητούν την ουσία της επιστήμης, στο στρατόπεδο των ανορθολογιστών!

Οι λόγοι που κάποιοι δεν κάνουν το εμβόλιο είναι πολλοί: υπάρχει όντως ένα ποσοστό που επηρεάζεται από την εκκλησία (και θέλει άλλου είδους αντιμετώπιση), υπάρχει όμως και μεγάλο ποσοστό που έχουν κάποιο αυτοάνοσο ή αλλεργία και φοβούνται για την επίδραση του στην υγεία τους (κι αυτοί οι άνθρωποι κατά κανόνα τηρούν ΟΛΑ τα μέτρα προστασίας γιατί φοβουνται και τον ιό), υπάρχει ποσοστό αυτών που έχουν νοσήσει και δεν κάνουν το εμβόλιο γιατί -κατά τα ιατρικά δεδομένα- έχουν ανοσία (βλ. και προηγουμενο ποστ), υπάρχουν γυναίκες που θέλουν να μείνουν έγκυες ή είναι έγκυες και δεν το κάνουν για σιγουριά (και μαλιτασ με ιατρική συμβουλή), υπάρχει και ποσοστό που είναι δύσπιστοι γιατί θυμούνται ότι με βάση τα επιστημονικά δεδομένα που μαθαίναμε στο σχολείο, οποιοδήποτε φάρμακο πρέπει να μετρηθεί για καιρό για να γνωρίζουμε τις παρενέργειές του (συγνώμη, αλλά αυτοι δεν λέγονται "αρνητές της επιστήμης"), αυτοί που περιμένουν να κάνουν το εμβόλιο από Σεπτέμβρη ή αυτοί που λόγω ηλικίας κινδυνεύουν ελάχιστα από τον ιό.

Όλοι οι παραπάνω δεν είναι οι εχθροί μας: δεν έφεραν τον κορωνοϊό στον πλανήτη, δεν κινδυνεύουμε να πεθάνουμε εξαιτίας τους, δεν είναι οι "λεπροί" του 2021! Και σίγουρα δεν κινδυνεύουμε εμείς οι εμβολιασμένοι "να πεθάνουμε όλοι" από τους παραπάνω ανεμβολίαστους. Ο μπαμπάς μου αρνείται να κάνει το εμβόλιο (δεν αναφέρω τους λόγους εδώ), αλλά δεν φοβάμαι μην κολλήσω εγώ από αυτόν, φοβάμαι για τη δική του υγεία, μην κολλήσει και πεθάνει! Ποια είναι αυτή η λογική που υπαγορεύει να θεωρούμε τους ανεμβολίαστους εχθρούς αντί να τους θεωρούμε πιο ευάλωτους; Ποια είναι η λογική που τους θεωρούμε όλους "ανορθολογιστές" και δεν ακούμε τα επιχειρήματά τους -σίγουρος δρόμος για να μην τους πείσουμε ΠΟΤΕ να εμβολιαστούν;

(Υπάρχει το επιχείρημα, βέβαια, ότι όσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό των ανεμβολίαστων, τόσες πιο πολλές μεταλλάξεις θα έχει ο ιός, μόνο που το επιχείρημα αυτό αφορά ολόκληρο τον πλανήτη και όχι μία χώρα. Στο βαθμό που δεν έχουμε κλειστά σύνορα, το ότι υπάρχουν φτωχές χώρες ή φτωχοί που δεν έχουν πρόσβαση καν στο εμβόλιο, είναι μάλλον πιο σημαντικό για την εξέλιξη του ιού από τον ανεμβολίαστο πατέρα μου, που στην τελική έρχεται σε επαφή με ελάχιστους άλλους ανθρώπους).

Ο κίνδυνος που διατρέχουν είναι μεγαλύτερος για τους ίδιους κι όχι για μένα που είμαι εμβολιασμένη. Το να ανεχόμαστε να γίνεται βιοπολιτική στις πλάτες όλων μας, θα έχει σημαντικότερες επιπτώσεις στη ζωή μας. Το να τους βάλουμε στη θέση των παλιών λεπρών, το να ιεραρχούμε τα πράγματα ανάποδα, το να βλέπουμε τον εχθρό μας στον διπλανό μας, εξυπηρετεί μόνο την πραγματική αρνήτρια του ιού, που έχει αποδείξει ότι είναι η κυβέρνηση!

(Η διαχείριση του φόβου για τον Άλλο...

Τα δύο χρόνια της πανδημίας προσφέρονται για άλλο ένα δοκίμιο σχετικά με την μαζική διαχείριση του ατομικού φόβου του θανάτου: αρκεί να μας δείξουν κάποιον με το δάχτυλο ως εχθρό, ως αυτόν από τον οποίο κινδυνεύουμε "να πεθάνουμε όλοι" και κατευθείαν στρέφουμε το βλέμμα μας εκεί! Τώρα θα μου πεις, ολόκληρα συστήματα θρησκειών βασίζονται στη διαχείριση του φόβου του θανάτου, τι να συζητάμε. Σωστό. Μόνο που για τις θρησκείες το λέμε, το έχουμε εμπεδώσει. Για το φόβο των "ισλαμιστών", του "πυρηνικού οπλοστασίου του Ιράκ", των φορέων του AIDS κλπ αντισταθήκαμε. Όταν το θέμα έφτασε στους "ανεύθυνους νέους που διασπείρουν τον ιό στις πλατείες"(πέρσι) και στους "ανεμβολίαστους που θα μας σκοτώσουν όλους" (φέτος), τα πράγματα αλλάζουν... Είναι αναγκαίο λοιπόν να αποστασιοποιηθούμε λίγο ο καθένας από τον ατομικό του φόβο θανάτου, για να μπορούμε να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει. Νομίζω ότι κάπως έτσι γεννήθηκε η φιλοσοφία και εν γένει η θεωρία στον πλανήτη...)

[---->]

Τα ερωτήματα (ρητορικά) είναι πολλά

 



Οι νεκρές Καραβίδες της Λίμνης Πολυφύτου , η απολιγνιτοποίηση και η Απελευθέρωση Η/Ενέργειας.

Τι σχέση μπορούν να έχουν αυτά μεταξύ τους:

Κι όμως έχουν και μεγάλη μάλιστα.

Η Είδηση: Ο Σύλλογος Επαγγελματιών ψαράδων Λίμνης Πολυφύτου που αριθμεί 165 μέλη με απόφαση της Γενικής τους Συνέλευσης σταματάν για 15 μέρες την αλιεία της Καραβίδας, εν μέσω περιόδου ψαρέματος, διότι εμφανίστηκαν πολλές νεκρές Καραβίδες. Οι ιχθυολόγοι που κάλεσε ο Σύλλογος είπαν πως οι Καραβίδες πεθαίνουν λόγω έλλειψης οξυγόνου που δημιουργεί η απότομη κάθοδος της στάθμης της Λίμνης.

Όντως όπως καταγγέλλει ο Πρόεδρος των αλιέων η Στάθμη της Λίμνης έπεσε κατά 10 μέτρα μέσα  μόνο σε μια βδομάδα που ήταν αυτή του καύσωνα! 

Φυσικά η Στάθμη έπεσε λόγω της εγκληματικής ενέργειας της ΔΕΗ να βάλει τα υδροηλεκτρικά στο φουλ επειδή υπήρχε έλλειψη ρεύματος...... Όμως  η ζημιά δεν είναι μόνο στις καραβίδες αλλά δημιουργεί γενικότερα προβλήματα στους αγρότες που χρησιμοποιούν το νερό για άρδευση. Γι αυτό άλλωστε τέτοιον καιρό αρχές καλοκαιριού τα υδροηλεκτρικά λειτουργούν ελάχιστα και μόνο για εξισορρόπηση του δικτύου.

Όμως τα ερωτήματα (ρητορικά) είναι πολλά

Για ποιο λόγο κάθε φορά που έχουμε μια μικρή σχετικά, αύξηση της ζήτησης παρουσιάζεται έλλειψη ρεύματος; Τα ίδια είχαμε και το Χειμώνα τον φετινό και τον περσινό κλπ

Γιατί να υπάρχει έλλειψη ρεύματος σε μια Χώρα που από το υστέρημα του λαού της έκανε 50 δις επενδύσεις και διπλασίασε την εγκατεστημένη ισχύ;

Μήπως επειδή οι επενδύσεις αυτές έγιναν σε Άχρηστες Πηγές Ενέργειας  και Φυσικό αέριο που δεν έχουμε;

Προ Απελευθέρωσης Η/Ε η ΔΕΗ διέθετε εγκατεστημένη ισχύ 12.000 Μεγαβάτ και η ζήτηση ήταν αυξημένη κατά 40% και όμως υπήρχε ρεύμα σε επάρκεια. Σήμερα η Χώρα έχει εγκατεστημένη ισχύ άνω των 20.000 μεγαβάτ και η ζήτηση είναι πεσμένη κατά 40% !!! Κι όμως ρεύμα δεν έχουμε κι αυτό που έχουμε θα το πληρώσουμε για "μαύρο χαβιάρι" λόγω του 'τρελού ανταγωνισμού" των κερδοσκοπικών επιχειρηματικών ομίλων στο χρηματιστήριο ενέργειας όπου στη χονδρική το ανέβασαν κατά 100%

Και τέλος αφού δε βρήκαν ακόμα τις πηγές που θα αντικαταστήσουν τον λιγνίτη γιατί έκλεισαν άρον -άρον τις λιγνιτικές μονάδες;

https://www.ertnews.gr/.../i-xirasia-plittei-tis.../  

[---->]

https://www.mononews.gr/.../apokaliptiko-ti-amives...

Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΜΙΕΣ

 


Για «Ρεαλιστικό ριζοσπαστισμό» μίλησε ο Τσίπρας, για «ριζοσπαστικό ρεαλισμό» είπε ο Τσακαλώτος. Βρείτε τις διαφορές. Μαζί με τη «ρεαλιστική ανυπακοή» που έχει λανσάρει ο Βαρουφάκης έχουμε μια μοναδική στα χρονικά παραίτηση της ελληνικής Αριστεράς από το όραμα του ανέφικτου και από τις μεγάλες ιδέες, προς όφελος του… βασιλιά ρεαλισμού.

 

Συνήθως οι ηγεσίες έδειχναν στους πολίτες τον δρόμο, το όραμα και την ελπίδα ακόμα και για το ανέφικτο. Μπορεί να μην έφτανες στον στόχο, όμως τη βάση, την απαρχή των αιτημάτων σου δεν την ξεχνούσες ποτέ, ξέροντας πως είχες δίκιο ακόμα και αν δεν πέτυχες τα πάντα.

 

Τώρα το σημείο εκκίνησης είναι ο… ρεαλισμός. Και έτσι φτάνεις ακόμα και όταν είσαι στην αντιπολίτευση να ψηφίζεις Rafale, Ελληνικό και δώρα στη Fraport (όπως είπε σωστά και ο Φίλης στη συνδιάσκεψη). Αν όμως θέλαμε ρεαλισμό παιδιά, δεν χρειαζόμασταν την Αριστερά να μας εμπνέει. Και το ΠΑΣΟΚ μια χαρά ήτανε. Και καρφώνεστε, ακριβώς επειδή το «κέντρο» θέλει τον γνωστό πασοκικό ρεαλισμό, αυτόν του δίνετε και σε αυτόν προσπαθείτε να μοιάσετε ξεχνώντας τα μακρινά και τα ανέφικτα.

 

Ισως να με καταλαβαίνουν πιο καλά όσοι μισούν τις (πολύ θρεπτικές κατά τ’ άλλα) μπάμιες: Είσαι πιτσιρικάς, γυρνάς από το σχολείο και στο τραπέζι βρίσκεις στρωμένο το φαγητό. Ριζοσπαστισμός (ή ανυπακοή) είναι να πεις «Δεν θα φάω μπάμιες, θα φάω ψωμί και τυρί». Ίσως η μάνα σου να σε απειλήσει «αν δεν φας αυτό, δεν έχει τίποτα άλλο» και τότε πρέπει να είσαι έτοιμος ακόμα και για… νηστεία, προκειμένου να υποστηρίξεις το δίκαιο αίτημά σου ότι δεν πρέπει να μαγειρεύουμε μπάμιες. Στην άλλη περίπτωση, ο «ρεαλιστικός» ριζοσπαστισμός είναι να φας τις μπάμιες και μετά να είσαι όλη μέρα μουτρωμένος για τα φαγητά που φτιάχνουνε σ’ αυτό το σπίτι.

 

Αντίστοιχα σε επίπεδο προγράμματος, πολιτικού προτάγματος και απεύθυνσης προς την κοινωνία, ριζοσπαστισμός θα ήταν να ζητάς ακόμα και να διαγραφούν κάποια στιγμή οι μπάμιες από τον κατάλογο των βρώσιμων ειδών! Ο «ρεαλιστικός ριζοσπαστισμός» της ηγεσίας λέει περίπου: : «θα φάμε τις μπάμιες και μετά βλέπουμε τι κάνουμε…»

[---->]

 βλέπουμε τι κάνουμε…»