Χωρίς αποτέλεσμα, αλλά με κονόμα


Κατά τα άλλα στις 2 Ιανουαρίου η πρωθυπουργάρα μας ετοιμάζεται να υπογράψει με τον πρόεδρο του (μισο)κράτους πλυντηρίου και τον -υπηρεσιακό-πρωθυπουργό του κράτους προβοκάτορα της ευρύτερης περιοχής τη συμφωνία για έναν αγωγό που δεν θα γίνει ποτέ.

Γιατί όσες χαζομάρες και εάν γραφτούν για τον East Med η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα ακριβό ανέκδοτο.

- Ο αγωγός δεν μπορεί ακόμη να χαραχθεί γιατί πολύ απλή ούτε την ακριβή θέση των εγκαταστάσεων των Κυπριακών κοιτασμάτων γνωρίζουμε, ούτε βέβαια την περιοχή των όποιων ελληνικών κοιτασμάτων, άρα διαδρομή δεν υπάρχει.

- Ο αγωγός δεν έχουμε ιδέα εάν είναι οικονομικά βιώσιμος καθώς δεν ξέρουμε εάν το ελληνικό κοίτασμα είναι εκμεταλλεύσιμο, εάν υπάρχει, εάν το κυπριακό είναι τόσο εκμεταλλεύσιμο, εάν το ισραηλινό είναι τόσο μεγάλο και γενικά δεν ξέρουμε εάν υπάρχει τόσο αέριο που να επιτρέπει έναν τέτοιο αγωγό.

- Η διαδρομή του αγωγού προϋποθέτει την επίλυση όλων των θεμάτων που αφορούν την υφαλοκρηπίδα στη διαδρομή του, διαφορετικά απλώς δεν μπορεί να κατασκευαστεί.

- Η μόνη χώρα που αυτή τη στιγμή έχει εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα και τα εκμεταλλεύεται είναι η Αίγυπτος που δεν θα υπογράψει τον East Med γιατί απλούστατα δεν τον θέλει προτιμώντας το αέριο της περιοχής να υγροποιείται στις εγκαταστάσεις της.

- Η χώρα που θα μπορούσε να συμβάλει στην επίλυση των ζητημάτων της ελληνικής υφαλοκρηπίδας είναι η Αίγυπτος που όπως είπα δεν θέλει τον αγωγό.

- Ο αγωγός στη μορφή στην οποία παρουσιάστηκε δημιουργεί θέματα με την δυνητική ΑΟΖ της Παλαιστινιακής Αρχής ενώ δεν έχει λυθεί το θέμα της οριοθέτησης ΑΟΖ μεταξύ Λιβάνου και Ισραήλ

- Το Ισραήλ, που κάνει δοκιμαστική άντληση, πρώτον θέλει το φυσικό αέριο για την εσωτερική του αγορά, έπειτα για επιρροή σε γειτονικές χώρες.

- Σε πείσμα ενός μύθου το Ισραήλ εξακολουθεί να συζητάει για τα ενεργειακά με την Τουρκία που έχει τον TANAP (αυτόν που μετά εμείς ονομάζουμε TAP) που φτιάχτηκε για το Αζέρικο αέριο αλλά μια χαρά μπορεί να αποτελέσει και διέξοδο για άλλες ποσότητες αερίου. Με πρακτικούς όρους αντί για τον φαραωνικό East Med ένας σύνολο αγωγών από την Αίγυπτο μέχρι την Τουρκία (υπό την προϋπόθεση ειρήνευσης κ.λπ.) just makes more sense.

- Οι ΗΠΑ ΔΕΝ θέλουν αγωγούς αλλά μαζική πώληση υγροποιημένου αερίου γιατί αυτό συμφέρει και τις ίδιες ως εξαγωγείς.
Όλα αυτά συγκλίνουν σε ένα απλό συμπέρασμα: ο East Med δεν θα γίνει.
Γιατί ο θόρυβος; Πρώτον γιατί το Ισραήλ δεν έχει κανένα πρόβλημα να ανταλλάσσει εικονικές συμφωνίες και photo-ops χωρίς αντάλλαγμα, με πραγματική εκπαίδευση σε πραγματικές συνθήκες των πιλότων του και πραγματική βοήθεια όταν αποφασίσει να κάνει χρήση όπλων.

Δεύτερο, γιατί οι ΗΠΑ δεν έχουν πρόβλημα με εικονικές συμφωνίες που όμως δένουν ακόμη περισσότερο χώρες σε μια ορισμένη πολιτική.

Τρίτον, γιατί αυτός ο αγωγός που ήδη είναι στα "ευρωπαϊκά έργα" ανοίγει ένα φαγοπότι μελετών, και επιχορηγήσεων (δεν είναι τυχαίο ότι διάφοροι τέως υπουργοί τύπου Μανιάτη έχουν βγει στο μεϊντάνι). Κοινώς ανοίγουν δουλίτσες.

 Χωρίς αποτέλεσμα, αλλά με κονόμα.

Μπααα !



Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κοντινό πλάνο
Η αφίσα από Μέτωπο Αντίστασης και Αλληλεγγύης για την Παλαιστίνη «Γασσάν Καναφάνι»

Έκτακτα μέτρα της Τροχαίας σήμερα στην Αθήνα,όπου θα κλείσουν σταδιακά κεντρικοί και περιφερειακοί δρόμοι της πόλης.Η αρχή γίνεται στις 11:30' έως και τις 13:00 στην Αττική Οδό, στο τμήμα από αεροδρόμιο προς Κατεχάκη.Μετά,σιγά σιγά θα κλείνουν όλοι οι δρόμοι του κέντρου κι αυτοί που θα οδηγούν στο Ζάππειο.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Η ταλαιπωρία,στην οποία θα υποβληθούν σήμερα οι Αθηναίοι ΔΕΝ οφείλεται σε κινητοποίηση κάποιων "ενοχλητικών" απεργών που διεκδικούν αυτά που τους ανήκουν και..."ταλαιπωρούν τους φιλήσυχους πολίτες",αλλά ΣΕ 

ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΟ,τον πρωθυπουργό του Ισραήλ και ΣΦΑΓΕΑ των Παλαιστινίων,Μπ.Νετανιάχου!

Είμαι περίεργος,θα βγει κάποιος από αυτούς που,όποτε έχει κάποια απεργία,τότε θυμάται...ότι ταλαιπωρείται να γράψει πως ταλαιπωρείται επειδή...περνάει ο νεοναζί Νετανιάχου?

Μπαααα!


[---->]

Το κράτος έχει συνέχεια όπως και το πλιάτσικο των παραχωρήσεων


Κατά τα λοιπά: διόδια κάθε 30-35 χιλιόμετρα, σε λίγες μέρες τέλη κυκλοφορίας, ΣΔΙΤ και μεγάλες επενδύσεις, ανάπτυξη κλπ κλπ κλπ
Κι όλα αυτά ξεκινάνε καμιά 70αριά χιλιόμετρα βόρεια των Εξαρχείων!
Υ.Γ. Το κράτος έχει συνέχεια όπως και το πλιάτσικο των παραχωρήσεων


Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία. 
Η εικόνα ίσως περιέχει: αυτοκίνητο, ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες
[----->]

Για τα πανηγύρια


Πανηγυρίζουν στον ΣΚΑΪ για "τα χαμόγελα που έφερε στην κυβέρνηση το υπερπλεόνασμα του προϋπολογισμού,ύψους 7 δις ευρώ".Ναι,είναι ο ίδιος ΣΚΑΪ που το υπερπλεόνασμα της προηγούμενης κυβέρνησης...το ονόμαζε ματωμένο!
Αλλά,ξέχασα,το δεξιό ματωμένο υπερπλεόνασμα είναι καλό,το "αριστερό" ματωμένο υπερπλεόνασμα όχι!

Φυσικά,το γραφείο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ που τα προηγούμενα χρόνια χαρακτήριζε το "αριστερό" ματωμένο υπερπλεόνασμα "προϊόν επιστροφής της οικονομίας στην κανονικότητα και σε συνθήκες ανάπτυξης",τώρα...καταγγέλλει την κυβέρνηση (που ακολουθεί κατά γράμμα την εφαρμογή αυτών που η "αριστερή" κυβέρνηση μέσω του 3ου μνημονίου υπέγραψε και θέσπισε) για υπερφορολόγηση!

Είτε με δεξιά κυβέρνηση είτε με "αριστερή" η υπερφορολόγηση μένει και τα υπερπλεονάσματα δημιουργούνται από το αίμα της κοινωνίας!

[----->]

Θα τα κάνουν όλα και θα…συμφέρουν



Διάταγμα με το οποίο επιτρέπεται η πρόσληψη ενός και μόνο εργαζόμενου με σύμβαση ορισμένου χρόνου εργασίας για πολλαπλή αντικατάσταση, δημοσιεύτηκε μέσα στις γιορτές από τη γαλλική κυβέρνηση. Το διάταγμα αφορά 11 επιχειρηματικούς τομείς και το μέτρο θα εφαρμοστεί σε πειραματικό στάδιο αρχικά.

Όταν υιοθετηθεί σε λίγο καιρό, ένας και μόνος εργαζόμενος θα προσλαμβάνεται σαν πολυεργαλείο σε μια επιχείρηση για να αντικαθιστά περισσότερους από έναν εργαζόμενο.

Με λίγα λόγια, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης, ο εργαζόμενος μέσα στις ώρες εργασίας του, θα εκτελεί π.χ. χρέη γραμματέα, καθαρίστριας, τεχνικού, τηλεφωνήτριας…φαντασία να υπάρχει!

Αλήθεια θα ζητούν και την απαραίτητη κατάρτιση, ενώ θα πληρώνουν τον βασικό ή πολύ λιγότερα, με δικαιολογία το γνωστό παραμυθάκι…«για λόγους οικονομίας, κρίσης κτλ»;

ΥΓ. Βασικά πλέον δεν τους νοιάζει η κατάρτιση, μιας και δεν τους νοιάζει ο άνθρωπος και κατά συνέπεια η ποιότητα των υπηρεσιών τις οποίες του προσφέρουν. Μια δουλοπρεπή κοινωνία φτιάχνουν όπου οι εργασιακές σχέσεις του μέλλοντος, θα είναι ένα πολύ φτηνό εργαλείο στην υπηρεσία του άκρατου καπιταλισμού