Ακόμη και οι αναλυτές
της υπηρεσίας πληροφοριών των Ηνωμένων Πολιτειών έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα
ότι η πτήση Malaysia Airlines MH17 καταρρίφθηκε από πύραυλο αέρος-αέρος, και ότι η ουκρανική κυβέρνηση
πρέπει να έχει κάποια σχέση με αυτό.
Αυτό επιβεβαιώνεται από μια νέα θεωρία, όπως υποστηρίζουν τοπικοί ερευνητές, ότι το Boeing 777-200 χτυπήθηκε από έναν πύραυλο αέρος-αέρος και στη συνέχεια από πυρά πυροβόλου μαχητικού που το είχε πλευρίσει ενώ έπεφτε προς το έδαφος.
Σε τελική έκθεση του με ημερομηνία 3 Αυγούστου και με τίτλο "Flight 17 Shoot-Down Scenario Shifts" ο δημοσιογράφος του Associated Press, Robert Parry, γράφει ότι " πηγές των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ίσως να μην ευθύνονται οι αντάρτες και η Ρωσία και ότι δράστες φαίνεται πως είναι οι κυβερνητικές δυνάμεις της Ουκρανίας ".
Η νέα αυτή αποκάλυψη δημοσιεύθηκε στο Global Research, ένα δίκτυο πληροφόρησης και ανεξάρτητης έρευνας.
Σε δήλωση της Πρεσβείας της Ουκρανίας την Τρίτη, το Κίεβο αρνείται ότι μαχητικά του πετούσαν εκείνη τη μέρα, όταν καταρρίφθηκε το MH17. Τη δήλωση αυτή ακολουθεί δήλωση του ρωσικού υπουργείου Άμυνας, σύμφωνα με το οποίο οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας της Ρωσίας έχουν καταγράψει δραστηριότητα της Πολεμικής Αεροπορίας της Ουκρανίας στην περιοχή την ίδια μέρα.
Το Κίεβο αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες της ρωσικής κυβέρνησης, υποστηρίζοντας ότι το κύριο μέλημα της χώρας ήταν να εξασφαλιστεί η άμεση, πλήρης, διαφανής και αμερόληπτη διεθνής διεξαγωγή έρευνας για την τραγωδία με την σύσταση εξεταστικής επιτροπής από εμπειρογνώμονες του Διεθνή Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) και του Eurocontrol.
"Έχουμε αποδείξεις ότι το αεροπλάνο καταρρίφθηκε από τους τρομοκράτες που υποστηρίζονται από τη Ρωσία με ένα σύστημα BUK-M1 SAM (SA-11 για το ΝΑΤΟ), που παρέχεται από τη Ρωσία μαζί με το προσωπικό του. Οι υπηρεσίες πληροφοριών μας έχουν επιβεβαιώσει τα πάντα, από την υποκλοπή των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων των τρομοκρατών μέχρι τις δορυφορικές εικόνες.
"Επιπλέον, οι ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ αντιαεροπορικούς πυραύλους, από τότε που ξεκίνησαν οι αντι-τρομοκρατικές επιχειρήσεις στις αρχές Απριλίου," αναφέρει η δήλωση.
Χθες, οι New Straits Times, επικαλούνται τη μαρτυρία εμπειρογνωμόνων, σύμφωνα με την οποία οι φωτογραφίες από τα μοντέλα της έκρηξης κατακερματισμού της ατράκτου του αεροσκάφους είχαν δύο διαφορετικές όψεις – η μία με τη μορφή θραυσμάτων, από κεφαλή γεμάτη με "flechettes" και η άλλη, με οπές διείσδυσης περισσότερο ομοιόμορφες, στρογγυλού σχήματος, από πυροβόλο όπλο.
Το συμπέρασμα του Parry προκύπτει από το γεγονός ότι, παρά τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης Ομπάμα, δεν υπήρχε ίχνος απτής απόδειξης ότι η Ρωσία είχε προμηθεύσει τους αντάρτες με πυραυλικό αντιαεροπορικό σύστημα BUK-M1 που θα μπορούσε να πλήξει ένα πολιτικό αεροσκάφος στα 33.000 πόδια.
Ο Parry αναφέρει επίσης μία συνέντευξη με το δίκτυο Canadian Broadcasting Corporation, στις 29 Ιουλίου, με τον Michael Bociurkiw, ένα από τους πρώτους ερευνητές του ΟΑΣΕ που έφτασε επί τόπου, κοντά στο Ντόνετσκ.
Ο Bociurkiw ένας ουκρανο-καναδός παρατηρητής του ΟΟΣΑ με έναν ακόμα συνάδελφο του ήταν οι πρώτοι διεθνείς παρατηρητές που προσέγγισαν στα συντρίμμια μετά την κατάρριψη του MH17 στην ανατολική Ουκρανία.
Σε συνέντευξη στο CBC, ο δημοσιογράφος κάνει αυτό το συλλογισμό: "Τα συντρίμμια σιγόκαιγαν ακόμα, όταν μια μικρή ομάδα εμπειρογνωμόνων του ΟΟΣΑ έφτασε στο σημείο. Για μέρες δεν είχε φτάσει κανένας άλλος.".
"Δύο ή τρία κομμάτια της ατράκτου είχαν κυριολεκτικά κομματιαστεί από κάτι σαν πολυβόλο,ένα μυδράλιο πολύ, πολύ ισχυρό," είπε στη συνέντευξη του ο Bociurkiw.
Ο Parry είπε ότι η μαρτυρία του Bociurkiw είναι "αυτή που βρίσκεται πιο κοντά σε μια μαρτυρία βασισμένη σε αποδεικτικά στοιχεία πρωτογενή που δεν έχουν "πειραχτεί". Σε αντίθεση με την ερμηνεία-ανάλυση του μαύρου κουτιού αρκετές μέρες αργότερα από τις κυβερνήσεις της Ρωσίας, Αγγλίας και Ουκρανίας, που όμως ,η κάθε μια τους είναι μέρος αυτής της υπόθεσης, η μαρτυρία του Bociurkiw είναι ειλικρινής, ανεξάρτητη και προέρχεται από ένα από τους πρώτους μάρτυρες που έφτασαν στο χώρο της τραγωδίας.
"Πρόκειται για μια έγκυρη μαρτυρία ιδιαίτερης σημασίας.Ο Bociurkiw έφτασε εκεί γλήγορα γιατί έπρεπε να διαπραγματευτεί με τους ντόπιους για την άφιξη της υπόλοιπης ομάδας του ΟΑΣΕ, η οποία θα έφτανε αργότερα," δήλωσε ο Parry.
Ο συνταξιούχος πιλότος της Lufthansa, Peter Haisenko αναφέρθηκε και αυτός στη νέα θεωρία της κατάρριψης του Parry και τόνισε την ύπαρξη οπών εισόδου και εξόδου γύρω από το πιλοτήριο.
"Οι οπές εισόδου και εξόδου είναι εμφανείς. Η άκρη ορισμένων οπών είναι λυγισμένη προς τα μέσα. Πρόκειται για τις μικρότερες οπές, με στρογγυλά και ομοιόμορφα άκρα, που δείχνουν πως τα σημεία εισόδου οφείλονται σε βλήματα διαμετρήματος 30 mm.
"Η άκρη των άλλων, των μεγαλύτερων και ελαφρώς "ξεφτισμένων" οπών εξόδου, δείχνουν ότι οφείλονται σε θραύσματα αιχμών μετάλλου από βλήματα του ίδιου διαμετρήματος. Επιπλέον, είναι προφανές ότι αυτές οι οπές εξόδου από το εξωτερικό στρώμα του διπλού τοιχώματος ενισχυμένο με αλουμίνιο είναι ή τεμαχισμένα ή λυγισμένα - προς τα έξω ".
Ετσι καταλήγει στο συμπέρασμα ότι, οι οπές που είναι "ξεφτισμένες" προς τα μέσα, και οι άλλες προς τα έξω, πρέπει να έχουν γίνει από ένα δεύτερο μαχητικό που πυροβόλησε το πιλοτήριο στη δεξιά πλευρά του αεροσκάφους των Μαλαισιανών αερογραμμών. Αυτό έχει μεγάλη σημασία, δεδομένου ότι κανένας πύραυλος (ή θραύσμα βλήματος) που είχε ριχτεί από τη γη για να πλήξει το αεροσκάφος δεν θα μπορούσε να διαπεράσει το πιλοτήριο και από τις δύο πλευρές του.
"Θα πρέπει να έπεσε ένα χαλάζι από σφαίρες στο αεροσκάφος και στις δύο πλευρές του για να το καταρρίψουν. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα του Haisenko. Σφαίρες που να κατευθύνονται και προς τις δύο κατευθύνσεις, ταυτόχρονα, δεν υπάρχουν - Δεξιά όσο και αριστερά - εκτός κι αν έπεσαν από διαφορετικές κατευθύνσεις.
"Κανενας πριν τον Haisenko δεν είχε παρατηρήσει ότι οι σφαίρες είχαν τρυπήσει το πιλοτήριο και στην αριστερή και στη δεξιά πλευρά του. Αυτό αποκλείει να έχει χρησιμοποιηθεί πύραυλος εδάφους-αέρος," είπε ο Parry..
Αυτό επιβεβαιώνεται από μια νέα θεωρία, όπως υποστηρίζουν τοπικοί ερευνητές, ότι το Boeing 777-200 χτυπήθηκε από έναν πύραυλο αέρος-αέρος και στη συνέχεια από πυρά πυροβόλου μαχητικού που το είχε πλευρίσει ενώ έπεφτε προς το έδαφος.
Σε τελική έκθεση του με ημερομηνία 3 Αυγούστου και με τίτλο "Flight 17 Shoot-Down Scenario Shifts" ο δημοσιογράφος του Associated Press, Robert Parry, γράφει ότι " πηγές των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ίσως να μην ευθύνονται οι αντάρτες και η Ρωσία και ότι δράστες φαίνεται πως είναι οι κυβερνητικές δυνάμεις της Ουκρανίας ".
Η νέα αυτή αποκάλυψη δημοσιεύθηκε στο Global Research, ένα δίκτυο πληροφόρησης και ανεξάρτητης έρευνας.
Σε δήλωση της Πρεσβείας της Ουκρανίας την Τρίτη, το Κίεβο αρνείται ότι μαχητικά του πετούσαν εκείνη τη μέρα, όταν καταρρίφθηκε το MH17. Τη δήλωση αυτή ακολουθεί δήλωση του ρωσικού υπουργείου Άμυνας, σύμφωνα με το οποίο οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας της Ρωσίας έχουν καταγράψει δραστηριότητα της Πολεμικής Αεροπορίας της Ουκρανίας στην περιοχή την ίδια μέρα.
Το Κίεβο αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες της ρωσικής κυβέρνησης, υποστηρίζοντας ότι το κύριο μέλημα της χώρας ήταν να εξασφαλιστεί η άμεση, πλήρης, διαφανής και αμερόληπτη διεθνής διεξαγωγή έρευνας για την τραγωδία με την σύσταση εξεταστικής επιτροπής από εμπειρογνώμονες του Διεθνή Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) και του Eurocontrol.
"Έχουμε αποδείξεις ότι το αεροπλάνο καταρρίφθηκε από τους τρομοκράτες που υποστηρίζονται από τη Ρωσία με ένα σύστημα BUK-M1 SAM (SA-11 για το ΝΑΤΟ), που παρέχεται από τη Ρωσία μαζί με το προσωπικό του. Οι υπηρεσίες πληροφοριών μας έχουν επιβεβαιώσει τα πάντα, από την υποκλοπή των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων των τρομοκρατών μέχρι τις δορυφορικές εικόνες.
"Επιπλέον, οι ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ αντιαεροπορικούς πυραύλους, από τότε που ξεκίνησαν οι αντι-τρομοκρατικές επιχειρήσεις στις αρχές Απριλίου," αναφέρει η δήλωση.
Χθες, οι New Straits Times, επικαλούνται τη μαρτυρία εμπειρογνωμόνων, σύμφωνα με την οποία οι φωτογραφίες από τα μοντέλα της έκρηξης κατακερματισμού της ατράκτου του αεροσκάφους είχαν δύο διαφορετικές όψεις – η μία με τη μορφή θραυσμάτων, από κεφαλή γεμάτη με "flechettes" και η άλλη, με οπές διείσδυσης περισσότερο ομοιόμορφες, στρογγυλού σχήματος, από πυροβόλο όπλο.
Το συμπέρασμα του Parry προκύπτει από το γεγονός ότι, παρά τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης Ομπάμα, δεν υπήρχε ίχνος απτής απόδειξης ότι η Ρωσία είχε προμηθεύσει τους αντάρτες με πυραυλικό αντιαεροπορικό σύστημα BUK-M1 που θα μπορούσε να πλήξει ένα πολιτικό αεροσκάφος στα 33.000 πόδια.
Ο Parry αναφέρει επίσης μία συνέντευξη με το δίκτυο Canadian Broadcasting Corporation, στις 29 Ιουλίου, με τον Michael Bociurkiw, ένα από τους πρώτους ερευνητές του ΟΑΣΕ που έφτασε επί τόπου, κοντά στο Ντόνετσκ.
Ο Bociurkiw ένας ουκρανο-καναδός παρατηρητής του ΟΟΣΑ με έναν ακόμα συνάδελφο του ήταν οι πρώτοι διεθνείς παρατηρητές που προσέγγισαν στα συντρίμμια μετά την κατάρριψη του MH17 στην ανατολική Ουκρανία.
Σε συνέντευξη στο CBC, ο δημοσιογράφος κάνει αυτό το συλλογισμό: "Τα συντρίμμια σιγόκαιγαν ακόμα, όταν μια μικρή ομάδα εμπειρογνωμόνων του ΟΟΣΑ έφτασε στο σημείο. Για μέρες δεν είχε φτάσει κανένας άλλος.".
"Δύο ή τρία κομμάτια της ατράκτου είχαν κυριολεκτικά κομματιαστεί από κάτι σαν πολυβόλο,ένα μυδράλιο πολύ, πολύ ισχυρό," είπε στη συνέντευξη του ο Bociurkiw.
Ο Parry είπε ότι η μαρτυρία του Bociurkiw είναι "αυτή που βρίσκεται πιο κοντά σε μια μαρτυρία βασισμένη σε αποδεικτικά στοιχεία πρωτογενή που δεν έχουν "πειραχτεί". Σε αντίθεση με την ερμηνεία-ανάλυση του μαύρου κουτιού αρκετές μέρες αργότερα από τις κυβερνήσεις της Ρωσίας, Αγγλίας και Ουκρανίας, που όμως ,η κάθε μια τους είναι μέρος αυτής της υπόθεσης, η μαρτυρία του Bociurkiw είναι ειλικρινής, ανεξάρτητη και προέρχεται από ένα από τους πρώτους μάρτυρες που έφτασαν στο χώρο της τραγωδίας.
"Πρόκειται για μια έγκυρη μαρτυρία ιδιαίτερης σημασίας.Ο Bociurkiw έφτασε εκεί γλήγορα γιατί έπρεπε να διαπραγματευτεί με τους ντόπιους για την άφιξη της υπόλοιπης ομάδας του ΟΑΣΕ, η οποία θα έφτανε αργότερα," δήλωσε ο Parry.
Ο συνταξιούχος πιλότος της Lufthansa, Peter Haisenko αναφέρθηκε και αυτός στη νέα θεωρία της κατάρριψης του Parry και τόνισε την ύπαρξη οπών εισόδου και εξόδου γύρω από το πιλοτήριο.
"Οι οπές εισόδου και εξόδου είναι εμφανείς. Η άκρη ορισμένων οπών είναι λυγισμένη προς τα μέσα. Πρόκειται για τις μικρότερες οπές, με στρογγυλά και ομοιόμορφα άκρα, που δείχνουν πως τα σημεία εισόδου οφείλονται σε βλήματα διαμετρήματος 30 mm.
"Η άκρη των άλλων, των μεγαλύτερων και ελαφρώς "ξεφτισμένων" οπών εξόδου, δείχνουν ότι οφείλονται σε θραύσματα αιχμών μετάλλου από βλήματα του ίδιου διαμετρήματος. Επιπλέον, είναι προφανές ότι αυτές οι οπές εξόδου από το εξωτερικό στρώμα του διπλού τοιχώματος ενισχυμένο με αλουμίνιο είναι ή τεμαχισμένα ή λυγισμένα - προς τα έξω ".
Ετσι καταλήγει στο συμπέρασμα ότι, οι οπές που είναι "ξεφτισμένες" προς τα μέσα, και οι άλλες προς τα έξω, πρέπει να έχουν γίνει από ένα δεύτερο μαχητικό που πυροβόλησε το πιλοτήριο στη δεξιά πλευρά του αεροσκάφους των Μαλαισιανών αερογραμμών. Αυτό έχει μεγάλη σημασία, δεδομένου ότι κανένας πύραυλος (ή θραύσμα βλήματος) που είχε ριχτεί από τη γη για να πλήξει το αεροσκάφος δεν θα μπορούσε να διαπεράσει το πιλοτήριο και από τις δύο πλευρές του.
"Θα πρέπει να έπεσε ένα χαλάζι από σφαίρες στο αεροσκάφος και στις δύο πλευρές του για να το καταρρίψουν. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα του Haisenko. Σφαίρες που να κατευθύνονται και προς τις δύο κατευθύνσεις, ταυτόχρονα, δεν υπάρχουν - Δεξιά όσο και αριστερά - εκτός κι αν έπεσαν από διαφορετικές κατευθύνσεις.
"Κανενας πριν τον Haisenko δεν είχε παρατηρήσει ότι οι σφαίρες είχαν τρυπήσει το πιλοτήριο και στην αριστερή και στη δεξιά πλευρά του. Αυτό αποκλείει να έχει χρησιμοποιηθεί πύραυλος εδάφους-αέρος," είπε ο Parry..
[--->]
Οι Straits Times Online δεν είναι ένα μπλογκ ,αλλά η πρώτη εφημερίδα στην αγγλική γλώσσα της Μαλαισίας και η πιο σημαντική της Νότιο Ανατολικής Ασίας