Σιγά μην τον παραίτησε...

Μπαλτάκος : Μόνος μου παραιτήθηκα

Από τη σημερινή συνέντευξη του στο Real Fm και το Νίκο Χατζηνικολάου:

Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Τώρα πείτε μου κάτι: Εσείς χθες παραιτηθήκατε ή σας διώξανε;
Π. ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ: Παραιτήθηκα αμέσως. Όταν δηλαδή βγήκε το περιστατικό αυτό και μετά από μισή ώρα..
Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Επομένως αυτά που διαβάζω στις εφημερίδες ότι αποπεμφθήκατε από τον Πρωθυπουργό δεν είναι αλήθεια. Παραιτηθήκατε μόνος σας.
Π. ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ: Κατ' αρχήν να σας πω ότι δεν έχω διαβάσει εφημερίδες. Να σας πω το περιστατικό όπως έγινε.
Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Για αποπομπή μιλούν οι εφημερίδες.
Π. ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ: Εντάξει, δε θα πω κάτι σ’ αυτό, εγώ θα σας πω το περιστατικό. Δεν έχω διαβάσει εφημερίδες..
Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Με τον Πρωθυπουργό μιλήσατε εσείς μετά την αποκάλυψη Κασιδιάρη;
Π. ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ: Όχι, δε μίλησα.
Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Καθόλου;
Π. ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ: Καθόλου. όταν τελείωσε το περιστατικό με τον Κασιδιάρη, πέρασε μισή ώρα, πόσο πέρασε, επειδή ήξερα ότι ο Πρωθυπουργός είναι με ξένους, δεν είχε τη δυνατότητα χθες να επικοινωνεί εύκολα, πήρα στο Μαξίμου το Σταμάτη και το Μπούρα, νομίζω αυτούς τους δύο και τους είπα «έρχομαι εκεί για παραίτηση». Αυτό ξέρω εγώ και αυτό έγινε.
Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Επομένως δεν αποπεμφθήκατε, παραιτηθήκατε.
Π. ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ: Τι σημασία έχει αυτό;
Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Όλα έχουν σημασία. Στην πολιτική έχουν όλα σημασία.
Π. ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ: Δε νομίζω, αυτό είναι λεπτομέρεια.
Ν. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Εντάξει, κατά τη δική σας εκτίμηση. Θα μου επιτρέψετε μετά από 30 χρόνια στη δημοσιογραφία να έχω τη δική μου εκτίμηση. 

 http://www.enikos.gr/politics/225422,TWRA-O_PMpaltakos_ston_Niko_Xatzhnikola.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: