Εντελώς τυχαία

 

Από Anwar Jitou...

Όταν ξεσπάει μια πυρκαγιά με πολλές ταυτόχρονες εστίες σε περιοχή φιλέτο, κάντε μια αναζήτηση στο google το όνομα της περιοχής και δίπλα γράψτε "επενδύσεις" και βουαλά λύνεται το μυστήριο.

Τυχαίο άρθρο του in.gr πριν ένα εξάμηνο:

«Ως μαγνήτης για την προσέλκυση επενδύσεων στην ευρύτερη περιοχή Βαρυμπόμπης – Κρυονερίου λειτουργούν τα πρώην βασιλικά κτήματα στο Τατόι.»

«Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, πολλοί… μνηστήρες «σκανάρουν» τις γύρω εκτάσεις και διερευνούν τις δυνατότητες αξιοποίησής τους. Ωστόσο, μεγάλο τμήμα τους είναι δασικό, ενώ η διαθέσιμη «καθαρή» γη είναι ελάχιστη και με περιορισμούς στις χρήσεις γης.»

«Για τη διαχείριση του έργου θα συσταθεί Εταιρεία Ειδικού Σκοπού, η οποία θα προετοιμάσει και τις συμβάσεις παραχώρησης. Ο προϋπολογισμός εκτιμάται στα 97-130 εκατ. ευρώ, με το υπουργείο Πολιτισμού να έχει αιτηθεί τα 49 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης. Τα υπόλοιπα θα αναζητηθούν με τη συνεργασία Δημοσίου και ιδιωτών»

Εντελώς τυχαία έχει αλλάξει ο νόμος που οι καμένες εκτάσεις κρίνονται αμέσως αναδασωτέες και αυτό γίνεται με προϋποθέσεις. Όταν βέβαια δεν έχουν οριστικοποιηθεί ποτέ οι δασικοί χάρτες και το Κτηματολόγιο από σύστασης ελληνικού κράτους, αυτό γίνεται εξαιρετικά εύκολο για εγχώριους και ξένους επενδυτές που έχουν πρόσβαση στα αρμόδια υπουργεία.

[----->]

Κ.Φαρσαλινός: «Πολέμησαν τα φάρμακα κατά του Covid-19»-Τι λέει για παρενέργειες-υποχρεωτικότητα

 


«Να διεκδικήσουν αποζημιώσεις οι εμβολιασμένοι που εμφάνισαν επιπλοκές – Εγκληματική η διαχείριση της πανδημίας»

 

Ο ερευνητής ιατρός του Πανεπιστημίου Πατρών Κωνσταντίνος Φαρσαλινός μίλησε για τη λάθος διαχείριση που έχει κάνει η κυβέρνηση στην αντιμετώπιση της πανδημίας, την οποία την χαρακτήρισε ως «εγκληματική».

 

Επιπλέον μίλησε με σφοδρότητα κατά των υποχρεωτικών εμβολιασμών, ενώ πρόσθεσε πως «τα εμβόλια δεν θα εξαλείψουν τον ιό, ο οποίος θα καταστεί ενδημικός».

 

Παράλληλα προχώρησε σε άκρως ενδιαφέρουσες καταγγελίες σχετικά με τα μονοκλωνικά αντισώματα, τονίζοντας πως κάποιοι τα πολέμησαν. Ενώ αναφέρθηκε και στις παρενέργειες των εμβολίων, υποστηρίζοντας πως «όποιος γιατρός δεν τις καταγράφει, συμμετέχει στην απόκρυψη και αυτό θεωρώ ότι είναι και ποινικά επιλήψιμο».

 

Δυνατότητα διεκδίκησης αποζημιώσεων

 

«Ο κίνδυνος δεν είναι ίδιος για όλους», συμπληρώνει μιλώντας στη «Δημοκρατία» και αναρωτιέται: «Πώς είναι δυνατόν να μιλάμε για υποχρεωτικότητα και οριζόντιους εμβολιασμούς, όταν έχουμε παραμελήσει τους ευπαθείς και τους ηλικιωμένους που κινδυνεύουν». Υπογραμμίζει την ανάγκη φαρμακοεπαγρύπνισης σε σχέση με τις παρενέργειες των εμβολίων και τη δυνατότητα διεκδίκησης αποζημιώσεων από τους πολίτες. Με οργή αναφέρεται παράλληλα στην υποχρεωτικότητα των εμβολιασμών, κάνοντας λόγο για εκτροπή της δημοκρατίας, ενώ ευθαρσώς δηλώνει ότι η φαρμακευτική θεραπεία με τα μονοκλωνικά αντισώματα πολεμήθηκε λυσσαλέα από κάποιους επιστήμονες.

 

Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας ο κ. Φαρσαλινός υπογράμμιζε την ανάγκη επαναθεμελίωσης της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας ως την πρώτη γραμμή άμυνας για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Μάλιστα, στις αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου, με επιστημονική δημοσίευση που συνυπογράφεται από πολλούς επιστήμονες πανεπιστημιακών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας, της Ευρώπης και της Αμερικής, αναλύονται διεξοδικά οι καταστροφικές επιπτώσεις των lockdowns στην οικονομία και την υγεία του πληθυσμού, ενώ περιγράφεται ο ρόλος της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, όπως θα έπρεπε να είναι.

 

Με ανοιχτή δε επιστολή προς την πολιτική ηγεσία τον περασμένο Νοέμβριο, ο ίδιος και τέσσερις ακόμη επιστήμονες σημείωναν την αναγκαιότητα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

 

Όπως αναμενόταν, αγνοήθηκαν επιδεικτικά. «Όχι γιατί δεν ήξεραν, αλλά γιατί δεν θέλανε», όπως θα τονίσει χαρακτηριστικά. Και επειδή δεν ήθελαν, χάθηκαν ανθρώπινες ζωές. Διότι όταν αποστρέφεσαι κάθε έννοια κοινωνικού κράτους και φροντίδας, τότε είναι μονόδρομος τα πολύμηνα lockdown με κόστος 40 δισ. στην οικονομία, η αυστηρή καταστολή καθώς και η σταθερή γραμμή μετακύλισης των ευθυνών προς την κοινωνία.

 

Τα δεδομένα από το Ισραήλ, όπου εμβολιάστηκε έγκαιρα η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού, καταδεικνύουν πώς η ανοσία που παρέχουν τα εμβόλια από το 90%-95% έχει πέσει στο 39%, ενώ η πτώση για αυτούς που εμβολιάστηκαν τον Γενάρη αγγίζει το 16%, τονίζει ο Κ.Φαρσαλινός, προσθέτοντας πάντως πως «το εμβόλιο προφυλάσσει, ως φαίνεται, από τη σοβαρή νόσηση».

 

Πιθανή αιτία της νέας έξαρσης ο χρόνος ανοσίας που παρέχουν τα εμβόλια

 

«Ενδεχομένως, η νέα έξαρση να μην οφείλεται τόσο στη μετάλλαξη Δέλτα, αλλά στον χρόνο ανοσίας που παρέχουν τα εμβόλια. Οι ίδιες, εξάλλου, οι φαρμακευτικές δεν υποστήριξαν ποτέ ότι τα εμβόλια παρέχουν μακροχρόνια προστασία ή ότι ο εμβολιασμένος δεν μεταδίδει. Τώρα, λοιπόν, που μιλούν για τρίτη δόση εμβολίων, αυτοαναιρούνται οι ίδιοι, καθώς χαρακτήριζαν πανάκεια τα εμβόλια, ενώ τον περασμένο Μάιο πανηγύριζαν για την εξάλειψη του ιού. Πάντως, εγώ προσωπικά από τον περασμένο Νοέμβριο σημείωνα χαρακτηριστικά πως η επιτυχία από την αποτυχία είναι μια μετάλλαξη δρόμος. Προς τι, λοιπόν, η έκπληξη εφόσον γνωρίζαμε ευθύς εξαρχής ότι θα υπάρξουν μεταλλάξεις του ιού; Η ανοσία επέρχεται είτε από τη νόσο, είτε από τον εμβολιασμό. Ο ιός θα παραμείνει και θα προκαλεί νόσο όπως συμβαίνει με τις ιογενείς λοιμώξεις, τα κοινά δηλαδή κρυολογήματα και τη γρίπη. Θα καταστεί, εν ολίγοις, ενδημικός. Η θνητότητα από τον ιό στις ηλικίες κάτω των 40 είναι στο 0,04% και αυξάνεται όσο ανεβαίνουμε στις ηλικιακές ομάδες. Είναι πραγματικά απορίας άξιο το γεγονός ότι μιλάμε για υποχρεωτικότητα και οριζόντιους εμβολιασμούς, αντί να δώσουμε έμφαση στους ηλικιωμένους και στις ευπαθείς ομάδες», σημειώνει χαρακτηριστικά.

 

Στη χώρα μας αξιοσημείωτα ποσοστά ηλικιωμένων δεν έχουν εμβολιαστεί. Σύμφωνα με τα ενημερωμένα στοιχεία του ΕCDC, στην Ελλάδα ένα ποσοστό της τάξεως του 31% παραμένει ανεμβολίαστο στις ηλικίες 80 ετών και άνω, στις ηλικίες 70-79 το ποσοστό αυτό είναι στο 22%, στις ηλικίες 60-69 ανέρχεται στο 27%, ενώ στην ηλικιακή ομάδα των 50-59 εκτοξεύεται στο 37%. Από τις ημερήσιες εκθέσεις του ΕΟΔΥ για τον Covid προκύπτει ότι η διάμεση ηλικία των θανόντων ανέρχεται στα 78 έτη και η διάμεση ηλικία των διασωληνωμένων στα 65 έτη.

 

Για αυτόν τον λόγο ο κ. Φαρσαλινός κρούει τον κώδωνα του κινδύνου επισημαίνοντας: «Στις αρχές του χειμώνα θα έχουμε μεγάλο πρόβλημα με τους ηλικιωμένους ανεμβολίαστους και με αυτούς που νωρίς εμβολιάστηκαν. Μάλιστα, εδώ και καιρό έχω πει πως οι πολιτικοί αρχηγοί, οι οποίοι εμβολιάστηκαν πρώτοι, θα πρέπει να προσέχουν μετά την παρέλευση ενός διαστήματος. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι επιτεύξιμο να εμβολιάζεις τον πληθυσμό κάθε εξάμηνο».

 

Η υποχρεωτικότητα να καταγραφεί στις μαύρες σελίδες της ιστορίας

 

«Η άμεση ή έμμεση υποχρεωτικότητα των εμβολίων καταργεί την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι η βάση για όλα τα θεμελιώδη δικαιώματα του ανθρώπου. Η αυτοδιάθεση του ανθρώπινου σώματος συνιστά απαράβατη αρχή, όπως και η αρχή της συναίνεσης επί των ιατρικών παρεμβάσεων. Δεν υπάρχει κανένα επιχείρημα ούτε νομικά ούτε συνταγματικά ούτε ηθικά για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό. Και αυτό γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι τα εμβόλια δεν συνιστούν τη μία και μοναδική προϋπόθεση για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Και αυτό ισχύει ακόμη και για την περίπτωση που θα διαθέταμε το τέλειο εμβόλιο, που δεν το διαθέτουμε. Έγινε τόσο εύκολα η παραβίαση αυτής της κόκκινης γραμμής, που πραγματικά προκαλεί τρόμο. Θα πρέπει να καταγραφεί το γεγονός αυτό στις μαύρες σελίδες της ιστορίας και να μην ξεχαστεί ποτέ.

 

»Έφτασαν στο σημείο να ακυρώσουν και την επιτροπή της βιοηθικής που δημιούργησαν οι ίδιοι. Στις ΗΠΑ το 1930, με τη σφραγίδα της επιστημονικής κοινότητας, της ανώτατης δικαστικής αρχής και των πολιτειακών παραγόντων, επιβλήθηκε η υποχρεωτική στείρωση 60.000 γυναικών με ψυχιατρικά και νοητικά προβλήματα. Αυτή η βαρβαρότητα συνέβη με την επίκληση και πάλι της προστασίας της δημόσιας υγείας. Έχουν γίνει εγκλήματα ακόμη και σε δημοκρατικές κοινωνίες στο όνομα της δημόσιας υγείας. Και είναι όνειδος για την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ. Σακελλαροπούλου που ως ανώτατος πολιτειακός άρχων συμμετέχει σε αυτή τη διχαστική πολιτική, κόβοντας τον πληθυσμό της χώρας στη μέση», επισημαίνει ο κ. Φαρσαλινός.

 

Την αντίθεσή του για τα τυφλά, μαζικά τεστ διατυπώνει, παράλληλα, ο ερευνητής καθηγητής, κάνοντας λόγο για κατασπατάληση πόρων και ωρών εργασίας, άνευ αποτελέσματος. «Η στρατηγική αυτή είναι αποτυχημένη. Εμείς, από το περσινό σλόγκαν ότι θα εξετάζονται μόνο οι υψηλού κινδύνου ασθενείς, αφού τα τεστ είναι σπατάλη, πήγαμε στο άλλο άκρο και εξετάζονται τυφλά και χωρίς υποψία μόλυνσης μεγάλες μάζες του πληθυσμού. Αντίθετα, θα έπρεπε τα τεστ να συνταγογραφούνται σε όσους έχουν συμπτώματα, καθώς και στις επαφές που αυτοί είχαν. Επίσης, στο πλαίσιο της επιδημιολογικής επιτήρησης οφείλεις να κάνεις τυχαίες και αντιπροσωπευτικές δειγματοληψίες στον πληθυσμό και όχι τυφλά και επαναλαμβανόμενα.

 

»Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Σλοβακίας, που προχώρησε σε τεστ για όλο τον πληθυσμό και πέρα από μια πρόσκαιρη ύφεση σε σχέση με την πανδημία σήμερα καταγράφει άσχημους δείκτες. Η αξιοπιστία του τεστ των 72 ωρών διαπιστώθηκε από την κατάσταση που επικρατεί πλέον στα νησιά. Αυτός που ήρθε σε επαφή με κρούσμα και την επόμενη ημέρα πηγαίνει για τεστ θα βγει αρνητικός, καθώς για να έχουμε αξιόπιστο αποτέλεσμα απαιτείται η παρέλευση δύο και τριών ημερών. Και επιπλέον παρέχεται ψευδώς στον εξεταζόμενο η αίσθηση της ασφάλειας, με αποτέλεσμα να κάνεις τελικά περισσότερο κακό από καλό. Φυσικά, αν ήμουν εκπρόσωπος των διαγνωστικών κέντρων θα διατύπωνα μια εντελώς διαφορετική άποψη», προσθέτει με νόημα ο κ. Φαρσαλινός.

 

Ως προς το ζήτημα των παρενεργειών των εμβολίων, ο κ Φαρσαλινός είναι σαφής και κατηγορηματικός. «Οι ασθενείς που εμφανίζουν επιπλοκές με χρονική συσχέτιση με το εμβόλιο θα πρέπει να απαιτούν να καταγράφονται στην φαρμακοεπαγρύπνηση. Όλες οι περιπτώσεις πρέπει να διερευνώνται είτε ο εμβολιασμένος είχε υποστεί έμφραγμα παλαιότερα, είτε είχε υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο και όχι να γίνονται αυθαίρετες εκτιμήσεις. Αυτό αποτελεί επαγγελματική και ηθική υποχρέωση των γιατρών. Στις περιπτώσεις δε που γιατροί ολιγωρούν, θα πρέπει να γίνονται καταγγελίες στους ιατρικούς συλλόγους. Γιατί, όποιος γιατρός δεν καταγράφει, συμμετέχει στην απόκρυψη και αυτό θεωρώ ότι είναι και ποινικά επιλήψιμο. Οι εμβολιασμένοι που παρουσιάζουν επιπλοκές μπορούν να διεκδικήσουν επίσης δικαστικά χρηματικές αποζημιώσεις. Επίσης, οι ίδιοι ή οι συγγενείς τους μπορούν να καταγράψουν τυχόν επιπλοκές στην φαρμακοεπαγρύπνηση διαδικτυακά, στη σελίδα kitrinikarta.eof.gr».

 

Η θεραπεία με τα μονοκλωνικά αντισώματα πολεμήθηκε άγρια

 

«Υπήρξε ενεργή προσπάθεια εκ μέρους ορισμένων επιστημόνων προκειμένου να μην έρθει η φαρμακευτική αγωγή των μονοκλωνικών αντισωμάτων στη χώρα. Και, μάλιστα, με ακατανόητα εντελώς επιχειρήματα. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι θα κατέστειλαν την πανδημία. Όμως, θα ήταν δύο παράλληλοι δρόμοι μαζί με τα εμβόλια για την αντιμετώπιση της κατάστασης. Τα εμβόλια χορηγούνται σε αυτούς που δεν νοσούν, ενώ τα μονοκλωνικά αντισώματα σε αυτούς που νοσούν. Θα μπορούσε να υπάρξει μια προτεραιοποίηση, ώστε να χορηγηθεί στοχευμένα», δηλώνει ο ερευνητής ιατρός του Πανεπιστημίου Πάτρας.

 

«Το αποτέλεσμα είναι ότι είχαμε στέρηση θεραπείας σε ανθρώπους που θα μπορούσαμε να τους έχουμε σώσει. Στις ΗΠΑ διενεργήθηκε μελέτη στους οίκους ευγηρίας και διαπιστώθηκε ότι λόγω της ηλικίας των ανθρώπων και των συννοσηροτήτων η μετάδοση της νόσου σε περίπτωση κρούσματος είναι ταχύτατη και με υψηλότατη θνητότητα. Θα μπορούσαν μάλιστα ακόμη και προληπτικά να δοθούν σε γηροκομεία. Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων έδωσε θετική γνωμοδότηση για τέσσερα σκευάσματα μονοκλωνικών. Θα μπορούσε, επομένως, ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων να τα εισαγάγει, όπως έπραξαν άλλες ευρωπαϊκές χώρες», τονίζει ο κ. Φαρσαλινός.

 

Στη χώρα, πάντως, όποιος εκ των επιστημόνων διατύπωσε διαφορετική άποψη στοχοποιήθηκε και λογοκρίθηκε. Και αυτό, ενώ κατά καιρούς διατυπώθηκαν απίστευτες αντιεπιστημονικές τοποθετήσεις από χείλη πολιτικών και επιστημονικών παραγόντων.

 

Όπως σημειώνει και ο καθηγητής, «η ιατρική επιστήμη πορεύεται με τις αβεβαιότητές της». Στη Σουηδία, όπου δεν εφαρμόστηκε lockdown, ο δείκτης θνησιμότητας του πληθυσμού από όλες τις αιτίες θανάτου προσδιορίζεται στο 1,5%, ενώ στην Ελλάδα στο 4,9%. Η Σουηδία κατέγραψε, στο πρώτο κύμα κυρίως, 14.656 νεκρούς και η Ελλάδα 12.911.

 

«Σε κάθε περίπτωση, μεταξύ του παραδείγματος της Σουηδίας και του παραδείγματος της Ελλάδας με το αυστηρό lockdown υπάρχουν πολλά ενδιάμεσα στάδια. Δεν κάνεις τρελά πάρτι, αλλά δεν θυσιάζεις το νεότερο και πλέον παραγωγικό τμήμα του πληθυσμού με επτάμηνα lockdowns και τις καταστροφικές συνέπειες που αυτά επισύρουν», καταλήγει.

[---->]

Το μεγαλύτερο οικονομικό, κοινωνικό, περιβαλλοντικό σκάνδαλο

 

87% εξάρτηση από ορυκτά καύσιμα εχτές το βράδυ και πάνω κάτω σε αυτό το ποσοστό εδώ και μέρες.' Σώζουν' τον πλανήτη με 70% εισαγόμενα ορυκτά καύσιμα (φυσικό αέριο, βαλκανική λιγνιτική ενέργεια-διασυνδέσεις).

Τα άχρηστα αιολικά που καταστρέφουν τα βουνά,παραμένουν σταματημένα και τα φωτοβολταϊκά δεν δουλεύουν έτσι κι αλλιώς τη νύχτα.

Αναγκάστηκαν να βάλουν μπρος ακόμα και σε ποσοστό 15% κάποιες ώρες τα αξιόπιστα μεγάλα υδροηλεκτρικά με τον κίνδυνο να αδειάσουν τους ταμιευτήρες. Αυτο είναι το στρεβλό σύστημα που προωθούν. 

Για χάρη 4,5 κρατικοδίαιτων μεγαλοεταιρειών που κυβερνάνε τη χώρα και έπεσαν με τα μούτρα στις επιδοτήσεις των ΒΑΠΕ που πληρώνουμε όλοι μας χρυσάφι μέσω ένα σωρό κρυφών και φανερών χρεώσεων στους λογαριασμούς ρεύματος.

Οταν κάποια στιγμή γίνει η στραβή και δεν αποφευχθεί το ολικό blackout θα καταλάβουν και όσοι δεν έχουν καταλάβει μέχρι σήμερα, ότι όλο αυτό πρόκειται για το μεγαλύτερο οικονομικό, κοινωνικό, περιβαλλοντικό σκάνδαλο των τελευταίων 100 ετών και βάλε.

 



ΔΕ ΧΩΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ !

 



Αφιερωμένο σε κάτι ΄΄αναπτυξιολόγους΄΄ που δηλώνουν εντυπωσιασμένοι από τα έργα της Ολυμπίας Οδού και της ΕΡΓΟΣΕ.

Είτε κάτω από την Ολυμπία Οδό, είτε  κάτω από γέφυρες της Εργοσέ, τα ανοίγματα που οδηγούν σε χωριά είναι τόσο χαμηλά σε ύψος που δεν χωράνε πυροσβεστικά, ασθενοφόρα, απορριμματοφόρα, σχολικά κ.ο.κ.

Συνέβη και σήμερα στη φωτιά της Αιγιάλειας να μην μπορούν να περάσουν τα πυροσβεστικά οχήματα.

Τα χάλια τους τα βλέπουμε ήδη και σε δύο τουλάχιστον περιπτώσεις στο δήμο Πατρέων (Ψαθόπυργο και Ακταίο)  όπου η Εργοσέ έχει φτιάξει για τη διέλευση οχημάτων κάτι ανοίγματα που θυμίζουν ...ποντικότρυπες!

Και όσο θα προχωρά το έργο του σιδηρόδρομου προς Πάτρα, θα δούμε κι άλλες τέτοιες ΄΄μελετημένες΄΄ κατασκευές.

Ρε τι πληρώνουμε...

[----->]

Ρατσιστικές, βαθιά αντιδραστικές και πολιτικά ύποπτες τοποθετήσεις

 

Οι τοποθετήσεις που διαιρούν τον πληθυσμό, υποκινούμενες από κρατικά και επιχειρηματικά συμφέροντα, σε συλλήβδην θιασώτες της επιστήμης και  σε συλλήβδην θιασώτες του ανορθολογισμού επί το λαϊκότερων ψεκασμένους, μην λαμβάνοντας υπόψιν σοβαρές διαιρετικές τομές και μεταξύ των εμβολιασμένων και μεταξύ των ανεμβολίαστων, και που θεωρούν επιτομή του ορθολογισμού και της επιστημονικότητας τον υποχρεωτικό εμβολιασμό με τα συγκεκριμένα πειραματικής υφής εμβόλια, η έστω αναγκαστικά τον καθολικό εμβολιασμό ,είναι ρατσιστικές, βαθιά αντιδραστικές  και πολιτικά ύποπτες τοποθετήσεις. Ακόμη και αν βαφτίζονται ως φιλοκοινωνικές η " αριστερές", με τεράστιες ευθύνες της Ύπαρκτής Αριστεράς και του ιερατείου της. .Ιδίως, η  συστηματική χρήση του όρου " ψεκασμένοι" από τα ΜΜΕ και μια μερίδα ανθρώπων δημιουργεί  λαθραία μια αναλογία η μία κοινότητα καθεστώτος  ανάμεσα σε μια  υποθετική υγειονομική κατάσταση

(μη εμβολιασμένος =μολυσματικός = υγειονομικά επικίνδυνος) με μια κοινωνική στάση (ανεύθυνος, αντικοινωνικός, παράλογος) και τελικά, όσο προχωρά και η νομική υποχρεωτικότητα με κυρώσεις και με μια νομικά αξιόλογη υποβαθμισμένη   κατάσταση (άνθρωπος  με μειωμένα ανθρώπινα δικαιώματα, αξιόποινος, απολύσιμος ,τελικά άνθρωπος που υιοθετεί μια αξιόποινη η και εγκληματική στάση, homo sacer).Η αναλογία σωματικής  μολυσματικότητας και κοινωνικής εκφυλιστικής παραβατικότητας έχει μια θεωρητική  Ιστορία πίσω της  και στην Ιστορία αυτήν λεγόταν κατά την δεκαετία του 1930 και του 1940  " εκφυλισμός" ,σωματικός, ψυχικός, κοινωνικός (degeneration, Degenerierung). Ο εκφυλισμός έχει, κατά την θεωρία αυτήν, μια αναγωγή στην βιολογία πάντοτε, είτε είναι σωματικός είτε κοινωνικός. 

Η βιολογικοποίηση της παραβατικότητας και της αντικοινωνικότητας, η δημιουργία μάλιστα  τότε μιας Βιολογικής Εγκληματολογίας ( !!!!)  είναι συνυφασμένη με τον ναζισμό και τις ρατσιστικές ιδεολογίες που τον προετοίμασαν.Ο διαπρεπής ποινικολόγος  καθηγητής Καρλ Μπιντινγκ έγραψε το 1920 μια περίφημη διατριβή, μαζί με έναν διακεκριμένο ψυχίατρο ,τον Άλφρεντ Ροχε, διακεκριμένο τότε ιατροδικαστικό ψυχίατρο, όπου υποστήριζαν ότι οι εκφυλισμένοι που ήταν ψυχικά η νοητικά ασθενείς η ανίατοι  σωματικά ασθενείς έπρεπε να θανατώνονται, για να μην μεταδοθεί ο εκφυλισμος. Η έστω να στειρώνονται. Ηταν μια μορφή ζωής που δεν άξιζε να ζει. Η άποψη αυτή έφερνε σε αναλογία τον σωματικά εκφυλισμένο με τον κοινωνικά εκφυλισμένο εγκληματία ,και η συνέπεια ήταν βασικά η ίδια .Θάνατος, στείρωση, ισόβιος εγκλεισμός. Προστασία της κοινωνίας από τον πολλαπλά και πολύμορφα " εκφυλισμένο" συνάνθρωπο μας. Για να μην μεταδοθεί ο εκφυλισμός.

Σήμερα ζούμε σε μια πραγματικότητα όπου ο κίνδυνος μετάδοσης μιας νόσου και η δήθεν  αποτελεσματική "απαγόρευση η αποτροπή  αυτού του κινδύνου"  δια του μαγικού εμβολίου ενοποιούνται τεχνητά σε μια σωματικά και νοητικά  εκφυλιστική  μορφή και ταυτόχρονα αντικοινωνική η αντιεπιστημονική στάση , και τελικά παράνομη στάση, τον " ψεκασμένο".Όταν η κοινωνία διαιρείται με αυτόν τον τρόπο, ο ολοκληρωτισμός, αν όχι ο νέου τύπου φασισμός, ελλοχεύει. Σε επόμενη ανάρτηση θα αναφερθώ ειδικά στην Βιολογική Εγκληματολογία του ναζισμού  και την σχέση αυτών των θεωριών με τον ναζισμό στην δεκαετία του 80. Μπιντινγκ και Ρόχε, κρατήστε αυτά τα ονόματα. 

Προφανώς, δεν είναι το ίδιο ακριβώς  φαινόμενο, ζούμε σε άλλη εποχή, αλλά υπάρχουν πολλές νοσηρές συγγένειες .  Από την " φυλετική υγιεινή" στην " κοινωνική υγιεινή" και στην απαγόρευση όχι μόνο μιας στάσης προς την υγεία αλλά και των απόψεων ακόμη, επιστημονικών η θεωρητικών, που σχετίζονται με αυτήν την άποψη .Εκείνο το τμήμα της Αριστεράς που άκριτα υποστηρίζει τον υποχρεωτικό εμβολιασμό ανασύρει στην επιφάνεια τις πιο αυταρχικές και αντιδημοκρατικές όψεις της παράδοσής μας, τον Πολιτισμό των Στρατοπέδων. Κοινά στοιχεία με αυτήν  εδώ την τοποθέτηση μας  έχει και η μελέτη του Ιταλού  φιλοσόφου Τζόρτζιο Αγκαμπεν " Που είμαστε;" ,που αναφέρεται στην σχέση πανδημίας και βιοπολιτικής, με αναφορές και στο έργο του Φουκώ. Σε μια σχετική τοποθέτηση μου πέρυσι, του είχα κάνει μια άδικη και υπερβολική κριτική, υπό το κράτος άλλων δεδομένων. Βιάστηκα. Αξίζει να τον διαβάσουμε .

[------>]