Τώρα λοιπόν μαθαίνουμε όλοι -και οι βουλευτές της ΝΔ μαζί- ότι ο Καραμανλής είχε προειδοποιηθεί επανειλημμένως για την κατάσταση ασφάλειας στα τρένα όχι μόνο από το σωματείο των μηχανοδηγών, όχι μόνο από τη ΡΑΣ αλλά και από τους αρμόδιους Διευθυντές και Γενικούς Διευθυντές του Υπουργείο Μεταφορών.
Και εντάξει, εμείς να μην το ξέραμε. Το Μαξίμου, όμως, που έστειλε τον Γεραπετρίτη στην θέση του Καραμανλή στο Μεταφορών, δεν ήξερε ότι υπήρχαν όλες οι προειδοποιήσεις; Προφανώς τις ήξερε.
Εν γνώσει του ΕΠΕΛΕΞΕ να κατεβάσει τον Καραμανλή υποψήφιο και να τον "ξεπλύνει", όπως εν γνώσει του θεώρησε ότι οι εκλογές του 2023 ήταν "συχωροχάρτι" για τους 57 νεκρούς. Και το θεώρησε τόσο συχωροχάρτι που επί 2 χρόνια δεν έδωσε καν σημασία στην σημερινή ασφάλεια του τρένου, του μετρό, και οποιουδήποτε μέσου μαζικής μεταφοράς (έχετε δει τις καταγγελίες για την ασφάλεια των πτήσεων!).
Έπρεπε να κατέβουμε εκατομμύρια άνθρωποι στο δρόμο για να φτάσει να παραπεμφθεί η ιερή αγελάδα Καραμανλής στη Βουλή. Ο Μητσοτάκης τους δίνει μόνο όταν κινδυνεύει ο ίδιος!
Θα χρειαστεί να ξανακατέβουμε, γιατί ετοιμάζουν τα ίδια χορευτικά με αυτά του Τριαντόπουλου -και τις ίδιες υπεκφυγές με τα πλημμελήματα παράβασης καθήκοντος, ενώ εδώ μιλάμε για 57 νεκρούς και άλλους βαριά τραυματίες.
Θα χρειαστεί να είμαστε εκατοντάδες χιλιάδες έξω από τη Βουλή, αλλιώς δεν κινείται το πράγμα. Ετοιμαστείτε!
(ΥΓ. Επειδή διαβάζω και διάφορα ότι δεν θέλει να συγκρουστεί με τον άλλο Καραμανλή, θυμίζω σε όλους ότι ο άλλος Καραμανλής δεν στηρίζει Μαξίμου, μόνος του αποσύρθηκε στη Ραφήνα και δεν κατέβηκε καν υποψήφιος το 2023. Άρα δεν είναι εκεί η πηγή του προβλήματος.)
UPD Επειδή είπα για τους βουλευτές της ΝΔ, να θυμίσω πώς έκλεισε αρον άρον η εξεταστική για να μην προλάβει να διαβιβαστεί η δικογραφία που είχε μέσα αυτά τα έγγραφα! Έχουν όλοι τη δική τους ευθύνη λοιπόν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου