Καιρός να δεις ( Σου είπαν ψέματα πολλά )







Σου είπαν ψέματα πολλά,
ψέματα σήμερα σου λένε ξανά
κι αύριο ψέματα ξανά θα σου πουν,
ψέματα σου λένε οι εχθροί σου
μα κι οι φίλοι σου, σου κρύβουν την αλήθεια.

Ψεύτικη δόξα σου τάζουν οι ψεύτες
μα κι οι φίλοι σου με ψεύτικες αλήθειες σε κοιμίζουν,
πού πας με ψεύτικα όνειρα;
πού πας με ψεύτικα όνειρα;

Καιρός να σταματήσεις,
καιρός να τραγουδήσεις,
καιρός να κλάψεις και να πονέσεις,
καιρός να δεις.


Στίχοι, μουσική: Μίκης Θεοδωράκης

«Φρένο» από 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στο σκάνδαλο της ιδιωτικοποίησης 14 περιφερειακών αεροδρομίων

Φρένο στην εν εξελίξει ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων επιχειρούν να θέσουν, με ερώτηση τους προς τους αρμόδιους υπουργούς, 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι, ούτε λίγο ούτε πολύ, κάνουν λόγο για σκάνδαλο, καθώς θα προκληθεί  τεράστια και αδικαιολόγητη οικονομική ζημία για το ελληνικό δημόσιο.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, επικαλούμενοι την πρόταση του Πανελλήνιου Συλλόγου Αερολιμενικών με αρ. Πρωτ. 02/06-04-2015, αλλά και τους όρους της Σύμβασης Παραχώρησης των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων στην κοινοπραξία Fraport AG – Slentel Ltd, αναφέρουν πως προκύπτουν προκλητικά αντικειμενικά συμπεράσματα.

Σύμφωνα με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, «η Fraport AG – Slentel Ltd για τη συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση, θα πληρώσει εφάπαξ στο ελληνικό δημόσιο 1,234 δισ. ευρώ, τη στιγμή που η γερμανική εταιρεία διαχείρισης του αερολιμένα Αθηνών (Hochtief), χρωστάει 1,4 δισ. ΦΠΑ στο κράτος. Τα 1,234 δισ. ευρώ ισοδυναμούν με τα τριετή καθαρά έσοδα του κράτους από τα αεροδρόμια».

Οι βουλευτές επισημαίνουν, επίσης πως «ο ιδιώτης, ενώ στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δισ. ευρώ, θα αποδώσει στο κράτος μόνο 3,85 δισ., την ίδια στιγμή που το δημόσιο μόνο από το «σπατόσημο» θα έχει στη σαρανταετία έσοδα 8 δισ. ευρώ».
«Αν ολοκληρωθεί η εν λόγω ιδιωτικοποίηση, θα γίνει ενάντια στα συμφέροντα της Ελλάδας και θα αποτελέσει αντικείμενο μελλοντικής διερεύνησης οικονομικού σκανδάλου. 

Οι Κρατικοί Αερολιμένες ανήκουν στον λαό και οφείλουν να παραδοθούν στις επόμενες γενιές ως περιουσία του ελληνικού κράτους. Η διαχείριση της δημόσιας περιουσίας πρέπει να είναι διαφανής και ελεγκτέα», καταλήγουν.

Η ερώτηση απευθύνεται προς τους υπουργούς Οικονομίας, Υποδομών,Επικρατείας για τον Συντονισμό του Κυβερνητικού Έργου, Εθνικής Άμυνας και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, από τους οποίους ζητούν παράλληλα να καταθέσουν:
- Τους ακριβείς όρους και το σύνολο των οικονομοτεχνικών αναλύσεων της Σύμβασης του ΤΑΙΠΕΔ  με την Fraport AG – Slentel Ltd για τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια.
- Τις Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που υποχρεωτικά συνοδεύουν την Σύμβαση για τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια καθώς και τη Μελέτη Κόστους – Ωφέλειας της εν λόγω Σύμβασης.

Την ερώτηση υπογράφουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ: Στέφανος Σαμοΐλης, Λίτσα Αμμανατίδου-Πασχαλίδου, Φωτεινή Βάκη, Σωκράτης Βαρδάκης, Ιωάννα Γαϊτάνη, Έφη Γεωργοπούλου-Σαλτάρη, Στάθης Γιαννακίδης, Κώστας Δελημήτρος, Ζήσης Ζάννας, Κώστας Ζαχαριάς, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, Ηλίας Ιωαννίδης, Αννέτα Καββαδία, Εύη Καρακώστα, Χρυσούλα Κατσαβριά-Σιωροπούλου, Μιχάλης Kριτσωτάκης, Βσίλης Κυριακάκης, Αγλαϊα Κυρίτση, Ηλίας Κωστοπαναγιώτου, Βασιλική Λέβα, Νίκος Μανιός, Γεράσιμος Μπαλαούρας, Θανάσης Πετράκος, Θανάσης Σκούμας, Γιάνης Σταθάς, Ελένη Σωτηρίου, Αλεξάνδρα Τσανάκα, Δέσποινα Χαραλαμπίδου, Βασίλης Χατζηλάμπρου.
 [--->]

Γλέζος: «Υπάρχει μονάχα κάποια συνάφεια του Μαξίμου με τον ΣΥΡΙΖΑ»

 

«Υπάρχει μονάχα κάποια συνάφεια του Μαξίμου με τον ΣΥΡΙΖΑ», είπε χαρακτηριστικά το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς κ. Μανώλης Γλέζος, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό στην εκδήλωση της Αριστερής Πλατφόρμας για τα 5 χρόνια iskra, βαθαίνοντας το ρήγμα που έχει ανοίξει στο κόμμα με αφορμή τη συμφωνία με τους πιστωτές.

 «Το τρίτο μνημόνιο είναι το χειρότερο απ” όλα τα άλλα γιατί το κάνει η κυβέρνηση του Μεγάρου Μαξίμου», είπε ο κ. Γλέζος, τονίζοντας ότι «είμαστε εναντίον του τρίτου μνημονίου, το καταδικάζουμε». Ως προς τις αντιδράσεις στο εσωτερικό του κόμματος, επεσήμανε πως «ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει ιδιοκτήτες».
Μιλώντας στην εκδήλωση επεσήμανε πως το «“όχι” δεν ηττήθηκε» και τόνισε ότι «το “όχι” είναι υποχρέωσή μας, ταύτιση μας με την ιστορία, η επαναβεβαίωση ότι η ιδέα της αντίστασης δεν χάθηκε σε αυτό τον τόπο».
«Υπάρχει λύση» συνέχισε ο Μανώλης Γλέζος. «Ούτε ρήξη, ούτε υποταγή» είπε και πρότεινε να «να κάνουμε μία ανακωχή με τους δανειστές. Ούτε θα δανειζόμαστε, ούτε θα χρειαζόμαστε δάνεια. Αυτό το είπε ο καγκελάριος Βέρνερ Φάιμαν, της Αυστρίας».

Διοικητής του ISIS αρνείται ότι υπάρχει οποιαδήποτε αντιπαράθεση με την Τουρκία


 işidtürk


Σε συνέντευξη του σε Τούρκο δημοσιογράφο, στέλεχος του ISIS αρνήθηκε ότι υπάρχει οποιαδήποτε σύγκρουση μεταξύ της Τουρκίας και του ISIS και υποστηρίζει ότι οι σχέσεις μεταξύ των δύο είναι όπως και πριν τη βομβιστική επίθεση στο Σουρούκ και την υποτιθέμενη έναρξη μιας τουρκικής αεροπορικής εκστρατείας εναντίον της οργάνωσης, αναφέρεται σε άρθρο του siyasihaber.org.

Το στέλεχος του ISIS, με τα αρχικά ΕΥ, ήρθε σε επαφή με τον δημοσιογράφο Βολκάν Κος (Volkan Koç) μέσω της τουρκόφωνης ιστοσελίδας του  ISIS και του παραχώρησε συνέντευξη μέσω e-mail. Αποσπάσματα από τη συνέντευξη έχουν μεταφραστεί στα Αγγλικά.

-Ποια είναι η θέση του ISIS για την Τουρκία για τα γεγονότα στο Σουρούκ και τις τρέχουσες εξελίξεις και τι βλέπετε να γίνεται;

Το ISIS δεν έχει ξεκινήσει κανένα πόλεμο με την Τουρκία. Η αρχική μας θέση παραμένει η ίδια. Οπότε οποιαδήποτε αλλαγή θέσης θα ληφθεί με βάση τη στάση της Τουρκίας.

-Για τη  βομβιστική επίθεση στο Σουρούκ  ευθύνεται το ISIS;
Δεν έχει υπάρξει καμία ανακοίνωση του ISIS για τη βομβιστική επίθεση στο Σουρούκ. Το ISIS ούτε επιβεβαιώνει τη συμμετοχή του, ούτε  την αρνείται.

-Πόσα ενεργά μέλη έχει το ISIS στην Τουρκία;
Έχουμε πολλά μέλη στην Τουρκία. Αλλά είναι πολύ δύσκολο να έχουμε μια ακριβή εικόνα. Ας πούμε γύρω στο 1000.

[--->] 


 
Η τουρκική κυβέρνηση και η Αλ Κάιντα

«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η δυνατότητα άνετης μετακίνησης  κατά μήκος των 550 μιλίων συνόρων Συρίας-Τουρκίας ήταν ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των κινημάτων της τζιχάντ στη Συρία από το 2011. Οι χιλιάδες ξένοι εθελοντές, οι οποίοι πλημμύρισαν τη Συρία όλοι  σχεδόν πέρασαν μέσα από την Τουρκία. Ακόμη και αυτοί  που δεν μιλούσαν τουρκικά ή αραβικά δεν δυσκολεύτηκαν καθόλου  να περάσουν απέναντι. Από πολλές απόψεις, η Τουρκία προσφέροντας  ένα ασφαλές καταφύγιο στο ISIS  και στην Jabhat al-Nusra (ΣτΜ.το παρακλάδι της Αλ Κάιντα στη Συρία), παίζει τον ίδιο ρόλο όπως το Πακιστάν  που παρέχει ασφαλές καταφύγιο στους Ταλιμπάν του Αφγανιστάν». «Η επίθεση των Σύρων ανταρτών υπό την ηγεσία της Jabhat al-Nusra φέρεται να ελέγχεται από ένα επιχειρησιακό αρχηγείο στο εσωτερικό της Τουρκίας και υπήρξε το αποτέλεσμα  στενότερης συνεργασίας μεταξύ της Τουρκίας, της Σαουδικής Αραβίας και του Κατάρ