Είναι μοιραίοι και παρακολουθούν το σφαγείο να εξελίσσεται.

 

Τον Μάρτη ζητούσαμε να "κλείσει" νωρίς η χώρα "κόντρα σε ανέμους και θύελλες" που προερχόταν από την αγορά, τους επαγγελματίες μεθοδολόγους, τους πολιτικούς του business as usual, τους ιδεοληπτικούς ψευδοδιανοούμενους και τους χρήσιμους ηλίθιους κάθε εξουσίας.

Το κάναμε γιατί γνωρίζαμε πολύ καλά οτι δεδομένης της κατάστασης του ελληνικού συστήματος υγείας, της "υγειονομικής κούρασης" του Ελληνικού πληθυσμού (μετά από 10 χρόνια μνημονίων), της μεταδοτικότητας του ιου SARS-CoV-2, της επικινδυνότητας της νόσου COVID-19 (για την οποία δεν γνωρίζαμε απολύτως τίποτα) και της ανεπάρκειας των test που υπήρχαν τότε, στην Ελλάδα θα γινόταν σφαγή.

Πιστεύαμε ότι θα κερδίζαμε χρόνο για να ενσωματωθεί στην χώρα η γνώση, η θεραπευτική και οργανωτική εμπειρία που με ταχύτατους ρυθμούς κερδιζόταν στις Ευρωπαϊκές χώρες που βρέθηκαν από τον Φλεβάρη στο μάτι του κυκλώνα.

Πως οργανώθηκε το σύστημα της περίθαλψης και η ένταξη του ιδιωτικού τομέα στην Γαλλία περιγράφεται με ακρίβεια στο  post της Chrysoula Papageorgiou

Σήμερα στην Βόρειο Ελλάδα μετράν τους νεκρούς ανά ώρα. Στα νοσοκομεία η αναλογία είναι ένας γιατρός ανά πενήντα ασθενείς με βαρύ COVID-19. Δύο νοσοκόμες ανά πενήντα ασθενείς με βαρύ COVID-19. Οι άρρωστοι μένουν νηστικοί και διψασμένοι

Το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό του ΕΣΥ παθαίνει burn out και συνεχίζει να τρέχει. Οι γιατροί, οι νοσηλευτές οι νοσηλεύτριες οι καθαρίστριες οι τραυματιοφορείς αρρωσταίνουν και πέφτουν σαν τις μύγες γιατί τους έστειλαν να αντιμετωπίσουν ασθενείς με αερομεταδιδόμενη μολυσματική νόσο χωρίς να τους εκπαιδεύσουν σοβαρά.

Στα χωριά των Σερρών της Πιερίες της υπαίθρου Θεσσαλονίκης ο ιός θερίζει και οι άνθρωποι δεν έχουν από ποιον να ζητήσουν ιατρική βοήθεια και συμβουλή. Το τελευταίο που άκουσα είναι οτι μεταφέρουν γιατρούς από τα Κέντρα Υγείας στα νοσοκομεία.

Οι ανίδεοι πάνε και φυτεύουν ανεκπαίδευτους γιατρούς στις μονάδες COVID και το μόνο που καταφέρνουν είναι να διαλύσουν ότι υπάρχει όρθιο.

Και προβληματίζονται δημόσια οι προύχοντες γιατί ενώ εφαρμόζεται lockdown δεν πέφτει η καμπύλη. Και να οι επιστημονικές αντιπαραθέσεις (βγήκε ένας χθες και έλεγε οτι πρέπει να γίνει αυστηρό lockdown όπως στην Κινα)

Το δράμα που ζει ο Λαός στην Βόρεια Ελλάδα μπορούσε να αποφευχθεί. Αρκεί οι κυβερνήτες, από τον Ιούνιο που τελείωσε το πρώτο κύμα - όλοι ξέραμε ότι έρχεται το δεύτερο -  να μην ήταν στην διαχείριση State of Mind (SoM) και να μην αυτοπαραμυθιάζονται με τις μπούρδες Covid free country, να μην εφάρμοζαν μόνο τις εντολές της Μερκελ αλλά να έκαναν και καμιά εποικοδομητική ερώτηση (πχ. πείτε μας κ Αγκέλα πώς εκπαιδεύετε του γιατρούς σας για την επιδημία,? Πες μου ρε Μανώλη πώς το έκανες εσύ με τους Γάλλους κλινικάρχες) Αρκεί οι τσανακογλύφτες των υπουργών που στοχοποιούν μονίμως τους πολίτες και έγιναν διδάκτορες στο θέμα της ατομικής ευθύνης να σήκωναν κανένα τηλέφωνο και να ρωτούσαν "ρε παιδιά πώς οργανώσατε το προσωπικό σας στο Pitié μετά το πρώτο κύμα?" "πως έγιναν τα νοσοκομεία της Μαδρίτης μετά το πρώτο κύμα" Αν δεν είχαν τις επαφές και ντρεπόντουσαν να τηλεφωνήσου (γιατί αμα είσαι Αιλυνας τα ξέρεις όλα) ας παρακολουθούσαν κανένα διεθνές σεμινάριο από τα εκατοντάδες που γίνανε από τότε κάτι θα πιάναν (αγγλικά ξέρουν αυτό είναι σήγουρο).

Σήμερα οι SoM γίνονται περισσότερο επικίνδυνοι γιατί διαχειρίζονται μια τεράστια κρίση και είναι πανικόβλητοι. Και όπως μου λέει ένας καλός μου φίλος "δεν υπάρχει χειρότερη κατάσταση από το να πανικοβάλλεται ο πιλότος του αεροπλάνου ανεξάρτητα αν είναι ο χειρότερος πιλότος που υπάρχει". Το πρόβλημα είναι οτι μέσα στην δίνη της καταιγίδας δεν μπορείς να αλλάξεις τον πιλότο.

Οι SoM κυβερνήτες, μέσα στον πανικό τους αγκαλιάζουν την εικόνα του εμβολίου και γονυπετείς παρακαλούν για το θαύμα (ελπίζουν ίσως ότι επειδή ο Μπουρλά είναι Θεσσαλονικιός θα στείλει λίγα εμβόλια παραπάνω και γρήγορα πρώτα στα καρντάσια από το χωριό). Δεν έμαθαν ακόμη ούτε το στοιχειώδες, θαύματα δεν γίνονται και ούτε η Θεία Κοινωνία προστατεύει (το απέδειξε άλλωστε και το μεγάλο πείραμα της λιτανείας του Αγ Δημητρίου).

Είναι μοιραίοι και παρακολουθούν το σφαγείο να εξελίσσεται.

Σήμερα οι δυνάμεις της κοινωνίας αναγκαστικά θα μπουν μπροστά. Η αλληλεγγύη μεταξύ των πολιτών είναι η μοναδική δύναμη που θα σταματήσει το σφαγείο στην χώρα.

[---->]

Ας κοιτάξουν πρώτα τα χάλια τους

  Η εφημερίδα Le Monde σήμερα (14/11/ ) δημοσιεύει μια μεγάλη λίστα απαντήσεων σε ερωτήματα που συχνά θέτουν οι πολίτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (https://www.lemonde.fr/.../pourquoi-pour-qui-nos-reponses...). Ανεξάρτητα από την πληρότητα των απαντήσεων είναι σημαντικό ότι αυτές είναι τεκμηριωμένες και σοβαρές. Αξίζει τον κόπο να διαβάσετε το άρθρο (google translate).

Εστιάζω την προσοχή μου στην ερώτηση 17 και την αντίστοιχη απάντηση και συγκρίνω με την κατάσταση στην Ελλάδα

17/ « Pourquoi l’Etat n’utilise-t-il pas les lits des cliniques privées, en situation de tension ? »Explications

Au printemps, les cliniques privées ont effectivement été sous-utilisées,  faute de coordination avec le secteur public hospitalier notamment.  C’est moins le cas à l’automne. A la fin octobre, environ 20 % des  patients Covid-19 avaient été pris en charge en clinique, grâce à une  meilleure coordination entre public et privé.

Enquête : Covid-19 : les cliniques privées à la rescousse des hôpitaux publics

Δηλαδή ο ιδιωτικός τομέας υγείας είναι πλήρως ενταγμένος στον σχεδιασμό αντιμετώπισης της επιδημίας και στην θεραπεία των ασθενών με COVID19.

Στην Ελλάδα, όπου η περίθαλψη είναι επίσης state of mind  η κυβέρνηση των νεοφιλελεύθερων αρίστων κρατά με πολιτική επιλογή τις ιδιωτικές κλινικές έξω από την διαχείριση της επιδημίας. Κρατά έξω τον ιδιωτικό τομέα τόσο στο επίπεδο της νοσηλείας των ασθενών όσο και στο επίπεδο της πρωτοβάθμιας περίθαλψης.

Δηλαδή στην Ελλάδα

1. οι ιδιωτικές κλινικές δεν νοσηλεύουν ασθενείς με COVID-19 με συνέπεια οι άρρωστοι να στοιβάζονται στα σακατεμένα δημόσια νοσοκομεία (και τα νοσοκομεία να ψάχνουν σεντόνια!). Αντιθέτως στην Γαλλία (οπου η κυβέρνηση είναι επίσης νεοφιλελεύθερη αλλά το κράτος είναι πραγματικότητα και όχι state of mind) ακόμα και το πρόγραμμα των ιδιωτικών χειρουργείων αλλάζει προκειμένου να νοσηλευτούν οι ασθενείς με COVID-19 (https://ramsaygds.fr/.../ramsay-sante-tous-mobilises...)/

2. οι ιδιωτικές κλινικές δεν έχουν δικαίωμα να παρέχουν υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας (δηλαδή να δέχονται ασθενείς στο εξωτερικό ιατρείο) παρόλο που διατίθενται να το κάνουν

3. Οι ιδιώτες γιατροί σε  σημαντικό ποσοστό αρνούνται να επισκεφθούν και να περιθάλψουν στο σπίτι ασθενείς με COVID-19! Για να κάνει ένας άρρωστος μια γενική αίματος ή μια ακτινογραφία πρέπει να πάει στο νοσοκομείο. Γιατί ? Οι άρρωστοι μένουν για μέρες να ψήνονται στον πυρετό στο σπίτι χωρίς ιατρική παρακολούθηση και όταν τους μεταφέρει το ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο ή περιμένουν με τις ώρες στα επείγοντα είναι σε δύσκολα διαχειρίσιμη κατάσταση.

4. Γίνεται ένα deal μεταξύ κράτους και ιδιωτών γιατρών με υπερβολικές αμοιβές σε σύγκριση με τις αμοιβές των νοσοκομειακών γιατρών, ώστε να προσφέρουν υπηρεσίες στο ΕΣΥ. Οι γιατροί που θα ενταχθούν στο ΕΣΥ με προνομιούχες οικονομικές συνθήκες δεν έχουν εκπαιδευτεί ούτε στην διαχείριση των ασθενών με COVID-19, ούτε στην ένταξή τους στα τμήματα που θα τοποθετηθούν (την ώρα της κρίσης), ούτε και κυρίως στον τρόπο προστασίας τους από την λοίμωξη.

Στην ελληνική περίπτωση σήμερα δεν ισχύει η δικαιολογία που είχαμε στην Γαλλία τον Μάρτη (δεν είμασταν οργανωμένοι) γιατί όλα αυτά ήταν γνωστά απ΄τον Μάη και μετά.

Η Ελληνική Κυβέρνηση και οι Ιατρικοί Σύλλογοι είναι υπεύθυνοι επειδή ενώ γνώριζαν από τον Μάιο δεν φρόντισαν να οργανώσουν το ιατρικό δυναμικό της χώρας ώστε ο κόσμος που αρρωσταίνει να μπορέσει να έχει την περίθαλψη που του αξίζει.

Καλά λοιπόν τα όνειρα για το εμβόλιο που θα μας σώσει τον Ιανουάριο αλλά όταν οι υπουργοί, οι γραμματείς, οι πρόεδροι αλλά και οι γιατροί ατομικά  επικαλούνται την ατομική ευθύνη των πολιτών και κατηγορούν του πολίτες που πήραν μέρος σε μαζικές εκδηλώσεις να αναρωτιούνται πως άσκησαν την ατομική τους ευθύνη θυμούνται πώς την ώρα της κρίσης αρκετοί υπέπεσαν στο "αδίκημα" της non-assistance à personne en danger.

[---->]

Το πανελλαδικό αστυνομικό πογκρόμ στην 47η επέτειο του Πολυτεχνείου δεν είχε τελειωμό

 

Καταγγελία: Μία ανήλικη βγήκε για βόλτα και κατέληξε για ώρες ξεγυμνωμένη να κρατείται αναίτια από την αστυνομία στις 17/11/2020 στη Θεσσαλονίκη

~~~~

Στις 17/11 17χρονη κοπέλα από τις 40 εκκλησιές στη Θεσσαλονίκη το μόνο που έκανε λάθος ήταν να ξεκινήσει για μια βόλτα στο βουνό. Όλα ξεκίνησαν σήμερα το απόγευμα, όπως μας καταγγέλλει η μητέρα της ανήλικης, όταν το κορίτσι με μία φίλη της ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία επέλεξαν να πάνε μια βόλτα. Υπενθυμίζεται ότι η περιοχή στην οποία ζούνε, εξαιτίας της ύπαρξης των φοιτητικών εστιών, έμοιαζε σήμερα με απόρθητο φρούριο με δεκάδες αστυνομικούς και κλούβες των ΜΑΤ να είναι ακροβολισμένοι τόσο σε στενά όσο και και σε κεντρικούς δρόμους.

Την 17χρονη την σταμάτησαν αστυνομικοί όχι μία αλλά δυο φορές. Την πρώτη φορά, δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια του ελέγχου, ενώ τη δεύτερη κατέληξε μέσα σε ένα περιπολικό της Ελληνικής Αστυνομίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι αστυνομικοί που προχώρησαν στην προσαγωγή της φορούσαν πολιτικά, δεν έδειξαν ταυτότητες, δεν ενημέρωσαν ούτε τους γονείς ούτε την ίδια για το που την πήγαν, ενώ μετά από 2 τηλεφωνικές επικοινωνίες της μητέρας με το παιδί της στις οποίες αρνήθηκαν να μιλήσουν της πήραν και το κινητό το οποίο έκλεισαν. Απόπειρα επικοινωνίας πραγματοποίησε και φίλη – δικηγόρος της οικογένειας η οποία και αυτή έπεσε στο κενό.

Από εκείνο το σημείο και μετά αρχίζει η αγωνία της μητέρας η οποία προσπάθησε ανεπιτυχώς να επικοινωνήσει με το αστυνομικό τμήμα του Λευκού Πύργου. Προσπαθώντας να βρει που κατέληξε η κόρη της και όπως η ίδια υποστηρίζει στην parallaxi, σε ένα από τα δεκάδες μπλόκα που είχαν στηθεί στη Θεσσαλονίκη, μαθαίνει από αστυνομικό ότι το παιδί της βρίσκεται στο Αστυνομικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης.

Όταν φτάνει ενημερώνεται από αστυνομικούς ότι δεν μπορεί να μπει στον χώρο και να δει την κόρη της παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ανήλικο. Μάλιστα όπως η ίδια τονίζει η αντιμετώπιση των αστυνομικών στην αγωνιώδη προσπάθεια να μάθει νέα για το παιδί της αντιμετωπίζεται με απαντήσεις στο ενικό, γεμάτες ειρωνεία όπως “σταμάτα να βλέπεις σειρές στο Netflix”. Σε κάποια στιγμή μάλιστα, όπως ή ίδια λέει, της προτείνουν να φύγει από τον χώρο λέγοντας πως η ανήλικη θα επιστρέψει μόνη της.

Μετά από νέα παρέμβαση δικηγόρου και πολλές ώρες μετά η ανήλικη επιστρέφει στην μητέρα της. Ενημερώνει μάλιστα ότι την υπέβαλαν σε σωματικό έλεγχο και την κράτησαν με  το σουτιέν για αρκετή ώρα χωρίς ποτέ να της πουν που βρίσκεται και τί έχει κάνει ακόμα και μετά από διαδοχικές ερωτήσεις της 17χρονης η οποία απλά ακολούθησε τη συμβουλή που δίνουν σχεδόν όλοι οι γονείς στο παιδί τους. Δεν μιλάμε σε αγνώστους και δεν μπαίνουμε ποτέ σε αυτοκίνητα που δεν γνωρίζουμε.

~~~~

Το πανελλαδικό αστυνομικό πογκρόμ στην 47η επέτειο του Πολυτεχνείου δεν είχε τελειωμό. 2 ημέρες μετά και ακόμα έρχονται στο φως σοβαρές καταγγελίες. Επιλέγουμε να δημοσιεύσουμε το παρακάτω σκίτσο γιατί ακριβώς τα περιστατικά δεν είναι ούτε τυχαία ούτε μεμονωμένα. Είναι πολιτική επιλογή της κυβέρνησης, η οποία έχει την πλήρη ευθύνη.

Σπέρνουν την τρομοκρατία για να καλύψουν τις ευθύνες τους. Δεν μασάμε όμως. ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Όλη η καταγγελία βρίσκεται στην τοπική ιστοσελίδα: https://tinyurl.com/yxr9u46c

Το σκίτσο είναι του Χουντ Σπιριτ: https://tinyurl.com/y4u83wrg 


[---->]

Η διαφορά στη στολή

 


ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΑ (τα λίγα και παλιά) ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ.

 Γιώργος Μπλάνας

Για όποιον διατηρεί -μέσα στον παραλογισμό των ημερών μας- την πίστη του στην χρησιμότητα της λογικής, αυτό που έγινε σήμερα αποδεικνύει πως σωστά τα πολιτικά κόμματα (και πλήθος Ελλήνων) θεωρούσαν ότι η στάση της κυβέρνησης απέναντι στο ενδεχόμενο πορείας προς την αμερικανική πρεσβεία δεν είχε σχέση με την προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά με την βήμα προς βήμα κατάργηση της επετείου.

Μπροστά στο ενδεχόμενο να πληγεί ο υπερφίαλος και επικίνδυνος καισαρισμός του πρωθυπουργού, το υπέρτατο αγαθό της ζωής, πήγε περίπατο. Η κατάσταση που δημιούργησε η αστυνομία (αλλά και η κατάσταση στην οποία εκτέθηκε) αποτελεί εστία μετάδοσης του Κορονοϊού, με πιθανά θύματα τόσο τους διαδηλωτές, όσο και τους αστυνομικούς.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης,  η εφιαλτική αυτή μετενσάρκωση των πολιτικών προσώπων, που προετοίμασαν το έδαφος για το Πραξικόπημα του 1967, ο πολιτικός τυχοδιώκτης που μεταμόρφωσε ένα συντηρητικό φιλελεύθερο κόμμα όπως η Νέα Δημοκρατία σε φωλιά ακροδεξιών -αν όχι απροκάλυπτα φασιστικών- στοιχείων, φαίνεται πως είναι έτοιμος να θυσιάσει τα πάντα στον βωμό της μειοψηφικής εξουσίας του. 

Αν υπολόγιζε το αγαθό της ζωής δεν θα μετέβαλλε μιαν εκδήλωση, η οποία τηρούσε όλα τα μέσα προστασίας, σε χάος.

Πρόκειται για έναν αδίστακτο τυχοδιώκτη, που εκμεταλλεύτηκε την τραυματική -το λιγότερο- αδυναμία της προηγούμενης κυβέρνησης να δείξει ήθος, σθένος, ευφυΐα αριστερού κόμματος.

Στρατολόγησε τα πιο αντικοινωνικά, ανεύθυνα, θρασύδειλα στοιχεία από όλες της σφαίρες της κοινωνίας και τους έδωσε την εξουσία να ενεργούν παράλογα, ανήθικα, άσχημα, να καταστρέφουν τα -ομολογουμένως ρηχά και πολύ ευάλωτα- θεμέλια της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Ναι, ήθελε -με την ευκαιρία- να τελειώνει με το θέμα του Πολυτεχνείου, το οποίο ήδη έμμισθες πέννες: μετανοούσες Μαγδαληνές των Τεχνών, των Γραμμάτων και των Επιστημών, προσπαθούσαν από καιρό να «απομυθοποιήσουν». Και, παρεμπιπτόντως, σε αυτούς συγκαταλέγονται πολλοί που έχουν κάνει ιδεολογικό στίγμα τους την «απομυθοποίηση» του 1821.

Του 1821, του οποίου τον μη εορτασμό έκανε τάχα σπουδαίο, δημοφιλές, επιχείρημα, αναζωπυρώνοντας -ο βλαξ, ερασιτέχνης Καίσαρας- την ιδέα, που επί 200 χρόνια υπάρχει στο βάθος της ταλαιπωρημένης σκέψης των Ελλήνων: πως τα αιτήματα του 1821 δεν ικανοποιήθηκαν όλα, όπως και του Πολυτεχνείου. Αυτή είναι μια τεράστιας σημασίας ομοιότητα ανάμεσα στα δύο εθνικά ορόσημα. 

Υπάρχει όμως και μια διαφορά. Το 1821 είναι πάνδημα καταξιωμένο. Κάθε Έλληνας -από την δική του άποψη- το θεωρεί προϋπόθεση της ύπαρξής του. Το Πολυτεχνείο -όπως και η Εθνική Αντίσταση- απαξιώνονται επίμονα από τμήμα του ελληνικού λαού, δεν θεωρούν αυτά τα ορόσημα προϋποθέσεις της ύπαρξής τους, ενώ είναι και με το παραπάνω. Συνεπώς η επέτειοί τους δεν έχουν μόνον χαρακτήρα τελετουργικό, μιας ευκαιρίας για την ανανέωση της ψυχικής συμμετοχής μας στην εθνική κοινότητα, αλλά και χαρακτήρα αγωνιστικό, πρακτικό: οι Έλληνες πρέπει να μάθουν πως επίσης δεν θα υπήρχαν -τουλάχιστον σαν ελεύθεροι, πολιτισμένοι άνθρωποι- χωρίς αυτά τα γεγονότα. Το αν αυτά τα γεγονότα έχουν αριστερή -εν πολλοίς κομμουνιστική- απόχρωση είναι ζήτημα της Ιστορίας. Οι κοινωνίες, τα έθνη, οι λαοί, παρουσιάζουν πάνω την απόχρωση που τους κρατάει ζωντανούς κι ελεύθερους. Όση πηχτή μπογιά κι αν πέσει πάνω τους, κάποτε ξεφτίζει.

Τα χάλια μας έχουμε σαν κοινωνία, αλλά φοβόμαστε την λήθη. Δεν θέλουμε να ξεχνάμε ό,τι μας κρατά ζωντανούς. Άλλη μια τραγική αρετή, που υπερβαίνει κατά πολύ συμβάντα όπως την περιστασιακή άνοδο στην εξουσία ενός τυχοδιώκτη.

Ας αφήσουν, λοιπόν, αυτά τα αραχνιασμένα που ξέρουν. Το μέλλον κρύβει πολλές εκπλήξεις.

[---->]