- Η αρχική επένδυση ήταν 1,25 δισ. εκ των οποίων οι εταιρείες που τη διαχειρίζονται κάλυψαν το 15% με δικά τους κεφάλαια και το υπόλοιπο καλύφθηκε με δανεισμό (ορθή τακτική στην ελεύθερη οικονομία) και δημόσιο χρήμα.
- Στο ίδιο διάστημα (περί των 15 ετών) τα έσοδα για τους
μετόχους των εταιρειών αυτών φθάνουν στα 3 δισ. ευρώ, με παροχή τεράστιων
μερισμάτων (σ.σ.: για τα ελληνικά οικονομικά - επιχειρηματικά δεδομένα).
- Στη σύμβαση υπάρχει ειδικός όρος ότι ο δρόμος θα επιστρέψει
στο Ελληνικό Δημόσιο εάν η απόδοση
κεφαλαίου ξεπερνούσε το ανώτατο όριο του 13,1%, με αποτέλεσμα οι εν λόγω
εταιρείες να φουσκώνουν το κόστος συντήρησης και να ρίχνουν αυτό το ποσοστό στο
6,23%.
- Οι ίδιες εταιρείες, που δεν βρήκαν ένα μπουκάλι νερό να πάνε
στους εγκλωβισμένους, διεκδικούν τη νέα παραχώρηση για αρκετές δεκαετίες
ακόμη..... Τα συμπεράσματα δικά σας.
ΥΓ.: Την «Αττική Οδό»
απαρτίζουν οι εταιρείες ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΑΒΑΞ και η γαλλική EGIS
PROJECTS....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου