Κέρδη για τα στελέχη, απολύσεις και μειώσεις μισθών στους εργαζόμενους του ομίλου ΟΤΕ


Συνεχίζεται η απεργία των εργαζομένων του ΟΤΕ

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία για την αντίθεση ανάμεσα στην κερδοφορία του Ομίλου ΟΤΕ και την απαξίωση της διοίκησης απέναντι στους υπαλλήλους. Ενδεικτικά η παραγωγικότητα των εργαζομένων αυξήθηκε μεταξύ 2012 και 2018 κατά 55%, ενώ το μισθολογικό κόστος συρρικνώθηκε κατά 55%, με μείωση 7% ανά έτος από το 2016 έως σήμερα. Συνεχίζεται η απεργία σε όλους τους κλάδους της εταιρείας από τις 21 Δεκεμβρίου. Τα ΜΜΕ σιωπούν ή ασχολούνται με το πόσες μέρες πριν καλέσει τη διοίκηση σε δημόσιο διάλογο η ΟΜΕ-ΟΤΕ ανακοίνωσε την απεργία. Οι απολύσεις που έκανε η διοίκηση παραμονή της Πρωτοχρονιάς σε φύλακες, την υπηρεσία των οποίων δεν θέλει να καταργήσει, αλλά να εκχωρήσει σε εργολάβο, πυροδότησαν τη συνέχιση της απεργίας και μαζική απεργιακή συσπείρωση σε πολλά καταστήματα και υπηρεσίες του Ομίλου.

Γράφει η Ελένη Παγκαλιά για #ToPeriodikoGR


Στρατηγικοί εταίροι φωτιά


Αφού οι του ΣΥΡΙΖΑ τον έχρισαν στρατηγικό εταίρο ..αφού τον χαρακτήρισαν διαβολικά καλό ..αφού έχουν κάνει την χώρα ένα απέραντο στρατόπεδο Αμερικάνικων Βάσεων ..αφού συνεχίζουν να υποστηρίζουν σθεναρά μαζί με την κυβέρνηση της ΝΔ και τ΄' άλλα αστικά κόμματα την επέκταση αυτών των βάσεων ...τσιρίζουν σήμερα σαν τον γάτο στα κεραμίδια μέσω της ''Αυγής'' πως ο στρατηγικός τους εταίρος έβαλε λέει φωτιά στην Μέση Ανατολή ! 

Σωπάτε ρε ...Πυρομανής ο καλός σας εταίρος ; Αλήθεια ρε υποκριτές ποιον δουλεύετε ; Δεν το ξέρετε πως η φωτιά που έχει ανάψει και θα ζεματίσει και μας ..έχει φαρδιά πλατιά και την δική σας υπογραφή σαν εταίρο του μακελάρη και σαν καλύτερου μεντεσέ των ΗΠΑ στην περιοχή ; Αλήθεια ποιον δουλεύετε ; Μήπως διακόψατε την εταιρική σας σχέση με τους μακελάρηδες του πλανήτη ; Οχι βέβαια ..Οχι μόνο δεν την διακόψατε αλλά συνεχώς την αναβαθμίζετε ! Κι έχετε και το θράσος από πάνω να μιλάτε για τη φωτιά που άναψε στην Μέση Ανατολή !

Να σας χαίρονται αυτοί που σας ακολουθούν και οι υπόλοιποι ας βγάλουν συμπεράσματα !


Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομαΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα

[----->]

Χωρίς αποτέλεσμα, αλλά με κονόμα


Κατά τα άλλα στις 2 Ιανουαρίου η πρωθυπουργάρα μας ετοιμάζεται να υπογράψει με τον πρόεδρο του (μισο)κράτους πλυντηρίου και τον -υπηρεσιακό-πρωθυπουργό του κράτους προβοκάτορα της ευρύτερης περιοχής τη συμφωνία για έναν αγωγό που δεν θα γίνει ποτέ.

Γιατί όσες χαζομάρες και εάν γραφτούν για τον East Med η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα ακριβό ανέκδοτο.

- Ο αγωγός δεν μπορεί ακόμη να χαραχθεί γιατί πολύ απλή ούτε την ακριβή θέση των εγκαταστάσεων των Κυπριακών κοιτασμάτων γνωρίζουμε, ούτε βέβαια την περιοχή των όποιων ελληνικών κοιτασμάτων, άρα διαδρομή δεν υπάρχει.

- Ο αγωγός δεν έχουμε ιδέα εάν είναι οικονομικά βιώσιμος καθώς δεν ξέρουμε εάν το ελληνικό κοίτασμα είναι εκμεταλλεύσιμο, εάν υπάρχει, εάν το κυπριακό είναι τόσο εκμεταλλεύσιμο, εάν το ισραηλινό είναι τόσο μεγάλο και γενικά δεν ξέρουμε εάν υπάρχει τόσο αέριο που να επιτρέπει έναν τέτοιο αγωγό.

- Η διαδρομή του αγωγού προϋποθέτει την επίλυση όλων των θεμάτων που αφορούν την υφαλοκρηπίδα στη διαδρομή του, διαφορετικά απλώς δεν μπορεί να κατασκευαστεί.

- Η μόνη χώρα που αυτή τη στιγμή έχει εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα και τα εκμεταλλεύεται είναι η Αίγυπτος που δεν θα υπογράψει τον East Med γιατί απλούστατα δεν τον θέλει προτιμώντας το αέριο της περιοχής να υγροποιείται στις εγκαταστάσεις της.

- Η χώρα που θα μπορούσε να συμβάλει στην επίλυση των ζητημάτων της ελληνικής υφαλοκρηπίδας είναι η Αίγυπτος που όπως είπα δεν θέλει τον αγωγό.

- Ο αγωγός στη μορφή στην οποία παρουσιάστηκε δημιουργεί θέματα με την δυνητική ΑΟΖ της Παλαιστινιακής Αρχής ενώ δεν έχει λυθεί το θέμα της οριοθέτησης ΑΟΖ μεταξύ Λιβάνου και Ισραήλ

- Το Ισραήλ, που κάνει δοκιμαστική άντληση, πρώτον θέλει το φυσικό αέριο για την εσωτερική του αγορά, έπειτα για επιρροή σε γειτονικές χώρες.

- Σε πείσμα ενός μύθου το Ισραήλ εξακολουθεί να συζητάει για τα ενεργειακά με την Τουρκία που έχει τον TANAP (αυτόν που μετά εμείς ονομάζουμε TAP) που φτιάχτηκε για το Αζέρικο αέριο αλλά μια χαρά μπορεί να αποτελέσει και διέξοδο για άλλες ποσότητες αερίου. Με πρακτικούς όρους αντί για τον φαραωνικό East Med ένας σύνολο αγωγών από την Αίγυπτο μέχρι την Τουρκία (υπό την προϋπόθεση ειρήνευσης κ.λπ.) just makes more sense.

- Οι ΗΠΑ ΔΕΝ θέλουν αγωγούς αλλά μαζική πώληση υγροποιημένου αερίου γιατί αυτό συμφέρει και τις ίδιες ως εξαγωγείς.
Όλα αυτά συγκλίνουν σε ένα απλό συμπέρασμα: ο East Med δεν θα γίνει.
Γιατί ο θόρυβος; Πρώτον γιατί το Ισραήλ δεν έχει κανένα πρόβλημα να ανταλλάσσει εικονικές συμφωνίες και photo-ops χωρίς αντάλλαγμα, με πραγματική εκπαίδευση σε πραγματικές συνθήκες των πιλότων του και πραγματική βοήθεια όταν αποφασίσει να κάνει χρήση όπλων.

Δεύτερο, γιατί οι ΗΠΑ δεν έχουν πρόβλημα με εικονικές συμφωνίες που όμως δένουν ακόμη περισσότερο χώρες σε μια ορισμένη πολιτική.

Τρίτον, γιατί αυτός ο αγωγός που ήδη είναι στα "ευρωπαϊκά έργα" ανοίγει ένα φαγοπότι μελετών, και επιχορηγήσεων (δεν είναι τυχαίο ότι διάφοροι τέως υπουργοί τύπου Μανιάτη έχουν βγει στο μεϊντάνι). Κοινώς ανοίγουν δουλίτσες.

 Χωρίς αποτέλεσμα, αλλά με κονόμα.

Μπααα !



Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κοντινό πλάνο
Η αφίσα από Μέτωπο Αντίστασης και Αλληλεγγύης για την Παλαιστίνη «Γασσάν Καναφάνι»

Έκτακτα μέτρα της Τροχαίας σήμερα στην Αθήνα,όπου θα κλείσουν σταδιακά κεντρικοί και περιφερειακοί δρόμοι της πόλης.Η αρχή γίνεται στις 11:30' έως και τις 13:00 στην Αττική Οδό, στο τμήμα από αεροδρόμιο προς Κατεχάκη.Μετά,σιγά σιγά θα κλείνουν όλοι οι δρόμοι του κέντρου κι αυτοί που θα οδηγούν στο Ζάππειο.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Η ταλαιπωρία,στην οποία θα υποβληθούν σήμερα οι Αθηναίοι ΔΕΝ οφείλεται σε κινητοποίηση κάποιων "ενοχλητικών" απεργών που διεκδικούν αυτά που τους ανήκουν και..."ταλαιπωρούν τους φιλήσυχους πολίτες",αλλά ΣΕ 

ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΟ,τον πρωθυπουργό του Ισραήλ και ΣΦΑΓΕΑ των Παλαιστινίων,Μπ.Νετανιάχου!

Είμαι περίεργος,θα βγει κάποιος από αυτούς που,όποτε έχει κάποια απεργία,τότε θυμάται...ότι ταλαιπωρείται να γράψει πως ταλαιπωρείται επειδή...περνάει ο νεοναζί Νετανιάχου?

Μπαααα!


[---->]

Το κράτος έχει συνέχεια όπως και το πλιάτσικο των παραχωρήσεων


Κατά τα λοιπά: διόδια κάθε 30-35 χιλιόμετρα, σε λίγες μέρες τέλη κυκλοφορίας, ΣΔΙΤ και μεγάλες επενδύσεις, ανάπτυξη κλπ κλπ κλπ
Κι όλα αυτά ξεκινάνε καμιά 70αριά χιλιόμετρα βόρεια των Εξαρχείων!
Υ.Γ. Το κράτος έχει συνέχεια όπως και το πλιάτσικο των παραχωρήσεων


Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία. 
Η εικόνα ίσως περιέχει: αυτοκίνητο, ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες
[----->]