ΓΥΠΕΣ, ΤΣΑΚΑΛΙΑ, ΥΑΙΝΕΣ, ΠΤΩΜΑΤΟΦΑΓΑ, ΑΡΧΑΙΟΦΑΓΑ…

 

Την μοίρα του Βυζαντινού Οικισμού που βρέθηκε στην Θεσσαλονίκη, θα την αποφασίσουν οικονομικοί Γύπες, πολιτικά τσακάλια, υπουργικές ύαινες. Να πώς χάθηκε η Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας. Η ασημαντότητα δημιουργεί τελικά την ιστορία. Το απόλυτο μηδέν καθορίζει τα πάντα. Σωστά πίστευαν οι πιο οξυδερκείς των αρχαίων Ελλήνων πως είμαστε όλοι παιδιά του απείρου, αυτού για το οποίο δεν μπορεί να ειπωθεί τίποτα, αυτού που χαίνει, του χάους, που είναι σαν στόμα ανοιχτό όμως άλαλο.

[---->]

Γνήσιος ντούρος Καπιταλισμός:

(Περιγραφή Θοδωρής Κόλλιας)

Το 2001, επί Σημίτη, παρότι η προσφορά της Αγροτικής Τράπεζας ήταν καλύτερη, η ΕΤΒΑ καταλήγει στα νύχια της Τράπεζας Πειραιώς. Συμπτωματικά αυτός που κάνει κουμάντο στην Πειραιώς-αφού την εξαγόρασε  από την Εμπορική Τράπεζα επί μπαμπά Μητσοτάκη- έχει διατελέσει επί Αντρέα διοικητής της ΕΤΒΑ.

Το 2011 επί Γιωργάκη, παρότι τα αμφιλεγόμενα stress tests, δείχνουν την Αγροτική σε καλύτερη κατάσταση από την Πειραιώς, το αόρατο χέρι της αγοράς εμφανίζεται και η Πειραιώς απορροφά την Αγροτική με αντίτιμο όσο άξιζε ένα κτίριο της Αγροτικής στο Σύνταγμα.

Τα επόμενα χρόνια, επί Παπαδήμου, επί Σαμαρά κ.λπ. γίνονται δυο -τρεις ανακεφαλαιοποιήσεις και η Πειραιώς με τα λεφτά και το αίμα μας επιβιώνει.

Σήμερα, επί γιού Μητσοτάκη, η Πειραιώς οδεύει προς κρατικοποίηση με το Δημόσιο να αποκτά μετοχές της σε τιμή δεκαπλάσια της τρέχουσας χρηματιστηριακής.

Εν ολίγοις αυτός είναι ο καζινοκαπιταλισμός, η τραπεζοκρατία, 

η διαπλοκή,

το αντεγαμηθειτερεκαθαρματα 

Παρέμβαση Νασράλα για σύγκρουση Γαλλίας και Ισλάμ

 

Κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής ομιλίας του επ’ αφορμή της ημέρας γέννησης του Προφήτη Μωάμεθ, ο Γενικός Γραμματέας της σιιτικής πολιτικής και στρατιωτικής οργάνωσης Χεζμπολάχ, Χασάν Νασράλα, τοποθετήθηκε σχετικά με το τι συμβαίνει στη Γαλλία και περί της σύγκρουσης μεταξύ Γαλλίας και Ισλάμ.

 

”Θα μιλήσω ήρεμα και εποικοδομητικά για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι μουσουλμάνοι όταν βλέπουν την δράση της κυβέρνησης στη Γαλλία. Ξεκινώ λέγοντας πολύ ξεκάθαρα ότι όλοι οι μουσουλμάνοι και το Ισλάμ απορρίπτουν την επίθεση της Νίκαιας, και κάθε επίθεση εναντίον των αθώων. Δεύτερον, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κατηγορήσει ολόκληρους λαούς για τις πράξεις ενός μεμονωμένου ατόμου, δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε όλους τους μουσουλμάνους ή τους Γάλλους για τις πράξεις ενός ατόμου από την ομάδα του. Είναι ανήθικο και άδικο. Όταν ένας Χριστιανός διαπράττει επίθεση, είναι παράλογο να κατηγορούμε τον Ιησού” σημείωσε ο Λιβανέζος ηγέτης.

 

Συνεχίζοντας σημείωσε ότι ”Εκατομμύρια έχουν σκοτωθεί από τις ΗΠΑ στο Ιράκ, το Αφγανιστάν, τη Συρία και άλλες χώρες. Θα ήταν παράλογο να κατηγορούμε τον Ιησού (ειρήνη σε αυτόν) ή τον Χριστιανισμό για αυτά τα εγκλήματα, επειδή κάποιος πρόεδρος ή οι στρατιώτες του είναι Χριστιανοί. Οι Γάλλοι αξιωματούχοι πρέπει να το σταματήσουν αυτό τώρα.”

 

Αναφερόμενος στους δράστες των τζιχαντιστικών επιθέσεων τόνισε: ”Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς, μερικοί μουσουλμάνοι δυσφημίζουν το Ισλάμ και προσβάλλουν τον προφήτη μας με ενέργειες όπως δολοφονίες, αποκεφαλισμοί. Είδαμε αυτά τα εγκλήματα στη γη μας, τα καταδικάσαμε και τα πολεμήσαμε.”

 

Αναφερόμενος στις ευθύνες της Γαλλίας και της Δύσης γενικότερα ο Νασράλα είπε: ”Ας μιλήσουμε για το πώς οι Γάλλοι και η Δύση υποστήριξαν αυτά τα εγκλήματα. Ας μην επεκταθούμε στο τι συνέβη πριν από 50 χρόνια, αλλά ας δούμε μόνο τι συνέβη πριν από 10 χρόνια. Η Δύση, υποστήριξε τους αποκεφαλισμούς στα εδάφη μας, τους δώσατε διαβατήρια, χρήματα και όπλα και τους εξαπολύσατε εναντίον μας. Αποτρέπετε σε άλλες θρησκευτικές αιρέσεις να μεταναστεύσουν, να ταξιδέψουν ή να οργανωθούν στις χώρες σας. Ωστόσο, διευκολύνετε τις δραστηριότητές τους στη γη μας.Ας επιστρέψουμε στις παραστάσεις μου το 2012. Σας είπαμε ότι η Αμερική είναι πολύ μακριά, ότι αυτά τα τέρατα που εκθρέψατε και εξαπολύσατε εναντίον μας, αυτοί οι κανίβαλοι, θα επιστρέψουν για να σας δαγκώσουν στην Ευρώπη. Αλλά εσείς συνεχίσατε ούτως ή άλλως. Μήπως, έστω και τώρα αντλήσατε κάποια διδάγματα;”

 

”Αναρτώντας τα σκίτσα του Μωάμεθ είναι σαν η Γαλλία να κήρυξε πόλεμο στο Ισλάμ , είναι σαν οι Γάλλοι αξιωματούχοι να σέρνουν τους ίδιους και όλη τη Γαλλία σε πόλεμο σε μάχη με το Ισλάμ και τους μουσουλμάνους”, συμπλήρωσε ο ηγέτης της Χεζμπολάχ και τέλειωσε το λόγο του καλώντας τους Γάλλους αξιωματούχους να αλλάξουν στάση και να πάψουν να αναμειγνύονται στις υποθέσεις των μουσουλμανικών χωρών, ενώ επέκρινε τα δύο μέτρα και σταθμά ως προς την ελευθερία του λόγου στην Ευρώπη.

 

Πηγές: Naharnet, The Jerusalem Post

[--->]

Εντολή για 80 % μείωση των χειρουργικών επεμβάσεων

 Όταν γράφαμε ότι θα ψοφάμε στο δρόμο σαν τα αδέσποτα σκυλιά, κινδυνολογούσαμε ?

 



Αντινομίες

 

από Dimitris Tsirkas

Αντινομίες

Δολοφονική επίθεση από τζιχαντιστή στη Γαλλία. Μπραβο στον Μακρόν που πρόβαλε τα σκίτσα του Σαρλί Εμπντό σε κυβερνητικά κτήρια (και ας μην ήταν ο Μακρόν, αλλά η περιφερειάρχης της Οξιτανίας), πρέπει να προστατεύσουμε τις ελευθερίες μας από τον ισλαμοφασισμό. Νέες δολοφονικές επιθέσεις από τζιχαντιστές σήμερα στη Γαλλία.

Λοκ ντάουν για έναν μήνα στη Γαλλία, ανακοινώνει χθες ο Μακρόν. Απαγορεύονται η κυκλοφορία, οι μισές οικονομικές δραστηριότητες και όλες σχεδόν οι κοινωνικές συναναστροφές.

Οι άνθρωποι που δίνουν συγχαρητηρια στον Μακρόν για την υπεράσπιση της ελευθερίας της έκφρασης απέναντι στον ισλαμοφασισμό, είναι οι ίδιοι που συνομολογούν, αν δεν επιχαίρουν, με την αναστολή πολλών περισσότερων ελευθεριών από τον Μακρόν και το γαλλικό κράτος, για την προστασία από τον κορωνοϊό.

Στην πρώτη περίπτωση, καλούμαστε να προασπίσουμε τις ελευθερίες μας, ακόμα και με τη ζωή μας. Στη δεύτερη, οφείλουμε να δεχτούμε αδιαμαρτύρητα την αναστολή τους για να γλιτώσουμε από τον θάνατο.

Στην πρώτη περίπτωση δεν νοείται η ζωή μας χωρίς τις δυτικές αξίες και ελευθερίες, τις οποίες απειλεί ο ισλαμοφασισμός. Στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να εκχωρήσουμε μόνοι μας τις ελευθερίες που καθιστούν τη ζωή μας βίο, για να διασώσουμε, μια απογυμνωμένη, πλέον ζωή, από τον βιολογικό θάνατο.

Η αντίφαση είναι τόσο κραυγαλέα. Παραμένει όμως αθέατη, τα υποκείμενά της δεν την αντιλαμβάνονται. Την ίδια στιγμή που αποκαλούν ισλαμοαριστερούς και απολογητές των τζιχαντιστών, όσους λένε ότι το κράτος δεν προστατεύει την ελευθερία της έκφρασης όταν προσβάλλει σκόπιμα την πίστη μιας μερίδας πολιτών του, απαιτούν από το ίδιο κράτος να περιορίσει οριζόντια τις ελευθερίες όλων των πολιτών του.

Δεν την αντιλαμβάνονται διότι αποτελεί το τυφλό σημείο γύρω από το οποίο αρθρώνεται η ιδεολογία τους. Σε αυτή την ιδεολογία οι ελευθερίες, οι περιβόητες δυτικές αξίες, δεν είναι παρά μια ευέλικτη φαντασίωση που πίσω της κρύβεται, εκείνος στον οποίο έχουν εκχωρήσει το δικαίωμα να ορίζει τη ζωή τους - ο Κυρίαρχος.

Στη Δύση ο Κυρίαρχος έχει πάψει προ πολλού να είναι η θρησκεία (πόσο μάλλον το Ισλάμ, που θεωρείται μια ξένη, μη δυτική υπόθεση) και έχει αντικατασταθεί από το κράτος. Το περιεχόμενο και τα όρια, ωστόσο, της κυριαρχίας που ασκεί το κράτος πάνω στα σώματα και τις ψυχές των υπηκόων του, δεν διαφέρουν και τόσο πολύ από εκείνα που ασκεί η θρησκεία στους πιστούς της. Και είναι ακριβώς σε οριακές στιγμές, όπως η πανδημία και η τζιχαντιστική απειλή που αποκαλύπτονται οι συγκλίσεις.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα ξιφουλκήσετε για το αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα του Σαρλί Εμπντό να σατιρίζει τον Μωάμεθ, μην ξεχάσετε να στείλετε sms στο κράτος για να σας επιτρέψει να βγάλετε το σκυλί σας για κατούρημα. Η ελευθερία πάνω απ’ όλα.

ΥΓ. Όχι, δεν είμαι αρνητής του ιού, ούτε των μέτρων που λαμβάνονται για τον περιορισμό του, με επιφύλαξη πάντα, ως προς τη λογική, την αποτελεσματικότητα και τις παράπλευρες συνέπειές τους. Ούτε υποβαθμίζω την τζιχαντιστική απειλή. Οφείλουμε όμως και στη μία και στην άλλη περίπτωση, να συζητάμε έξω από τα εύκολα διλήμματα που θέτει ενώπιον μας ο κυρίαρχος λόγος, τα οποία, αντί να φωτίζουν τα προβλήματα, τα συσκοτίζουν ακόμα περισσότερο. 

https://www.facebook.com/leninkokkinou/posts/10218195203296876


Οικονομίδης Δημήτρης

Ο λόγος του Ε.Μακρόν στην επιμνημόσυνη τελετή για τη δολοφονία του Samuel Paty,(πέραν της συνολικής υποκρισίας του ), Α. δεν αναφέρεται πουθενά στο «τζιχαντισμό» αλλά στον «πολιτικό ισλαμισμό, το ριζοσπαστικό, που οδηγεί μέχρι την τρομοκρατία » [...l’islamisme politique, radical, qui mène jusqu’au terrorisme.] . 

Η διαφορά είναι σημαντική διότι ο όρος «ισλαμισμός» παραπέμπει στο «Ισλάμ» και ταυτίζει τους μουσουλμάνους με τους τζιχαντιστές. Ο Ε.Μακρόν είναι καλός γνώστης και της γαλλικής γλώσσας και των πολιτικών επιπτώσεων του λόγου του και δεν του ...ξέφυγε. Β. Η αναφορά του στη Γαλλία την οποία υπερασπίζεται και μπλα μπλα μπλα περιγράφει μια Γαλλία λευκή, χριστιανική, με πολιτισμική υπεροψία που έχει αποστολή «» να εκπολιτίσει τους βαρβάρους ( μη-Γάλλους ). 

Καμία αναφορά, ακόμη λιγότερο αναστοχασμός, στο τι οφείλει η Γαλλία και ο Δυτικός πολιτισμός πχ στους Άραβες και τον πολιτισμός τους... Καμία αναφορά, ακόμη λιγότερο αναστοχασμός, στις ακρότητες της Δημοκρατίας [République ], που κατέστειλε και ενοχοποίησε π.χ. τις ντοπιολαλιές προς όφελος των παριζιάνικων γαλλικών, που κατέστειλε και ενοχοποίησε της σχέση με τη «γη», το χωριό, την επαρχία ως «κατώτερα» και «βρώμικα», προς όφελος της «πόλης», του τεχνολογικού και βιομηχανικού πολιτισμού ως «ανώτερων» και «καθαρών». Καμιά κουβέντα για τις σταυροφορίες, για τη τζιχαντιστική φάση του Χριστιανισμού, την Ιερά Εξέταση, την αποικιοκρατία και τον ιμπεριαλισμό, παλαιότερο και τωρινό ( κάτι αεροπλανάκια δεν μας πούλησε πρόσφατα; ).

[---->]