Ετοιμάζουν οικονομικό έγκλημα στον Άγιο Γεώργιο

 

 Το έγκλημα στον Άη Γιώργη δεν θα είναι περιβαλλοντικό, θα είναι οικονομικό. Το Σούνιο είναι από τους κλασσικούς προορισμούς, όλοι αναμασάνε το πώς πήδηξε ο Αιγαίας στην θάλασσα όταν είδε τα μαύρα πανιά του Θησέα, ρομαντζάδα στο ηλιοβασίλεμα, ορδές Γιαπωνέζων φωτογραφίζουν ο ένας τον άλλο, την θέα, την θάλασσα, τις κολώνες, το ηλιοβασίλεμα, την σιλουέτα του Πάτροκλου και του Άη Γιώργη, σειρές τα πούλμαν, μέχρι και αυτό το χάλια καφενείο έχει δουλειά (αν είναι δυνατόν... Αλλά με τέτοια θέα... και ο χειρότερος καφές, και το πιο χάλια τοστάκι πουλάνε).

Εάν πιστεύετε ότι η θέα δεν είναι τμήμα του πακέτου, είστε βαθιά νυχτωμένοι. Και η φωτό δεν είναι παρά ενδεικτική. Δεν μπορώ να χωρέσω 23 ανεμογεννήτριες, έβαλα μόνο 12. Ούτε μπορώ να αποδώσω το εφέ του να γυρίζουν στο σούρουπο... Εμετικό...

70 αιολικά μεγαβάτ θα κοστίσουν περί τα 110-120 εκατομμύρια ευρώ (διεθνείς τιμές, πόσο να είναι το καπέλο του Περιστέρη?), συν καλώδια, άντε τα αφήνω αυτά για δώρο.

Από τα 110-120, τα 85-90 πάνε καρφωτά στην Δανία (την χώρα που ανακάλυψε την Δανέζικη φέτα και το Δανέζικο κεφαλοτύρι, προς χαρά των Ηπειρωτών...).

Τα υπόλοιπα είναι ντόπια έξοδα, χάντρες, καθρεφτάκια, και οι εισφορές στο περιοδικό του Δόκτορα Τσιπουρίδη και στις οικολογικές οργανώσεις. 

Τα 110-120 εκατομμύρια θα τα αποπληρώνουμε μέσα από φουσκωμένους λογαριασμούς ΔΕΗ με κόστος περίπου 10-15% ετησίως (αν η ΤΕΡΝΑ βρει φτηνό δάνειο από την Δανία), δηλαδή 11-12 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο.



Για 110-120 εκατομμύρια "δανεικά", και 11-12 εκατομμύρια τον χρόνο, τι ακριβώς παίρνουμε? Η ΤΕΡΝΑ (ή όποιος αγοράσει την άδεια) θα βγάζει κάτι ψιλά. Δεν θα γλυτώσουμε ούτε ένα γραμμάριο CO2 (κοτζάμ Γερμανία, δεν τα κατάφερε!), και, σας ερωτώ, πόσα κιλά λιγνίτη θα εξοικονομήσουμε?  Περί τα ...μηδέν κιλά. Μήπως θα γλυτώσουμε κάποιο ποσοστό της Πτολεμαΐδας? Ούτε. Μήπως θα εξοικονομήσουμε αέριο? Ποιο αέριο? Αφού ΚΛΕΙΝΟΥΝ οι μονάδες αερίου λόγω ΑΠΕ, εκτός αν πάρουν ΠΡΟΣΘΕΤΗ επιδότηση είτε αυτή λέγεται ΜΑΜΚ, είτε λέγεται ΑΔΙ...

Γιατί βάζουμε αιολικά στον Άη Γιώργη, ή οπουδήποτε?  Για στόχους ΑΠΕ?  Είπε κανείς Ευρωπαίος ότι πρέπει να είναι αιολικά το 20%? Γιατί όχι κάτι που να εξοικονομεί καύσιμα και να μην πηδάει τον τουρισμό?  
[--->]

Νέο δάνειο και μνημόνιο ή Ιρλανδία! Ας διαλέξουν…

Πιο απλά δεν γινόταν να ειπωθεί: «Το νέο πακέτο θα μπορούσε να φτάσει τα 10 έως 20 δις., σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Οικονομικών του Βερολίνου. Αλλά η γερμανική κυβέρνηση δεν επιθυμεί να περιορίσει τη βοήθειά της μόνο σε χρήματα. Σχεδιάζει ένα νέο πρόγραμμα για να φέρει την ελληνική κυβέρνηση και τον μηχανισμό της δημόσιας διοίκησης στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα. Όλα τα υπουργεία πρόκειται να εμπλακούν». Τα παραπάνω γράφτηκαν στο γερμανικό περιοδικό Σπίγκελ στις 2 Απριλίου 2014, ακριβώς έναν χρόνο πριν. Ανάλογα δε άρθρα, που προοικονομούσαν νέο, τρίτο δάνειο «διάσωσης» είχαν γραφτεί και παλιότερα.

Του Λεωνίδα Βατικιώτη

Σε καμία όμως άλλη συγκυρία, εκτός της σημερινής, δεν φαινόταν τόσο έντονη η ανάγκη για ένα νέο δάνειο. Με άλλα λόγια ποτέ άλλοτε δεν είχαν διαμορφωθεί οι συνθήκες ώστε ένα τρίτο δάνειο να φαίνεται σανίδα σωτηρίας για την ελληνική οικονομία.

Οι συνθήκες ωρίμασαν απότομα, για να περιμένουμε σαν μάννα εξ ουρανού το τρίτο δάνειο, με ευθύνη της ελληνικής οικονομικής ελίτ και των επιτελείων της ΕΚΤ.
Από κοινού κι εκ του μηδενός έστησαν δύο Συμπληγάδες πέτρες για έναν και μοναδικό σκοπό: να συνθλίψουν οποιαδήποτε ελπίδα ριζοσπαστικής πολιτικής περιείχε ο σχηματισμός της νέας ελληνικής κυβέρνησης και να επιβάλουν την διαιώνιση της πολιτικής της ακραίας λιτότητας.
Έτσι, από την μια πλευρά, ήταν οι έλληνες επιχειρηματίες που πρωτοστάτησαν στις μαζικές αναλήψεις με τους τραπεζίτες να είναι αυτοί που τις περισσότερες φορές σήκωναν το τηλέφωνο, σχημάτιζαν πρώτοι τον αριθμό κι έδιναν το σήμα της τραπεζικής ανάληψης.

Με τον καιρό ο μακρινός (για τον Δεκέμβριο του 2014) κίνδυνος της φυγής των κεφαλαίων, που θα οδηγήσει αρχικά στην επιβολή πλαφόν στις αναλήψεις και τις μεταφορές κεφαλαίων από τις τράπεζες (όπως απείλησε μέσα Μαρτίου ο Γ. Ντέιζελμπλουμ) και στη συνέχεια σε bail in, δηλαδή διάσωση των τραπεζών μέσω της κατάσχεσης μέρους των καταθέσεων όπως έγινε στην Κύπρο, κι έπειτα σε graccident κι ενδεχομένως σε grexit άρχισε να εμφανίζεται σαν αυτοεκπληρούμενη προφητεία, παραμένοντας πάντα μια απειλή που πουλάει.

Αυτό ωστόσο που δεν λέγεται είναι πως χωρίς την άνωθεν υπόδειξη ποτέ δεν θα είχαν εξανεμιστεί από τις τράπεζες 24 δισ. ευρώ, όπως συνέβη μεταξύ Νοεμβρίου 2014 και Φεβρουαρίου 2015, με τον Δεκέμβρη να κλείνει μετρώντας απώλειες 4 δισ., τον Ιανουάριο 12 δισ. και τον Φεβρουάριο 8 σχεδόν δισ. ευρώ…

Ακόμη κι έτσι για να ολοκληρωθεί ο εκβιασμός απαιτούταν η βοήθεια της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, η οποία με ακρίβεια εκτελεστή μεθοδεύει τον στραγγαλισμό της ελληνικής οικονομίας επιχειρώντας με αυτό τον τρόπο – επιτυχημένα ως τώρα – να χειραγωγήσει την κυβέρνηση.

Αρχές Φεβρουαρίου ανακοίνωσε πως παύει να δέχεται τα ελληνικά ομόλογα από τις τράπεζες ως εγγύηση για να τους χορηγεί ρευστότητα.
Εδώ που τα λέμε δεν ήταν κι ότι πιο πολύτιμο διέθετε στα ολοκαίνουργια χαρτοφυλάκια της η ΕΚΤ, αλλά το λούστρο τους δε έσβησε από τα λαχούρια του Βαρουφάκη.

Και με τις σινιέ γραβάτες του Χαρδούβελη και του Στουρνάρα παλιόχαρτα ήταν, αλλά τα δέχονταν αδιαμαρτύρητα.

 Έκτοτε αρχίζει το μαρτύριο της σταγόνας με τον πανάκριβο μηχανισμό παροχής έκτακτης ρευστότητας (ELA), που καθίσταται πλέον μονόδρομος για τις τράπεζες, να ανοίγει τόσο όσο απαιτείται για να συνεχίζεται η φυγή καταθέσεων από τις τράπεζες χωρίς να δημιουργούνται και συνθήκες πανικού ενώ, παράλληλα, να αυξάνεται η πίεση στην κυβέρνηση να ενταχθεί οργανικά στον αστερισμό της λιτότητας. 5 δις. στις 12 Φεβρουαρίου, 3,5 δις. στις 19 Φεβρουαρίου, 400 εκ. στις 18 Μαρτίου, 1,3 δις. στις 25 Μαρτίου, κ.λπ., κ.λπ.

Η πίεση που ασκείται στην κυβέρνηση Τσίπρα δεν είναι έμμεση, ούτε κινείται απλώς στο επίπεδο των εντυπώσεων που δημιουργούν τα δελτία των 8.

Είναι άμεση καθώς η πιστωτική ασφυξία στις τράπεζες «καίει» ένα χαρτί που η ίδια η κυβέρνηση είχε δηλώσει προεκλογικά ότι θα έπαιζε για να προσπεράσει τους συνήθεις εκβιασμούς των πιστωτών με την καθυστέρηση καταβολής των δόσεων: την δυνατότητα να απορροφήσουν οι τράπεζες επιπλέον εκδόσεις εντόκων γραμματίων που θα μπορούσαν να προσφέρουν την ποθούμενη ρευστότητα στο δημόσιο όχι μόνο για να πληρώσει δικές της υποχρεώσεις (μισθοί, συντάξεις, προμηθευτές, κ.α.) αλλά ακόμη και τις δόσεις στο ΔΝΤ.

Η δυνατότητα αυτή καταργείται από τη στιγμή που οι δανειστές δηλώνουν καθαρά ότι το όριο των 15 δις. στην αξία των εντόκων γραμματίων σε κυκλοφορία δεν αυξάνεται, οπότε το μόνο που έχει να κάνει η κυβέρνηση είναι να τα ανακυκλώνει στις λήξεις τους κι έτσι μένει στο έλεος των άδειων δημόσιων ταμείων, ενώ οι διοικήσεις των τραπεζών, τυφλά όργανα της ΕΚΤ, έχουν σαφή εντολή να μην χρηματοδοτούν το ελληνικό δημόσιο. Παράλληλα η Ελλάδα έχει αποκλειστεί από την αγορά στο πλαίσιο της πλημμυρίδας ρευστού ύψους 60 δις. ευρώ που απελευθερώνει κάθε μήνα η ΕΚΤ, με τα μέτρα ποσοτικής χαλάρωσης. Το τέλειο έγκλημα…
 
Με αυτές τις κυκλωτικές κινήσεις δεν μεθοδεύεται μόνο η ολοκληρωτική παράδοση της κυβέρνησης στους πιστωτές. Επιχειρείται να φανεί ως φιλί ζωής στην ελληνική οικονομία το δάνειο που λυσσάει η Γερμανία να πάρουμε (και το οποίο πριν τρεις μήνες φάνταζε περιττό) για να είναι σίγουρη πως θα καταβληθούν «πλήρως και εγκαίρως», όπως αναφέρεται στη συμφωνία του Γιούρογκρουπ της 20ης Φεβρουαρίου, οι υποχρεώσεις στους δανειστές.

Δεδομένου ότι η προφανής λύση (δηλαδή η απελευθέρωση αφειδώλευτης ρευστότητας στην Ελλάδα από την ΕΚΤ που θα ακύρωνε μονομιάς τη βάση κάθε φόβου για επανάληψη κυπριακών σεναρίων, επαναφέροντας την ομαλότητα στην αγορά – χωρίς δηλαδή καν να χρησιμοποιηθεί!) δεν συζητιέται, το ερώτημα που τίθεται αφορά την εναλλακτική για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.

Μια εναλλακτική που να λαβαίνει μάλιστα υπ’ όψη της την αγκύλωση των δύο κομμάτων να παραμείνουν σε ευρώ και ΕΕ και να μην διαγράψουν το χρέος, παρά την πανηγυρική ήττα που δέχθηκε η γραμμή διαπραγμάτευσης «ανατρέπουμε την λιτότητα εντός ευρώ και ΕΕ».

Αν λοιπόν η κυβέρνηση θέλει να αποφύγει ένα νέο δάνειο που θα συνοδεύεται από μνημόνιο, ως συνήθως, και το οποίο θα σημάνει το πρόωρο τέλος της, τότε δεν έχει παρά να επαναλάβει ότι έκανε κι η Ιρλανδία τον Δεκέμβριο του 2010, όταν «τύπωσε» 51 δισ. ευρώ, στο πλαίσιο ενός προγράμματος παροχής έκτακτης ρευστότητας.

Όπως δηλαδή το περιέγραψε, σε αδρές γραμμές, κι η Ραχήλ Μακρή την προεκλογική περίοδο στο πλαίσιο τηλεοπτικής της συνέντευξης.
Το μόνο που απαιτείται είναι να ενημερωθεί η ΕΚΤ.
Όχι να ερωτηθεί! Ούτε καν διαβούλευση δεν προηγήθηκε από την μεριά της Ιρλανδίας τον Δεκέμβριο του 2010, παρότι μάλιστα τύπωσε 51 δισ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σχεδόν στο 30% του ΑΕΠ της.

Κι η είδηση μάλιστα έγινε γνωστή λίγες εβδομάδες αργότερα μέσω του ιρλανδικού Independent (εδώ το σχετικό δημοσίευμα) και των Financial Times (κι εδώ).

Η βρετανική εφημερίδα μάλιστα, απαλλαγμένη από κάθε υποχρέωση να ακολουθήσει τον Τύπο της ευρωζώνης φυλάσσοντας σαν κόρη οφθαλμού το επτασφράγιστο μυστικό, αποκάλυψε από πού αντλεί νομιμοποίηση μια τέτοια κίνηση, ομολογουμένως πρωτοφανής:

Από το άρθρο 123 της Συνθήκης της Λισσαβόνας, ακριβώς αυτό το άρθρο που ευρωλιγούρηδες δημοσιογράφοι, σταθεροί υμνητές της Τρόικας με όποιο όνομα κι αν κυκλοφορεί, δεν κουράζονται να προσκυνούν, όπως έκανε για παράδειγμα ο Μπάμπης Παπαδημητρίου της Καθημερινής στις 12 Μαρτίου (εδώ το άρθρο) γράφοντας ότι αποτελεί «στόχο των απανταχού αριστερών και εθνικιστών. Των κρατιστών και λαϊκιστών κάθε ιδεολογικής αποχρώσεως».

 Κι όμως αυτό το άρθρο, που στην πρώτη του παράγραφο σωστά γράφει ο, πάντα καλά ενημερωμένος για τα τραπεζικά θέματα, Μπάμπης πως τονίζει ότι ο Ντράγκι δεν μπορεί να δανείσει τον Βαρουφάκη καθώς απαγορεύει κάθε είδους πιστωτική διευκόλυνση από την ΕΚΤ ή την κεντρική τράπεζα προς την κυβέρνηση, στην δεύτερη παράγραφο δίνει την λύση για να κοπεί ο γόρδιος δεσμός της τρέχουσας πιστωτικής ασφυξίας. «Η παράγραφος 1 δεν θα ισχύει για δημόσια πιστωτικά ιδρύματα στα οποία, στο πλαίσιο της προσφοράς αποθεματικών από τις κεντρικές τράπεζες, θα παρέχεται η ίδια μεταχείριση από τις εθνικές κεντρικές τράπεζες και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα σαν να είναι ιδιωτικά πιστωτικά ιδρύματα».

Είναι πασιφανές ότι οι αρχιτέκτονες της ΕΕ έδιναν από τότε το πράσινο φως για την διάσωση τραπεζών. Εξ ίσου πασιφανές είναι ότι κι η Ιρλανδία αξιοποίησε το παραθυράκι του άρθρου 123 για να διαχειριστεί το πρόβλημα ρευστότητας που της προκάλεσε η εθνικοποίηση των χρεοκοπημένων ιδιωτικών τραπεζών.

Γιατί όμως κι η Ελλάδα σήμερα να μην αξιοποιήσει την παράγραφο 2 του άρθρου 123 για να χρηματοδοτήσει τις 3 από τις 4 συστημικές τράπεζες, στις οποίες το ΤΧΣ συνεχίζει να διατηρεί την απόλυτη πλειοψηφία του μετοχικού τους κεφαλαίου, δηλαδή είναι κρατικές και στον Τύπο και στην ουσία;
Και να ακολουθήσει μάλιστα τον τύπο, ενημερώνοντας την ΕΚΤ… Κι αν Πειραιώς και Άλφα Μπανκ δεν είναι διατεθειμένες να δεχθούν τα ευρώ του Χολαργού ας το πράξει η νέα πρόεδρος της Εθνικής, Λούκα Κατσέλη, αποκηρύσσοντας εμπράκτως με αυτό τον τρόπο το παρελθόν της ως μνημονιακή υπουργός Οικονομίας και Εργασίας…

Έτσι, Α. Τσίπρας και Π. Καμμένος θα αποφύγουν τον απόλυτο διασυρμό που θα υποστούν αν υπογράψουν νέο μνημόνιο και δικαιώσουν τη λαϊκή ρήση «όλοι ίδιοι είναι». Το δίλημμα επομένως που αντιμετωπίζει η νέα κυβέρνηση είναι Μνημόνιο ή Ιρλανδία… Ας διαλέξει!

[--->]

Βόμβα παραπληροφόρησης από capital.gr και Ημερησία

Αποδίδοντας στον Βρεττανό δημοσιογράφο Paul Mason άποψη… αντίθετη από τη δική του, το capital.gr και η «Ημερησία» διέδωσαν παντού ότι (δήθεν)
«…ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να διασπαστεί προκειμένου να διασώσει τη χώρα, υποστηρίζει ο Paul Mason στο προσωπικό του blog.»
(Δηλαδή, να φύγουν οι… κακοί «αριστεριστές» και οι καλοί κεντρώοι να δεχτούν συγκυβέρνηση με το Ποτάμι, κλπ). Όμως στο αγγλικό άρθρο του ο Paul Mason καθόλου δεν «υποστηρίζει» κάτι τέτοιο! Αντίθετα, λέει ότι κάποιες… άλλες δυνάμεις επιδιώκουν αυτό το (κακό, κατά τον ίδιο) σενάριο, ενώ εμπόδιο στα δικά τους σχέδια είναι και η (συνεπής με τις αρχές της) Ζωή Κωσταντοπούλου. Μόλις διαπίστωσα την παραποίηση, ειδοποίησα τον ίδιο τον Paul Mason:

Αμεση αποκαθήλωση του διοικητή του ΨΝΑ «Δαφνί»

του Νίκου Μανιού*

Το τραγικό περιστατικό, κατά το οποίο καθηλωμένος νοσηλευόμενος στο ΨΝΑ Δαφνί σκότωσε άλλον καθηλωμένο νοσηλευόμενο, εκθέτει πολλαπλά την πολιτεία για την αδυναμία της να εγγυηθεί όχι μια θεραπευτική σχέση, αλλά την ίδια τη ζωή ανθρώπων που (με εισαγγελικές αποφάσεις) έχουν παραδοθεί στα χέρια της.

Τα ΜΜΕ και την κοινή γνώμη μπορεί να απασχολεί το πώς και όχι το γιατί αυτού του συμβάντος.
Τον υγειονομικό κόσμο, τον κόσμο των πασχόντων και πρωτίστως την πολιτεία θα πρέπει να απασχολεί το γιατί.

Η απαξίωση και η μεθοδευμένη προσπάθεια διάλυσης των δημόσιων δομών Ψυχικής Υγείας όλα τα προηγούμενα χρόνια από τις κυβερνήσεις, τους υπουργούς και τους εντεταλμένους διοικητές των μνημονίων είναι γνωστή. Ειδικά για τα ΨΝΑ Δαφνί και Δρομοκαΐτειο, οι σχετικές ανακοινώσεις-καταγγελίες των σωματείων και των ιατρικών φορέων, που συνοδεύτηκαν από αλλεπάλληλες κινητοποιήσεις, σχηματίζουν τουλάχιστον έναν ογκώδη τόμο.

Είναι θέμα των ειδικών να μιλήσουν, και έχουν ήδη μιλήσει, για το πώς οι ελλείψεις σε προσωπικό, καθώς και ο περιορισμός των φαρμακευτικών επιλογών οδηγούν σε συγκεκριμένες θεραπευτικές ή «θεραπευτικές» επιλογές με προέχουσα την αυξανόμενη χρήση της καθήλωσης.

Αρκετοί είχαν προειδοποιήσει πως περιστατικά σαν αυτό ήταν αναμενόμενα. Και είχαν προειδοποιήσει αρμοδίως.

Ο εδώ και δύο χρόνια περίπου διοικητής των ΨΝΑ Δαφνί και Δρομοκαΐτειο, εκλεκτός του κ. Αδωνι Γεωργιάδη, κ. Παύλος Θεοδωράκης ήταν, όχι μόνον αποδέκτης των αιτημάτων για στελέχωση των νοσοκομείων, αλλά και ο άνθρωπος που επανειλημμένα καταγγέλθηκε ως υπαίτιος της αποδόμησής τους.
Σήμερα εξακολουθεί να κάθεται («καθηλωμένος»;) στη θέση του και να πραγματοποιεί ΕΔΕ για το συμβάν.

Γνωρίζουμε ότι από τον κ. Θεοδωράκη, όπως και από όλους τους διοικητές νοσοκομείων που υλοποίησαν με ενθουσιασμό τη μνημονιακή πολιτική διάλυσης της δημόσιας υγείας ζητήθηκε ευγενικά από το υπουργείο Υγείας να θέσουν τις παραιτήσεις τους στη διάθεση του.

Αυτοί αρνήθηκαν στη συντριπτική τους πλειονότητα. Είτε γιατί παλεύουν μαζί μ΄ αυτούς που τους διόρισαν το σενάριο της αριστερής παρένθεσης, είτε γιατί παλεύουν το σενάριο της προσωπικής τους αποζημίωσης από το Δημόσιο.

Φυσικά το τρομερό συμβάν στον χώρο ευθύνης του κ. Θεοδωράκη επέβαλε την τουλάχιστον για λόγους ευαισθησίας άμεση υποβολή της παραίτησής του.

Αυτό μάλλον θα είχε συμβεί από οποιονδήποτε άλλο σε οποιονδήποτε άλλο χώρο.

Αλλά φαίνεται στον συγκεκριμένο χώρο αξιολογούνται διαφορετικά τα πράγματα και η ζωή ενός ψυχικά πάσχοντος δεν έχει την ίδια αξία με αυτή των υπολοίπων.

Φαίνεται πως ο κ. Θεοδωράκης διοικεί έναν τομέα, όπου παρόμοια περιστατικά θεωρούνται ούτε λίγο-ούτε πολύ φυσιολογικά. Αλίμονο, αν εξοικειωθούμε με αυτή την ιδέα.

Είναι ζήτημα πλέον της κυβέρνησης, αφού ό,τι και να συμβεί ο κ. Θεοδωράκης δεν πρόκειται να παραιτηθεί, να τον αποπέμψει άμεσα από τη θέση του.

Δεν γνωρίζουμε ποιοι ιμάντες τον κρατούν καθηλωμένο στην καρέκλα του διοικητή. Αλλά πρέπει να κοπούν τώρα.

Κάθε συζήτηση για μια ουσιαστική αλλαγή στις δομές Ψυχικής Υγείας ξεκινάει από αυτό το προαπαιτούμενο, για λόγους σεβασμού στον πάσχοντα συνάνθρωπο και στο προσωπικό που πασχίζει να τον βοηθήσει.

Να σημειώσουμε ακόμη ότι ο ίδιος άνθρωπος αποτελεί τον εκπρόσωπο της χώρας μας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας για το θέμα της Ψυχικής Υγείας.

Ενας άνθρωπος που ουδέποτε είχε θεραπευτική σχέση με ψυχικά πάσχοντες, μια και οι σπουδές του δεν είναι σχετικές, αλλά μόνο διοικητικά καθήκοντα άσκησε σε ψυχιατρικά νοσοκομεία.

Ούτε βέβαια κατά κανέναν τρόπο εκπροσωπεί τον χώρο των πασχόντων. Ποιους στα αλήθεια εκπροσωπεί;

* Γιατρός, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ 
[--->]

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου έχει δίκιο


Η πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου, ζήτησε εξηγήσεις από τον επικεφαλής των δυνάμεων των ΜΑΤ και άλλων μονάδων της ΕΛΑΣ, επειδή οι δυνάμεις της Αστυνομίας εμπόδιζαν τη συνέχιση της πορείας εργαζομένων στην Υγεία και άλλων φορέων του Δημοσίου προς το Μέγαρο Μαξίμου, έχοντας αποκλείσει την πρόσβαση στη Βουλή.
Θεωρώ άψογη την παρέμβαση της Ζωής Κωνσταντοπούλου, ως
Προέδρου της Βουλής.

Είναι δημοκρατικό δικαίωμα των πολιτών να διαδηλώνουν. Και είναι υποχρέωση του Προέδρου της Βουλής να επισημαίνει αυτό το δικαίωμα.

Αυτό το δικαίωμα αμφισβητήθηκε έντονα μετά την χρεοκοπία της χώρας.

Τα τελευταία χρόνια, με τις κυβερνήσεις Παπανδρέου, Παπαδήμου και Σαμαρά, βιώσαμε μια απίστευτη αστυνομοκρατία, η οποία αποθεωνόταν από το Mega, τον ΣΚΑΪ και άλλα μέσα των ολιγαρχών, οι οποίοι βολεύονταν πάρα πολύ από τους αστυνομικούς που άνοιγαν κεφάλια στο κέντρο της Αθήνας.

Αυτά δεν τα διάβασα στις εφημερίδες, ούτε τα άκουσα από την τηλεόραση. Τα έζησα από κοντά. Τα είδα με τα μάτια μου.

Το παιχνίδι της αστυνομοκρατίας συμφέρει πάρα πολύ τους ολιγάρχες και το υπάρχον σύστημα.

Το παιχνίδι της αστυνομοκρατίας δεν συμφέρει τους πολίτες, δεν συμφέρει τους αστυνομικούς και δεν συμφέρει καθόλου την κυβέρνηση.

Δεν ξέρω αν το αντιλαμβάνεται αυτό η κυβέρνηση.

Ένας τομέας που η κυβέρνηση διαφοροποιείται -για την ώρα- από τις προηγούμενες είναι ότι δεν έχει αμολήσει τους αστυνομικούς κατά των πολιτών.

Σε άλλους τομείς, η κυβέρνηση είναι πολύ κοντά στις προηγούμενες κυβερνήσεις, αφού μοιάζει να ξέχασε τις προεκλογικές της δεσμεύσεις.

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου χτυπάει την καμπάνα.

Η κυβέρνηση ακούει;

(Η κυβέρνηση δεν θα χάσει το παιχνίδι από την διαπραγμάτευση και τη συμφωνία με τους εταίρους. Η κυβέρνηση θα χάσει το παιχνίδι από τα κολλητιλίκια της με τους ολιγάρχες και τα παπαγαλάκια τους. Αυτούς που έλεγε ότι θα διέλυε. Αν δεν το έχετε καταλάβει, γελοιοποιείστε καθημερινά. Γίνεστε τα νέα σκυλάκια των ολιγαρχών. Εκτός αν αυτός ήταν από την αρχή ο στόχος σας και τον κρύβατε πίσω από αριστερές μεγαλοστομίες.)

pitsirikos