Υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι των «θεσμών» εσωτερικού και τα
παπαγαλάκια τους :
Με την πληρωμή προς τη ΔΕΗ των οφειλόμενων Υπηρεσιών Κοινής
Ωφέλειας ύψους 360 εκατ. ευρώ απαλλάσσονται από το αντίστοιχο ποσό οι
καταναλωτές ρεύματος που σε αντίθετη περίπτωση θα έβλεπαν αυξήσεις στους
λογαριασμούς.
Δηλαδή : οι καταναλωτές θα πληρώσουν (αφού τα λεφτά από το
μέρισμα δεν τα βάζει ο Τσίπας από την τσέπη του) στη ΔΕΗ 360 εκατομμύρια ευρώ για να μην υποχρεωθεί (η ΔΕΗ) και προχωρήσει σε αυξήσεις στους λογαριασμούς
ρεύματος ύψους 360 εκατομμυρίων ευρώ !.
Αλλά εδώ θεωρούν μέρισμα ακόμα και τα
αναδρομικά από τις λάθος κρατήσεις της εισφοράς ασθένειας που ήταν υποχρεωμένοι εκ του νόμου να επιστρέψουν στους δικαιούχους.
Αριστούχοι μαθητές του Γκέμπελς οι τύποι
Και ολίγον χόρτο για τους μυστήριους
υ.γ. Κατά τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
μέσα στην εβδομάδα ο υπουργός Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος υπερασπίστηκε
την άτυπη συμφωνία τραπεζών-υπουργείου Δικαιοσύνης να εξαιρούνται από τους
ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς σπίτια εμπορικής αξίας έως 300.000 ευρώ
Σε ερώτηση αν υπάρχει άτυπη συμφωνία να μη βγαίνουν σε
πλειστηριασμό ακίνητα αξίας μικρότερης των 300.000 ευρώ, ο πρόεδρος της ΕΕΤ
απάντησε: «Αυτή τη στιγμή, οι προτεραιότητες μας είναι ξεκάθαρες. Έχουμε
τοποθετηθεί.
Δεν υπάρχει κάποια συμφωνία
[...] Να σας δώσω, τώρα μια μικρή εικόνα όχι και τόσο γνωστή για το
πώς θέλουν οι δανειστές να διεξάγονται οι διαπραγματεύσεις :
Κάντε το όπως οι Λετονοί.
Ετσι συμβούλευαν
ευρωπαίοι αξιωματούχοι τους Έλληνες στις διαπραγματεύσεις.
Αν δυσκολεύεστε να
περάσετε τη συμφωνία στη χώρα σας, τότε, κάντε το όπως οι Λετονοί.
Οι Λετονοί, λοιπόν,
αναγκάστηκαν να συμφωνήσουν σ’ένα πρόγραμμα άγριας λιτότητας, για τα κατώτερα
και τα μεσαία στρώματα φυσικά, που εφαρμόστηκε κυρίως την περίοδο 2009-2011 με
ανταμοιβή την προσχώρηση της Λετονίας στην ευρωζώνη, το 2014.
Όλα είναι επικοινωνία είπε στο τραπέζι στους Έλληνες διαπραγματευτές, ευρωπαίος αξιωματούχος
εξηγώντας ότι στην περίπτωση της Λετονίας, η δουλειά που είχαν να κάνουν
αφορούσε κατά 50% την κατάρτιση του
προγράμματος και κατά 50% την
επικοινωνιακή του εμπέδωση από την κοινωνία.
Όπως έγινε στη Λετονία, έτσι και στην Ελλάδα κάθε πρόγραμμα
πρέπει να παρουσιαστεί με τον κατάλληλο τρόπο ώστε να φαίνεται ότι συμβαδίζει
με τις πολιτικές της εκάστοτε κυβέρνησης, συνέχισε ο ευρωπαίος αξιωματούχος.