Είναι και αυτό : Ποιος τελικά θα κάνει τη βρώμικη δουλειά ;



Δηλαδή,το ΝΑΤΟ θα φυλάει τα ανατολικά σύνορα , αναχαιτίζοντας ή απωθώντας (βουλιάζοντας) τα φουσκωτά με τους πρόσφυγες ή απλά θα ενημερώνει τις ακτοφυλακές Ελλάδας, Τουρκίας, και τη Φρόντεξ και αυτές θα αναλαμβάνουν τη βρώμικη δουλειά; 


Πάντως ο  Γενικός Γραμματέας του Βορειοατλαντικού Συμφώνου Στόλτενμπεργκ σε ανακοίνωσή του που δόθηκε στη δημοσιότητα σήμερα το ξέκοψε. 

«Το καθήκον του NATO δεν είναι να αναγκάζει πλεούμενα να γυρίζουν πίσω. Εμείς θα διαβιβάζουμε πληροφορίες κρίσιμης σημασίας, ώστε να διευκολύνουμε τις ακτοφυλακές της Ελλάδας και της Τουρκίας, όπως και τη FRONTEX, να εκτελούν την αποστολή τους πιο αποτελεσματικά», πρόσθεσε ο ΓΓ του NATO

Ο Στόλτενμπεργκ διευκρίνισε ότι εάν πλοία της συμμαχίας διασώζουν ανθρώπους από πλοία που κινδυνεύουν στη θάλασσα και έχουν αποπλεύσει από την Τουρκία, θα τους μεταφέρουν στο έδαφος της Τουρκίας. Ακόμη, ο Στόλτενμπεργκ ανέφερε πως το NATO θα εντείνει την επιτήρηση των συνόρων Τουρκίας-Συρίας για να βοηθήσει την Άγκυρα στη διαχείριση της κρίσης των προσφύγων.






Καμμένος: Επαναπροώθηση στην Τουρκία όσοι διασώζονται από το ΝΑΤΟ στα ελληνικά χωρικά ύδατα

www.dikaiologitika.gr

Τι σημαίνει το νέο νομοσχέδιο για τους ανασφάλιστους

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τι σημαίνει το νέο νομοσχέδιο για τους ανασφάλιστους
Μπορούμε να μιλάμε για ισότιμη καθολική και δωρεάν πρόσβαση των ανασφάλιστων ασθενών;
Ή μήπως είναι απλά ένα μετέωρο βήμα της κυβέρνησης;
Ψηφίστηκε στα πλαίσια του παράλληλου προγράμματος  το νέο νομοσχέδιο  για τους  ανασφάλιστους ασθενείς,  φιλοδοξώντας  να αποκαταστήσει τις βασικές δυσλειτουργίες και το τεράστιο έλλειμμα των προηγούμενων ΚΥΑ του 2014 (επί Υπουργίας κ. Άδωνι Γεωργιάδη),  όπου δεν υπήρχε καμμία πρόσβαση σε διαγνωστικές εξετάσεις, καμμία μείωση στην συμμετοχή των ασθενών στα φάρμακα  και η πρόσβαση στα νοσοκομεία περνούσε μέσα από  τριμελείς επιτροπές που είτε δεν συστάθηκαν ποτέ, είτε δεν λειτούργησαν ποτέ.

Από την εφαρμογή του πρώτου μνημονίου το 2010 άρχισε σταδιακά το δράμα των ανασφάλιστων ασθενών, των οποίων ο αριθμός έφτασε τα 3 εκατομμύρια. Μέχρι το καλοκαίρι του 2014 η πρόσβαση αυτών των ασθενών στο δημόσιο σύστημα υγείας ήταν απαγορευμένη, τόσο στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΙΚΑ-ΠΕΔΥ) όσο και στην Δευτεροβάθμια (νοσοκομεία).  Αποτελέσματα αυτής της πολιτικής του αποκλεισμού είναι η  δραματική επιδείνωση όλων των δεικτών υγείας, νοσηρότητα-θνητότητα-θνησιμότητα, με αποτέλεσμα η χώρα μας να παρουσιάζει από το 2012 στίς επίσημες στατιστικές (ΕΛΣΤΑΤ),  στοιχεία ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ (αύξηση βρεφικής θνησιμότητας, περισσότερους θανάτους από τις γεννήσεις κτλ.)

Όλα αυτά τα χρόνια 2011-2014, οι κυβερνώντες και κυρίως οι υπουργοί Υγείας, όχι μόνο δεν έκαναν τίποτα για την κάλυψη αυτών των ασθενών, αλλά δημοσίως δήλωναν, με περισσό θράσος και χωρίς ίχνος ηθικού ενδοιασμού, πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, την ίδια στιγμή που καρκινοπαθείς αλλά και άλλοι ασθενείς πέθαιναν αβοήθητοι.

Τέτοιες δηλώσεις που ξεπερνούν κάθε όριο ανηθικότητας και προκλητικότητας έχουν καταγραφεί σε ρεπορτάζ και σε ντοκυματέρ ξένων ΜΜΕ όπως CNN, BBC κτλ.

Το καλοκαίρι του 2014 μετά από την έντονη πίεση του κινήματος των κοινωνικών ιατρείων σε όλη την Ελλάδα  η τότε κυβέρνηση αναγκάστηκε να πάρει Κοινές Υπουργικές αποφάσεις,  χωρίς  όμως να δίνει καθολική και ουσιαστική  πρόσβαση, αφού οι ανασφάλιστοι ασθενείς δεν είχαν καμία δυνατότητα για διαγνωστικές  εξετάσεις, ενώ τα λογιστήρια των νοσοκομείων συνέχισαν να χρεώνουν τα νοσήλειά τους  και υποχρέωναν τους ασθενείς να υπογράψουν κατά την εισαγωγή τους την ανήθικη δήλωση ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΧΡΕΟΥΣ.  

Τα κοινωνικά ιατρεία που είχαν δημιουργηθεί από το 2011 μέχρι και το καλοκαίρι του 2014 συνέχισαν με σταθερά  να λειτουργούν  με προϊούσα αύξηση   ροής  των ασθενών  και σταδιακά μέχρι και σήμερα  δημιουργήθηκαν και άλλα.

Σε αυτό το τοπίο η σημερινή κυβέρνηση, μετά από μια αδικαιολόγητη καθυστέρηση πλέον των 12 μηνών, ψήφισε τον νέο νόμο ισχυριζόμενη ότι αντιμετωπίζει την ισότιμη και την καθολική πρόσβαση των ανασφάλιστων ασθενών στην δημόσια υγεία.

Ως πρώτη αποτίμηση και περιμένοντας τις νέες ΚΥΑ  με τις οποίες θα μάθουμε και τις λεπτομέρειες αυτού του νόμου (που ελπίζουμε να εκδοθούν άμεσα και να μην υπάρξη αδικαιολόγητη καθυστέρηση), θα αναφέρουμε κάποια δεδομένα αλλά και πολλά ερωτήματα στα οποία οφείλει η κυβέρνηση να απαντήσει με σαφήνεια.

Δεδομένο πρώτο:  Δεν μπορούμε να μιλάμε για ισότιμη και καθολική πρόσβαση των ασθενών στις διαγνωστικές εξετάσεις  όταν η πρόσβαση αφορά μόνο τις δημόσιες δομές υγείας. Συνεχίζουμε να έχουμε πολίτες δύο κατηγοριών, τους ασφαλισμένους με πρόσβαση τόσο  σε συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ φορείς,  όσο και στον δημόσιο τομέα και τους ανασφάλιστους με πρόσβαση μόνο στο δημόσιο. Ποιές δημόσιες δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ)
στην επαρχία είναι στελεχωμένες με επαρκή αριθμό ιατρών αλλά και με τις ειδικότητες που χρειάζονται οι ασθενείς;

Σε ποιό ΠΕΔΥ της επαρχίας μπορούν να επισκεφτούν ενδοκρινολόγο, καρδιολόγο, παιδίατρο κτλ; Σε ποιό δημόσιο νοσοκομείο της επαρχίας μπορούν να κάνουν π.χ. αξονική, μαγνητική;  Και δεν αναφερόμαστε μόνο στις απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, οι μονάδες ΠΦΥ είναι δραματικά υποστελεχωμένες χωρίς την δυνατότητα διαγνωστικών εξετάσεων και τα δημόσια νοσοκομεία υπό κατάρρευση και με τραγικές ελλείψεις σε όλη σχεδόν την Ελλάδα.

Δεδομένο δεύτερο: Τα 100.000.00 ευρώ ως δαπάνη είναι ανεπαρκέστατη.

Δεδομένο τρίτο: Η κατάργηση των τριμελών επιτροπών είναι θετικό βήμα, αρκεί όμως να δούμε στην πράξη εάν λύνεται το πρόβλημα της νοσηλείας των ανασφάλιστων ασθενών χωρίς νέα γραφειοκρατικά εμπόδια.

Δεδομένο τέταρτο: Δεν δίνεται πρόσβαση στους μετανάστες χωρίς χαρτιά και χρόνια προβλήματα υγείας, με εξαίρεση (θετική) τις κατηγορίες ανηλίκων, εγκύων κτλ.

Δεδομένο πέμπτο: Η μεγάλη κατηγορία των ανασφάλιστων ασθενών που χρωστούν στο ταμείο τους (ΟΑΕΕ), θα έχουν πρόσβαση με όρους και προϋποθέσεις που θα τις καθορίζουν ΚΥΑ.

Εδώ αρχίζουν τα ερωτήματα:

1.      Ποιές θα είναι οι προυποθέσεις και ποιοί οι όροι γι αυτούς τους ασθενείς (ΟΑΕΕ);

2.      Γιατί δεν καταργείται η ΕΣΑΝ; Η ιδιωτική εταιρεία που θα διαχειρίζεται τον προϋπολογισμό των δημοσίων δομών υγείας, θα τις «αξιολογεί», και η οποία θα αναθέτει σε ιδιώτες παρόχους (σύμφωνα με το τρίτο μνημόνιο), την λειτουργία των δομών που θα κρίνονται αρνητικά στην αξιολόγηση.

3.      Θα στελεχωθεί η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας με τις ειδικότητες των γιατρών που σήμερα δεν υπάρχουν;
Το νέο νομοσχέδιο για την κάλυψη των ανασφάλιστων ασθενών είναι βήμα, ένα δειλό όμως βήμα που θα μείνει μετέωρο:
–          Εάν δεν δοθεί ισότιμη, δωρεάν και καθολική πρόσβαση στους ανασφάλιστους ασθενείς.
–          Εάν δεν υπάρξει ουσιαστική αύξηση των δαπανών στην δημόσια υγεία.
–          Εάν δεν αναβαθμιστεί ουσιαστικά η ΠΦΥ.
–          Εάν δεν καταργηθεί η ΕΣΑΝ.

Για να γίνουν όμως τα παραπάνω πρέπει η υγεία να απελευθερωθεί από την μέγγενη και τον στραγγαλισμό των μνημονίων. Να σταματήσουν οι πολιτικές λιτότητας και η εγκληματική μείωση των δαπανών.

Πρέπει η Ελληνική κυβέρνηση να αναδείξει σε όλη την Ευρώπη τα στοιχεία ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ που καταγράφονται ήδη στην χώρα μας  και τα οποία είναι άμεσο αποτέλεσμα των πολιτικών λιτότητας και να αποσδεσμεύσει άμεσα την υγεία από τις παράλογες αλλά και ύποπτες »εμμονές» των «Θεσμών».  Μόνο τότε θα υπάρξουν οι προυποθέσεις για μια δημόσια υγεία στην οποία θα έχουν ΙΣΟΤΙΜΗ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ και ΔΩΡΕΑΝ πρόσβαση οι πολίτες.

[--->]

ΑΓΡΟΤΕΣ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ Γ’ ΜΝΗΜΟΝΙΟ



                                                            
της Νάντιας Βαλαβάνη,                     
                            


Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «ΥΠΑΙΘΡΟΣ  ΧΩΡΑ» στις 19.2.2016

Το ασφαλιστικό στάθηκε θρυαλλίδα όσον αφορά τη στάση των αγροτών απέναντι στο καταιγιστικό «πακέτο» μέτρων του Γ’ Μνημόνιου: Διαφανής στόχος, ο δραστικός περιορισμός της μικρομεσαίας αγροτιάς, κτηνοτρόφων και ψαράδων. Οι αγρότες στα μπλόκα κατάλαβαν ότι διακυβεύεται  η αντικατάσταση του μικρομεσαίου κλήρου από «φάρμες»-αγροκτήματα, καλλιεργητικές κι εκτροφής ζώων, χαρακτηριστικές στον πρωτογενή τομέα των βορειοευρωπαϊκών χωρών: Μεγάλες επιχειρήσεις ιδιοκτησίας ελάχιστων, στις οποίες καταλήγει ο κύριος όγκος επιδοτήσεων της ΕΕ. 

Ιδιαίτερα αποκαλυπτική γι’  αυτό στάθηκε η δήλωση του Προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ περί ζωηρού ενδιαφέροντος ξένων «επενδυτών» για αγορά δημόσιας αγροτικής γης. Ας συνυπολογίσουμε ότι το 75% της αγροτικής γης ιδιωτών και συνεταιρισμών, υποθηκευμένη στην ΑΤΕ για τα κάποτε αγροτικά της δάνεια, μετά την τελευταία ανακεφαλαιοποίηση ελέγχεται πλέον από τα ξένα funds, στα οποία πέρασε η Πειραιώς. Αυτού του είδους ο «εκσυγχρονισμός», με παράδοση στο ξένο αρπακτικό κεφάλαιο, δεν έχει καμιά σχέση με το στόχο του πάλαι ποτέ προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ για παραγωγική ανασυγκρότηση  με αποφασιστική στήριξη στον πρωτογενή τομέα.

Το «πακέτο» συμπεριλαμβάνει εξαπλασιασμό του ΕΦΚ του αγροτικού πετρελαίου εντός 2016: Επιστέγασμα της τεράστιας αύξησης του κόστους παραγωγής σε όλους τους τομείς, με αποκορύφωμα το απαγορευτικό κόστος των ζωοτροφών. Συμπεριλαμβάνει επίσης την εκτίναξη της φορολογίας εισοδήματος από το 13% στο 26% μέχρι το 2017. Και, βεβαίως, την αποδόμηση μέρους των, απλώς προκαταρκτικών, μέτρων στην αντίθετη κατεύθυνση της κυβέρνησης της πρώτης περιόδου, όταν ακόμα στόχος ήταν η απεμπλοκή από τα μνημόνια. 

Σημαντικότερο «χτύπημα», η ακύρωση της νομοθετικής ρύθμισης για μείωση στο μισό της «προκαταβολής», που οι αγρότες θα πλήρωναν για πρώτη φορά για τα εισοδήματα που δηλώθηκαν το 2015 κατ’  επιταγή του νέου ΚΦΕ του 2013. Αυτή την ακύρωση πλήρωσαν ακόμα περισσότερο οι νέοι αγρότες, καθώς  είδαν την προκαταβολή φόρου γι’  αυτούς, που είχε μόλις μειωθεί απ’  το 27% στο 13,75%, να εκτινάζεται στο 55%... 

Το ασφαλιστικό τόσο για τους αγρότες όσο και για τους υπόλοιπους εργαζόμενους, δε λύνεται με απόσυρση του κράτους από την εγγύηση της σύνταξης σε συνδυασμό με το φαύλο κύκλο αύξησης εισφορών-παραπέρα κοπτοραπτικής συντάξεων:  Χρειάζεται διοχέτευση νέων πόρων. 

Σε καθεστώς υπερφορολόγησης του λαού,  τέτοιοι πόροι μπορούν να βρεθούν πρώτιστα με διοχέτευση των εσόδων αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης. Ο στόχος αυτός είχε νομοθετηθεί ως χωριστό άρθρο στο νόμο για τις 100 δόσεις, ένα άρθρο που ακυρώθηκε κι αυτό από το Γ’ Μνημόνιο. Στη θέση του το Γ’ Μνημόνιο θέσπισε ένταση της ιδωτικοποίησης-ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας και τη μετατροπή της σε εγγύηση εξυπηρέτησης ενός μη βιώσιμου χρέους. 

Οι αγρότες έχουν απόλυτο δίκιο να ζητούν ως προϋπόθεση διαλόγου την απόσυρση του (αντι)ασφαλιστικού νομοσχέδιου. Η κυβέρνηση, που μαζί με τη μνημονιακή αντιπολίτευση αυτής της καταθλιπτικά μνημονιακής Βουλής δεσμεύτηκαν πλήρως απέναντι στους δανειστές  ψηφίζοντας το Γ’ Μνημόνιο, έχει επίσης «δίκιο», όταν επιμένει ότι διάλογος για ασφαλιστικό, φορολογικό κλπ δε μπορεί να γίνει «από μηδενική βάση»: 

Τέτοιος διάλογος προϋποθέτει ακύρωση των καταστροφικών πολιτικών του Γ’ Μνημόνιου, κι αυτό μπορεί να επέλθει μόνο με την ανατροπή του. Αυτή την καθολική συνέπεια των διεκδικήσεων τους αρχίζουν να συνειδητοποιούν οι αγρότες στις τωρινές κινητοποιήσεις τους σε συμπόρευση με τα εργαζόμενα στρώματα των πόλεων -  με αποκορύφωμα, μέχρι στιγμής, την συγκλονιστική κάθοδο τους το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην Αθήνα.

Αποκάλυψη! Το κράτος χρέωσε παράνομα ΕΝΦΙΑ εκατομμύρια ιδιοκτήτες με «καπέλο» έως 67%

Του Γιώργου Παλαιτσάκη
Πώς υπερχρεώθηκαν με επιπλέον ΕΝΦΙΑ άδικα και παράνομα εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων - Αναλυτικά παραδείγματα για ακίνητα από όλη την Ελλάδα - Απίστευτο τρικ με τις τιμές ζώνης και τους "συντελεστές παλαιότητας"  

Εκατομμύρια φορολογούμενοι χρεώθηκαν και το 2014 και το 2015 με Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ) σημαντικά υψηλότερο από αυτόν που πραγματικά όφειλαν, εξαιτίας μιας απίστευτης μεθόδευσης του υπουργείου Οικονομικών και της "τρόικας" των δανειστών με τις αντικειμενικές αξίες και τους "συντελεστές παλαιότητας". Ο επιπλέον φόρος που πλήρωσαν άδικα πάρα πολλοί ιδιοκτήτες υπολογίζεται ότι υπερβαίνει τα 800 εκατ. ευρώ τόσο για το 2014 όσο και για το 2015! Δηλαδή, 1,6 δισ. ευρώ συνολικά για τη διετία 2014-2015. 

Όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία που παρουσιάζουν σήμερα τα dikaiologitika.gr, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες κτισμάτων κατέβαλαν τον ΕΝΦΙΑ με «καπέλο» από 33% έως και 67%, επειδή το υπουργείο Οικονομικών επέβαλε τον φόρο αυτό με βάση τις αντικειμενικές αξίες που ισχύουν για τα νεόκτιστα διαμερίσματα και χωρίς να συνυπολογίσει την παλαιότητα των κτισμάτων! 

Ακριβαίνουν οι εξετάσεις για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ.....Ψέματα οι διαβεβαιώσεις του Δεκεμβρίου

Σχόλιο Β. Πολυχρόνη:

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΓΥΡΤΕΣ!
Θυμάστε το Δεκέμβρη που είχε "κολλήσει" η υποδόση του 1 δις και που οι δανειστές δεν την εκταμίευαν αν δεν γινόταν ανακοστολόγηση των διαγνωστικών εξετάσεων? Θυμάστε που λέγαμε πως η ανακοστολόγηση θα επιφέρει επιβάρυνση στους ασφαλισμένους,αλλά η "αριστερή" κυβέρνηση (με πρώτο το...παλικάρι απ' τα Σφακιά)...τάιζε σανό τον κόσμο λέγοντας πως έτσι οι διαγνωστικές εξετάσεις γίνονται φθηνότερες?
Ε,λοιπόν,δείτε τι υπέγραψε στις 18 Φεβρουαρίου ο...παλικαράς υπουργός:

Από bankwars.gr

Με μια αιφνίδια υπουργική απόφαση που υπέγραψε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ βλέπουν τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για φθηνότερη δημόσια υγεία να παραπέμπονται στις… καλένδες. Η απόφαση του αναπληρωτή υπουργού αλλάζει τον τρόπο υπολογισμού της συμμετοχής των ασφαλισμένων που ενώ το ποσοστό συμμετοχής παραμένει το ίδιο, διαφοροποιείται πλέον το ποσό επί του οποίου αυτό το ποσοστό υπολογιζόταν.