Αναλώσιμοι είμαστε, θα αντικατασταθούμε

 

Ήταν 27 χρονών έβαλε τη στολή, έκανε εργασίες σε ένα παλιό φρεάτιο βάθους 7 μέτρων στον Πειραιά, θυμήθηκαν οι δήμαρχοι ξαφνικά, βλέπεις, τα αντιπλημμυρικά έργα, στο όπως όπως, στις καθυστερήσεις του αγώνα. Η δουλειά θα γινόταν με σύμπραξη του Δήμου με έναν εργολάβο. Το έδαφος ξαφνικά υποχωρεί και βρίσκεται καταπλακωμένος από πέτρες και χώματα, χρειάστηκαν 3 ώρες για να τον βγάλουν ειδικά κλιμάκια της ΕΜΑΚ, κατέληξε στο Τζάνειο, δε γινόταν να τα καταφέρει, δεν είναι πια μαζί μας. Θυμάσαι τον εαυτό σου 27 χρονών; Θυμάσαι τα όνειρα, τα πιώματα, τους έρωτες;

Ήταν 50 ετών, μετανάστρια, δούλευε σε ένα κρεοπωλείο στο Μεσολόγγι. Την κάλεσαν να καθαρίσει μέσα στο βράδυ, εκτός ωραρίου, είναι προς το συμφέρον του εργάτη να μην υπάρχουν ωράρια, το ψήφισε ο υπουργός Εργασίας. Εκεί που καθάριζε τις μηχανές, πιάστηκαν τα μαλλιά της, δε μπορούσε να απεγκλωβιστεί, βάζει τα χέρια της για να τα καταφέρει, μπλέκεται χειρότερα, η γυναίκα παρασέρνεται πλήρως από την μηχανή, η συνέχεια φρικτή. Πάλεψε η πυροσβεστική να την απεγκλωβίσει. Το κοριτσάκι της, 17 ετών, ήταν μπροστά, είδε τη μάνα της να χάνεται με τον πιο σκληρό τρόπο, αυτό το κορίτσι πρέπει να συνεχίσει να ζει και να στηρίξει και τον μικρότερο αδερφό της. Θυμάσαι να είσαι 17; Θυμάσαι που κοίταγες σχολές, που ονειρευόσουν να πας σε άλλη πόλη να μην έχεις τη μάνα σου πάνω από το κεφάλι σου;

Ήταν 52 ετών, δούλευε ακόμα εργάτης, στα ναυπηγεία της Σαλαμίνας, 10 ώρες δουλειά την ημέρα, χωρίς ρεπό, σε μια τέτοιων απαιτήσεων δουλειά, στα όρια του μεσήλικα. Ο εργολάβος τον έστελνε σε 2 εταιρείες, οι υπερωρίες γράφονταν στο χιόνι, 7 ημέρες την εβδομάδα, για πολύ καιρό. Η ζωή του ήταν κάθε γράμμα από το τελευταίο εργατικό νομοσχέδιο που ψηφίστηκε. Τέρμα «φιλεργατικό» το είπε ο υπουργός, καθώς έτσι θα μπορούσε να έβγαζε παραπάνω λεφτά, «αριστερό» νομοσχέδιο συμπλήρωναν οι δημοσιογράφοι. Η κούραση τον λύγισε, τραυματίστηκε, μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας, έχασε τα δάκτυλά του, ποιος θα τον προσλάβει τώρα, ιδιαζόντως άτυχος θα έλεγε ένας άλλος υπουργός. Θυμάσαι τον πατέρα να γυρίζει σπίτι με μαυρισμένα χέρια να πηγαίνει να τα πλύνει άρον άρον για να κάνετε μαζί κατασκευές, για να σε βοηθήσει να φτιάξεις το κάστρο της πλειμομπίλ;

Ήταν 25 ετών με καταγωγή από την Αλβανία, ήταν η πρώτη μέρα εργασίας του, θα ξεκινούσε εργασίες στο αποχετευτικό δίκτυο της ΔΕΥΑΑ στο Αγρίνιο. Κάποια στιγμή και κατά τη διάρκεια των εργασιών ο εκσκαφέας κατά την περιστροφή του τον παρασέρνει και τον εγκλωβίζει σε μια κολόνα, μέσα σε λίγα λεπτά χάνει τις αισθήσεις του, δε θα τις ξαναβρεί ποτέ. Θυμάσαι την λαχτάρα και το καμάρι όταν έστελνες το παιδί σου πρώτη μέρα για δουλειά; Το τηλέφωνο που περίμενες ότι όλα πήγαν καλά; Την χαρά που σε κέρναγε με το πρώτο του μεροκάματο;

Αυτά αν ήταν τα δυστυχήματα και τα ατυχήματα ενός χρόνου θα μπορούσε ίσως κάποιος να μιλήσει για κακή τύχη, κάθε ζωή μετράει, κάθε ζωή έχει αξία κι αξίζει να εξαλείψεις κάθε ενδεχόμενο κάτι να βάλει σε κίνδυνο μια ζωή, αλλά ας δεχτούμε ότι το εργασιακό περιβάλλον έχει πολλούς παράγοντες και κάτι μπορεί να ξεφύγει και στα πλαίσια του πιο σοβαρού πλάνου. Έλα όμως που όλα αυτά έγιναν μέσα σε λίγες ημέρες, σε μια εβδομάδα, έλα που την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε άλλους 2 νεκρούς εργάτες στο Βόλο, 2 ακόμα ναύτες προχτές στον Πειραιά έπεσαν στη θάλασσα την ώρα που καθάριζαν ένα πλοίο και γλίτωσαν το θάνατο από καθαρή τύχη.

Η εργασία στον καπιταλισμό είναι ένας ακροβατισμός, πρέπει να ισορροπήσουμε ανάμεσα στα κέρδη τους και τη ζωή μας. Να δουλέψουμε τόσο ώστε να μην πεθάνουμε για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε, να ζούμε και να ξεκουραζόμαστε τόσο ώστε ίσα ίσα να γεμίσουν οι μπαταρίες μας, να φτάσουν το 20%, το 30% για να είμαστε τόσο αποδοτικοί ώστε να βγει η δουλειά. Κι αν καμιά φορά στραβώσει η φάση, δεν πειράζει, αναλώσιμοι είμαστε, θα αντικατασταθούμε. Είμαστε όλοι σχοινοβάτες, περπατάμε σε μια λεπτή γραμμή, κάτω μας το χάος, γύρω μας απαιτήσεις, deadlines, φωνές, απειλές, κερδοφόροι ορίζοντες και ψηλά, πάνω από τα κεφάλια μας ο ουρανός που αν τον κοιτάξεις έστω για λίγο θα χάσεις την ισορροπία σου και θα γκρεμοτσακιστείς.

Έχετε δίκιο, ξεπερασμένος ο μαρξισμός, αφορούσε άλλους αιώνες, σήμερα δεν υπάρχουν πια εργάτες, εκμετάλλευση, κερδοφορία με κάθε τρόπο, με κάθε ρίσκο, ταξικός πόλεμος. Όχι. Σε κάθε περίπτωση, όμως, όταν πηγαίνετε στη δουλειά σας μην ξεχνάτε να λέτε ένα «σ’ αγαπώ» στους δικούς σας, είναι αρκετές οι πιθανότητες να μην τους ξαναδείτε.


[---->]

Η «ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ» ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΟΙ «ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΙ» ΚΑΝΑΓΙΕΣ

 

Μόνο για τα έτη 2022,  2023 το ελληνικό δημόσιο κατέβαλε, μέσω του ΕΛΓΑ  (Οργανισμός Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων) 3.629.420,18 ευρώ, στην εταιρία 3Δ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Α.Ε. για την περιστολή καιρικών φαινομένων, με ραδιοβόληση και σπορά ιωδιούχου αργύρου. Τα ποσά βρίσκονται αναρτημένα στη Διαύγεια. https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:%223%CE%94%20%CE%91.%CE%95%22&page=0&sort=relative

 

Η εταιρία 3Δ Α.Ε., με πρόεδρο τον κ. Δημ. Σκεπαστιανό, ειδικεύεται από το 1981 στην πρόκληση βροχοπτώσεων, στην αποφυγή τους, στην ακύρωση χαλαζοπτώσεων κλπ. Διαθέτει 2 ραντάρ υψηλής τεχνολογίας για την πρόβλεψη του καιρού και συνεργάζεται εδώ και πολλά χρόνια  με την ΕΛΓΑ (πρώην ΟΓΑ). https://www.3dsa.gr/en/

 

Ο κ. Δημ. Σκεπαστιανός πρόσφερε τις υπηρεσίες της εταιρίας του, δωρεάν, για την κατάσβεση των πυρκαγιών, με πρόκληση τεχνητής βροχής αλλά έφαγε πόρτα από το υπουργείο πολιτικής προστασίας (!) και κλιματικής κρίσης(!) Η επιστολή του ως εικόνα στα σχόλια

Σε δημόσια τοποθέτησή του για τον όλεθρο της Θεσσαλίας, δήλωσε πως η ακραία βροχόπτωση, η οποία είχε προβλεφθεί έγκαιρα, τόσο από το Εθνικό Αστεροσκοπείο, όσο και από τα ραντάρ της 3Δ.,  θα μπορούσε να περιοριστεί δραστικά, έως και να εξαλειφθεί, με την πρόκληση ήπιων τεχνητών βροχοπτώσεων για εκτόνωση του φαινομένου, όπως είχε γίνει σε Ρωσία και Κίνα πριν τους Ολυμπιακούς και προκειμένου για την ομαλή διεξαγωγή τους. 

Η «ιδιοκτησία» του καιρού είναι σε εφαρμογή, τουλάχιστον από τη δεκαετία του ’60. Ο άγριος καπιταλισμός προκρίνει μόνο την καταστροφική χρήση της νέας τεχνολογίας, από τον πόλεμο του Βιετνάμ, με μεγα-πλημμύρες, ως την παράταση των μουσώνων στην Άπω Ανατολή. Αλλιώς δεν μπορεί να περπατήσει ούτε η μεγάλη μπίζνα της «πράσινης ανάπτυξης, ούτε ο επισιτιστικός όλεθρος που θα αποδεκατίσει εκατομμύρια. (Γι αυτό αξίζει εκτενέστερη αναφορά)

Οι κανάγιες και τα καθάρματα που κυβερνούν αυτή τη διαλυμένη άκρη των Βαλκανίων, με τους «ειδικούς» των οπισθίων (βλέπε κάθε 16000 χρόνια κλπ) από την πανδημία ως εδώ,  έχουν ακέραια την ευθύνη για τον όλεθρο σε Θεσσαλία, Εύβοια και Θράκη. Πρόκειται για έγκλημα που ισοδυναμεί με διαρκή εθνική προδοσία. https://www.e-prologos.gr/%cf%83%ce%b2%ce%ae%ce%bd%ce%b5.../#

 

  Το ερώτημα τι κάνουν πάνω σ’ αυτό οι αντιπολιτεύσεις όλης της κλίμακας, παραμένει. Όπως παραμένει για επιστημονική διερεύνηση η μαζική κοινωνική κατατονία.

         Μπορεί να είναι εικόνα δέντρο

 [----->]

Ανεμογεννήτριες στον Έβρο: «Ισχυρό λόμπι στο χώρο της αιολικής ενέργειας» – Παραδοχή ότι οι επιστημονικές εισηγήσεις παρακάμπτονται

Για το «ισχυρό λόμπι στο χώρο της αιολικής ενέργειας» και για «έργα τα οποία επιστημονικά απορρίπτονται ως επιβλαβή για το περιβάλλον αλλά πολιτικά προχωρούν» μίλησε στο TPP και στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Press» ο υπεύθυνος δράσεων διατήρησης της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας, Απόστολος Καλτσής με αφορμή την αδειοδότηση των ανεμογεννητριών στα καμένα του Έβρου από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας - Θράκης και το Υπουργείο Ενέργειας παρά την αρνητική εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας (ΟΦΥΠΕΚΑ) ακόμη και πριν από τις πυρκαγιές. 

 

Μετά τις αποκαλύψεις της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας το έργο της τοποθέτησης ανεμογεννητριών ανεστάλη, ωστόσο τα ερωτήματα παραμένουν. Με τι κριτήρια υπουργείο και δημόσια διοίκηση προχωρούν σε αδειοδότηση ενός έργου παρακάμπτοντας την αρνητική εισήγηση του ΟΦΥΠΕΚΑ ο οποίος ανέδειξε τις σοβαρές συνέπειές του στο φυσικό περιβάλλον; Τη σοκαριστική απάντηση την έδωσε στο TPP η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας - Θράκης: «Ο ΟΦΥΠΕΚΑ απλώς εισηγείται. Ό,τι και να λέει, στο τέλος αποφασίζει το υπουργείο», αποκαλύπτοντας με αυτόν τον τρόπο τον εξόφθαλμο παραγκωνισμό των αρμόδιων οργάνων στο βωμό των μεγαλοεπιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

 

 [---->]

 

 

ΜΑΥΡΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ=29 Σεπτεμβρίου 2009

 

14 χρόνια πέρασαν από το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας και κάθε μέρα που περνάει εμείς οι εργαζόμενοι σε αυτή αισθανόμαστε όλο και πιο δικαιωμένοι για τα όσα υποστηρίζαμε. 

Σύμφωνα με τα όσα επισημαίνουν και καταγγέλλουν και σε σχετική ανακοίνωση του γραφείου Τύπου της Ομοσπονδίας Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας μεταξύ άλλων μετά την “επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση” της Ο.Α. τα 700.000.000 euro του υπερατλαντικού δικτύου τα μοιράστηκαν οι τρεις αεροπορικές συμμαχίες με την μερίδα του λέοντος να τα παίρνει η συμμαχία της Lufthansa.

Την εσωτερική αγορά την μοιραστήκαν 3 ελληνικές αεροπορικές εταιρίες εκ των οποίων έμεινε σχεδόν μία (Aegean) και μια 1 ξένη, με απόλυτο και υποδειγματικό τρόπο καθώς «φαίνεται» ότι υπάρχει ανταγωνισμός και με σχεδόν όλες τις δράσεις τους να είναι επιδοτούμενες από το κράτος.

Οι άγονες γραμμές από 12 έγιναν 38 και από 22.000.000 Euro που στοίχιζαν επί της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας τώρα στοιχίζουν 180.000.000 Euro και χωρίς να γίνονται αεροδιακομιδές ασθενών και χωρίς τις δωρεάν κρατικές αποστολές.

Αυτή η μεγάλη ιδιωτικοποίηση, καταγγέλλουν, μας στοιχίζει γύρω στα 250.000.000 Euro. "Δηλαδή έκλεισαν την Ολυμπιακή που ήταν κερδοφόρα για να πληρώνουμε στους ημέτερους 250.000.000 Euro!!! Mπράβο τους !!!!" γράφουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου

Κάθε μέρα που περνά τα τελευταία έξη χρόνια μας δικαιώνει για τις καταγγελίες που κάναμε ότι το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας ήταν στημένο και χρειάζεται εισαγγελική παρέμβαση.

Όπως όλοι θυμόμαστε το moto της εποχής του σωτηρίου έτους  2008  ήταν «ότι η Ο.Α. είναι μια κρατικοδίαιτη εταιρία που πληρώνει ο Ελληνικός Λαός και όταν θα έκλεινε θα κάναμε 30 νοσοκομεία, 200 σχολεία, μέχρι ότι κάθε μέλος κάθε ελληνικής οικογένειας θα εισέπραττε 600 Eurο μας έλεγε ο ΣΤΕΦ. ΜΑΝΟΣ !!!».

Για να επιτύχει  το κλείσιμο της Ο.Α. το κράτος χρησιμοποίησε μια καταδικαστική  απόφαση του ευρωπαϊκού δικαστηρίου που η Ο.Α. δικάστηκε ΕΡΗΜΗΝ, διότι το ίδιο το κράτος είχε δώσει εντολή να μην παρευρεθεί η εταιρία στο δικαστήριο.

Ασχέτως αν ένα χρόνο μετά το ξεπούλημα της Ο.Α. το δημόσιο την εκπροσώπησε για να πληρώσει τα πρόστιμα που της είχαν επιβληθεί.

Το ευρωπαϊκό δικαστήριο μάλιστα άλλαξε την απόφαση του και δικαίωσε την Ο.Α. όταν του προσκομίστηκαν τα πραγματικά στοιχεία της εταιρίας.

Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα πραγματικά στοιχεία της εταιρίας αρχικά δεν είχαν προσκομιστεί στο ευρωπαϊκό δικαστήριο με εντολή της τότε Διοίκησης του Υπουργείου Μεταφορών  (να σας θυμίσουμε ότι την καταγγελία στο ευρωπαϊκό δικαστήριο την είχε κάνει η αεροπορική εταιρία που τελικά  απέκτησε μεγάλο κύκλο εργασιών της Ο Α ).

Το αληθινό χρηματικό ποσό που πήρε το δημόσιο από αυτή την ιδιωτικοποίηση είναι πολύ δύσκολο να το μάθουμε μιας και μέχρι σήμερα δεν έχει τελειώσει η εκκαθάριση και υπάρχουν δικαστήρια σε εξέλιξη. Όπως επίσης ξέρουμε ότι η Ο.Α. δεν μπορεί να «κλείσει» σαν εταιρία εξαιτίας  της Σύμβασης του Α ΩΝΑΣΗ με το δημόσιο.

Οι 4000 εργαζόμενοι της Ο.Α. απολύθηκαν όλοι. Δυστυχώς μέχρι σήμερα οι μισοί από αυτούς δεν έχουν εισπράξει ούτε την νόμιμη αποζημίωση  απόλυσης  παρόλο που έχουν δικαιωθεί ακόμα και στα δικαστήρια. Και το χειρότερο είναι ότι έχουν κατασυκοφαντηθεί από κάθε πολιτικό ανθρωπάκι μεγάλου ή μικρού βεληνεκούς.

Να δούμε όμως αυτός ο Άθλος τι έχει κάνει στη ελληνική αγορά των Αερομεταφορών και στην Οικονομία γενικότερα.

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ είχε κύκλο εργασιών δηλαδή εισέπραττε  1.200.000.000 Euro το χρόνο και επιδοτείτο για 12 «άγονες γραμμές» με 22.000.000 Euro όπως προκύπτει από τους ισολογισμούς και τους κωδικούς του προϋπολογισμού του Ελληνικού Κράτους.

Εδώ πρέπει να αναφερθούν και τα εξής:

1. Ότι η επιδότηση της Ο.Α. ξεκίνησε το 2004,  παλαιότερα δεν επιδοτούνταν ούτε με μια δραχμή ενώ εκτελούσε τις πτήσεις των «άγονων γραμμών».

2. Η Ο.Α. έκανε δωρεάν το σύνολο των κρατικών αποστολών σε όλο τον κόσμο.

3. Η Ο.Α. δεν πληρώνονταν για τα εισιτήρια των Ευρωβουλευτών και όχι μόνο αυτών από και προς το Ευρωκοινοβούλιο.

4. Επίσης η Ο.Α. έκανε δωρεάν το σύνολο των αεροδιακομιδών σε Ελλάδα και εξωτερικό και

5. Επωμίστηκε όλο το κόστος της μεταφοράς της στο Ελευθέριος Βενιζέλος με κόστος πάνω από 200.000.000  euro.

Μετά την “επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση” της Ο.Α.  τα 700.000.000 euro του υπερατλαντικού δικτύου τα μοιράστηκαν οι τρεις συμμαχίες με την μερίδα του λέοντος να τα παίρνει  η συμμαχία της Lufthansa.

Την εσωτερική αγορά την μοιραστήκαν 4 ελληνικές αεροπορικές εταιρίες και μια 1 ξένη, με απόλυτο και υποδειγματικό τρόπο καθώς «φαίνεται» ότι υπάρχει ανταγωνισμός και με σχεδόν όλες τις δράσεις τους να είναι  επιδοτούμενες από το κράτος.

Οι άγονες γραμμές από 12 έγιναν 38  και από 22.000.000 Euro που στοίχιζαν επί της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας τώρα στοιχίζουν  180.000.000 Euro και χωρίς να γίνονται αεροδιακομιδές ασθενών και χωρίς τις δωρεάν κρατικές αποστολές.

ΑΥΤΗ η μεγάλη ιδιωτικοποίηση μας στοιχίζει γύρω στα 250.000.000 Euro. Δηλαδή έκλεισαν την Ολυμπιακή που ήταν κερδοφόρα για να πληρώνουμε στους ημέτερους 250.000.000 Euro!!! Mπράβο τους !!!!

Θα πρέπει ακόμη να πούμε ότι η Ο.Α. σαν βασικός παίκτης στην ελληνική αγορά ήταν αυτή που πίεζε τις τιμές προς τα κάτω τόσο στις προγραμματισμένες πτήσεις όσο και τις τσάρτερ και για αυτό ήθελαν να την κλείσουν οι ευρωπαίοι ανταγωνιστές (χαρακτηριστική η δήλωση του αντιπρόεδρου της Lufthansa ένα έτος πριν το κλείσιμο της Ο.Α.)

Κοιτάζοντας προσεκτικά και άλλους τομείς της οικονομίας που έχει η ιδιωτική πρωτοβουλία τον έλεγχο παρατηρούμε ότι όλες οι εταιρείες θέλουν :

1. να έχουν το κράτος πελάτη

2. να έχουν δωρεάν εργαζόμενους μέσω του Ο Α Ε Δ

3. να έχουν ενταχτεί  σε κάποιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ

4. να έχουν ειδικές διευκολύνσεις σε θέματα φορολογίας  μισθοδοσίας και ασφάλισης εργαζόμενων.

Όποιος Επενδύτης δεν τα έχει αυτά μετακομίζει στο εξωτερικό και μετά φέρνει τα προϊόντα του να τ’ αγοράσουν οι έλληνες εργαζόμενοι

Έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα 12 χρόνια μετά την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας που ξεπουλήθηκε  για να μην πληρώνει το κράτος…

…και πληρώνει την ιδιωτική πρωτοβουλία 250 εκατ. δηλαδή πάνω από μισό εκατομμύριο την ημέρα και πρόσφατα χρηματοδότησε την AEGEAN με 120 εκατομμύρια ευρώ.

Εμείς θα συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε και να λέμε την αλήθεια κόντρα στα σημεία των καιρών γιατί  όπως λέει ο ποιητής « Με τον καιρό να ’ναι κόντρα, έχει τιμή σαν πετάς».

[---->]

Κανείς δεν μιλάει γι αυτό

 

Η τράπεζα Eurobank έχει λάβει από το Ελληνικό Δημόσιο κάπου 9 δισ ευρώ σε άμεση κεφαλαιακή ενίσχυση. Προχτές έκανε προσφορά στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας την επαναγορά των μετοχών του στην τράπεζα έναντι 99 εκ. ευρώ. Δηλαδή στο 1,3% της αξία κτήσης. Το δημόσιο θα πραγματοποιήσει έτσι οριστική ζημία 8,9 δισ ευρώ. Κανείς δεν μιλάει γι αυτό όπως δεν μιλάει και για το Βόλο και το Πήλιο που ξαναπνίγηκαν εχθές διότι δεν καθάρισαν καν τα ρέματα που γέμισαν μπάζα με το Daniel. Κούλη άκουσες κάτι;

[---->]