Δεν θα το αντέξω!



 Και ήρθε στο φως νεκρικός διάλογος Τόμσεν – Δρακουλέσκου, απ’ τον οποίον προκύπτει το σατανικό σχέδιο του ΔΝΤ να τραινάρει την αξιολόγηση της Ελλάδας έως το θέρος, ώστε εξαντλημένη η Ελλάς να υποκύψει!  

Τί μου λες; Τρομερό! Πώς δεν το είχαν σκεφθεί τα δημοσιεύματα που, εβδομάδες τώρα, περιγράφουν αυτό ακριβώς το σενάριο; 
Πάμε για επανάληψη του καλοκαιριού του 2015; Δεν θα το αντέξω! 

Να συμφωνήσουμε τώρα, βρε παιδιά! Να περάσει η συμφωνία στα μουλωχτά, Μεγαλοβδόμαδο, να αναστηθεί ύστερα η οικονομία και να μας ξεναπηδήξουνε την επόμενη φορά…


Από το γατοκτόνος και γατόνος του Στάθη

Είπαμε,το ψέμα πάει σύννεφο :''Για ποια δωρεάν πρόσβαση στους ανασφάλιστους μιλάμε;''

gramma


                                                       ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Για ποια δωρεάν πρόσβαση στους ανασφάλιστους μιλάμε;
Η  επιστολή που δημοσιεύουμε στάλθηκε σε ασθενή του Μητροπολιτικού Κοινωνικού Ιατρείου Ελληνικού πριν από λίγες μέρες , στις 18-3-2016, με την οποία το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς» του ζητά να πληρώσει τα νοσήλια από επέμβαση που έγινε το 2014, διαφορετικά εντός δεκαπέντε ημερών το χρέος θα μεταφερθεί στην εφορία.

Επισημαίνουμε ότι τον Νοέμβριο του 2014 που έγινε η επέμβαση (ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής) βάσει του νόμου για τους ανασφάλιστους, που είχε ψηφιστεί από τον Αύγουστο του 2014, έπρεπε η περίπτωση του ασθενούς να εξεταστεί από τριμελή επιτροπή και ως ανασφάλιστος να μην χρεωθεί. Η τριμελής επιτροπή δεν συνεδρίασε ποτέ, όπως άλλωστε έχει συμβεί και στις περισσότερες περιπτώσεις ανασφάλιστων πολιτών που έχουν βρεθεί στην ίδια δυσάρεστη θέση.

Θυμίζουμε επίσης,  ότι πριν από ένα μήνα ψηφίστηκε ο νέος νόμος για τους ανασφάλιστους ασθενείς, σύμφωνα με τον οποίο μόνο το ΑΜΚΑ αρκεί κατά την εισαγωγή για να μην χρεωθεί ο ασθενής. Φυσικά και αυτός ο νόμος δεν έχει τεθεί σε εφαρμογή γιατί εντελώς ανεξήγητα δεν έχουν εκδοθεί ακόμη οι Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις.  Επομένως ισχύει ο νόμος του 2014 με τις τριμελείς επιτροπές.

Εμείς αναρωτιόμαστε:

1) Συνεδριάζουν οι τριμελείς επιτροπές ή δεν συνεδριάζουν;  Και εάν όχι, γιατί;
2) Οι ανασφάλιστοι ασθενείς τελικά βάσει ποιού νόμου νοσηλεύονται;
3) H πολιτεία γιατί συνεχίζει να παρανομεί και δεν θέτει τους νόμους σε εφαρμογή;
4) Τα χρέη των ανασφάλιστων ασθενών που είχαν την ατυχία να νοσηλευτούν τα χρόνια της σκληρής λιτότητας (που συνεχίζει και σήμερα) τι έχουν γίνει;  Θα κάνει κάτι η κυβέρνηση για αυτά;

Εμείς θα απαιτήσουμε για άλλη μια φορά να σβηστεί το συγκεκριμένο χρέος.  Για πολλοστή όμως φορά θα απαιτήσουμε από την κυβέρνηση να δώσει εντέλει  ΣΥΝΟΛΙΚΗ λύση στο δράμα των ανασφάλιστων πολιτών και επιτέλους ας σταματήσει το κρυφτό που παίζεται εδώ και 1 χρόνο με το νομοσχέδιο για τους ανασφάλιστους, και ας δημοσιευτούν  οι Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις για να μπορέσει να εφαρμοστεί έστω αυτός ο κουτσός νόμος!

Διευκρινήσεις απαιτούνται ακόμη επειδή κάποιοι διαστρεβλώνουν το τι πραγματικά ισχύει σήμερα:

1) Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας: ισχύει ακριβώς ότι ίσχυε από τον Αύγουστο 2014. Δηλαδή πρόσβαση στα φάρμακα με ποσοστό ακριβώς όπως και οι ασφαλισμένοι και σε ότι αφορά στις διαγνωστικές εξετάσεις πρόσβαση ΜΟΝΟ σε μερικές εξετάσεις αίματος και ούρων και σε ακτινογραφίες με την προϋπόθεση ότι θα γίνουν ΜΟΝΟ σε δομές ΠΕΔΥ. Για αξονικές, μαγνητικές, σπινθηρογραφήματα ή οποιαδήποτε άλλη εξέταση που πρέπει να γίνει σε νοσοκομείο, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ.

2) Νοσοκομειακή κάλυψη: Εδώ κάνει το κάθε νοσοκομείο ότι θέλει. Αλλού  χρεώνουν και αλλού όχι. Ο πρόσφατος νόμος δεν ισχύει γιατί δεν έχουν δημοσιευτεί οι ΚΥΑ. Το μόνο που έχει γίνει είναι η εντολή του Υπουργού Υγείας να νοσηλεύονται οι ανασφάλιστοι μόνο με το ΑΜΚΑ. Το ερώτημα εδώ είναι, τι έχει μεγαλύτερη ισχύ ο νόμος του 2014 που ψηφίστηκε από το κοινοβούλιο ή μια υπουργική εντολή; (εφ´ όσον ο νέος νόμος λόγω μη έκδοσης ΚΥΑ δεν ισχύει)

Επιπλέον η Αναπληρώτρια Υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης κα. Θεανώ Φωτίου πριν από λίγες ημέρες με υπέρ επείγουσα εγκύκλιο προς τις κοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων επαναφέρει το καθεστώς του βιβλιαρίου πρόνοιας .  

Εμείς αναρωτιόμαστε, γιατί το επαναφέρει εάν ισχύει η εντολή του Υπουργού Υγείας προς τα νοσοκομεία να νοσηλεύονται οι ανασφάλιστοι μόνο με το ΑΜΚΑ; 

Απλές οι ερωτήσεις. Απαντήσεις υπάρχουν;
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Φορολογική λεηλασία και ύφεση φέρνει το κλείσιμο της αξιολόγησης


Με το βλέμμα στραμμένο στις 22 Απριλίου οπότε συνεδριάζει το συμβούλιο υπουργών Οικονομικών της ευρωζώνης ξεκινά αύριο Δευτέρα 4 Απριλίου ο νέος γύρος διαπραγματεύσεων με τους πιστωτές. Η ελληνική κυβέρνηση εμφανίζεται αποφασισμένη να επιβάλει ένα νέο γύρω αντιλαϊκών μέτρων (με τα σημαντικότερα να έχουν ήδη οριστικοποιηθεί) με απώτερο στόχο το 2018 να εμφανίσει πλεονασματικό προϋπολογισμό και άμεσο στόχο να κλείσει όπως – όπως η αξιολόγηση, που θα επιτρέψει την εκταμίευση των χρημάτων που απαιτούνται για την πληρωμή των δόσεων του χρέους. Στόχος των πιστωτών και των πρόθυμων συνεργατών τους εντός είναι όλα να έχουν κλείσει στις επόμενες τρεις εβδομάδες!

ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗ
Τα νέα μέτρα θα αυξήσουν τη φτώχεια μεταξύ των χαμηλών εισοδημάτων κι όσων εξακολουθούν να εργάζονται και δεν πρόκειται να πλήξουν αποκλειστικά και μόνο τα υψηλά εισοδήματα όπως διαδίδουν οι ΣΥΡΙΖΑίοι προσπαθώντας να εξαπατήσουν τους ψηφοφόρους τους και την κοινωνία.

 Είναι ενδεικτική η πηγή προέλευσης των νέων επιβαρύνσεων ύψους 3% του ΑΕΠ ή 5,4 δισ. ευρώ, καθώς το 1% θα επέλθει από έμμεσους φόρους, 1% από την άμεση φορολογία και 1% από το ασφαλιστικό σύστημα. Νέοι έμμεσοι φόροι θεωρείται βέβαιο ότι θα επιβληθούν στα καύσιμα, παρότι η Ελλάδα έχει μια από τις βαρύτερες φορολογίες καυσίμων σε όλη την Ευρώπη, στην κινητή τηλεφωνία και τη συνδρομητική τηλεόραση, χωρίς να αποκλείεται να αυξηθεί κι ο χαμηλός φορολογικός συντελεστής που επιβαρύνει βιβλία κι εφημερίδες. 

Στο μέτωπο των άμεσων φόρων οι επιβαρύνσεις με την κλίμακα φορολόγησης θα ξεκινήσουν απ’ όσους έχουν ετήσιο εισόδημα άνω των 20.000 ευρώ, που απ’ ότι φαίνεται αποτελούν τα προνομιούχα στρώματα, σύμφωνα με ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Μόνιμη δε, θα γίνει και η έκτακτη κατά τ’ άλλα εισφορά αλληλεγγύης. Σε ό,τι αφορά το ασφαλιστικό με βάση δηλώσεις του υπουργού Οικονομίας, Γ. Σταθάκη, στο πλαίσιο τηλεοπτικής του συνέντευξης τα 2/3 θα έρθουν από αύξηση εισφορών και το 1/3 από περικοπές σε συνταξιούχους που χαρακτηρίζονται ρετιρέ, ανεξαρτήτως των πολύ υψηλών εισφορών που επί δεκαετίες κατέβαλλαν.

Τα νέα μέτρα είναι σίγουρο ότι θα καταφέρουν ένα συντριπτικό πλήγμα στην οικονομία, πέραν των συνεπειών που θα έχουν στην τσέπη των πολλών. Αντίθετα με τις κυβερνητικές υποσχέσεις ότι το πέρας της αξιολόγησης θα σηματοδοτήσει την έναρξη ενός κύκλου ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, η αλήθεια είναι πως το πέρας της αξιολόγησης θα σηματοδοτήσει ένα νέο κύκλος ύφεσης! Τα 5,4 δισ. ευρώ είναι πόροι που θα αφαιρεθούν από την αγορά για να ταΐσουν τους πιστωτές. 

Δηλαδή ακόμη και μία πιθανότητα να υπήρχε να ξεπεραστεί η χρόνια και βαθιά ύφεση της οικονομίας τους επόμενους μήνες τα νέα αντιλαϊκά μέτρα που φέρνουν η ξεφτιλισμένη Αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ και τα εθνίκια του καμένου θα αποτελέσουν το τελευταίο καρφί στο φέρετρό της, μιας και πρόκειται για εξ ορισμού υφεσιακά, αντιαναπτυξιακά μέτρα. Τα μέτρα που ψηφίζουν τώρα Τσίπρας – Τσακαλώτος είναι ακριβώς ίδιας ποιότητας με τα μέτρα που ψήφιζαν Παπανδρέου – Παπακωνσταντίνου το 2010 – 2011 και Σαμαράς – Χαρδούβελης το 2012, προκαλώντας την οργή των ΣΥΡΙΖΑίων, που τώρα μετατρέπονται σε χρυσή εφεδρεία της χρεοκρατίας. Το μόνο που διαφέρει είναι το περιτύλιγμα, που από πράσινο έγινε μπλε και τώρα ροζ

ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ αποτελούν κακέκτυπο του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ και στην υποτέλεια, πέραν της ταξικής πολιτικής που εφαρμόζουν. 

Η παράδοση των κλειδιών στους πιστωτές στους πιο νευραλγικούς τομείς της οικονομίας είναι εξ ίσου ταπεινωτική με την επιλογή του ευρωλιγούρη υπουργού μπαλτά να ορίσει έναν Βέλγο διευθυντή του ελληνικού Φεστιβάλ, που έσπευσε να αφιερώσει το φετινό φεστιβάλ στον πολιτισμό της χώρας του, το Βέλγιο, αφού δήλωσε ότι δεν γνωρίζει και πολλά πράγματα από το σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό! 

Στο σχεδιασμό των αντιλαϊκών μεταρρυθμίσεων στη φορολογία για παράδειγμα τον πρώτο λόγο στο υπουργείο Οικονομικών έχουν Άγγλοι ειδικοί, που προφανώς ήρθαν για να μεταφέρουν στην διψασμένη να μάθει και να εφαρμόσει «πρώτη φορά Αριστερά» τα θατσερικά κατορθώματα. Να χαίρονται τους μέντορές τους! 
Ενώ, τη δομή του νέου υπερταμείου ιδιωτικοποιήσεων, που θα δώσει τα πάντα στους ιδιώτες, τη σχεδιάζουν Γάλλοι που θα έχουν ήδη καπαρώσει και τα φιλέτα της δημόσιας περιουσίας, εγκαινιάζοντας ένα νέο γύρο λεηλασίας της δημόσιας περιουσίας και αρπαχτής.

Το κόστος εργασίας στην ΕΕ: το μικρότερο στη Βουλγαρία, το υψηλότερο στη Δανία.

Eurostat, in Italia riduzione record costo lavoro


Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, το 2015 στα κράτη μέλη της ΕΕ, το ωριαίο κόστος εργασίας κυμάνθηκε από ένα ελάχιστο 4,10 μέχρι ένα ανώτατο όριο 41,30 ευρώ. 

Βρυξέλλες – Ποιο ήταν το 2015 το κόστος της εργασίας στην Ευρώπη; Οι διαφορές μεταξύ των κρατών δεν είναι καθόλου λίγες, και σε αναλογία φτάνουν ακόμα και στο ένα προς δέκα μεταξύ των περισσότερο και των λιγότερο «πλούσιων χωρών». 
Το 2015 η ωριαία αμοιβή κυμάνθηκε, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, από ένα ελάχιστο 4,10 ευρώ μέχρι ένα ανώτατο 41,30 ευρώ. Το ρεκόρ του χαμηλότερου κόστους το έχουν η Βουλγαρία και η Ρουμανία, ενώ στην αντίθετη πλευρά της λίστας βρίσκεται η Δανία και το Βέλγιο.

Για το 2015, ο μέσος όρος του ωριαίου κόστους εργασίας, λαμβάνοντας υπόψη συνολικά την οικονομία (εκτός από τους τομείς της γεωργίας και της δημόσιας διοίκησης) ήταν στα 25 ευρώ για την Ευρωπαϊκή Ένωση και στα 29,50 ευρώ για την ζώνη του ευρώ. 

Αλλά αυτός ο μέσος όρος κρύβει σημαντικές διαφορές μεταξύ των διαφόρων μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με το χαμηλότερο κόστος ανά ώρα εργασίας να καταγράφεται στη Βουλγαρία (€ 4,10) και τη Ρουμανία (5 ευρώ), και να ακολουθούν η Λιθουανία (€ 6,80), η Λετονία (7,10 ευρώ) και η Ουγγαρία (ευρώ 7,50). 

Τα υψηλότερα επίπεδα, ωστόσο, καταγράφονται  στη Δανία και το Βέλγιο (αντιστοίχως 41,30 και 39,10 €), και από κοντά η Σουηδία (€ 37,40), το Λουξεμβούργο (36.20 ευρώ) και η Γαλλία (35,10 €).Η Γερμανία στα 32,2 ευρώ και η Ισπανία 21,2,ακολουθούν

Όσον αφορά τις αλλαγές μεταξύ 2014 και 2015, αύξηση του κόστους εργασίας κατά 2,0%
σημειώθηκε στην ΕΕ και  1,5% στην ζώνη του ευρώ (σε ευρώ). 
Στην Ευρώπη των 19, οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στις δημοκρατίες της Βαλτικής, στη Λετονία (+ 7,3%), στη Λιθουανία (+ 5,6%) και την Εσθονία (+ 5,3%). Μειώσεις παρατηρήθηκαν μόνο στην Ιταλία (-0,5%) και στην Κύπρο (-1,0%). 
Στα κράτη μέλη εκτός ευρωζώνης, οι μεγαλύτερες αυξήσεις του ωριαίου κόστους εργασίας, στο εθνικό τους νόμισμα, καταγράφηκαν στη Ρουμανία (+ 8,3%) και στη Βουλγαρία (+ 7,0%), ενώ οι χαμηλότερες στη Δανία και την Κροατία (και οι δύο κατά + 1,7%).

Το κόστος εργασίας περιλαμβάνει τους μισθούς και ημερομίσθια και το μη μισθολογικό κόστος , όπως οι εργοδοτικές εισφορές κοινωνικής ασφάλισης . 

Το μερίδιο του μη μισθολογικού κόστους στο σύνολο της οικονομίας ήταν 24,0 % στην ΕΕ και 26,0 % στη ζώνη του ευρώ , και κυμάνθηκε μεταξύ 6,6 % στη Μάλτα  και 33,2 % στη Γαλλία . 

ΠΗΓΗ :  http://ec.europa.eu/eurostat
http://ec.europa.eu/eurostat/documents/2995521/7224742/3-01042016-AP-EN.pdf/453419da-91a5-4529-b6fd-708c2a47dc7f