ΓΙΑ ΝΟΜΠΕΛ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ,ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΕΙΡΗΝΗΣ,Ο ΑΛΕΞΗΣ!


Επιπλέον, σήμερα η ΕΛΣΤΑΤ ανακοίνωσε το ύψος του ΑΕΠ της χώρας καθώς και το ύψος του χρέους:184 δις ευρώ το ΑΕΠ,δηλαδή αυξημένο κατά 7 δις σε σχέση με το 2015 (177 δις) που ανέλαβε ο ΣΥΡΙΖΑ,ενώ το χρέος έφτασε στα 335 δις ή 181,1% του ΑΕΠ,αυξημένο κατά...24 δις ευρώ σε σύγκριση με το 2015 (311 δις ή 175,9% του ΑΕΠ).


Με δυο λόγια, μέσα στα χρόνια του 3ου μνημονίου,πήραν από το λαό 25 δις, του επέστρεψαν 2,αύξησαν το ΑΕΠ κατά 7 δις και το χρέος....κατά 24 δις!

Κάποιος να τρέξει στη Σουηδική Ακαδημία Επιστημών και να συμπληρώσει πως ο Αλέξης και...ηγέτης 100ετίας, εκτός από το Νόμπελ Ειρήνης,πρέπει να πάρει και το Νόμπελ Μαθηματικών!


{---->]

Απολύτως αυτονόητα


Στην δική μας Αριστερά το δικαίωμα στην αξιοπρεπή εργασία, στην Δημόσια Υγεία και Παιδεία ,στην στέγη,  στον πολιτισμό και στον ελεύθερο χρόνο μετά από αξιοπρεπή εργασία , ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας και ερωτικών επιλογών,ηταν πάντα προτεραιότητα..

Στην δική μας Αριστερά ο σεβασμός στους Γέροντες ,στους πάσχοντες, στους ψυχικά πάσχοντες, στους ανθρώπους με 'ειδικές ανάγκες' ήταν πρώτιστο και απαραβίαστο Ιερό..και μέριμνα...

Όπως και ο σεβασμός στις ανθρώπινες τραγωδίες (φυσικές καταστροφές κ.λ.π)

Ολα τα ανωτέρω που δεν είναι και υποχρεωτικά τα πιο 'επαναστατικά' αλλά απολύτως αυτονόητα ,έχουν παραβιασθεί στον αίσχιστο βαθμό από το Κυβερνητικό μόρφωμα ,το συνονθύλευμα ακροδεξιών ,ψεκασμένων και αριβιστών ..

Ολα τα ανωτέρω πετάχτηκαν , κυνικά και παντελώς αμοραλιστικά στα σκουπίδια για να ασκηθεί μια ντροπιαστική Εξουσία ,που προσβάλλει τον Άνθρωπο...

Εσείς με τους Τσιπροπολάκηδες κι εμείς με αυτό που είχε γράψει ήδη από τα 1975 ο Γεράσιμος Λυκιαρδόπουλος στο τέλος του δοκιμίου του 'Η Έσχατη Στράτευση' σελιδα 91

Έσχατη Στράτευση εκδόσεις Υψιλον.

''Το λογικό του Ιβαν Καραμαζωφ ανατινάχτηκε από τα ίδια τα ερωτηματικά του, αλλά πριν να συμβεί αυτό ο Ιβαν,είχε κάνει την επανάσταση εκείνη που δικαιώνει κάθε ολοκαύτωμα : Αρνήθηκε την εγκυρότητα κάθε τάξης και αρμονίας αν αυτές προϋποθέτουν τα δάκρυα έστω και ενός μόνο παιδιού.

Η Άρνηση αυτή της εγκυρότητας που βρίσκεται στην ρίζα κάθε εξέγερσης αποτελεί το πρώτο κριτήριο της ανθρωπιάς μας ...
Και το τελευταίο της οδόφραγμα..'


ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ



 Î— εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο
Και μιας και ο λόγος περί εξευτελισμών, η εικόνα από τη συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ στην Πάτρα είναι χαρακτηριστική της έννοιας του αυτοεξευτελισμού.

Το είχαν ξανακάνει στο Συνέδριο του κόμματός τους. Περνούσαν από ανιχνευτικά μηχανήματα για να πάνε να συζητήσουν και ν' αποφασίσουν! Ύποπτοι οι σύνεδροι, που προκαλούσαν τρόμο στο ανθρωπάκι που παριστάνει τον Ηγέτη. Χωρίς να ντρέπονται!

Όπως δεν ντράπηκαν και όταν μέσα στην αίθουσα έκοβαν βόλτες τα ασφαλιταριά, που προστάτευαν τον ψοφοδεή Ηγέτη. Όπως και όταν ο ψοφοδεής Ηγέτης τους υποχρέωνε να ψηφίζουν ξανά και ξανά μέχρι να περάσει το δικό του.

Για μια ακόμη φορά αυτές τις μέρες, κατεξευτελίστηκαν με το να περνάνε από σωματικό έλεγχο από ασφαλίτες για να πάνε ν' ακούσουν το περίτρομο ανθρωπάκι που φοβάται και τον ίσκιο του.
Εισάγοντας εξαιρετικά επικίνδυνες πρακτικές στην πολιτική ζωή αυτής της χώρας.

Χωρίς να ντρέπονται!
[---->]

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ Ή ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ;


Δεν έκρυβαν τη χαρά τους τα στελέχη της κυβέρνησης με αφορμή τα αποτελέσματα από την εκτέλεση του κρατικού προϋπολογισμού το πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς φαίνεται οι στόχοι που είχαν τεθεί όχι μόνο να υλοποιούνται αλλά και να ξεπερνιούνται.

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗΣ

Μια πιο προσεκτική ματιά όμως στα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (εδώ ολόκληρη η ανακοίνωση) δείχνει πώς η όποια θετική εικόνα είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής νέων μέτρων λιτότητας, πέραν των όσων έχουν ήδη συμφωνηθεί και ψηφισθεί στη Βουλή, με τη συμφωνία της ΕΕ. Αυτό έτσι που αποδεικνύεται είναι ότι η επίτευξη των στόχων του προϋπολογισμού περνάει πάνω από τις λαϊκές ανάγκες…

Ας δούμε συγκεκριμένα: Στον τομέα των εσόδων, συγκεντρώθηκαν περισσότεροι φόροι απ’ όσους είχαν προϋπολογιστεί. Ενώ η αρχική εκτίμηση του προϋπολογισμού ήταν 10,316 δισ. ευρώ, συγκεντρώθηκαν 10,561 δισ., δηλαδή 245 εκ. ευρώ παραπάνω. Στον τομέα των δαπανών, οι δαπάνες του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων έφτασαν τα 545 εκ. ευρώ αντί για 665 εκ. που είχαν προϋπολογιστεί. 
Η κυβέρνηση δηλαδή απέσπασε αυθαίρετα κι εν κρυπτώ 120 εκ. ευρώ τα οποία θα μπορούσαν να είχαν δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας κι επιπλέον εισόδημα που θα τροφοδοτούσε την κατανάλωση, συμβάλλοντας στην άνοδο του ΑΕΠ. Αντιαναπτυξιακή ήταν κι η ντε φάκτο αναμόρφωση στις «αγορές αγαθών και υπηρεσιών», καθώς αντί της αρχικής εκτίμησης του προϋπολογισμού για 134 εκ. ευρώ, δαπανήθηκαν μόνο 101.

Οφείλουμε ωστόσο να αναγνωρίσουμε τη «γενναιοδωρία» της κυβέρνησης σε ό,τι αφορά τους τόκους: αντί για 2.149 δόθηκαν 2.211 στους πιστωτές, που συνεχίζουν να αφαιμάζουν την ελληνική οικονομία και τους φορολογούμενους. Στο θετικό αποτέλεσμα του πρώτου τριμήνου, που μένει να οριστικοποιηθεί, συνέβαλαν σημαντικά και τα έσοδα από πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών που ανήλθαν σε 1,028 δισ. προερχόμενα από την σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Μόνο που ανάλογα έσοδα είναι …μη επαναλαμβανόμενα. Γεμίζουν πρόσκαιρα τα δημόσια ταμεία, στερώντας τα όμως από μερίσματα που εισέπραττε σε ετήσια βάση μ τα οποί θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την κοινωνική πολιτική, τα οποία καταλήγουν στις τσέπες των ιδιωτών…

Τη δική της συνεισφορά στα θετικά αποτελέσματα από την εκτέλεση του κρατικού προϋπολογισμού είχε επίσης η …ανεξάντλητη υπομονή των συνταξιούχων, καθώς στις 250.000 ανέρχονται πλέον οι «στοκαρισμένες» συντάξεις, που το ελληνικό δημόσιο αρνείται να καταβάλλει προκειμένου να εμφανίζεται το δημοσιονομικό πλεόνασμα. Η εσωτερική στάση πληρωμών αντανακλάται στις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις της κυβέρνησης. Με βάση ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, με ημερομηνία 22 Μαρτίου, το σύνολο των υποχρεώσεων της γενικής κυβέρνησης ανερχόταν σε 1.579 εκ. ευρώ, με το μεγαλύτερο μέρος (642 εκ. ευρώ) να αφορά τους Οργανισμούς Κοινωνικής Ασφάλισης, τα νοσοκομεία (359 εκ.) και την τοπική αυτοδιοίκηση (207 εκ. ευρώ).

Διόλου ευκαταφρόνητο δεν είναι επίσης και το ποσό που εξοικονομεί η κυβέρνηση από τις εκκρεμείς επιστροφές φόρων. Τον Ιανουάριο του 2019 ανερχόταν σε 488 εκ. ευρώ. Σημαντικά υποδεέστερο του παρελθόντος μεν (12/2018: 506 εκ., 12/2017: 765 εκ. και 12/2016: 1.226 εκ. ευρώ), αυθαίρετα παρακρατούμενο δε έστω κι αν ανακυκλώνεται… 

Τα παραπάνω μεγέθη δείχνουν ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί την πεπατημένη όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, έστω κι αν η λιτότητα που εφαρμόζει είναι μικρότερης έντασης σε σχέση με την πολιτική περικοπών που εφάρμοζαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Η λιτότητα ωστόσο ποτέ δεν ήταν θέμα ποσότητας…

Ενα παράξενο δικαστήριο

Corte penale internazionale dell'Aia



Ονομάζεται Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο (TPI), και στα αγγλικά International Criminal Court    (ICC) και ένας αφηρημένος αναγνώστης θα μπορούσε να θεωρήσει ότι πρόκειται για ένα πραγματικό δικαστήριο, ένα από τα δικαστήρια όπου ο νόμος είναι ίδιος για όλους. Εδώ, όμως, συμβαίνει το αντίθετο, το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο είναι ένα δικαστήριο όπου ο νόμος, εξ ορισμού, δεν είναι ίδιος για όλους.

Για να εξηγούμαστε: το δικαστήριο αυτό πέθανε τον Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς στη φυλακή.

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα. Τους τελευταίους μήνες, το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο προσπαθεί να απαγγείλει κατηγορίες στην κυβέρνηση της Συρίας για "εγκλήματα πολέμου". Ποιος πρέπει να αποφασίσει εάν θα ξεκινήσει μια τέτοια διαδικασία; Ενας Γενικός Εισαγγελέας, ενδεχομένως που θα έχει αυτή την αρμοδιότητα. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχει Γενικός Εισαγγελέας, αλλά δεν είναι σαφές ποιος τον διορίζει. Μήπως κάποια "παγκόσμια κυβέρνηση"; Όχι βέβαια. Υπάρχουν χρηματοδότες που πληρώνουν την ορχήστρα και, επομένως, αυτοί αποφασίζουν ποια μουσική θα πρέπει να ακούσουμε.

Ποιοι είναι αυτοί οι χρηματοδότες; Πρόκειται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, το ΝΑΤΟ και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Και εδώ βρισκόμαστε μπροστά σε ένα πραγματικά περίεργο παράδοξο. Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν περιλαμβάνεται μεταξύ των 120 Κρατών-Μελών που υπέγραψαν την ιδρυτική σύμβαση σύστασης της Ρώμης, η οποία καθιέρωσε το ΔΠΔ. Η μάλλον καλύτερα, στην αρχή ήτα , επί προεδρίας όμως του Τζορτζ Μπους του νεώτερου, απόσυραν την υπογραφή τους. 

Ο λόγος ; Επειδή οι Ηνωμένες Πολιτείες θεωρούν τον εαυτό τους ως έναν λαό και μια χώρα ιδιαίτερη, η οποία μπορεί να υπόκειται μόνο στους δικούς της νόμους. 

Είναι δύσκολο λοιπόν να φανταστεί κανείς ότι σε ένα Αμερικανό πρόεδρο ή σε ένα Αμερικανό στρατηγό ή σε οποιοσδήποτε άλλο Αμερικανός (ή Άγγλο, ή φίλο τους) θα μπορούσαν να του απαγγελθούν κατηγορίες από ένα μη αμερικανικό δικαστήριο.

Ετσι, προκειμένου να αποφύγει δυσάρεστες καταστάσεις, η Ουάσιγκτον ακύρωσε την ένταξη της στο ΔΠΔ. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι οι ΗΠΑ παραιτήθηκαν από τη χρήση του. Τους Αμερικανούς προέδρους τους βολεύει πολύ να έχουν ένα δικαστήριο για να κρίνουν τους "άλλους". Από την άλλη, η ιδέα ότι η αμερικανική νομοθεσία πρέπει να θεωρείται "παγκόσμια" νομοθεσία έχει διαδοθεί εδώ και αρκετά χρόνια. Μόνο που δεν ανήκουν όλοι στο ίδιο στρατόπεδο. Για παράδειγμα, η Κίνα, η Ρωσία, το Ιράν δεν είναι. Και πολλοί άλλοι, για παράδειγμα η Βενεζουέλα. Οι οποίες χώρες, φυσικά, δεν έχουν την παραμικρή πρόθεση να υποστούν αυτή τη μεταχείριση.

Ωστόσο, το ΔΠΔ λειτουργεί, με τις 120 χώρες, που συνυπέγραψαν το Καταστατικό της Ρώμης το 2002. Και η Δύση, με τα μεγάλα μέσα που διαθέτει, από τότε προσπαθεί να το κάνει να λειτουργήσει προς το δικό της συμφέρον. Φτάνει και μόνο να θυμίσουμε την περίπτωση του Αφγανιστάν, όπου δεκάδες διεθνείς οργανισμοί ζήτησαν τη διεξαγωγή έρευνας για τα εγκλήματα που διέπραξαν οι Αμερικανοί στα 18 χρόνια (μέχρι τώρα) πολέμου, αλλά δεν έχει γίνει τίποτα. 

Η κυβέρνηση του Αφγανιστάν, από τη θέση της ως κατεχόμενης χώρας, εξέφρασε "ελεύθερα" την άρνησή της. Μια άλλη απόπειρα μπλοκαρίστηκε - μετά την αντίθεση της αμερικανικής κυβέρνησης – μετά από ομόφωνη απόφαση του δικαστηρίου, το οποίο αρνήθηκε τη συνέχιση της έρευνας με το επιχείρημα ότι «οι προοπτικές επιτυχίας θα ήταν πολύ περιορισμένες». Καλύτερα λοιπόν να υποβάλλετε αίτημα διερεύνησης που θα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας.

Επιπλέον, ένα κράτος μη μέλος (που δεν έχει υπογράψει, δηλαδή, τη σύμβαση σύστασης του ΔΠΔ) δεν είναι υποχρεωμένο να εκδώσει ένα δικό του πολίτη ο οποίος έχει διαπράξει εγκλήματα σε μια χώρα μέλος του ΔΠΔ και δεν υπάρχουν μέσα διεθνούς εξαναγκασμού που να μπορούν να αναγκάσουν μια χώρα μη μέλος να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του Διεθνούς Δικαστηρίου. 

Αυτό εξηγεί πολύ καλά και το λόγο που οι δύο μοναδικές ποινικές διαδικασίες ήταν αυτές που αφορούσαν την πρώην Γιουγκοσλαβία και τη Ζάμπια. Η μία για να τιμωρηθούν τα εγκλήματα μιας χώρας που δεν υπάρχει πια, διότι καταστράφηκε από το ΝΑΤΟ και η άλλη για μια άλλη χώρα που δεν είναι σε θέση να υπερασπιστεί τον εαυτό της από τις επιβολές και τους εκβιασμούς της Δύσης. 

Και μόνο τον κατάλογο των κατηγορουμένων του ad hoc Δικαστηρίου της πρώην Γιουγκοσλαβίας να δει κανείς, αρκεί για να διαπιστώσει μια δυσανάλογη και εχθρική στάση, την οποία πολλοί παρατηρητές ονόμασαν "μονομερή και εκδικητική", απέναντι  σε κατηγορούμενους Σερβικής εθνότητας.

Εν ολίγοις, το ΔΠΔ διώκει μόνο τους φτωχούς και τους ηττημένους και, με βάση το δικό του Καταστατικό, φροντίζει να μην αγγίζει τα αφεντικά του κόσμου και τους δολοφόνους τους. 

Ακόμη και στην περίπτωση του Ιράκ εναντίον του Ηνωμένου Βασιλείου ο Γενικός Εισαγγελέας του  απέρριψε τη διερεύνηση των καταγγελιών με το επιχείρημα ότι το Ιράκ δεν ήταν μέλος του ΔΠΔ και ότι δεν υπήρχαν αναφορές από κράτη μέλη του  ΔΠΔ που να δικαιολογούν την έναρξη μιας ερευνητικής διαδικασίας. Η έρευνα δεν ξεκίνησε ποτέ.

 Έτσι ο Τόνι Μπλερ μπορεί να κοιμάται ήσυχος στη βίλα του στο νησί και να γυρίζει όλο τον κόσμο συνεχίζοντας να εκτελεί διεθνείς αποστολές έναντι υψηλής αμοιβής.

Ίσως θα έπρεπε να ψάξει κανείς τη σταδιοδρομία των 16 μόνιμων δικαστών και των δώδεκα δικαστών ad litem του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου
 καθώς και το ύψος των καταθέσεων στους τραπεζικύς τους λογαριασμούς.