Για ποιους δουλεύουν.Δύο παραδείγματα



Οι εκτιμήσεις για τις φορολογικές απώλειες από το λαθρεμπόριο πετρελαίου ποικίλουν: Σύμφωνα με τις τελωνειακές αρχές οι απώλειες εσόδων για το δημόσιο ανέρχονται σε 500 εκατ. Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, σε 1,5 δισ. Και σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, σε 3 δισ. ευρώ. Ωστόσο, όπως στην περίπτωση της δήθεν φορολογικής μεταρρύθμισης το κράτος «προστατεύει» τα συμφέροντα των λίγων, έτσι και στη συγκεκριμένη περίπτωση το κράτος δουλεύει προς όφελος των λαθρεμπόρων, αδυνατώντας να δώσει λύσεις, να εντοπίσει και να κλείσει τις εγκαταστάσεις παράνομης διακίνησης και τις παράνομες δεξαμενές, που υπολογίζεται ότι είναι περισσότερες από 1.500 σε όλη την Ελλάδα. Όπως και στις υπόλοιπες περιπτώσεις κρατικής αδυναμίας, έτσι και σ’ αυτήν το σύστημα συνθλίβεται από τους ιδιωτικούς στρατούς των λαθρεμπόρων που μεταξύ άλλων έχουν στα pay roll τους κρατικούς υπαλλήλους σε κομβικές θέσεις…



-Την πάταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων έθεσε στην προμετωπίδα των μέτρων πάταξης της φοροδιαφυγής ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας περιγράφοντας όσους διακινούν λαθραία πετρέλαιο ως μία από τις μεγαλύτερες πληγές στα δημόσια έσοδα.
Κάνοντας λόγο για απώλεια 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ που υφίσταται ετησίως το δημόσιο από το λαθρεμπόριο καυσίμων και καπνού ο Πρωθυπουργός περιέγραψε ξεκάθαρα το πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί στο συγκεκριμένο τομέα η κυβέρνησή του 

http://www.rizopoulospost.com/tsipras-kata-lathremporwn-kausimou/ 


Μεθοδευμένη η «προστασία» : 

Πέντε χρόνια μετά τη θέσπιση του συστήματος εισροών-εκροών δεν έχουν καν εκδοθεί όλες οι απαιτούμενες υπουργικές αποφάσεις, ενώ, όπως καταγγέλλουν στελέχη της αγοράς, το σύστημα παραμένει ευάλωτο σε εξωτερικές παρεμβάσεις..
Το ζήτημα έφερε στη δημοσιότητα χθες με σχετική ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ),
Τελευταίο κρούσμα προχειρότητας είναι η έκδοση πρόσφατα Κοινής Υπουργικής Απόφασης, η οποία υποτίθεται ότι υπεγράφη με στόχο τη διόρθωση ασαφειών άλλης απόφασης του 2015. Στην πρόσφατη απόφαση «ξέχασαν» να συμπεριλάβουν το κάθε άλλο παρά ασήμαντο παράρτημα που η αρχική περιείχε και αφορούσε τη δημιουργία μητρώου δεξαμενών στις οποίες αποθηκεύονται πετρελαιοειδή και ενεργειακά προϊόντα. Αποτέλεσμα; Ούτε πριν είχε δημιουργηθεί μητρώο δεξαμενών, διότι η Κοινή Υπουργική Απόφαση δεν εφαρμοζόταν λόγω ασαφειών, ούτε τώρα, διότι πλέον έχει αφαιρεθεί το σχετικό παράρτημα με τις λεπτομέρειες για την καταχώριση των στοιχείων των δεξαμενών. Με άλλα λόγια, ενώ ουκ ολίγες φορές η αγορά καταγγέλλει την ύπαρξη παράνομων δεξαμενών-εστιών λαθρεμπορίου καυσίμων, το κράτος δεν γνωρίζει ούτε καν πόσες και πού βρίσκονται οι νόμιμες, καθώς δεν έχει πραγματοποιηθεί απογραφή σε κεντρική βάση.
Η επίμαχη απόφαση δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 16 Αυγούστου 2017 και τροποποιεί Κοινή Υπουργική Απόφαση του Δεκεμβρίου του 2015 για τις διαδικασίες και προδιαγραφές εγκατάστασης και λειτουργίας ολοκληρωμένων συστημάτων ηλεκτρονικού ελέγχου εισροών - εκροών σε πλωτά μέσα (σλέπια κ.λπ.) μεταφοράς πετρελαιοειδών. Με την τελευταία αυτή απόφαση καθορίζεται δε ως καταληκτική προθεσμία για την εγκατάσταση συστήματος εισροών - εκροών στα πλωτά μέσα η 31η Οκτωβρίου 2017.

Το ζήτημα έφερε στη δημοσιότητα χθες με σχετική ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), η οποία κάνει λόγο για ανεφάρμοστες υπουργικές αποφάσεις. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι ακόμη δεν έχουν εκδοθεί οι υπουργικές αποφάσεις που απαιτούνται για την εγκατάσταση συστήματος εισροών - εκροών στα ιδιωτικά πρατήρια (αυτά που βρίσκονται σε μεγάλες επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα στη ΔΕΗ), στις εγκαταστάσεις των μεγάλων καταναλωτών, αλλά και στις εγκαταστάσεις του στρατού.

Η ολιγωρία της δημόσιας διοίκησης ως προς την έκδοση της δευτερογενούς νομοθεσίας αποτελεί μία πηγή «διαρροών» στον έλεγχο της αγοράς καυσίμων, όχι όμως και τη μοναδική. Οπως κατήγγειλε, μιλώντας στην «Κ», ο πρόεδρος της ΠΟΠΕΚ Γ. Ασμάτογλου, ακόμη και στα πρατήρια καυσίμων, το σύστημα εισροών - εκροών λειτουργεί ελλιπώς. Κι αυτό διότι, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν υπάρχει ενιαίο λογισμικό, αλλά κάθε σύστημα λειτουργεί με λογισμικό του εγκαταστάτη. Δεύτερον, το σύστημα δίνει το ίδιο σήμα συναγερμού στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων είτε επιχειρείται αποσύνδεση σκόπιμα είτε λόγω απρόοπτης διακοπής ρεύματος. Και τα δύο αυτά στοιχεία έχουν ως αποτέλεσμα, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα υποστηρίζουν οι ίδιοι οι άνθρωποι της αγοράς, εκτός από τις «πειραγμένες» αντλίες, να υπάρχουν τουλάχιστον ενδείξεις και για «πειραγμένα» συστήματα εισροών - εκροών.
Άλλοι παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν, τέλος, ότι ακόμη και αν τα πρατήρια καυσίμων αποστέλλουν κανονικά και με συνέπεια τα στοιχεία, οι αρμόδιοι ελεγκτικοί μηχανισμοί δεν διαθέτουν ούτε την υποδομή ούτε το απαιτούμενο προσωπικό έτσι ώστε να μπορούν να διασταυρώνουν τα στοιχεία και εν γένει να τα αξιοποιούν στην κατεύθυνση της πάταξης του λαθρεμπορίου.
 
Μετά από αυτό, η Ν.Δ. σε ρόλο καμήλας που δεν εννοεί να κοιτάξει πρώτα την καμπούρα της, καταγγέλλει τη σημερινή κυβέρνηση για μεθοδεύσεις που και η ίδια είχε ακολουθήσει, όπως βγαίνει ξεκάθαρα από το ιστορικό της υπόθεσης. Ακολούθησε, όπως ήταν φυσικό η ανταπάντηση του υπουργείου Οικονομικών 
 
 
 ‘’Π’’ :  Ας δούμε, τώρα, σε ποια σημεία της καταγγελίας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων ,δεν απαντά καθόλου το υπουργείο Οικονομικών με τη χθεσινή ανακοίνωσή του, ποιά αποδέχεται έστω και έμμεσα και πού ψεύδεται 
 
 1) Στην ανακοίνωση-ανταπάντηση το υπουργείου Οικονομικών κάνει πως δεν «βλέπει» την σοβαρότατη καταγγελία της Ομοσπονδίας ότι  στην πρόσφατη έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης, η οποία υποτίθεται ότι υπογράφηκε με στόχο τη διόρθωση ασαφειών άλλης απόφασης του 2015«ξέχασαν» να συμπεριλάβουν το κάθε άλλο παρά ασήμαντο παράρτημα που η αρχική περιείχε και αφορούσε τη δημιουργία μητρώου δεξαμενών στις οποίες αποθηκεύονται πετρελαιοειδή και ενεργειακά προϊόντα.

2 ) Την καταγγελία  της Πανελλήνιας Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων για την ελλιπή λειτουργία του συστήματος εισροών-εκροών  αφού , δεν υπάρχει (ακόμη)  ενιαίο λογισμικό, αλλά κάθε σύστημα λειτουργεί με λογισμικό του εγκαταστάτη ,ουσιαστικά την επιβεβαιώνει στην απάντηση του προς τη ΝΔ, το ίδιο το υπουργείο :
‘’Το σύστημα εισροών - εκροών στα πρατήρια υγρών καυσίμων προβλέφθηκε για πρώτη φορά με το νόμο 3784 του 2009. Αλλά επέτρεπε την εγκατάσταση λογισμικού από διαφορετικές εταιρείες, χωρίς τις απαραίτητες πιστοποιήσεις με αποτέλεσμα να υπάρχουν δυσκολίες στον έλεγχο αλλά και προβλήματα με παραποιήσεις του λογισμικού και των στοιχείων που στέλνουν οι αντλίες. Η κυβέρνησή μας έχει δρομολογήσει όλες τις νομοθετικές και άλλες ενέργειες ώστε να τελειώσει το πρόβλημα αυτό.’’ 

3) Δεν είναι, όμως μόνο το ζήτημα της έλλειψης μητρώου δεξαμενών και  η ελλιπής εφαρμογή του συστήματος εισροών-εκροών. Είναι, μεταξύ πολλών άλλων, και  ότι η κυβέρνηση ψήφισε  διατάξεις που καταργούν την ηλεκτρονική εγκατάσταση συστημάτων GPS στα μέσα μεταφοράς (βυτιοφόρα, δεξαμενόπλοια, σλέπια), που είναι απολύτως απαραίτητα για τον έλεγχο της διακίνησης των καυσίμων και στην ανακοίνωση του υπουργείου ψευδώς υποστηρίζει ότι είναι υποχρεωτική. «Πρόκειται για μια ρύθμιση που ευνοεί το λαθρεμπόριο και καθιστά ανέφικτη πλέον την εγκατάσταση ολοκληρωμένου συστήματος εισροών – εκροών»,

όπως καταγγέλλει και ο πρώην υπουργός και πρώην Γενικός Γραμματέας Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Γιώργος Σούρλας
  http://www.kinisiton100.gr/2017/05/G-Sourlas-kathestos-oi-lathremporoi-kafsimon.html),  http://www.kinisiton100.gr/2016/11/G-Sourlas-evnwikes-rythmiseis-gia-lathremporous-kafsimwn.html.

Στη συζήτηση του νομοσχεδίου στη Βουλή όταν υποκριτικά ,ετέθη ζήτημα υποχρεωτικότητας από την αντιπολίτευσηο, υπουργός Οικονομίας τους ''αποστόμωσε'' :
‘’Αναφορικά με τη δυνατότητα (και όχι υποχρέωση) εγκατάστασης ηλεκτρονικών συστημάτων διασφάλισης ποσοτικής και ποιοτικής ακεραιότητας καυσίμων κατά τη διακίνηση προμετρημένων ποσοτήτων καυσίμου, η λέξη που προκάλεσε την αντίδραση των βουλευτών της Δημοκρατικής Συμπαράταξης («δύναται») αποτέλεσε επιλογή της συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ – Νέας Δημοκρατίας με το νόμο 4093/2012, στον οποίο η εγκατάσταση τέτοιων συστημάτων αναφέρεται ως δυνατότητα και όχι ως υποχρέωση. Με άλλα λόγια οι βουλευτές της αντιπολίτευσης ζητούν την τροποποίηση διάταξης την οποία οι ίδιοι είχαν ψηφίσει ως κυβέρνηση.(Από την ανακοίνωση  του υπουργείου Οικονομίας με ημερομηνία 7/12/2016- https://pro.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ypoxrewtiko-to-GPS-sta-bytia_139823.asp ) .

Ας δούμε ,όμως, δούμε τι πραγματικά προβλέπει ο νόμος σχετικά με την υποχρεωτικότητα ή μη ,όπως υπερψηφίστηκε στη βουλή, και γιατί η ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομίας είναι καταφανέστατα ψευδής  σαν να μην απευθύνεται σε νοήμονες ανθρώπους

ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 4441
Απλοποίηση διαδικασιών σύστασης επιχειρήσεων, άρση κανονιστικών εμποδίων στον ανταγωνισμό και λοιπές διατάξεις--(ΦΕΚ Α' 227/06.12.2016)

5. Η περίπτωση γ' της παρ. 8α του άρθρου 15 του ν. 3054/2002 αντικαθίσταται ως εξής:
«8.γ) Στα μεταφορικά μέσα, βυτιοφόρο (Φ.Ι.Χ. ή Φ.Δ.Χ.) ή πλωτά εφοδιαστικά (όπως δεξαμενόπλοια και σλέπια), ιδιόκτητα ή μισθωμένα, των κατόχων άδειας Εμπορίας, Λιανικής Εμπορίας και Διάθεσης Βιοκαυσίμων, δύναται να εγκατασταθούν ηλεκτρονικά συστήματα διασφάλισης της ποσοτικής και ποιοτικής ακεραιότητας κατά τη διακίνηση προμετρημένων ποσοτήτων καυσίμου, μέσω σφράγισης των διαμερισμάτων, με δυνατότητα τηλεματικής μεταφοράς δεδομένων, σχετικών με την οποιαδήποτε παρέμβαση κατά τη διακίνηση. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Οικονομίας και Ανάπτυξης, και Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής όπου απαιτείται, καθορίζονται οι προδιαγραφές, η διαδικασία και οι όροι εγκατάστασης των ανωτέρω συστημάτων, το ακριβές χρονοδιάγραμμα εφαρμογής, οι συγκεκριμένες κατηγορίες βυτιοφόρων (Φ.Ι.Χ. και Φ.Δ.Χ.) που υπάγονται στην ανωτέρω ρύθμιση, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια.»

Οπότε όλα αυτά τα φούμαρα περί του σύστηματος εντοπισμού θέσης (GPS) στα μεταφορικά μέσα πετρελαιοειδών (βυτιοφόρα κλπ.) που δήθεν νομοθετήθηκε το 2013 από τη συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, και που οι υπουργικές αποφάσεις για την εφαρμογή του εκδόθηκαν δήθεν από την κυβέρνηση.

Οπότε με όλα αυτά περί του συστήματος εντοπισμού θέσης (GPS) στα μεταφορικά μέσα πετρελαιοειδών (βυτιοφόρα κλπ.) που νομοθετήθηκε . το 2013 από τη συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, και που οι υπουργικές αποφάσεις για την εφαρμογή του εκδόθηκαν από την κυβέρνηση, πάνε περίπατο . Η μαγική, λέξη κλειδί είναι η λέξη δύναται, που βέβαια δεν δηλώνει υποχρέωση αλλά το αφήνει στη διάθεση του εμπόρου καυσίμων. Και ως προς αυτό ο  νόμος είμαι σαφής : δύναται….
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Άλλο τεράστιο επίτευγμα των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ : η «πάταξη» της φοροδιαφυγής

Το σήριαλ της online σύνδεσης των ταμειακών μηχανών με την εφορία

‘’Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό διαρθρωτικό μέτρο κατά της φοροδιαφυγής το οποίο, αν είχε ήδη ψηφιστεί από τη Βουλή και είχε γίνει νόμος του κράτους, θα μπορούσε να διασφαλίσει την είσπραξη πρόσθετων φορολογικών εσόδων ύψους πολλών δισεκατομμυρίων για τον Κρατικό Προϋπολογισμό τόσο του τρέχοντος όσο και των επόμενων ετών, καθώς θα έθετε τέλος στα φαινόμενα χρησιμοποίησης αδήλωτων ή «πειραγμένων» ταμειακών μηχανών και άλλων φορολογικών μηχανισμών, ενώ ταυτόχρονα θα περιόριζε σημαντικά τα φαινόμενα έκδοσης πλαστών τιμολογίων’’
================================================================== 

Το ιστορικό. Παρακολουθήστε τις ημερομηνίες και τα τρυκ των κυβερνήσεων, και της σημερινής και την τεχνική καθυστέρηση. Ως γνωστό η ηλεκτρονική σύνδεση ταμειακών μηχανών ήταν προαπαιτούμενο του πρώτου μνημονίου

news247  Σεπτεμβρίου 14 2012

Online σύνδεση ταμειακών μηχανών με την εφορία

Ένα βήμα πριν από τη σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το TAXISnet. Στη τελική ευθεία οι διαδικασίες

ΗΜΕΡΗΣΙΑ  27/4/2015

Ολο το σχέδιο για τη σύνδεση ταμειακών μηχανών με το Taxis

«Μπλόκο» στη φοροδιαφυγή του ΦΠΑ με διασύνδεση των ταμειακών μηχανών των επιχειρήσεων με το ηλεκτρονικό σύστημα Taxis επιχειρεί να βάλει το υπουργείο Οικονομικών.
Το σχέδιο της online σύνδεσης των ταμειακών με τα ηλεκτρονικά συστήματα του υπουργείου Οικονομικών βρίσκεται από το 2011 στα συρτάρια της Καραγιώργη Σερβίας αλλά δεν προχώρησε ποτέ παρά το γεγονός ότι είχε γίνει προεργασία, είχαν δοθεί οι πρώτες άδειες ταμειακών μηχανών νέου τύπου και η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων διαθέτει τον server για τη συγκέντρωση των δεδομένων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών Ν. Βαλαβάνη έδωσε εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες να «τρέξουν» το σχέδιο, ώστε να τεθεί σε εφαρμογή το συντομότερο δυνατόν.
Το ιστορικό και οι καθυστερήσεις
 

Το μέτρο της διασύνδεσης των ταμειακών με το Taxis έχει μείνει ουσιαστικά... στα χαρτιά από το 2011.
Η υποχρέωση αποστολής των δεδομένων πωλήσεων λιανικής των ταμειακών μηχανών στη ΓΓΠΣ καθιερώθηκε με το ν.3943/2011. Λίγους μήνες νωρίτερα, με τον ν.3842/2010 είχε οριστεί και η υποχρέωση διαβίβασης τιμολογίων στην ΓΓΠΣ. Προκειμένου να βρεθεί τρόπος αυτόματης διαβίβασης όλων των δεδομένων στην ΓΓΠΣ, συστάθηκε τον Μάιο του 2011 ειδική ομάδα εργασίας. Η ομάδα έπρεπε να βρει μια εφικτή λύση σε ότι αφορά τις προδιαγραφές των νέων ταμειακών μηχανών και των Ειδικών Ασφαλών Φορολογικών Διατάξεων Σήμανσης Στοιχείων (ΕΑΦΔΣΣ), μια λύση που θα μπορούσε να υλοποιηθεί από την πλειονότητα των εταιρειών που ασχολούνται με την κατασκευή και την εμπορία ταμειακών μηχανών και ΕΑΦΔΣΣ.

 Η ομάδα εργασίας κατέληξε σε πόρισμα που υποβλήθηκε στον τότε υπουργό Οικονομικών για έγκριση, τον Οκτώβριο του 2011.

Στη συνέχεια συντάχθηκαν δύο σχέδια υπουργικών αποφάσεων, η μια που αφορούσε τις νέες τεχνικές προδιαγραφές των ταμειακών μηχανών, και η άλλη που αφορούσε τις προδιαγραφές αναβάθμισης των driver των υπαρχόντων ΕΑΦΔΣΣ ώστε να είναι σε θέση να παράγουν ομοιόμορφα αρχεία έτοιμα προς αποστολή στην ΓΓΠΣ. Ακολούθως αποφασίστηκε η παραπομπή των σχεδίων υπουργικών αποφάσεων στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή με την διαδικασία της 98/34/ΕΚ.

Τα σχέδια στάλθηκαν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω του ΕΛΟΤ και έλαβαν αριθμό γνωστοποίησης 2012/266/GR και 2012/267/GR τον Μάρτιο του 2012.
Τον Ιούλιο του 2012 ήρθε η απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής χωρίς να υπάρχουν τεχνικές παρατηρήσεις. Δεν μπορούσε πλέον να γίνει καμία αλλαγή στο τεχνικό περιεχόμενο των σχεδίων.

Τα σχέδια για τις αρμόδιες υπουργικές αποφάσεις υπογράφηκαν από τις συναρμόδιες Διευθύνσεις, και υποβλήθηκαν για υπογραφή στον υφυπουργό Οικονομικών Γ. Μαυραγάνη τον Ιούλιο του 2012. Τελικά υπογράφηκαν με καθυστέρηση έξι μηνών τον Δεκέμβριο του 2012 ενώ σε εκκρεμότητα υπήρχε μια τρίτη απόφαση που θα όριζε τον χρόνο υποχρεωτικής αποστολής τιμολογίων και αποδείξεων στην ΓΓΠΣ.

Τον Ιανουάριο του 2013 συντάχθηκε και εκδόθηκε από υπηρεσιακούς παράγοντες μια εγκύκλιος ( ΠΟΛ 1004/2013), με την οποία τα τιμολόγια δεν σημαίνονται πλέον από ΕΑΦΔΣΣ. Στην ουσία ακυρώθηκε σε μεγάλο βαθμό η προεργασία που είχε γίνει. Με αυτό τον τρόπο όμως δεν θα μπορούσαν να αποσταλούν στην ΓΓΠΣ. Άρα στην ΓΓΠΣ, οι ΕΑΦΔΣΣ θα απέστελλαν μόνο Δελτία Αποστολής, τα οποία όμως δεν έχουν αξίες και επομένως η ΓΓΠΣ δεν θα είχε εικόνα της κάθε επιχείρησης.

Παράλληλα ο Συνδέσμος Εισαγωγέων και Κατασκευαστών Ταμειακών Συστημάτων (ΣΕΚΤ), πρότεινε προς την ΓΓΠΣ να κατασκευάσει με δικά του έξοδα τον server συγκέντρωσης δεδομένων στην ΓΓΠΣ. Ο ΓΓΠΣ Χάρης Τσαβδάρης όταν ανέλαβε τον Ιούνιο 2013, έκανε δεκτή την πρόταση του ΣΕΚΤ, και ο server που είχε ήδη δοκιμαστεί στο ΕΜΠ, άρχισε να εγκαθίσταται στο περιβάλλον της ΓΓΠΣ.
Τον Οκτώβριο 2013 ο server ήταν έτοιμος. Στις αρχές Νοεμβρίου έγινε μια ανακοίνωση για δοκιμαστική λειτουργία του server η οποία όμως ακυρώθηκε μια εβδομάδα αργότερα. Ωστόσο η δοκιμαστική λειτουργία ήταν αρκετή για να ξεκινήσουν 600 φορολογικοί μηχανισμοί ΕΑΦΔΣΣ και ταμειακές μηχανές νέου τύπου να στέλνουν δεδομένα.

Τον Νοέμβριο 2013 δόθηκαν οι πρώτες άδειες ταμειακών μηχανών νέου τύπου. Συνολικά δόθηκαν 54 νέες άδειες αλλά λίγες ημέρες αργότερα το μέτρο «πάγωσε».

Τον Ιανουάριο του 2014 διακόπηκε η λειτουργία του server. Ο server ήταν κλειστός για ένα μήνα, αλλά όταν ξαναλειτούργησε, οι φορολογικοί μηχανισμοί έστειλαν και τα δεδομένα αυτού του διαστήματος που ο server ήταν κλειστός. Το Ιανουάριο του 2014 αναβάλλεται η αποστολή των δεδομένων των ταμειακών μηχανών στη ΓΓΠΣ και αποφασίστηκε να υποβάλλονται συγκεντρωτικές πελατών – προμηθευτών.

Στο σύστημα -για όσο διάστημα λειτούργησε- συγκεντρώθηκαν περισσότερα από 3.000.000 παραστατικά που έχουν αποσταλεί από 600 φορολογικούς μηχανισμούς και ταμειακές μηχανές. Αυτή τη στιγμή, το υπουργείο Οικονομικών διαθέτει την υποδομή και μπορεί να ξεκινήσει άμεσα η σταδιακή υλοποίηση του μέτρου το οποίο θα αντιμετωπίσει σε μεγάλο βαθμό τη φοροδιαφυγή του ΦΠΑ και θα διευκολύνει τους φορολογικούς ελέγχους και τις διασταυρώσεις.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113510162


Ημερομηνία 02/08/15

Έτοιμο το υπουργείο για την on line σύνδεση των ταμειακών μηχανών

Θα ξεκινήσει πιλοτικά το μέτρο από τα νησιά
Άμεσα σκοπεύει το υπουργείο Οικονομικών να προχωρήσει στην online σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το ηλεκτρονικό σύστημα ΤΑΧΙS, καθώς το πρόγραμμα που θα υποστηρίξει την εφαρμογή υπάρχει από το 2011 και η λειτουργία του θα είναι θέμα πολιτικής απόφασης.
Η πρώην αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη είχε ζητήσει να αρχίσει η διασύνδεση, κάτι που θα γίνει τώρα, όπως γνωστοποίησε ο διάδοχός της Τρύφων Αλεξιάδης.
Μάλιστα, όπως είπε ο κ. Αλεξιάδης, το μέτρο θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε τουριστικές περιοχές όπου τα ποσοστά παραβατικότητας είναι υψηλά.

“Για να καταπολεμηθεί το φαινόμενο των “μαϊμού” ταμειακών μηχανών άμεση προτεραιότητα είναι η ηλεκτρονική διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ), μέτρο το οποίο έχει ήδη θεσμοθετηθεί, αλλά δεν έχει υλοποιηθεί”, πρόσθεσε.




07/04/2016
Φαίνεται όμως ότι ο Αλεξιάδης (η κυβέρνηση) το ξανασκέφτηκε , ποιος ξέρει γιατί (αυτό δεν το εξήγησαν ποτέ):

Και πάλι στον «πάγο» η σύνδεση ταμειακών με το TAXISnet
Στον «πάγο» έβαλε η κυβέρνηση τη νομοθετική ρύθμιση που είχε ετοιμάσει o αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης για την επανεργοποίηση του μέτρου της διασύνδεσης των ταμειακών μηχανών και των λοιπών ηλεκτρονικών φορολογικών μηχανισμών με τις πληροφοριακές υποδομές της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου.

Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό διαρθρωτικό μέτρο κατά της φοροδιαφυγής το οποίο είχε προαναγγείλει ο κ. Αλεξιάδης και εκτιμάται ότι, αν είχε ήδη ψηφιστεί από τη Βουλή και είχε γίνει νόμος του κράτους, θα μπορούσε να διασφαλίσει την είσπραξη πρόσθετων φορολογικών εσόδων ύψους πολλών δισεκατομμυρίων για τον Κρατικό Προϋπολογισμό τόσο του τρέχοντος όσο και των επόμενων ετών, καθώς θα έθετε τέλος στα φαινόμενα χρησιμοποίησης αδήλωτων ή «πειραγμένων» ταμειακών μηχανών και άλλων φορολογικών μηχανισμών, ενώ ταυτόχρονα θα περιόριζε σημαντικά τα φαινόμενα έκδοσης πλαστών τιμολογίων.

H σχετική τροπολογία σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, είναι έτοιμη από τον Ιανουάριο αλλά δεν έχει κατατεθεί στη Βουλή μέχρι σήμερα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη τροπολογία δεν έχει καν συζητηθεί ως διαρθρωτικό μέτρο για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής στις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους επικεφαλής των θεσμών, όπου φαίνεται πως δίδεται πλέον προτεραιότητα στην επιβολή νέων επαχθών φοροεισπρακτικών μέτρων σε βάρος εκατομμυρίων οικονομικά αδύναμων και υπερχρεωμένων ελληνικών νοικοκυριών


Μελετάται… αλλά
4 Μαΐου 2016
Μελετάται διεξοδικά η σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το TAXIS, είπε ο αναπληρωτής υπουργό Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης
======================================================================
...,τελικά,πάλι πάγος
24/06/2016

Έρχεται επιτέλους η σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το ΤΑXIS

Με καθυστέρηση που ξεπερνά τους 6 μήνες και έχει ήδη κοστίσει την απώλεια σημαντικού ύψους φορολογικών εσόδων, προωθεί για ψήφιση στη Βουλή η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών σημαντικές διατάξεις για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής που διαπράττεται μέσω της μη έκδοσης αποδείξεων και άλλων φορολογικών στοιχείων.
Η περίφημη τροπολογία με τις διατάξεις που προβλέπουν την ηλεκτρονική διασύνδεση των ταμειακών μηχανών και των λοιπών ηλεκτρονικών φορολογικών μηχανισμών των επιχειρήσεων με τις πληροφοριακές υποδομές της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) του υπουργείου Οικονομικών, καθώς επίσης και την υποχρέωση των επιτηδευματιών που δεν έχουν ταμειακές μηχανές ή άλλους φορολογικούς μηχανισμούς να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά στην Γ.Γ.Π.Σ. τα δεδομένα των εκδιδόμενων φορολογικών στοιχείων, θα περιληφθεί τελικά στο νομοσχέδιο για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου προϊόντων καπνού, το οποίο θα κατατεθεί τις προσεχείς ημέρες στη Βουλή. Η τροπολογία αυτή ήταν έτοιμη από τον Ιανουάριο αλλά η κατάθεσή της είχε "παγώσει" με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών και των δανειστών,

Ούτε τώρα μας λένε το λόγο

14/12/2016

«Κρυφή»διάταξη φέρνει την εφορία σε άμεση σύνδεση με επιχειρήσεις και ελεύθερουςεπαγγελματίες

Η διάταξη αυτή συνεπάγεται και την on line διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με το Taxis




16.12.2016

Σύνδεση ταμειακών μηχανών με την εφορία

Το μόνο ανησυχητικό στο σχέδιο νόμου είναι ότι δεν παρέχονται συγκεκριμένες λεπτομέρειες για την εφαρμογή του μέτρου, όπως επίσης και η ημερομηνία έναρξης της διασύνδεσης των ταμειακών με το Τaxis. Οπως αναφέρεται στον νόμο, οι λεπτομέρειες και η έκταση εφαρμογής του μέτρου, οι υποχρεώσεις των φορολογουμένων, οι εξαιρέσεις, η διαδικασία και οι τεχνικές προδιαγραφές για τη διαβίβαση, την ασφάλεια και την επεξεργασία των δεδομένων θα καθοριστούν με απόφαση του υπουργού Οικονομικών. Είναι άγνωστο, λοιπόν, πότε θα εκδοθεί η απόφαση και αν θα μεσολαβήσουν εκλογές που μπορούν να αναστείλουν την εφαρμογή του μέτρου.

Σημειώνεται ότι τον Οκτώβριο του 2013 όλα ήταν έτοιμα για να ξεκινήσει η διαδικασία διασύνδεσης των ταμειακών μηχανών με τo Τaxis (είχε ψηφισθεί νόμος από το 2011 και είχε γίνει η προεργασία από επιτροπές και στελέχη του υπουργείου Οικονομικών). Στις αρχές Νοεμβρίου ξεκίνησε η δοκιμαστική λειτουργία του server, η οποία ωστόσο ακυρώθηκε μια εβδομάδα αργότερα. Πάντως, στο διάστημα της μιας εβδομάδας 600 φορολογικοί μηχανισμοί ΕΑΦΔΣΣ και ταμειακές μηχανές νέου τύπου έστελναν δεδομένα στο υπουργείο Οικονομικών. Τον Ιανουάριο του 2014 διακόπηκε η αποστολή των δεδομένων των ταμειακών μηχανών στη ΓΓΠΣ και αποφασίστηκε απλά να υποβάλλονται συγκεντρωτικές καταστάσεις πελατών – προμηθευτών.




Πάμε πάλι από την αρχή (για εμπέδωση) :


25 Μαϊ 2017

Έκτος σύνδεσης με την εφορία παραμένουν οι ταμειακές μηχανές

«Γεφύρι της Άρτας» θυμίζει η «βαρύγδουπη» εξαγγελία του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης για πάταξη της φοροδιαφυγής με την σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το Taxis.
Ο νόμος ψηφίστηκε στα τέλη του 2016, η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι έτοιμη να υποδεχθεί δεδομένα, αλλά αυτό που δεν υπάρχει είναι η πολιτική βούληση για τη διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με το ηλεκτρονικό σύστημα Τaxis. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών έχει παραπέμψει στο μέλλον και σε κάθε περίπτωση μετά το 2018 τη διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με το σύστημα Τaxis.

Μπορεί το υπουργείο Οικονομικών να «καταστρώνει» τις επόμενες κινήσεις του για την απευθείας διασύνδεση των συναλλαγών με το ΤΑΧΙS, πλην, όμως τα σχέδια παραμένουν στα χαρτιά και οι καθυστερήσεις διαδέχονται η μία την άλλη.

Στόχος είναι, να λυθεί άμεσα το θέμα των τεχνικών προδιαγραφών που θα έχει το συγκεκριμένο λογισμικό μέσω του οποίου θα δίνει η διασύνδεση. Στο υπουργείο Οικονομικών εκτιμούν ότι από το 2018 θα μπορεί να εφαρμοσθεί το μέτρο το οποίο θα επιτρέψει στη φορολογική διοίκηση να έχει εικόνα, σε πραγματικό χρόνο, για όλες τις συναλλαγές που γίνονται στη χονδρική μεταξύ των επιχειρήσεων.

Να σημειωθεί ότι η πλήρης ενεργοποίηση του μέτρου εκτιμάται ότι θα διασφαλίσει την είσπραξη πρόσθετων φορολογικών εσόδων ύψους πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ για τον κρατικό προϋπολογισμό τόσο του τρέχοντος όσο και των επομένων ετών
‘’Π’’: Αλλά το θέμα των τεχνικών προδιαγραφών, είχε λυθεί ήδη από τον Ιούλιο του 2012 με την απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής  στα δύο σχέδια υπουργικών αποφάσεων με τις νέες τεχνικές προδιαγραφές των ταμειακών που είχε στείλει η ελληνική πλευρά και οι τεχνικές προδιαγραφές είχαν ενσωματωθεί στο ελληνικό φορολογικό δίκαιο από το 2012 και είχαν αρχίσει ήδη να εφαρμόζονται !! 
 

25 Μαΐου 2017

Έκτος σύνδεσης με την εφορία παραμένουν οι ταμειακές μηχανές

«Γεφύρι της Άρτας» θυμίζει η «βαρύγδουπη» εξαγγελία του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης για πάταξη της φοροδιαφυγής με την σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το Taxis.
Δεν υπάρχει η πολιτική βούληση για τη διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με το ηλεκτρονικό σύστημα Τaxis.




 ‘’Π’’ : Ερώτημα :Θα είναι θεωρία συνωμοσίας αν πούμε ότι , σε περίπτωση που είχαν δρομολογηθεί και είχαν αρχίσει να αποδίδουν τα δύο μέτρα, θα ήταν το ίδιο εύκολο να περάσει η προπαγάνδα τους περί της υποχρεωτικής περικοπής μισθών και συντάξεων και αύξησης άμεσων και έμμεσων φόρων στα χαμηλά και μικρομεσαία στρώματα;

Το να θέλει κανείς λύση ρίχνοντας λάσπη και συκοφαντώντας

 







«Τι είδους Κύπρο θέλεις;», με ρώτησαν. Να σας πω. Θέλω μιαν κολλημένη Κύπρο και όχι ενωμένη. Δηλαδή μιαν ενιαία Κύπρο. Αφού η ενωμένη Κύπρος απέκτησε το νόημα των δύο χωριστών περιοχών, θεωρώ πιο κατάλληλο να την αποκαλώ «κολλημένη».


   

Ένα νησί με ενιαίο έδαφος που δεν είναι μοιρασμένο σε δύο χωριστές περιοχές. Σαν να σας ακούω από τώρα να το αποκαλείτε «ουτοπία» αυτό. Και εκπλήττομαι στα αλήθεια πώς σας μπόλιασαν με τόσο εθνικισμό ώστε να μπορείτε να αποκαλείτε ουτοπία μια τέτοια πραγματικότητα.



Πώς μετέτρεψαν σε ουτοπικό και κατέστησαν ανέφικτο κάτι που ήταν εφικτό; Σαστίζω. Σύμφωνα με το μητρώο μου θεωρούμαι Τουρκοκύπριος, αλλά εγώ ούτε Τούρκο ούτε Έλληνα νιώθω τον εαυτό μου. Κατ’ εμένα οι άνθρωποι χωρίζονται σε δύο είδη: Τους καλούς και τους κακούς.

Και μόνο δύο έθνη υπάρχουν στον κόσμο. Οι πεινασμένοι και οι χορτάτοι. Έτσι βλέπω τον κόσμο και την ανθρωπότητα. Μπορεί να έχουμε ζήσει πολύ αιματηρά γεγονότα και τραγωδίες σε αυτό το νησί, αλλά πιστεύω ότι όλα αυτά οφείλονται στη βλακεία μας. Και ουδέποτε έχασα την ελπίδα μου ότι θα μπορούσαμε να ζήσουμε αδελφικά σαν άνθρωποι. Διότι αυτό είναι η ζωή ουσιαστικά. Να ζει κανείς.

Δεν αξίζει ο θάνατος για καμία σημαία. Για εμένα δεν υπάρχει ζήτημα τουρκικών δικαιωμάτων και ελληνικών δικαιωμάτων. Υπάρχουν τα δικαιώματα όλων μας. Όλων όσοι ζουν σε αυτό το νησί. Πρέπει όλοι να μπορούν να ζουν ελεύθερα σε αυτά τα εδάφη, από την Πάφο μέχρι το Ριζοκάρπασο. Πρέπει να μπορούν να εγκαθίστανται όπου επιθυμούν, να φτιάχνουν επιχειρήσεις και να διακινούνται ελεύθερα.

Δεν πρέπει να υπάρχει κανένα απολύτως σύνορο. Πιστεύω ότι οι καλοί άνθρωποι είναι περισσότεροι από τους κακούς σε αυτό το νησί και ότι δεν θα μπορέσουν να αφανίσουν το καλό ό,τι και να γίνει. Εμπιστεύομαι τους ανθρώπους μας. Δεν νομίζω ότι μετά από τόσο πόνο που ζήσαμε θα κάνουμε ξανά τέτοιες βλακείες.

Δεν έχει καμία σημασία για εμένα αυτό που αποκαλείτε εκ περιτροπής προεδρία. Θέλει ας είναι Έλληνας θέλει ας είναι Τούρκος. Δεν κοιτάζω την ιδιότητα του Έλληνα ή του Τούρκου. Κοιτάζω την ιδιότητα του ανθρώπου. Ένα κράτος. Ένας λαός. Μια ταυτότητα. Μάλιστα, να μην αναγράφεται Τούρκος ή Έλληνας στις ταυτότητές μας. Να αναγράφεται μόνο «Κύπριος». Δεν γίνεται; Εγώ το δέχτηκα αυτό προ πολλού, αλλά δεν ξέρω πόσοι άλλοι το δέχονται.


Αφότου τέθηκαν στο τραπέζι οι ιδέες για ομοσπονδία στην Κύπρο, μετατράπηκε σε έγκλημα σχεδόν να υποστηρίζει κανείς μιαν ενιαία Κύπρο. Μπορείτε να το σκεφτείτε; Είναι έγκλημα να υπερασπίζεται κανείς μιαν ενιαία Κύπρο χωρίς σύνορα. Δεν ανέχονται καν να ζητάμε το ενιαίο της πατρίδας μας. Δεν θέλουμε στρατό εδώ. Είναι έγκλημα; Δεν θέλουμε εγγυητές. Είναι έγκλημα; Τι είναι αυτό μωρέ; Έχασαν τόσο πολύ τον εαυτό τους ώστε συκοφαντούν αυτόν που θέλει μιαν ενιαία Κύπρο αποκαλώντας τον «αντίπαλο της λύσης»; Υπάρχει ένας τύπος στην ομάδα UniteCyprusNow.

Ο Εβρέν Ινάντσογλου. Κρύφτηκε ανάμεσα στις σελίδες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και γράφει πολλά. Μας βρίζει ακατάσχετα. Είναι απασχολημένος με το να με συκοφαντεί στην ελληνοκυπριακή κοινότητα. Ρίχνει λάσπη. Προσπαθεί να πείσει τους Ελληνοκύπριους να μην με πιστεύουν. «Ποιος είναι ο Σενέρ Λεβέντ και τον λαμβάνετε υπόψη;», λέει. Πολλοί θεωρούν τον εαυτό τους κάτι το σπουδαίο, αλλά φαίνεται ότι αυτός νομίζει ότι είναι πολύ σπουδαίος! Αν όλοι σε αυτή την ομάδα είναι σαν αυτόν, σημαίνει ότι δεν έχουν υπόθεση και αυτοί! Και ούτε από αυτούς θα δει χαΐρι η Κύπρος. Σας το λέω.


Κοίτα, κύριε Εβρέν. Αν δεν ξέρεις ποιος είμαι, διάβασε καλά αυτά που γράφω εδώ. Εκδίδω μια καθημερινή εφημερίδα εδώ και είκοσι χρόνια σε αυτή τη χώρα. Και έστω και αν εσύ δεν ξέρεις, όλοι ξέρουν ποιοι είμαστε. Εσύ ποιος είσαι; Μήπως δεν ξέρω τι σκατά κάνεις σε εκείνη την ομάδα; Εκπλήττομαι με εκείνους που δέχτηκαν εσένα και τους όμοιούς σου ανάμεσά τους ως οπαδούς της ειρήνης.

Από εσένα δεν μπορεί να γίνει χωριό ή πόλη. Αλλά μπορεί κάλλιστα να γίνει επαρχία. Επαρχία της Τουρκίας! Η 82η επαρχία! Αν αυτό το νησί ακόμα δεν πέτυχε τη λύση και την ειρήνη, αυτό οφείλεται άλλωστε σε κάποιους σαν εσένα. UniteCyprusNow! Ε εσείς αδέλφια και μη αδέλφια. Αυτοί είστε; Θα πετύχετε τον στόχο σας συκοφαντώντας όσους αγωνίζονται για πραγματική λύση και ειρήνη σε αυτό το νησί; Το δοκίμασαν πολλοί πριν από εσάς αυτό. Αλλά δεν τα κατάφεραν. Και θα το καταφέρετε εσείς;


Εμείς δεν παίρνουμε μίζες όπως ο Κούλης. Τα δίνουμε τζάμπα



Ενα από τα τόσα παραδείγματα :

''Το Δημόσιο νοικιάζει για ένα κομμάτι ψωμί παραλίες «χρυσορυχεία» - Η περίπτωση του Nammos στη Μύκονο.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του beach bar-restaurant Nammos στην παραλία της Ψαρρούς στη Μύκονο. Η σύμβαση που συνομολόγησε στις 26 Ιουλίου 2017 η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας, μέσω της Περιφερειακής Διεύθυνσης Δημόσιας Περιουσίας Αιγαίου για την παραχώρηση του δικαιώματος απλής χρήσης κοινόχρηστης έκτασης αιγιαλού και παραλίας με την εταιρεία «Nammos Restaurant by the Sea Ανώνυμη Τουριστική Ξενοδοχειακή Εταιρεία Εκμετάλλευσης Εστιατορίων», βγάζει κυριολεκτικά μάτια.

Η τριετής σύμβαση (εκπνέει στις 31 Δεκεμβρίου 2019) προβλέπει την εκμίσθωση του κοινόχρηστου αιγιαλού και της παραλίας για απλή χρήση και συγκεκριμένα για την τοποθέτηση ομπρελοξαπλωστρών. Βάση της σύμβασης, στην προς παραχώρηση έκταση του κοινόχρηστου αιγιαλού μπορούν να τοποθετηθούν έως 27 σετ ομπρελών (27 ομπρέλες με 54 ξαπλώστρες).

Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της σύμβασης σχετίζεται με το μίσθωμα. Αυτό ορίσθηκε στο ποσό των 80 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο για το σύνολο της τριετούς παραχώρησης. Έτσι, συνολικά το Δημόσιο θα εισπράξει από τους ιδιοκτήτες του Nammos ως ετήσιο μίσθωμα το ποσό των 21.600, ενώ στο σύνολο της τριετίας αυτοί θα καταβάλουν 64.800 ευρώ!

Απόσβεση σε 27 ημέρες
Να σημειωθεί πως το σετ ομπρέλας στο Nammos ενοικιάζεται σε τιμή που ξεκινά από τα 90 ευρώ, ήτοι μέσα σε μια ημέρα το ελάχιστο κέρδος της επιχείρησης μόνον από την παραχώρηση των προαναφερόμενων ομπρελοξαπλωστρών ανέρχεται σε 2.430 ευρώ. Πιο απλά μέσα σε λιγότερο από 10 ημέρες οι ιδιοκτήτες του Nammos έχουν αποσβέσει το ετήσιο μίσθωμα και μέσα σε 27 ημέρες το σύνολο του τριετούς μισθώματος.

Ωστόσο, το γεγονός αυτό δεν σημαίνει πως το Δημόσιο θα λάβει και γρηγορότερα το μίσθωμα. Βάσει της συμφωνίας, το 50% του μισθώματος (32.400 ευρώ) θα καταβληθεί σε τρεις ισόποσες δόσεις. Η πρώτη δόση ύψους 10.800 ευρώ καταβλήθηκε ήδη πριν την υπογραφή του μισθωτηρίου συμβολαίου, η δεύτερη δόση θα καταβληθεί μέχρι τις 31/3/2018 και η τρίτη δόση ύψους 10.800 θα καταβληθεί μέχρι τις 31/3/2019.

Το υπόλοιπο ποσοστό 50% επί του συνολικού μισθώματος, υπέρ του Δήμου Μυκόνου (ύψους 32.400) θα καταβληθεί σε πέντε ισόποσες δόσεις των 6.480 ευρώ εκάστη. Η πρώτη δόση πιστώθηκε ήδη, η δεύτερη δόση θα πληρωθεί μέχρι 31/03/2018 , η τρίτη δόση θα καταβληθεί μέχρι τις 31/05/2018, η τέταρτη δόση μέχρι τις 31/03/2019 και η πέμπτη δόση μέχρι τις 31/05/2019. ''