O δικτάτορας της ΕΧΔ απειλεί και πάλι

globinfo freexchange

Νέες απειλές εξαπέλυσε ο επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Χρηματοπιστωτικής Δικτατορίας, Μάριο Ντράγκι. Από το newsbomb.gr:

Μαστίγιο και καρότο από τον Μάριο Ντράγκι που ναι μεν έβαλε σε κάψουλα ασφαλείας τις καταθέσεις, ωστόσο μάζεψε τις προσδοκίες για επανένταξη των ελληνικών τραπεζών στην κανονικότητα... της ΕΚΤ, φρενάροντας και την είσοδο της Ελλάδας στο πρόγραμμα εκτύπωσης χρήματος, επαναφέροντας τη σημαντικότητα των προϋποθέσεων - κυρίως στέλνοντας μήνυμα στο κυβερνητικό σχήμα που θα προκύψει από την επικείμενη κάλπη...

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της ΕΚΤ προκειμένου η ΕΚΤ να άρει τον περιορισμό που έχει θέσει στην επιλεξιμότητα των ελληνικών ομολόγων, επιτρέποντας έτσι και πάλι στις ελληνικές τράπεζες να αντλούν ρευστότητα από τους μηχανισμούς της ΕΚΤ και όχι από τον ELA, "η Ελλάδα θα πρέπει να επιδείξει συνεπή και αξιοσημείωτη πρόοδο στην εφαρμογή του νέου προγράμματος που έχει συμφωνηθεί. Να αποδείξει ότι κατέχει την κυριότητα του προγράμματος."

Σύμφωνα με τον Μάριο Ντράγκι για να μπορέσει η Ελλάδα να ωφεληθεί από το Πρόγραμμα θα πρέπει επίσης να μην βρίσκεται εν εξελίξει έλεγχος των θεσμών επί του προγράμματος και να τηρούνται τα όρια για κάθε εκδότη ομολόγων.

Ακριβώς όπως είχαμε προβλέψει, ήδη από το 2012:

Η επίσημη διακήρυξη της ηγεμονίας της Ευρωπαϊκής τραπεζοκρατίας, με την σφραγίδα Ντράγκι, είναι γεγονός. Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα γίνεται ο απόλυτος κυρίαρχος, με την απεριόριστη αγορά κρατικών ομολόγων στην ευρωζώνη και οι τραπεζίτες της Φρανκφούρτης ετοιμάζονται για το μεγαλύτερο πάρτι τους. Όπως ήταν φυσικό, τα τραπεζοκρατούμενα ΜΜΕ, έσπευσαν - για άλλη μια φορά - να θριαμβολογήσουν.

Στην ουσία, η απόφαση σημαίνει ότι η Ευρώπη προχωράει σε μια εσπευσμένη, εκβιαστική ομοσπονδιοποίηση, με όρους που υπηρετούν αποκλειστικά τον καταστροφικό νεοφιλελευθερισμό. Η ΕΚΤ μετατρέπεται σε μια ανάλογη Ευρωπαϊκή Fed, που σημαίνει ότι θα έχει τον απόλυτο έλεγχο της ροής χρήματος σε όλα τα κράτη της ευρωζώνης.

[...]

Κατ’αντιστοιχία, η ΕΚΤ μετατρέπεται σε μια ανάλογη Fed επί Ευρωπαϊκού εδάφους, καθώς, θα «εξυπηρετεί» τις προβληματικές οικονομίες που είναι αποκλεισμένες από τις αγορές ομολόγων, με το τύπωμα νέου χρήματος. Έτσι οι προβληματικές οικονομίες θα φορτώνονται με όλο και μεγαλύτερο χρέος το οποίο θα περνάει στα χέρια της ΕΚΤ, δηλαδή των μεγαλύτερων ιδιωτικών Ευρωπαϊκών τραπεζών που την ελέγχουν.

Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι αυτό δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία, αφού και πριν, τα κράτη ήταν χρεωμένα στις τράπεζες μέσω του υπέρογκου δανεισμού τους από τις αγορές. Όμως στην περίπτωση αυτή υπάρχει μια σημαντική διαφορά που κάνει τα πράγματα πολύ χειρότερα: είναι οι ανελέητοι όροι που επιβάλει η ΕΚΤ προς τα κράτη που θέλουν να αγοράσουν χρήμα. Τα κράτη που είναι αποκλεισμένα από τις αγορές, εγκλωβίζονται τώρα μέσα στην νεοφιλελεύθερη οικονομική αυτοκρατορία της ευρωζώνης και θα αναγκάζονται κάθε φορά να ακολουθούν νέα σκληρά μέτρα λιτότητας προκειμένου η ΕΚΤ να αγοράζει τα ομόλογά τους.

ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΚΥΡΙΕ ΜΑΡΔΑ ΜΑΣ

Πείτε τα εσείς που τα λέτε σαν σπουδαγμένος και γνήσιος αριστερός, διότι όταν σας κράζουμε εμείς μας ρίχνουν το blog και ξαναρχίζουμε από τα μπετά. Πείτε, μη ντρέπεστε: ««Η οικονομία για να περπατήσει χρειάζεται κάποια σοκ

Χρειάζεται να γίνουν τα αυτονόητα και να φύγουν κάποια φοβικά σύνδρομα» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών και υποψήφιος βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ στη Β” Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Μάρδας, στο περιθώριο της 80ης ΔΕΘ.

«Το γεγονός ότι τα αυτονόητα δεν έγιναν στον χρόνο που έπρεπε και υπήρχαν κάποια φοβικά σύνδρομα στους κυβερνώντες παλαιότερα, αυτό δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος, ο οποίος μπορεί να μην τα αμφισβητήσει. Το ζητούμενο είναι, μέσω της απαλλαγής αυτών των συνδρόμων που μας διέκριναν, να μπορέσουμε να κάνουμε αυτή την ανατροπή στην οικονομία».

Πείτε τα κύριε Μάρδα να μην τα λέμε εμείς. Όσα φοβήθηκε να κάνει η Δεξιά του Μητσοτάκη και του Σημίτη για να μην τους πουν καραδεξιούς, θα τα κάνει η «Αριστερά» του Τσίπρα. Και σοκ κάντε και ειδικές οικονομικές ζώνες δημιουργείστε και εργασιακά δικαιώματα καταργείστε και μισθούς μηδενίστε, αρκεί να ξαναπερπατήσει η οικονομία. Δεν υπάρχει λόγος για «φοβικά σύνδρομα». Τι μαλακίες είναι αυτές; Εδώ έχουμε αριστερό μνημόνιο, τα προσχήματα μας μάραναν;

Εγώ απλώς φοβάμαι αυτό το «παράλληλο πρόγραμμα» του ΣΥΡΙΖΑ που θα το εφαρμόσει για να μειώσει, όπως λέει, τις επιπτώσεις του μνημονίου.

Οσο για "προγράμματα" και υποσχέσεις...


Ο Π. Καμμένος, το δεξί χέρι του Α. Τσίπρα, ρίχνει λάσπη

 του Λευτέρη Χαραλαμπόπουλου 
Σε μια οργανωμένη επιχείρηση λάσπης με ψέματα και συκοφαντίες επιδίδεται ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ. Πάνος Καμμένος και στελέχη του κόμματός του, με τη συνδρομή γνωστών δημοσιογραφικών παπαγάλων, σε βάρος της Πρόεδρου της Βουλής Ζωής Κωνσταντοπούλου. 
Ο πρόεδρος και τα στελέχη του πρώην συγκυβερνώντος κόμματος, σε ένα κρεσέντο βρώμικης προεκλογικής εκστρατείας, ισχυρίστηκαν στις δημόσιες εμφανίσεις τους ότι η πρόεδρος της Βουλής «έβαλε στο συρτάρι» την ποινική δικογραφία (ΑΒΜ ΕΔ 2015/18), βάσει της οποίας η Βουλή καλούνταν να εξετάσει τυχόν αξιόποινες πράξεις των Άκη Τσοχατζόπουλου, Γιάννου Παπαντωνίου, Βαγγέλη Μεϊμαράκη και Ευάγγελου Βενιζέλου. Πρόκειται για απόλυτα ψεύδη.

Η εν λόγω δικογραφία αφορά κατά κύριο λόγο την παραγγελία και πληρωμή για εξοπλιστικά προγράμματα από τη Γερμανία. Τα στελέχη των ΑΝΕΛ, με προφανή στόχο να αποκομίσουν φτηνά προεκλογικά κέρδη, εγκαλούν τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, ειδικά σε ό,τι αφορά το μέρος της δικογραφίας που σχετίζεται με τον σημερινό πρόεδρο της ΝΔ Ευαγ. Μεϊμαράκη και την υπόθεση των υποβρυχίων Τ 214 (αυτών που έγερναν) για τα οποία, παρότι δεν είχαν καν παραδοθεί, έδωσε 105 εκατ. ευρώ στη γερμανική κατασκευάστρια εταιρεία HDW, αντί να πάρει νομικά μέτρα εναντίον της, όπως όφειλε ως υπουργός!

Το θέμα είναι υπαρκτό και η υπόθεση ανοιχτή. Τα στελέχη των ΑΝ.ΕΛ. «θυμήθηκαν» σήμερα το θέμα, εν μέσω προεκλογικής περιόδου, παρότι όλο το προηγούμενο διάστημα δεν θέλησαν να κινήσουν καμία διαδικασία στη Βουλή για να συσταθεί προανακριτική επιτροπή. Η προσπάθειά τους να εμπλέξουν την πρόεδρο της Βουλής σε αυτή την ιστορία είναι και σκοτεινή και ύποπτη για τις πολιτικές τους προθέσεις.

Προφανώς, και τα στελέχη των ΑΝΕΛ αισθάνθηκαν ότι με αυτό τον τρόπο προσφέρουν εξυπηρέτηση στον Αλέξη Τσίπρα, πλήττοντας την εικόνα μιας πολιτικού που όντως έχει τη δυναμική να κάνει τον ΣΥΡΙΖΑ να αιμορραγήσει εκλογικά.
Αλλά αυτά είναι μηχανορραφίες επιπέδου οθωμανικού χαρεμιού. Και μάλιστα αποτυχημένες.

Πέθανε η Μπάρμπαρα Μπρεχτ



 
ΝΕΚΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΎΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΚΗ  EL PAÍS  ΣΤΙΣ 4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015

Η καριέρα της Μπάρμπαρα Μπρεχτ-Σαλ,της κόρης του Μπέρτολντ Μπρεχτ και της Ελενα Βάιγκελ, ως ηθοποιού του θεάτρου, σημαδεύτηκε από τη παρουσία των διάσημων γονιών της και, είναι πολύ πιθανόν, αυτό  το γεγονός να την εμπόδισε να τον διαδεχθεί στη σκηνή του διάσημου θεάτρου Μπέρλινερ Ανσάμπλ, που ίδρυσε ο πατέρα της το 1949 στον κομμουνιστικό τομέα του Βερολίνου. Αλλά η Μπάρμπαρα Μπρεχτ-Σαλ , η οποία πέθανε την περασμένη Δευτέρα στο Βερολίνο, σε ηλικία 84 ετών, πέτυχε απόλυτα στο ρόλο του «θεματοφύλακα» του έργου του μεγάλου Γερμανού δραματουργού και ποιητή.

Παντρεμένη με τον ηθοποιό
Εκεχαρντ Σαλ, η αγαπημένη κόρη του Μπέρτολντ Μπρεχτ ουδέποτε έκρυψε ότι ανήκει σε μια προνομιούχα ομάδα του πρώην κομμουνιστικού κόμματος Γερμανίας, την «κόκκινη μπουρζουαζία», μια αστική τάξη που ξεπέρασε άνετα την πολιτική αλλαγή που γνώρισε η χώρα μετά την πτώση του Τείχους και ήταν τυχερή που έγινε δεκτή στον καπιταλιστικό κόσμο του πολιτισμού.

Αλλά η Μπάρμπαρα Μπρεχτ-Σαλ ήταν τελείως διαφορετική από τα άλλα παιδιά της νομενκλατούρας και υπερασπιζόταν πάντοτε την προέλευσή της, την υποστήριξη του πατέρα της στο καθεστώς  και ο λόγος της  είχε πάντα μια λεπτή προλεταριακή  χροιά όταν περιέγραφε το έργο του. Μήπως δεν χαρακτήρισε «ντροπή», την εξαφάνιση της χώρας της, της Λαϊκής Δημοκρατίας της Γερμανίας; Επίσης,δεν έκρυψε ποτέ ότι χάρη στα προνόμια των γονέων της, πέρασε  μια εύκολη και ευτυχισμένη ζωή στο κράτος των εργατών και αγροτών.

Όταν το 1971 πέθανε η μητέρα τους, η Έλενα Βάιγκελ, η πνευματική κληρονομιά και ο καλλιτεχνικός έλεγχος των έργων τους πέρασε στα τρία παιδιά του Μπρεχτ . Ο αδελφός της Στέφαν και η αδελφή της, Hanne Hiob, αποφάσισαν να αφήσουν στα χέρια της Μπάρμπαρα τον έλεγχο αυτής της  κληρονομιάς. Τότε ξεκίνησε η δεύτερη καριέρα της, μία φάση της ζωής της με τη Μπάρμπαρα να υπερασπίζεται σταθερά το έργο του πατέρα της, να αποτελεί το φόβητρο των παραγωγών και να κερδίζει το σεβασμό των χιλιάδων φίλων του έργου του Μπρεχτ.

Εν ζωή, η Μπάρμπαρα Μπρεχτ-Σαλ είχε την εποπτεία όλων των παραγωγών που ανέβαιναν στο περίφημο θέατρο. Αυτή ενέκρινε τους διευθυντές, τους ηθοποιούς που είχαν πρωταγωνιστικούς ρόλους, το σχεδιασμό και την παραγωγή των έργων του πατέρα της.

«Όλοι μπορούν να ανεβάσουν τα έργα του πατέρα μου, αλλά υπό έναν όρο: ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να προσθέσει ή να αλλάξει κάτι», έλεγε. Αυτή η συγκεκριμένη αντίληψη ήταν ο λόγος, όπως αναμενόταν, που ξέσπασε ένα κύμα επικρίσεων για το ρόλο της ως «θεματοφύλακας», όπως συνέβη τον Φεβρουάριο αυτού του έτους, όταν η Μπάρμπαρα Μπρεχτ-Σαλ  κατάφερε να διακόψει τις παραστάσεις του Βάαλ στο Μόναχο, σε σκηνοθεσία Φρανκ Κάστορφ.
Το πάθος της για την προστασία του έργου του πατέρα της την έκανε να μοιάζει με μια μοναχική γυναίκα, κάτι που δεν ήταν. Ήταν όμως μια Μπρεχτ και δεν χρειαζόταν διασκεδαστές τριγύρω της.

Στο σύντομο μεταθανάτιο αφιέρωμα του ο Peymann, ο διευθυντής του Μπερλίνερ Ανσαμπλ έγραψε: «Ως προστάτης και φύλακας της κληρονομιά του πατέρα της, η Μπάρμπαρα Μπρεχτ-Σαλ ήταν μια συνεπής γενναία και συχνά σκληρή διαπραγματευτής. Υπερασπίστηκε και προστάτεψε, σαν πραγματική Ζαν Ντ’Αρκ , το έργο του πατέρα της»