Μα... Δεν σάς κάνει εντύπωση;... Κανείς μα κανείς δεν τα αναφέρει στα Ελληνικά "ΜΜΕ";...


http://news.investors.com/ibd-editorials/020514-689033-europe-finds-anti-co2-policies-are-destroying-the-economy.htm

Εδώ, το απευθυνόμενη σε Αμερικάνους επενδυτική ιστοσελίδα, επισημαίνει την αντίφαση μεταξύ εμμονής των "Ευρωπαίων" να κατηγορούν τους άλλους ότι "δεν στηρίζουν το Κυότο" - μα ποιο Κυότο, λέω εγώ - και την δεδηλωμένη ταχεία απομάκρυνσή τους από τις Πρασινάδες... Βέβαια, την "Ευρωπαϊκή" υποκρισία στα ενεργειακά την έχω επισημάνει εδώ και καιρό... Πουλάνε Πρασινάδα, αλλά καίνε κάρβουνο...

Εδώ και καιρό, δεν μεταφέρω "προσωπικές" μου απόψεις, αλλά μάλλον ειδήσεις που παίρνω όχι από σκοτεινές ιστοσελίδες αλλά από γνωστά ξένα Μ.Μ.Ε και "ευρωπαϊκά" ΜΜΕ.  Και όμως... Τσιμουδιά στο Ελλαδιστάν. Φυσικά, ξέρω την εξήγηση... Ο Όμιλος Λαμπράκη είναι με την ΓΕΚ/ΤΕΡΝΑ. Οι Ελλάκτορες ελέγχουν Ημερησία και Έθνος... Δεν ξέρω ποιόν ελέγχουν οι Μυτιληναίος και Κοπελούζος, αλλά φημίζονται για ...ελέγχοντες, γενικώς και αορίστως. 

Που πάνε οι εισπράξεις από τα διόδια;

Που πάνε οι εισπράξεις από τα διόδια; Αυτό που θα διαβάσετε είναι ασύλληπτο.

Του Τ. Παναγιωτόπουλου (πολ. μηχανικού) από εδώ: Από πρόχειρους υπολογισμούς για ένα χιλιόμετρο ενός τμήματος εθνικού δρόμου πλάτους 20m, το κόστος για την κατασκευή του ανέρχεται στο ποσό του 8.000.000 ευρώ.

Δηλαδή με απλά λόγια το κόστος κατασκευής είναι 100ευρώ/m2 , αν υπολογίσουμε για... γεφυρώσεις αρδευτικά κλπ ένα διπλάσιο κόστος ανηγμένο σε m2 τροποποιείται σε...200ευρώ/m2.

Αν διπλασιάσουμε το συνολικό κόστος για απρόβλεπτα και διάφορα ειδικά έργα το συνολικό κόστος τροποποιείται σε 400 ευρώ/m2.
Αυτό σημαίνει ότι για την κατασκευή ενός χιλιομέτρου απαιτείται κόστος 400Χ20Χ1000 = 8.000.000 ευρώ /km.Επίσης από πρόχειρους υπολογισμούς τα έσοδα σε ετήσια βάση από τις εισπράξεις των διοδίων ανέρχονται σε περίπου 2.177.000.000 δίς ευρώ.

Τα τμήματα του εθνικού μας δικτύου που μπορούν να ενώσουν ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια είναι:
1. ΑΘΗΝΑ-ΠΑΤΡΑ = 220km (εισπράξεις 10.000Χ6Χ366 = 110.000.000 ευρώ)
2. ΚΟΡΙΝΘΟΣ- ΚΑΛΑΜΑΤΑ = 250km (εισπράξεις 20.000Χ8Χ366 = 58.000.000 ευρώ)
3. ΠΑΤΡΑ-ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ = 150km (εισπράξεις 20.000Χ4Χ366 = 30.000.000 ευρώ )
4. ΡΙΟ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ = 225km (εισπράξεις 40.000Χ18Χ366 = 263.000.000 ευρώ)
5. ΕΓΝΑΝΤΙΑ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΑΛΕΞ/ΛΗ) = 566km (εισπράξεις 100.000Χ6Χ366 = 219.000.000 ευρώ)
6. ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ = 502km (εισπράξεις 150.000Χ23Χ366 = 1.262.000.000 ευρώ)
7. ΛΑΡΙΣΣΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ = 189km
8. ΛΑΜΙΑ-ΑΝΤΙΡΙΟ = 170km
9. ΧΑΝΙΑ-ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ = 202km
10. ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ = 45km (εισπράξεις 200.000Χ4Χ366 = 235.000.000 ευρώ)

Το συνολικό μήκος του παραπάνω δικτύου είναι 2.519km

Αν δεχθούμε ότι στη χώρα μας τα ΙΧ επιβατηγά και φορτηγά που κυκλοφορούν είναι περίπου 8.000.000 με ένα μέσο όρο 200 ευρώ το χρόνο που πληρώνουν για τέλη κυκλοφορίας, το κράτος εισπράττει 8.000.000Χ200 = 1.600.000.000 δίς ευρώ.

Με τους παραπάνω υπολογισμούς συγκεντρώνονται περίπου 3,77 δίς ευρώ το χρόνο για την «συντήρηση» των δρόμων.

Αν δεχθούμε ότι δαπανάται ένα ποσόν περίπου 20% για την συντήρηση και την λειτουργία των δρόμων, δηλαδή 770.000.000 ευρώ περισσεύουν 3δίς ευρώ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

1. Για την κατασκευή ολοκλήρου του εθνικού δικτύου εκ του μηδενός απαιτούνται 2.519Χ8.000.000 = 20.152.000.000 δίς ευρώ.
2. Με τις παραπάνω εισπράξεις σε 7 χρόνια έχει ανακατασκευαστεί το εθνικό δίκτυο εξ, ολοκλήρου.
3. Γιατί σταμάτησαν οι εργασίες συνέχισης των δρόμων και ανακοινώνουν προγράμματα ΕΣΠΑ για την συνέχιση τους;
4. Γιατί αυξήθηκαν οι εισφορές στα διόδια;
5. Γιατί με την κατάργηση διοδίων η χώρα μας πλήρωσε πρόστιμο σε εργολάβους 7.000.000 ευρώ, και πως υπολογίστηκε η ανταποδοτικότητα;
6. Πόσα χρήματα έβαλαν οι εργολάβοι για την κατασκευή των οδών που ελέγχουν;
7. Γιατί το κόστος κατασκευής στην Ελλάδα είναι τριπλάσιο από αυτό των Ευρωπαϊκών χωρών;
8. Ποιος θα πληρώσει την ζημιά για την κακοτεχνία στο τμήμα ΤΡΙΠΟΛΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ που δεν λειτουργεί εδώ και 4 χρόνια και ανέρχεται σε 200 εκατομμύρια ευρώ σαν κόστος και άλλα 100 εκατομ. περίπου από στέρηση εσόδων από τα διόδια, δηλαδή συνολικά 300.000.000 ευρώ.;
9. Πού πήγαν οι εισπράξεις περίπου 15 δίς ευρώ την τελευταία πενταετία που δεν έχει κατασκευασθεί ούτε ένα μέτρο δρόμου ενώ αυτές γίνονται κανονικά;
10. Πόσα χρήματα πρέπει να προσθέσουμε στα παραπάνω που έχουν εισπραχθεί από την Ευρώπη από εθνικά προγράμματα τύπου ΕΣΠΑ κλπ;
11. Πόσο μήκος δρόμου έχει κατασκευαστεί τα τελευταία 5 χρόνια και με ποιό κόστος;

http://dimtris-kypriotis.blogspot.gr/  


Ένα διαφορετικό βίντεο από τη Βοσνία




Τούζλα, 7 Φλεβάρη: H μέρα που οι αστυνομικοί παρέδωσαν τα κράνη τους στους διαδηλωτές


[---->]

Ο Τ. Θεοφίλου και το «τεκμήριο της αθωότητας»

 
Σε 25 χρόνια καταδικάστηκε ο αναρχικός Τάσος Θεοφίλου για συμμετοχή στη ληστεία της Πάρου και για απλή συνέργεια στο φόνο του ταξιτζή που προσπάθησε να την σταματήσει επειδή δεν κατάφερε να αποδείξει την αθωότητά του. Περίεργο, εμείς αλλιώς τα μάθαμε στο σχολείο.
 
 Κατά την διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας κανένας από τους 19 μάρτυρες δεν αναγνώρισε με σιγουριά τον κατηγορούμενο, ούτε καν ο ίδιος ο προϊστάμενος της αντιτρομοκρατικής που ήταν επικεφαλής της έρευνας. Όπως μάλιστα αποκαλύφτηκε κατά την διάρκεια της διαδικασίας οι έρευνες στράφηκαν στον Τάσο Θεοφίλου έπειτα από ανώνυμο τηλέφωνο στα γραφεία της αντιτρομοκρατικής που ανέφερε ότι «ένας Τάσος που μένει στην Τάδε διεύθυνση έχει σχέση με την ληστεία της Πάρου». Η υπόθεση θυμίζει έντονα τις ανώνυμες καταγγελίες για τους υπόπτους της Marfin που οδήγησαν στο δικαστήριο τον Σίψα ως ύποπτο για τρεις δολοφονίες μετά από μια περίεργη αστυνομική έρευνα.

Ο Τάσος Θεοφίλου καταδικάστηκε σε 25 χρόνια φυλακή με μοναδικό στοιχείο το γενετικό υλικό που βρέθηκε σε ένα καπέλο, το οποίο όμως ανακαλύφθηκε αργότερα και δεν φαίνεται σε καμία από τις φωτογραφίες που ελήφθησαν από την αστυνομία, ενώ επίσης δεν καταγράφεται σε καμία αναφορά κατάσχεσης, οι οποίες κατά τα άλλα είναι αναλυτικότατες. Δεν χρειάζεται να είσαι γενετιστής και ειδικός (κατάθεσαν και τέτοιοι) ώστε να γνωρίζεις ότι το DNA δεν αποτελεί στοιχείο όταν εντοπίζεται σε μετακινούμενα αντικείμενα, ιδίως δε όταν δεν μπορείς να αποδείξεις τον τόπο εύρεσής τους. Λίγο CSI τα βράδια του χειμώνα είναι αρκετά. Ακόμα περισσότερο μάλιστα όταν λίγες ημέρες πριν την απόφαση το Εθνικό Ινστιτούτο Προτύπων και Τεχνολογίας της Αμερικής δημοσίευσε έρευνα σύμφωνα με την οποία ακόμα και η ταυτοποίηση DNA, που θεωρείται επιστημονικά άρτια εξέταση, έχει οδηγήσει στη φυλακή αθώους.

Ο Τάσος Θεοφίλου καταδικάστηκε σε 25 χρόνια φυλακή επειδή όπως είπε ο εισαγγελέας «μοιάζει πολύ στον ένοχο» και επειδή η αντιτρομοκρατική ξαφνικά ανακάλυψε γενετικό υλικό που τον συνέδεε με το περιστατικό σε ένα καπέλο. Αυτή η ξαφνική ανακάλυψη ενοχοποιητικών στοιχείων της αστυνομίας θυμίζει έντονα και το δαχτυλικό αποτύπωμα του Κώστα Σακκά που βρέθηκε σε γιάφκα των «πυρήνων» ένα χρόνο μετά την έρευνα της. Ο Κώστας Σακκάς και ο Τάσος Θεοφίλου είναι φίλοι.

Αυτοί οι άνθρωποι έρχονται τώρα αντιμέτωποι με μια δικαιοσύνη που καταπατάει την αρχή της αθωότητας, όπως την μάθαμε από το σχολείο (και τις ταινίες για να μη λέμε ανακρίβειες): Τα περιστασιακά στοιχεία δεν είναι στοιχεία και ένοχος είσαι μόνο όταν οι άλλοι καταφέρουν να το αποδείξουν. Σύμφωνα με το δικαστικό μας σύστημα κάθε κατηγορούμενος είναι αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Στην περίπτωση του Θεόφιλου πάντως ο κατηγορούμενος κρίθηκε ένοχος επειδή δεν κατόρθωσε να αποδείξει την αθωότητά του και όχι επειδή ο εισαγγελέας κατόρθωσε να αποδείξει την ενοχή του.

Και αυτό, φίλοι μου, είναι πολύ επικίνδυνο.
Κώστας Εφήμερος 

Κώστας Λαπαβίτσας : «Οι κυβερνήσεις που θέλουν να εφαρμόσουν προοδευτικές πολιτικές δεν μπορεί να μείνουν στην ευρωζώνη»


Επίκαιρη συνέντευξη του Κώστα Λαπαβίτσα,έλληνα οικονομολόγου,καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου,αρθρογράφου του Γκάρντιαν.Πέρα από τα ζητήματα της οικονομίας ο Λαπαβίτσας αναφέρεται στις μεγάλες ελπίδες που καλλιέργησε η υποψηφιότητα Τσίπρα και το ΣΥΡΙΖΑ,τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη: αν δεν αντιμετωπιστούν τα θέματα με σαφήνεια, υπάρχει κίνδυνος να θαφτούν οριστικά