Για τον Βαγγέλη που έφυγε...


ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΤΑΜΟΥΛΙΑΣ, ετών 33

Ηλεκτρολόγος Μηχανικός στο Τμήμα Συντήρησης του Εθνικού Θεάτρου

ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΙΣ 29 ΓΕΝΑΡΗ 2012

 

Ο Βαγγέλης Σταμούλιας από την Ανοιχτή Συνέλευση του Αιγάλεω ήταν πάντα ανάμεσα στους πολλούς διαδηλωτές.

 

Ήταν πάντα εκεί για να βοηθήσει με ότι γνώριζε ή μπορούσε να μάθει. Τον Φεβρουάριο του 2011 είχε συλληφθεί από τα ΜΑΤ. Αντίσταση κατά της αρχής να υποθέσω; Κάπως έτσι. Κατηγορήθηκε για επίθεση σε αστυνομικό (σύνηθες το… κακούργημα στα διαβιβαστικά της Ασφάλειας), λίγο καιρό αφέθηκε ελεύθερος.

 

Αλλά είχε μπει πια στο μάτι της εξουσίας.

 

Τι άλλο «κακό» έκανε ο Βαγγέλης Σταμούλιας; Επανασύνδεε το ρεύμα σε οικογένειες που η ΔΕΗ το είχε κόψει λόγω οφειλών-χαρατσίου και το είχαν ανάγκη! Ο άνθρωπος ήταν 33 ετών. Δεν άντεξε το εκδικητικό κυνήγι της εξουσίας. Δε θέλει πολύ ο άνθρωπος. Λυγάει, όσο δυνατός κι αν είναι. Είχε μία δίκη μπροστά του! Μια κατηγορία μπροστά του από το ΚΡΑΤΟΣ, τη ΔΙΚΑΙΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

 

Γιατί κύριε έκανες επανασυνδέσεις στο ρεύμα των φτωχών; Έγκλημα!

 

Φούνταρε από τον τέταρτο όροφο, αφού λέει πρώτα είχε κάψει τα πολιτικά του βιβλία. Τι σημασία πια έχει τι έχει κάψει και τι είχε αφήσει όρθιο;

 

Τον περασμένο Φεβρουάριου κατά τη διάρκεια της σύλληψής του, η σύζυγός του «κατέθετε»: «Ο άνδρας μου, Βαγγέλης Σταμούλιας, εργάζεται στο Εθνικό Θέατρο στο Τμήμα Συντήρησης. Είναι ηλεκτρολόγος μηχανικός. Στη διαδήλωση συμμετείχε στο μπλοκ του Συντονισμού των Πρωτοβάθμιων Σωματείων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα και ήταν στην ομάδα περιφρούρησης. Όταν οι διαδηλωτές δέχτηκαν επίθεση στην οδό Πανεπιστημίου και πνίγηκαν μέσα στα δακρυγόνα, ο άνδρας μου μέσα στο χαμό που επικράτησε βρέθηκε στα χέρια των ΜΑΤ να δέχεται χτυπήματα, όπως αυτά που δείχνουν και οι φωτογραφίες σας. Στη συνέχεια προσήχθη στη ΓΑΔΑ και από τότε μέχρι και σήμερα κρατείται για να απολογηθεί αύριο το πρωί στον Ανακριτή. Είμαι συγκλονισμένη και εξοργισμένη. Ο άνδρας μου είναι ένας προοδευτικός ενεργός πολίτης, ο οποίος όπως κι άλλοι χιλιάδες άνθρωποι που αγωνιούν γι’ αυτόν τον τόπο, που αγωνίζονται για μια καλύτερη ζωή, κατέβηκε να διαδηλώσει ειρηνικά με τους συναδέλφους του. Ακόμα δεν το πιστεύω, όχι μόνο εγώ αλλά και όσοι των γνωρίζουν, πώς ο Βαγγέλης κατηγορείται για επίθεση σε αστυνομικό».

 

Και κατέληγε: «Στόχος είναι η προσπάθεια τρομοκράτησης των διαδηλωτών, οι οποίοι σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς προσπαθούν να προασπίσουν τα θεμελιώδη δικαιώματά τους, όπως είναι η εργασία, η περίθαλψη, η ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Θα ήθελα να σας επισημάνω ότι παρότι κατηγορείται για πλημμελήματα αντί να πάει αυτόφωρο, παραπέμφθηκε στον ανακριτή, με αποτέλεσμα αντί να αφεθεί ελεύθερος εχθές το μεσημέρι συνεχίζει να κρατείται».

 

Στην εποχή της κρίσης οι άνθρωποι πεθαίνουν σωματικά ή ψυχικά, αυτοκτονούν ψυχικά ή σωματικά,  δολοφονούνται ψυχικά ή σωματικά...

 

Ετσι, δε μερεύουν οι άνθρωποι, αγριεύουν...







Είναι μόνο η αρχή ;

Αθλιότητες του «Σκάι» κ.α. κατά του ΚΚΕ


Μετά το «μοντάζ» των απόψεων του κ.Διαμαντόπουλου του ΣΥΡΙΖΑ από τη ΝΔ, ήρθε η σειρά του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ -ΟΛΑ τα κανάλια, πρωτοστατούντος του «ΣΚΑΙ» μίλησαν για «κατάληψη» του Υπ. Εργασίας…
…τραβηγμένες από το ίδιο σημείο και «ω του θαύματος» στις δύο δεν υπάρχει καμία σπασμένη πόρτα ενώ στις άλλες δύο εμφανίζεται. Στις δύο το φωτιστικό είναι όρθιο και «ω του θαύματος» στις άλλες δύο είναι πεσμένο. Στις δύο οι καρέκλες είναι μέσα στο γραφείο του υπουργού και «ω του θαύματος» στις άλλες δύο έχουν ριχτεί στην πόρτα ώστε να δίνεται εικόνα μάχης.
…τραβηγμένες από το ίδιο σημείο και «ω του θαύματος» στις δύο δεν υπάρχει καμία σπασμένη πόρτα ενώ στις άλλες δύο εμφανίζεται. Στις δύο το φωτιστικό είναι όρθιο και «ω του θαύματος» στις άλλες δύο είναι πεσμένο. Στις δύο οι καρέκλες είναι μέσα στο γραφείο του υπουργού και «ω του θαύματος» στις άλλες δύο έχουν ριχτεί στην πόρτα ώστε να δίνεται εικόνα μάχης. (ΦΩΤΟ -902.gr)


Το πρωί της Τετάρτης, περίπου στις 10.30, εκπρόσωποι σωματείων και εκλεγμένοι σε Διοικητικά Συμβούλια Ομοσπονδιών πραγματοποίησαν παρέμβαση με αφορμή τις προχτεσινές δηλώσεις του υπουργού Εργασίας, Γ. Βρούτση, που, προλειαίνοντας το έδαφος για τις νέες αντιασφαλιστικές ανατροπές, δε δίστασε να ισχυριστεί πως το ασφαλιστικό σύστημα έχει οικοδομηθεί πάνω στη βάση πελατειακών σχέσεων! Ζήτησαν να συναντηθούν με τον υπουργό, ο οποίος έμενε άφαντος. Τους «υποδέχθηκε», όμως, μια ολόκληρη διμοιρία αστυνομικών δυνάμεων που ειδοποιήθηκε να ανέβει στον 8ο όροφο, όπου βρισκόταν η συνδικαλιστική αντιπροσωπεία.

Οι συνδικαλιστές παρέμειναν στον προθάλαμο του γραφείου του υπουργού, φωνάζοντας συνθήματα, «Δεν είμαστε πελάτες, είμαστε εργάτες και στα αφεντικά δεν κάνουμε τις πλάτες»«Με αγώνες έχει γίνει η Ασφάλιση, δεν είναι για παζάρια και για διάλυση» και επιμένοντας να συναντήσουν τον υπουργό, μεταφέροντας την αγανάκτηση και την αγωνία των εκατοντάδων χιλιάδων εργατών που εκπροσωπούν. Ο υπουργός εξακολουθούσε να μένει άφαντος, αλλά οι αστυνομικές δυνάμεις άρχισαν να πολλαπλασιάζονται, «εγκλωβίζοντας» τους συγκεντρωμένους στον προθάλαμο του γραφείου του. Οταν οι συνδικαλιστές επιχείρησαν να αποχωρήσουν από το κτίριο συντεταγμένα, δυνάμεις καταστολής απέκλεισαν την είσοδο του κτιρίου, με σκοπό να τους προσαγάγουν. [902.gr]

Ο Πορτοσάλτε με το «καλημέρα» παριστάνει τον ανήξερο για την προβοκάτσια που έστησε το Υπουργείο Εργασίας και ζητάει να δείξει σοβαρότητα το ΚΚΕ. Αλλά κάνει γαργάρα τόσο τις κατηγορηματικές δηλώσεις των στελεχών του ΠΑΜΕ, όσο και την σχετική ανακοίνωση του ΚΚΕ.
Από κοντά με τον Πορτοσάλτε, ο Οικονόμου στην τηλεόραση του «ΣΚΑΪ» ισχυρίζεται ότι το ΚΚΕ «τα σπάει», ενώ ήδη έχει αποδειχτεί ότι οι φωτογραφίες που παρουσίασε χτες το κανάλι του Αλαφούζου είναι στημένες από το Υπουργείο Εργασίας.


Η παράθεση των φωτογραφιών αποκαλύπτει το στήσιμο: Είναι τραβηγμένες από το ίδιο σημείο και «ω του θαύματος» στις δύο δεν υπάρχει καμία σπασμένη πόρτα ενώ στις άλλες δύο εμφανίζεται. Στις δύο το φωτιστικό είναι όρθιο και «ω του θαύματος» στις άλλες δύο είναι πεσμένο. Στις δύο οι καρέκλες είναι μέσα στο γραφείο του υπουργού και «ω του θαύματος» στις άλλες δύο έχουν ριχτεί στην πόρτα ώστε να δίνεται εικόνα μάχης.

Εξακολουθούν στο «ΣΚΑΪ» να κάνουν γαργάρα τόσο τις κατηγορηματικές δηλώσεις των στελεχών του ΠΑΜΕ, όσο και την σχετική ανακοίνωση του ΚΚΕ.


Παραθέτουμε την ανακοίνωση του ΚΚΕ:
«Το ΚΚΕ καταγγέλλει στο λαό τους τραυματισμούς, τις συλλήψεις, την άγρια επίθεση που δέχτηκαν δεκάδες συνδικαλιστές εργατικών σωματείων και ομοσπονδιών από δυνάμεις των ΜΑΤ στο Υπουργείο Εργασίας, οι οποίοι πήγαν να διαμαρτυρηθούν για τις νέες προκλητικές δηλώσεις του υπουργού για το Ασφαλιστικό. Αντί να απολογηθεί ο υπουργός Εργασίας για τις προσβλητικές δηλώσεις και την προκλητική πολιτική του, απάντησε με την ωμή βία των ΜΑΤ, τους τραυματισμούς και με συλλήψεις και προσαγωγές. […]»


Δίας εναντίον Βόταν


 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8rxZAHnmgrODLASP0ZIlr-YJVkK34l7xYvrBXkTgaQZ1ySm7AvQR8eD42JPHW_fYAejOZwjt9UtVeiwlNX105V2-lKLbvAtzUFh4_J_xN1Ch6hqXpoJ9_AS88dCKGvEEw63YuETzwh18/s1600/1+Shanghai+Container+Port.jpg

SHANGHAI CONTAINER TERMINAL

του Sergio Bologna


Το ελληνικό κεφάλαιο ανταγωνίζεται το γερμανικό. Ακούγεται αστείο, όμως δεν είναι και η κ. Μέρκελ που μερικές φορές είναι τόσο αυστηρή με τις  "άτακτες"  χώρες που τους αρέσει δήθεν  να ξοδεύουν και να σπαταλούν ενώ η οικονομία τους πάει για φούντο και παράγει εκατομμύρια ανέργους, τώρα θα πρέπει να δείξει την ίδια, αν όχι μεγαλύτερη αυστηρότητα στους "άτακτους" του οίκου της.

Αναφερόμαστε στη ναυτιλία, στα πλοία. Τι σχέση έχει τώρα η Γερμανία με την Ελλάδα; Θα ξεκινήσω από τη δεύτερη. Είναι γνωστό ότι η ναυτιλία είναι ο μοναδικός τομέας της οικονομίας όπου η Ελλάδα κατέχει την παγκόσμια πρωτιά. Οι  Έλληνες πλοιοκτήτες είναι θρυλικοί, ειδικά για την ικανότητά τους να μην πληρώνουν φόρους. 
Ενώ τα εκατομμύρια των Ελλήνων σφίγγουν το ζωνάρι τους, αυτοί τον Δεκέμβριο γιόρταζαν τα κέρδη τους σε μία δεξίωση  χιλίων προσκαλεσμένων σε μεγάλο ξενοδοχείο του Λονδίνου. Παραδοσιακά, ειδικεύονται στα πετρελαιοφόρα αλλά εδώ και κάποια χρόνια έχουν επεκταθεί και σε άλλους τομείς,όπως στα "bulk carrier" (πλοία χύδην ξηρού φορτίου), στα container carrier (πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων), στα Ro- Ro ship, (roll off,roll on ships, οχηματαγωγά ακτοπλοΐας). 

Πριν λίγα χρόνια τα βρήκαν σκούρα, με την κρίση του 2007/2008, αλλά, σε αντίθεση με άλλες φορές, ο Σωτήρας τώρα δεν είχε τα φτωχά χαρακτηριστικά του Έλληνα φορολογούμενου αλλά του πολύ πιο πλούσιου κινεζικού νομίσματος. Έγραφε η Telegraph της 13ης Αυγούστου 2012: "Οι ελληνικές εταιρείες  έχουν συγκροτήσει κοινή ομάδα με τις κινεζικές τράπεζες. Ο Wen Jiabao, πριν δύο χρόνια, έδωσε την άδεια χορήγησης δανείων ύψους  5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην ελληνική ναυτιλιακή  βιομηχανία". Αυτό βρίσκεται  πίσω από την παράδοση του λιμανιού του Πειραιά στα χέρια των Κινέζων, μετά από  ένα και παραπάνω χρόνο απεργιών και αντίστασης των ελλήνων λιμενεργατών.
 

Η Κίνα είναι κοντά, στη Μεσόγειο
Αλλά τι συμφέρον έχουν οι κινέζοι  να βάλουν πόδι στη Μεσόγειο και να κατακτήσουν μια κυρίαρχη θέση στη ναυτιλιακή βιομηχανία; Η Κίνα είναι πλέον μια αποικιοκρατική δύναμη, ο έλεγχος της  σε μεγάλες περιοχές της μαύρης Αφρικής έχει παγιωθεί, αλλά παρόλα αυτά η ναυτιλία της δεν αντιστοιχεί με την αποικιοκρατική θέση της, η μεγάλη μάλιστα κρατική ναυτιλιακή εταιρεία COSCON, από τις πέντε έξι μεγαλύτερες στον κόσμο στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων,έχει χάσει πολλά χρήματα. Η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται σταθερά στα χέρια των Ευρωπαίων, τόσο όσον αφορά την ιδιοκτησία  των πλοίων, όσον και τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς με ειδίκευση στον τομέα της ναυτιλίας. 

Η Νορβηγία, η Γερμανία, η Ελλάδα,η Δανία, θεωρούνται οι άρχοντες της ναυτιλίας, η Νορβηγία και η Ελλάδα στον τομέα "πετρελαίου και φυσικού αερίου",του  "χύδην ξηρού φορτίου" και των '' off shore'', η Γερμανία και η Δανία στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων . Οι Κινέζοι, αν θέλουν μια θέση στον ήλιο, θα πρέπει να επεκταθούν στην Ευρώπη και η κίνηση προς τους Έλληνες μπορεί να αποδειχθεί επικερδής. Γιατί γίνεται αυτό;

Η Γερμανία είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο, σε σκάφη
FCL ή FTL (full container load,full trailer load,"πλήρες κοντέινερ"), αλλά είναι και η χώρα όπου επενδύονται τα περισσότερα χρήματα σε αυτόν τον τομέα, από  σειρά εξειδικευμένων τραπεζών, με πρώτη την HSH Nordbank, ιδιοκτησίας της πόλης-κράτους του Αμβούργου και του ομόσπονδου κρατιδίου του Schleswig-Holstein, η πρώτη με πλειοψηφία σοσιαλδημοκρατική, και το δεύτερο με πλειοψηφία σοσιαλδημοκρατών-πράσινων. Στα μέσα του 2012 οι 12 μεγαλύτερες γερμανικές τράπεζες εμφάνιζαν ένα άνοιγμα της τάξης των 129,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στον τομέα της ναυτιλίας.



 

Ένα οικονομικό τσουνάμι

  Εδώ όμως συμβαίνει κάτι που θα μπορούσε να προκαλέσει μια καταστροφή όμοια με αυτή του 2008, των στεγαστικών δανείων υψηλού ρίσκου. Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία ως γνωστό, αποτελούν τη συγκολλητική ουσία  της παγκοσμιοποίησης, μεταφέρουν εμπορεύματα από την Κίνα στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ και ημιεπεξεργασμένα προϊόντα, αυτοκίνητα και άλλα βιομηχανικά προϊόντα από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ στην Κίνα και την Άπω Ανατολή. 


Αυτή η κολοσσιαία διακίνηση εμπορευμάτων  ελέγχεται από 20 ναυτιλιακές εταιρίες, με πρώτη τη  Maersk, από τη Δανία, δεύτερη τη MSC, από τη Γενεύη, αλλά στην πραγματικότητα έχει τη βάση της στο Sorrento (ιδιοκτησίας Gianluigi Aponte ,στην οποία δουλεύουν  χιλιάδες οικογένειες από την ευρύτερη περιοχή της Νάπολης), τρίτη την τουρκο-γαλλο-λιβανέζικων συμφερόντων CMA CGM, την κινεζική COSCON και την επίσης κινεζική Evergreen, τη γερμανική Hapag Lloyd κλπ. ..

Όλες αυτές, έχουν χάσει πολλά χρήματα με την παγκόσμια κρίση, κυρίως στην ευρωζώνη (οι διαδρομές Άπω Ανατολή-Ευρώπη ήταν αυτές  που έφερναν τα μεγαλύτερα κέρδη), αλλά τα έχασαν, βασικά, από δικά τους λάθη, αφού είχαν παραγγείλει πλοία στα ναυπηγεία σε βαθμό δυσανάλογα μεγαλύτερο από τη ζήτηση, με την υπερπροσφορά να μειώνονται τα ναύλα των εμπορευμάτων,τα νεότευκτα πλοία ήταν όλο και πιο μεγαλα σε χωρητικότητα, με κατάληξη το ταμείο να χτυπήσει κόκκινο, και κάποιες από αυτές σήμερα να μην έχουν καν τα χρήματα να πληρώσουν τους τόκους των δανείων. Το χειρότερο όμως είναι,ότι  η αξία των πλοίων έπεσε κατακόρυφα, όπως το 2008 είχε πέσει η αξία των ακινήτων. Ένα νεότευκτο πλοίο 4.500 TEU στα τέλη του 2011 κόστιζε 53 εκατομμύρια δολάρια, ενώ ένα χρόνο αργότερα, μόλις 14 εκατομμύρια.

Οι τράπεζες είδαν να καταρρέει ξαφνικά η αξία των περιουσιακών στοιχείων που κρατούσαν σαν εγγυήσεις από τους  πελάτες τους οι οποίοι τώρα δεν μπορούσαν να αποπληρώσουν τα χρέη τους,τους  λεγόμενους "ευκαιριακούς πλοιοκτήτες," , μια ιστορία καθαρά γερμανική και  μάλιστα του Αμβούργου - εταιρείες που αγοράζουν πλοία από τα ναυπηγεία και τα νοικιάζουν σε ναυτιλιακές εταιρείες ή τα νοικιάζουν μεσοπέλαγα – αντιμετωπίζουν όλες τους προβλήματα  και ζητούν  τη βοήθεια του γερμανικού Δημοσίου, αμοιβαία κεφάλαια κλειστού τύπου που μαζεύουν τις οικονομίες για να τις επενδύσουν στον τομέα της ναυτιλίας - μια άλλη γερμανική ειδικότητα που γνώρισε δυσανάλογη ανάπτυξη χάρη σε ένα πολύ ευνοϊκό φορολογικό καθεστώς- τελούν υπό πτώχευση ( πάνω από 250 ο αριθμός  των "αφερέγγυων" το 2012). 

Ηθικό δίδαγμα: στον τομέα της ναυτιλίας σήμερα συμβαίνει κάτι που θυμίζει την κρίση των ακινήτων του 2008 και το επίκεντρο αυτού του οικονομικού τσουνάμι είναι η Γερμανία.

Οι Γερμανοί σε απόγνωση ξεπουλάνε
Και ερχόμαστε στην Ελλάδα που - από πίσω της είναι η Κίνα. Οι Γερμανοί, σε απόγνωση, πουλάνε τα πλοία τους σε τιμές ευκαιρίας, οι Έλληνες τα αγοράζουν με τα λεφτά των κινέζων, μιλάμε για περίπου τα δύο τρίτα του γερμανικού στόλου που δεν έχουν τα λεφτά για να τα ταξιδέψουν, να πληρώσουν τα καύσιμα - που από μόνα τους είναι το 50% των λειτουργικών  δαπανών – το πλήρωμα, τη συντήρηση και τις επισκευές, τους νηογνώμονες, τις  ασφαλιστικές εταιρείες, επειδή τα έσοδα από τα ναύλα μεταφοράς  (“
freight rates”) δεν καλύπτουν πλέον ούτε το κόστος του ταξιδιού. 

Να πούμε μόνο ότι στη 19 Νοεμβρίου του 2012 ο Διευθύνων Σύμβουλος της Maersk Lines, της μεγαλύτερης εταιρείας στον κόσμο, δήλωνε στους Financial Times Deutschland (η οποία σήμερα έχει κλείσει) : "Ο τομέας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δεν είναι πλέον κερδοφόρος, εμείς τα επόμενα πέντε χρόνια δεν θα παραγγείλουμε  ούτε ένα πλοίο, φτάνουν και περισσεύουν αυτά που έχουμε ήδη παραγγείλλει, προτιμούμε να τοποθετήσουμε τα λεφτά μας στο πετρέλαιο και στο φυσικό αέριο". Το σοκ στη ναυτιλία υπήρξε δραματικό.

[…] Η σκέψη μας πάει στο μεγάλο αγώνα των λιμενεργατών του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπήτς, πριν  τα Χριστούγεννα, έναν αγώνα με πρωταγωνίστριες τις γυναίκες, αυτές που πληρώνονται από 26-40 δολάρια την ώρα, τις εργαζόμενες στις υπηρεσίες πληροφορικής, που δεν ανήκουν στο ανώτατο προσωπικό, ένας αγώνας αμυντικός, για την υπεράσπιση όχι  ενός  μισθού γενικά, αλλά ενός καλού μισθού, που να σου επιτρέπει να ζεις από τη δουλειά σου και να συντηρείς την οικογένεια σου. Όχι αυτό το δήθεν μισθό των 1.200, 1.400 ευρώ το μήνα, που αν ζει κανείς σε μια μεγάλη πόλη δεν του φτάνει ακόμα  και αν ζει μόνος του..

(Επι)στρατευμένη

λαϊκόν πρόγραμμα δια χειρός Ρόζας Τίποτα

3.                                                      

     

  
                                          












 Έχει πελατοκεντρική αντίληψη η Ρόζα Τίποτα
χρόνια σερβιτόρα σε μπαρ της επαρχίας
με διακόσμηση στους τοίχους
με κάδρα του Τζίμη Ντιν, του Έλβις Πρίσλευ, της Μέριλιν
και του Στέλιου Καζαντζίδη
έχοντας μία Μαρία τάδε για συνάδελφο
και όπως έλεγα, χρόνια γκαρσόνα σε μπαρ της επαρχίας
α, έχει πελατοκεντρική αντίληψη η Ρόζα...

...γι' αυτό, συνεχίζει η ίδια, έτη φωτός πριν απ' τους ακτιβιστές
και το σύνθημα "Κολόμβε, γαμώ την περιέργειά σου!"
πρέπει να κεράσουμε τον κόσμο  τον στίχο
"γιατί την ανακάλυψε αυτή τη γη ο Κολόμπος";
Regina Rosas amat.


[--->]