Ανο(η)σία της αγέλης

 

Και ξαφνικά η επιστήμη κάνει μια επαναστατική ανακάλυψη που αλλάζει όλα τα δεδομένα.

Δεν μπορεί να υπάρξει ανοσία αγέλης (σχεδόν εξαφάνιση του ιού) με τον SARS-CoV-2. Δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει από εδώ και πέρα ο αριθμός των κρουσμάτων, πρέπει να επικεντρωθούμε στον αριθμό των νοσηλειών, των διασωληνώσεων και των θανάτων.

Όχι, δεν παρουσιάζω την αυθαίρετη και ψεκασμένη εκτίμηση που είχα κάνει στις 22 Φεβρουαρίου 2021 σε εκπομπή του George Sachinis (https://tinyurl.com/7f8njud6). Εγώ τότε έλεγα πράγματα από τη φαντασία μου ότι ο ιός θα γίνει ενδημικός και θα παραμείνει ως πρόβλημα όπως παραμένει και ο ιός της γρίπης.

Τώρα μιλάμε για νέες επιστημονικές ανακαλύψεις, που απλά έτυχε να τις έχω φανταστεί πριν λίγους μήνες. Και μάλιστα ανακαλύψεις που παρουσιάστηκαν σε ένα από τα πλέον ''πολυφωνικά'' και ''αντικειμενικά'' μέσα ενημέρωσης, τόσο από Έλληνα όσο και από Αμερικανό επιστήμονα.

https://tinyurl.com/493r7mbj

https://tinyurl.com/3ka534vc

Όλο αυτό το διάστημα μετά την φαντασιόπληκτη εκτίμησή μου, είδαμε πληθώρα ειδικών να παρουσιάζουν διαγράμματα εμβολιασμών και εξαφάνισης των κρουσμάτων, είδαμε άλλους τόσους ειδικούς να προτείνουν και να χειροκροτούν υποχρεωτικότητες και εκβιασμούς σε νέους και σε παιδιά (σήμερα προτάθηκε η υποχρεωτικότητα σε παιδιά από 12 ετών και άνω, από επιστήμονα!), και φυσικά βλέπαμε ως κεντρικό σύνθημα την εξαφάνιση του ιού από τον πλανήτη το γαλαξία και ολόκληρο το σύμπαν. Τις τελευταίες ημέρες βλέπουμε επίσης έναν διαγωνισμό συνθημάτων στα κοινωνικά δίκτυα σχετικά με τα εμβόλια, που στην αρχή σε κάνει να απορείς που τόσοι άνθρωποι δεν αναγνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ του χιούμορ και της γελοιότητας, και στη συνέχεια παραδίνεσαι ψάχνοντας να βρεις όχι τείχος ανοσίας αλλά τοίχο από σκυρόδεμα για να αναπαύσεις με φόρα το κρανίο σου. Λυπηθείτε μας!!!

Όταν το Ευρωπαϊκό CDC πριν από λίγες ημέρες συστήνει τον άμεσο και όσο το δυνατόν οριζόντιο εμβολιασμό των ατόμων που έχουν τον υψηλότερο κίνδυνο να νοσήσουν σοβαρά από COVID, και να μειωθεί το διάστημα αναμονής από την 1η μέχρι τη 2η δόση (https://tinyurl.com/8jcryake), εμείς δεν ασχολούμαστε καθόλου με τους ηλικιωμένους (πλήρως ανεμβολίαστοι σε απαράδεκτα υψηλό ποσοστό), και εκβιάζουμε υγιείς νέους και παιδιά που έχουν απειροελάχιστο κίνδυνο.

Την ίδια ώρα, οι Γερμανοί αποφασίζουν και για τους άνω των 60 ετών να προχωρήσουν σε αλλαγή από το AstraZeneca της 1ης δόσης σε mRNA για τη 2η δόση, και μάλιστα σε συντομότερο χρονικό διάστημα μεταξύ των δόσεων (https://tinyurl.com/hfuumwje - σελίδα 14). Φαίνεται να επικαλούνται τόσο το ζήτημα των θρομβώσεων όσο και το ζήτημα της καθυστέρησης αρκετών εβδομάδων από την 1η στη 2η δόση για το AstraZeneca. Ένα μεσοδιάστημα που έχει προκύψει από μελέτη που θα προτιμούσα να μην ξαναχαρακτηρίσω (το είχα σχολιάσει παλαιότερα: https://tinyurl.com/ch5fc9za)

Η αξιοπιστία, η ειλικρίνεια και η ευθύτητα αποτελούν αναντικατάστατα εργαλεία για τη δημόσια υγεία και για τη διαχείριση μιας κρίσης. Ψέμα στη δημόσια υγεία δεν είχε ποτέ όφελος, και στο τέλος το πληρώνεις ακριβά (https://tinyurl.com/jbudrdyp). Είναι κατανοητό γιατί η αξιοπιστία έχει πιάσει πάτο και γιατί σχεδόν κανείς πλέον δεν δίνει σημασία σε όσες κραυγές ακούγονται. Αντί αυτό να γίνει κατανοητό και αποδεκτό, συνεχίζουν στην ίδια τακτική, με τους ίδιους ανθρώπους, και φυσικά εισπράττουν την ίδια αδιαφορία και αποδοκιμασία.

Στο τέλος θα κριθεί, με ξεκάθαρο και ισοπεδωτικό τρόπο, ποιος βρίσκεται στη σωστή πλευρά της ιστορίας. Και τότε θα κάνουμε ως κοινωνία το λογαριασμό για τις καταστροφές, τα αίτια και τους υπεύθυνους…

 



ΟΧΙ στο σύγχρονο απαρτχάιντ και στις διακρίσεις των πολιτών!

 


Καταγγελία - Δήλωση Δικηγόρων Υπεράσπισης

 

Καταγγελία  -  Δήλωση  Δικηγόρων  Υπεράσπισης   στη  Δίκη   των   11   Τούρκων   και   Κούρδων   στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων στον Κορυδαλλό.

Οι συνήγοροι υπεράσπισης, οι οποίοι παριστάμεθα για λογαριασμό των: 

Sinan  Ozen  Oktay  τουAtif,  Sadi  Naci  Ozpolat  του  Halil,  Harika  Kizilkaya  του  Orhan,  Ismail  Zat  του  Mustafa,  KayaHasan του  Mustafa, Halil  Demir του  Αli,   Αli  Ercan Gokoglu  του Husseyn,  Hazal Secer τουMahmut,   Anil Sayar του Bekir, Βurak Agarmis του Atanur, Cam Sinan του Murat, Τούρκων και Κούρδων   πολιτικών   προσφύγων   και   αιτούντων   άσυλο,  στα   πλαίσια   πολυήμερης   δίκης   που διεξάγεται στις Γυναικείες Φυλακές Κορυδαλλού, καταγγέλλουμε τις πλήρως απαξιωτικές και πέρα από κάθε έννοια κράτους δικαίου και απονομής δικαιοσύνης, συνθήκες διεξαγωγής της δίκης.

Κορύφωση των ανωτέρω συνιστά το γεγονός, ότι στη σημερινή δικάσιμο και κατά τη διάρκεια ημίωρης διακοπής, όπου ως συνήγοροι επικοινωνούσαμε με τους κατηγορουμένους, εισήλθαν στη δικαστική αίθουσα ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας, οι οποίες εφόρμησαν με βαναυσότητα κατά των κατηγορουμένων, διακόπτοντας την επικοινωνία μας με τους εντολείς μας, επιχειρώντας να τους μεταφέρουν με τη βία στα κρατητήρια.

Τόσο οι κατηγορούμενοι όσο και οι συνήγοροί τους αντιδράσαμε στη βίαιη αυτή ενέργεια, καθώς η αίθουσα   του   δικαστηρίου   μετατράπηκε   σε   πεδίο   μάχης.  

Άνδρες   των   ειδικών   δυνάμεων   της αστυνομίας, με κεκαλυμμένα χαρακτηριστικά, γρονθοκοπούσαν, κλωτσούσαν και καθύβριζαν τους κατηγορουμένους. Οι   κατηγορούμενοι   μεταφερθήκαν   σερνόμενοι   στα   κρατητήρια   δεχόμενοι   χυδαίες   ύβρεις   και ακραία   βία.   Ένας   από   τους   κατηγορούμενους   μεγάλης   ηλικίας,   ο   οποίος   έχει   υποβληθεί   σε εγχείρηση   καρδιάς   προ   διετίας   (διπλό  bypass),   δέχθηκε   απανωτές   αγκωνιές   στο   στήθος   με αποτέλεσμα να σωριαστεί στα έδρανα και δυο ώρες αργότερα ήρθε ασθενοφόρο για τη διακομιδή του στο Θριάσιο Νοσοκομείο

Τα γυαλιά άλλου κατηγορουμένου, καθώς και ένα απο τα παπούτσια του, παρέμειναν στην αίθουσα ως τρόπαια για τον τρόπο απονομής της δικαιοσύνης στην Ελλάδα εν έτει 2021.

Μεταξύ των άλλων χτυπήθηκε και η διερμηνέας της δίκης.

Το   δικαστήριο   κατά   την   επάνοδό   του,   αρνήθηκε   να   πάρει   θέση   για   το   γεγονός   και   διέκοψε επικαλούμενο ότι οι κατηγορούμενοι δεν φορούσαν μάσκες (τις οποίες σκίσαν οι αστυνομικοί κατά την εφόρμησή τους).

Προσπαθώντας να τιμήσουμε τον τίτλο του συνηγόρου υπεράσπισης,  δηλώσαμε ότι αποχωρούμε,καθώς υπό αυτές τις συνθήκες δεν μπορεί να συνεχιστεί διαδικασία σε αυτό το χώρο.

Καταθέσαμε ακόμη, άμεση αναφορά στον πρόεδρο του ΔΣΑ.

Αθήνα, 8 Ιουλίου 2021

Οι συνήγοροι υπεράσπισης

Αλέκα Ζορμπαλά

Ιωάννα Κούρτοβικ

Δημήτρης Σαραφιανός

Πατρίκιος Πατρικουνάκος

*φωτογραφία της @Aleka Zorbala

#ΜένουμεΕνεργοί 


[----->]

Δεν μπορούν να είναι φίλοι και σύντροφοι

 Δημήτρης Μπελαντής

Κλείνοντας έναν κύκλο αναρτήσεων, προς το παρόν, μου κάνει τεράστια εντύπωση η θέση κάποιων αριστερών ότι η άσκηση ατομικών δικαιωμάτων ,σε αντίθεση με τον κρατικό καταναγκασμό εφ' όλης της ύλης, είναι θατσερισμος, ατομικισμός και έλλειψη κοινωνικής ευθύνης ,ότι πριμοδοτεί κανείς έτσι το άτομο έναντι της κοινωνίας. Εντυπωσιακού ύψους  και στάθμης τοποθέτηση . 

Ο Αριστόβουλος Μάνεσης έγραφε  πριν από σαράντα χρόνια ότι τα ατομικά, πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα είναι συμπληρωματικά μεταξύ τους και όχι ανταγωνιστικά . Θατσερικος είναι αυτός που λέει ότι πρέπει να υπάρχουν αποκλειστικά ατομικά  δικαιώματα όχι οποίος λέει να υπάρχουν όλων των ειδών.

Θέλω να δω πως σε μια κοινωνία που θα σε συλλαμβάνουν χωρίς ένταλμα η θα σου κάνουν εμβόλια υποχρεωτικά, η θα σου βάζουν ηλεκτρονικό βραχιόλι υποχρεωτικά, θα αντιστέκεσαι στην ταξική καταπίεση .

Όσο μπορούσαν να αντισταθούν οι σοβιετικοί εργάτες στην εκμετάλλευση της γραφειοκρατίας .Οσο μπορούσαν οι Γερμανοί εργάτες να αντισταθούν επί ναζισμού στο μονοπωλιακό κεφάλαιο .Όσο μπορούσες να κάνεις απεργία επί χούντας .

Δηλαδή πολύ λίγο .Χωρίς ατομικό αυτοπροσδιορισμό ,η κοινωνία είναι ανίσχυρη και άθυρμα  έναντι των αρχουσών τάξεων η ελίτ .Που γράφει ο Μαρξ ότι δεν πρέπει να έχουμε ατομικά δικαιώματα; Στο Εβραϊκό Ζήτημα λέει όχι ότι είναι κακά αλλά ότι είναι ανεπαρκή. Φυσικό αφού ο Μαρξ είναι παιδί της Γαλλικής Επανάστασης και όχι του Πρώσσου βασιλιά 

Η  αντίληψη ότι η κοινωνική αλληλεγγύη σημαίνει να μην έχουμε καθόλου ατομικά δικαιώματα, δηλαδή κάτι μεταξύ Χίτλερ,Στάλιν και ευγονικής τεχνοκρατίας, είναι αποτρόπαιη. Καλύτερα, όμως .

Όσοι θεωρούν ότι οι φαρμακοβιομηχανίες και οι κυβερνήσεις πρέπει να διαθέτουν απόλυτο δικαίωμα στην ζωή, στην αρρώστια και στον θάνατο, δεν μπορούν να είναι φίλοι και σύντροφοι. Ας πέσουν οι μάσκες για να δούμε με ποιον είμαστε μαζί και ποιον όχι .

ΥΓ Άσε που πολλοί που τα λένε αυτά δίνουν τεράστια μάχη για τα ταυτοτικά δικαιώματα, τον αντιρατσισμο κλπ . Δύο μέτρα και δύο σταθμά .

[----->]

Περί πιστοποιητικών εμβολιασμένων #2

 

2. Γιατί είναι λαθροχειρία να ταυτίζονται οι άνθρωποι που δεν εμβολιάζονται για τον covid 19 συλλήβδην με τους "αρνητές των εμβολιασμών και της επιστήμης".

Ας θυμηθούμε λίγο τα βασικά: Με βάση τα ΙΑΤΡΙΚΑ δεδομένα, υπάρχουν εμβόλια υποχρεωτικά και μη υποχρεωτικά. Τα εμβόλια της ιλαράς, της ερυθράς, της πολιομυελίτιδας, της διφθερίτιδας, του κοκίτη και κάμποσα άλλα είναι υποχρεωτικά για τα παιδιά -και παλεύουμε για να είναι προσβάσιμα σε όλα τα παιδιά του πλανήτη (που δυστυχώς δεν είναι). Το εμβόλιο του COVID 19 είναι όντως ένα θαύμα της επιστήμης το ότι κατάφερε να ετοιμαστεί σε τόσο λίγο χρόνο (κι αν δούλευαν όλοι οι επιστήμονες μαζί με δημόσια χρηματοδότηση θα ήταν όλα πολύ καλύτερα, κι αν δεν εξαρτιόταν η διάθεσή του από το κέρδος των εταιρειών και επίσης πρέπει να παλέψουμε να είναι διαθέσιμο σε όλο τον πλανήτη). Όμως, υποχρεωτικό δεν έχει καταστεί -από την αντίστοιχη ΙΑΤΡΙΚΗ επιτροπή.

Μια διαφορά πχ στα υποχρεωτικά εμβόλια -ως τώρα τουλάχιστον- είναι ότι παράσχουν διά βίου κάλυψη από την ασθένεια (με κάποιες δόσεις), ενώ εδώ μιλάμε για ένα εμβόλιο που, όπως και αυτό της γρίπης, θα πρέπει να το κάνουμε κάθε χρόνο, ίσως και 2 φορές το χρόνο. Ακόμη δεν ξέρουμε καν πόσο κρατάει η ανοσία του.

Οι "αρνητές των εμβολίων" γενικώς, έχουν καταγραφεί στο 2-3% του πληθυσμού στις σχετικές μετρήσεις. Τους τελευταίους μήνες του 2020, που έγιναν μετρήσεις για το εμβόλιο του COVID 19 (πολλές από αυτές έγιναν πριν καν εγκριθεί ιατρικά το εμβόλιο, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση...) το ποσοστό των ανθρώπων που δήλωναν ότι δεν θα κάνουν το εμβόλιο του COVID κυμαινόταν στο 25-30% (αν η ανοσία επιτυγχάνεται με το 70%, το ποσοστό του 30% δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα). Πρώτη απλή παρατήρηση λοιπόν: είναι τεράστια λαθροχειρία το να ταυτίζονται οι αντιεμβολιαστές (που είναι αυτοί που αρνούνται τα υποχρεωτικά εμβόλια) με όσους για διάφορους λόγους δεν θέλουν να εμβολιαστούν για τον COVID. Και σε καμία περίπτωση δεν ταυτίζονται επίσης με τους "αρνητές του ιού". Και είναι μια λαθροχειρία που στην πραγματικότητα χαρίζει ανθρώπους που δεν αμφισβητούν την ουσία της επιστήμης, στο στρατόπεδο των ανορθολογιστών!

Οι λόγοι που κάποιοι δεν κάνουν το εμβόλιο είναι πολλοί: υπάρχει όντως ένα ποσοστό που επηρεάζεται από την εκκλησία (και θέλει άλλου είδους αντιμετώπιση), υπάρχει όμως και μεγάλο ποσοστό που έχουν κάποιο αυτοάνοσο ή αλλεργία και φοβούνται για την επίδραση του στην υγεία τους (κι αυτοί οι άνθρωποι κατά κανόνα τηρούν ΟΛΑ τα μέτρα προστασίας γιατί φοβουνται και τον ιό), υπάρχει ποσοστό αυτών που έχουν νοσήσει και δεν κάνουν το εμβόλιο γιατί -κατά τα ιατρικά δεδομένα- έχουν ανοσία (βλ. και προηγουμενο ποστ), υπάρχουν γυναίκες που θέλουν να μείνουν έγκυες ή είναι έγκυες και δεν το κάνουν για σιγουριά (και μαλιτασ με ιατρική συμβουλή), υπάρχει και ποσοστό που είναι δύσπιστοι γιατί θυμούνται ότι με βάση τα επιστημονικά δεδομένα που μαθαίναμε στο σχολείο, οποιοδήποτε φάρμακο πρέπει να μετρηθεί για καιρό για να γνωρίζουμε τις παρενέργειές του (συγνώμη, αλλά αυτοι δεν λέγονται "αρνητές της επιστήμης"), αυτοί που περιμένουν να κάνουν το εμβόλιο από Σεπτέμβρη ή αυτοί που λόγω ηλικίας κινδυνεύουν ελάχιστα από τον ιό.

Όλοι οι παραπάνω δεν είναι οι εχθροί μας: δεν έφεραν τον κορωνοϊό στον πλανήτη, δεν κινδυνεύουμε να πεθάνουμε εξαιτίας τους, δεν είναι οι "λεπροί" του 2021! Και σίγουρα δεν κινδυνεύουμε εμείς οι εμβολιασμένοι "να πεθάνουμε όλοι" από τους παραπάνω ανεμβολίαστους. Ο μπαμπάς μου αρνείται να κάνει το εμβόλιο (δεν αναφέρω τους λόγους εδώ), αλλά δεν φοβάμαι μην κολλήσω εγώ από αυτόν, φοβάμαι για τη δική του υγεία, μην κολλήσει και πεθάνει! Ποια είναι αυτή η λογική που υπαγορεύει να θεωρούμε τους ανεμβολίαστους εχθρούς αντί να τους θεωρούμε πιο ευάλωτους; Ποια είναι η λογική που τους θεωρούμε όλους "ανορθολογιστές" και δεν ακούμε τα επιχειρήματά τους -σίγουρος δρόμος για να μην τους πείσουμε ΠΟΤΕ να εμβολιαστούν;

(Υπάρχει το επιχείρημα, βέβαια, ότι όσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό των ανεμβολίαστων, τόσες πιο πολλές μεταλλάξεις θα έχει ο ιός, μόνο που το επιχείρημα αυτό αφορά ολόκληρο τον πλανήτη και όχι μία χώρα. Στο βαθμό που δεν έχουμε κλειστά σύνορα, το ότι υπάρχουν φτωχές χώρες ή φτωχοί που δεν έχουν πρόσβαση καν στο εμβόλιο, είναι μάλλον πιο σημαντικό για την εξέλιξη του ιού από τον ανεμβολίαστο πατέρα μου, που στην τελική έρχεται σε επαφή με ελάχιστους άλλους ανθρώπους).

Ο κίνδυνος που διατρέχουν είναι μεγαλύτερος για τους ίδιους κι όχι για μένα που είμαι εμβολιασμένη. Το να ανεχόμαστε να γίνεται βιοπολιτική στις πλάτες όλων μας, θα έχει σημαντικότερες επιπτώσεις στη ζωή μας. Το να τους βάλουμε στη θέση των παλιών λεπρών, το να ιεραρχούμε τα πράγματα ανάποδα, το να βλέπουμε τον εχθρό μας στον διπλανό μας, εξυπηρετεί μόνο την πραγματική αρνήτρια του ιού, που έχει αποδείξει ότι είναι η κυβέρνηση!

(Η διαχείριση του φόβου για τον Άλλο...

Τα δύο χρόνια της πανδημίας προσφέρονται για άλλο ένα δοκίμιο σχετικά με την μαζική διαχείριση του ατομικού φόβου του θανάτου: αρκεί να μας δείξουν κάποιον με το δάχτυλο ως εχθρό, ως αυτόν από τον οποίο κινδυνεύουμε "να πεθάνουμε όλοι" και κατευθείαν στρέφουμε το βλέμμα μας εκεί! Τώρα θα μου πεις, ολόκληρα συστήματα θρησκειών βασίζονται στη διαχείριση του φόβου του θανάτου, τι να συζητάμε. Σωστό. Μόνο που για τις θρησκείες το λέμε, το έχουμε εμπεδώσει. Για το φόβο των "ισλαμιστών", του "πυρηνικού οπλοστασίου του Ιράκ", των φορέων του AIDS κλπ αντισταθήκαμε. Όταν το θέμα έφτασε στους "ανεύθυνους νέους που διασπείρουν τον ιό στις πλατείες"(πέρσι) και στους "ανεμβολίαστους που θα μας σκοτώσουν όλους" (φέτος), τα πράγματα αλλάζουν... Είναι αναγκαίο λοιπόν να αποστασιοποιηθούμε λίγο ο καθένας από τον ατομικό του φόβο θανάτου, για να μπορούμε να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει. Νομίζω ότι κάπως έτσι γεννήθηκε η φιλοσοφία και εν γένει η θεωρία στον πλανήτη...)

[---->]