Ο μεγαλύτερος φόβος είναι να φανείς μη νομιμόφρων," διαφορετικός" και μη προσαρμοζόμενος

 

Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές,αλλά χρειάζεται να το ξαναπούμε,όλη η στρατηγική των υποχρεωτικών εμβολιασμών και του αμείλικτου  κυνηγητού των μη συμμορφουμένων  σήμερα, και αύριο  επί άλλων υποχρεωτικών ιατρικών η εξωιατρικ;vν  πράξεων, στηρίζεται στην κρατική  διαχείριση του φόβου,σε μια πολύμορφη αξιοποίηση του φόβου,που συχνά είναι το πιο ισχυρό των ανθρωπίνων συναισθημάτων .Θα επισημάνω τρεις μορφές φόβου, που ανασύρονται σε αυτό  το βιοπολιτικ;o αλλά και συλλογικό ψυχολογικό και κοινωνικό  πείραμα :

1.Φοβος ότι θα αρρωστήσεις και θα πεθάνεις. Π;eρα από τις υπερβολές και διογκώσεις, η αρρώστια αυτή είναι όντως σοβαρή .Και να μην ήταν,όμως,όταν από το πρωί ως το βράδυ σου λένε ότι θα κινδυνέψεις να πεθάνεις,το εμβόλιο μοιάζει ως πανάκεια. Βέβαια, αυτοί που το λένε είναι αυτοί που έχουν  υποβαθμίσει  τραγικά ολα τα άλλα μέτρα  προστασίας πλην του εμβολίου και που αποκρύπτουν την σχέση ρίσκου και οφέλους για όλα τα μέτρα προστασιας.Ομως,η χρήση του κατανοητού από ανθρώπινη άποψη  φόβου για την υγεία και ζωή  δεν παύει να ασκείται άνωθεν.

2.Φοβος έναντι των  κρατικών κυρώσεων επί μη εμβολιασμού  ( αναστολή εργασίας,απομόνωση από δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου,πρόσβαση σε υπηρεσίες κλπ) .Κάθε άνθρωπος θέλει να ζει μια ολοκληρωμένη ζωή και όχι αναπηρη .Το να του την στερείς με κριτήριο τον εμβολιασμό τον εμβάλλει σε φόβο και ανησυχία .Έτσι,ο εκβιασμός με προνόμια για τον αποδεχόμενο και στερήσεις για τον μη αποδεχόμενο γίνεται σχετικά επιτυχής .Ιδίως το επερχόμενο μέτρο του 100ρικου μηνιαίως  για τους άνω των 60 οδηγεί σε στέρηση της επιβίωσης .Είναι ένας  τεράστιος φόβος που μπορεί να σε παραλύσει.

3.Τριτο και σημαντικότερο .Ο φόβος ότι θα βγεις έξω από τον κρατικό και κοινωνικό κανόνα,ότι θα θεωρηθείς παραβατικός, μολυσματικός και ψεκ η τρελός, ότι όλοι θα σου γυρίσουν την πλάτη Είναι σε εποχές μετάβασης σε ολοκληρωτικά καθεστώτα ο χειρότερος φόβος .Κανείς δεν θέλει να είναι Εβραίος η κομμουνιστής  η ομοφυλόφιλος στον ναζισμό, "αστός  αντεπαναστάτης"  και " κουλάκος" στον σταλινισμό, ανεμβολίαστος η και " αντιεμβολιαστής" στην υγειονομική δικτατορία .Νοιώθει ότι πέρα από τις νομικές στερήσεις, θα τον φτύσουν οι φίλοι του,ο η η σύντροφος του,θα απομονωθεί κοινωνικά, θα γίνει ένα δακτυλοδεικτούμενο τέρας,θα γίνει θύμα και αποδέκτης έως και καταδόσεων. .

Ο σοβαρότερος φόβος είναι η κοινωνική έκθεση και απομόνωση όταν βγαίνεις Εξω από τον Κανόνα του αυταρχικού καθεστώτος .Όπως έγραφαν παλιά ο Βίλχελμ Ράιχ και ο Έριχ Φρομμ, στις εποχές της ανελευθερίας ο μεγαλύτερος φόβος είναι να φανείς μη νομιμόφρων," διαφορετικός" και μη προσαρμοζόμενος. Πλέον, το 2021,  σε λένε τρελό η συνωμοσιολόγο η ακροδεξιό η ανορθολογικό  η παρασυρμένο. Ο μεγαλύτερος φόβος σε τέτοια κοινωνικά και ψυχολογικά πειράματα είναι ο Φόβος μπροστά στην Ελευθερία και από την Ελευθερία. 

Η βούληση να είσαι ελεύθερος καθίσταται νόσος.Η πιο βαριά νόσος το 2021 δεν είναι ούτε η μετάλλαξη Δ ούτε η μετάλλαξη  Ο .Είναι η μετάλλαξη της βούλησης για την επιλογή και την Ελευθερία. Μόνο αυτή χτυπιέται και θα χτυπιέται αλύπητα.

[---->]

ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ COVID-19 ;

 

"Το εμβόλιο θα σας κάνει υπερήρωες με υπερδυνάμεις" Εκστρατεία της Pfizer για παιδιά


Ποια είναι η σχέση του covid-19 με τα παιδιά. Πόσα υγιή παιδιά έχουν πεθάνει από Covid και ποιες είναι οι πιθανότητες βλάβης που μπορούν να προκύψουν από αυτόν;

Τα παιδιά, εάν μολυνθούν, απλώς δεν μεταδίδουν εύκολα τον Covid-19 σε άλλους, ή σε άλλα παιδιά, σε άλλους ενήλικες των οικογενειών τους ή σε άλλους, ή στους δασκάλους τους. Η παιδιατρική βιβλιογραφία ως προς αυτό είναι σαφής. Τα δεδομένα δείχνουν ότι η πιθανότητα να νοσήσουν σοβαρά και να καταλήξουν τα μικρά παιδιά και οι έφηβοι από SARS-CoV-2  είναι πολύ χαμηλή (στατιστικά μηδενική).

Αν εξετάσουμε τους θανάτους, τα διεθνή δεδομένα είναι ακόμη πιο σαφή. Τα δεδομένα της Σουηδίας που μελέτησε ο Ludvigsson [ 1 ] έδειξαν ότι από τα 1.951.905 παιδιά στη Σουηδία (στις 31 Δεκεμβρίου 2020) στις ηλικίες μεταξύ 1 και 16 ετών που πήγαιναν στο σχολείο σε μεγάλο βαθμό χωρίς λοκντάουν και χωρίς μάσκες, σημειώθηκαν μηδέν  (0) θάνατοι.

«Αν και η Σουηδία κράτησε ανοιχτά τα σχολεία και τους παιδικούς σταθμούς, διαπιστώσαμε χαμηλή συχνότητα σοβαρών περιστατικών Covid-19 μεταξύ μαθητών και παιδιών προσχολικής ηλικίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας SARS-CoV-2».

Σε πρόσφατη μελέτη στη Γερμανία (που συγκεντρώνει στοιχεία από τρεις πηγές 1) τη μελέτη SARS CoV-2 KIDS που διεξάγεται σε εθνικό επίπεδο (), 2) το γερμανικό σύστημα γνωστοποίησης των επιδημιολογικών δεδομένων και 3) ένα εθνικό μητρώο για νοσηλευόμενα παιδιά και εφήβους με SARS CoV-2 ή παιδιατρικό πολυσυστηματικό φλεγμονώδες σύνδρομο των παιδιών σχετιζόμενο με λοίμωξη από τον κορωνοϊό (PIMS-TS)  ανέφερε     [ 2 ] ότι δεν υπήρξε κανένας θάνατος παιδιών ηλικίας 5 έως 18 ετών κατά την περίοδο της μελέτης.

Στο μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο [ 3 ] του  Ινστιτούτου Υγείας (ISS) του Υπουργείου Υγείας της Ιταλίας, με επικαιροποιημένα στοιχεία μέχρι 7/12/2021,από την αρχή της πανδημίας μέχρι 7/12/2021, στις ηλικίες από 0-9 έτη και από 10-19 σε σύνολο 875.005 επιβεβαιωμένων κρουσμάτων κ στις δύο ηλικιακές ομάδες, οι νεκροί  ήταν 34 συνολικά και  για τα δύο χρόνια και το ποσοστό θνητότητας μικρότερο από 0.01 (<0.01 ), ( Σελίδα 11 στο pdf ),αν και δεν διευκρινίζεται αν προϋπήρχε κάποιο υποκείμενο νόσημα στους θανόντες.

Παρά τον φόβο, και την προπαγανδιστικού τύπου τρομοκρατία, που είναι πλέον ευρέως διαδεδομένη από τις κυβερνήσεις και τα μέσα ενημέρωσης, που χρηματοδοτούνται επαρκώς από τις τελευταίες, θα ήταν περισσότερο από προφανές ότι οι γονείς θα αξιολογούσαν την αναλογία κόστους-οφέλους του παιδιατρικού εμβολιασμού των παιδιών τους.

Μια αυτονόητη αξιολόγηση, η οποία σε κανονικές συνθήκες θα οδηγούσε σε μια ορθολογική και μελετημένη επιλογή, που τώρα όμως είναι ανίσχυρη μπροστά στις πραγματικά παράλογες προπαγανδιστικές πιέσεις. Ωστόσο, αν αξιολογήσουμε ιστορικά τα πράγματα, πέρασαν χρόνια, αν όχι δεκαετία, πριν προχωρήσουμε στους υποχρεωτικούς ή σχεδόν υποχρεωτικούς εμβολιασμούς των ανηλίκων.

Ας σκεφτούμε, για παράδειγμα, την πολύ πιο επικίνδυνη πολιομυελίτιδα: Τα πρώτα εμβόλια για την πολιομυελίτιδα κυκλοφόρησαν στα μέσα της δεκαετίας του 1950 του περασμένου αιώνα ενώ ο εμβολιασμός έγινε υποχρεωτικός το 1964.

Τα τελευταία στοιχεία σχετικά και με την παραλλαγή Omicron καθιστούν την προοπτική νόσησης ακόμη λιγότερο απειλητική για τους ανηλίκους και, ιδίως, για τα παιδιά. Δυστυχώς όμως βρισκόμαστε πραγματικά μπροστά σε μια κατάσταση παρόμοια με αυτή μιας άλλης ιστορικής εποχής. Θα δούμε αν η λογική υπερισχύσει της επικοινωνίας

[ 1 ]  https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33406327/

[ 2 ] https://www.medrxiv.org/.../2021.11.30.21267048v1.full.pdf

[ 3 ] https://www.epicentro.iss.it/coronavirus/bollettino/

Θαυμάστε τους !

 

Όταν ακούς από υγειονομικό, δηλαδή από άνθρωπο που έχει σπουδάσει σε πανεπιστήμιο και περιμένεις να έχει μόρφωση και παιδεία, ότι πρέπει να εφαρμοστεί υποχρεωτικός εμβολιασμός ακόμη και στα παιδιά (από 12 ετών) και να χαρακτηρίζει αλήτες και ανόητους τους μη εμβολιασμένους, τότε 3 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν:

1. Ή είναι εντελώς άσχετος και ανίκανος να καταλάβει τι σημαίνει ιατρική και τι μπορεί να προσφέρει και τι δεν μπορεί να κάνει η συγκεκριμένη ιατρική πράξη. Είναι δηλαδή ανίκανος ή άσχετος να αντιληφθεί ότι δεν υπάρχει οριζόντιος κίνδυνος από τον ιό, ότι ο κίνδυνος για υγιή παιδιά είναι απειροελάχιστος, οι παρενέργειες υπαρκτές και καταγεγραμμένες (με δεδομένη την υποκαταγραφή) και ότι με μη-αποστειρωτικά εμβόλια που απαιτούν συνεχείς δόσεις κάθε λίγους μήνες δεν πετυχαίνεις τείχος ανοσίας και εξαφάνιση (ή σχεδόν εξαφάνιση) του ιού. Είναι επίσης ανίκανος ή άσχετος να καταλάβει τι σημαίνει ιατρική και ελεύθερη, ενήμερη συναίνεση, όπως το απαιτεί ο κώδικας ιατρικής δεοντολογίας. 

2. Ή έχει όφελος από την οριζόντια, μαζική και υποχρεωτική χρήση των εμβολίων, είτε οικονομικό, είτε πολιτικό είτε κοινωνικό, είτε οτιδήποτε άλλο.

3. Ή είναι τυφλός οπαδός των εκτρωμάτων και των χειρότερων εγκληματιών, “πατερούληδων” και “προστατών”, της ιστορίας, και έχεις το θράσος να το δηλώνει δημόσια.

Τις απόψεις περί ιατρικής και ελευθερίας (ψευδοελευθερία το χαρακτήρισε) μπορείτε να τις θαυμάσετε εδώ: https://tinyurl.com/4a349646

Τα ερωτήματα είναι ξεκάθαρα, και πρέπει να επιλέξει τι από τα παραπάνω ισχύουν.

Μπορείτε επίσης να θαυμάσετε και ένα πρόσφατο κρεσέντο ρατσισμού του συγκεκριμένου κυρίου, απέναντι σε ένα μαύρο μετανάστη από το Μαλί, που μεταδόθηκε μάλιστα από μεγάλη αριστερή και δημοκρατική (κατά τα άλλα) εφημερίδα:

https://tinyurl.com/2p893fev

Απορώ ειλικρινά αν η εφημερίδα κατάλαβε τι μετέδιδε τότε.

Ο κύριος αυτός είναι σύμβουλος του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Για να ξέρουμε τι να περιμένουμε και από την αξιωματική αντιπολίτευση. Να διατηρήσουμε τη μνήμη μας για τη στιγμή που θα εκλιπαρούν την ψήφο μας πουλώντας εκδούλευση και προστασία.

Κι αν νομίζετε ότι εκεί τελειώνει η επέλαση της “δημοκρατίας” του μεσαίωνα από το υπάρχον πολιτικό σύστημα, υπάρχει και συνέχεια.

Ο υποψήφιος για την ηγεσία του ΚΙΝΑΛ, νέος άνθρωπος που υποτίθεται εκφράζει το σύγχρονο κόσμο με νέες ιδέες, εξέφρασε τις ίδιες κατάπτυστες απόψεις σε ζωντανή μετάδοση. Πρότεινε μάλιστα τον αποκλεισμό από τα φαρμακεία και τα σούπερ μάρκετ των μη εμβολιασμένων. Αποφάσισε να βαφτίσει ισοτιμία  τη χρήση πιστοποιητικού κυκλοφορίας. Προφανώς αναφέρεται σε ισοτιμία απέναντι στον ωμό εκβιασμό.

Θαυμάστε και τον συγκεκριμένο κύριο, μετά το 17ο λεπτό:

https://tinyurl.com/2p8ude6r

Αυτό το πολιτικό σύστημα ζητάει την ψήφο μας. Επειδή είναι επικίνδυνοι, καλό θα είναι να διατηρήσουμε ακέραια τη μνήμη μας, για την ώρα που θα εκφραστούμε δια της ψήφου μας.

Θα τους θυμόμαστε λοιπόν.

Το ότι τα μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ανεξέλεγκτα τέτοια απανθρωπιστικές και αντικοινωνικές απόψεις, θα μας έκανε εντύπωση αν ζούσαμε σε συνθήκες κανονικότητας. Διότι σε τέτοιες συνθήκες θα ντρέπονταν ακόμη και να φτύσει κάποιος απέναντι σε τέτοια εκτρώματα που εκστομίζονται σε ζωντανή μετάδοση. Ειδικά μετά την κολοσσιαία εκστρατεία προσβολής της νοημοσύνης μας και ωμού ψεύδους με τις δήθεν επιχειρήσεις ελευθερίας και την εξαφάνιση της πανδημίας με δύο δόσεις, είναι εντυπωσιακό ότι άνθρωποι που θα έπρεπε να κρύβονται από ντροπή είναι εκείνοι που εμφανίζονται συνεχώς στο προσκήνιο και ψευτο-ηθικολογούν.

Όσοι υποστηρίζουν και στηρίζουν τέτοιους απανθρωπιστές, που εκφράζουν τόσο ακραία αντι-κοινωνικές και ολοκληρωτικές απόψεις, είναι ξεκάθαρο πως τους εκπροσωπούν, τους εκφράζουν και τους χαρακτηρίζουν αυτές οι απόψεις. Όσοι διαθέτουν λογική, παιδεία, νοημοσύνη και ενσυναίσθηση, πρέπει να είναι πάντα απέναντι από τέτοια οικτρά, λυπηρά και επικίνδυνα αντικοινωνικά φαινόμενα.

Οι λέξεις ΣΕΒΑΣΜΟΣ και ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ έχουν σβήσει από το λεξιλόγιο των συγκεκριμένων κυρίων, και πολλών άλλων, και δεν θα πρέπει να ντρεπόμαστε πλέον να το λέμε δημόσια. Η Ευρώπη των αξιών και της ηθικής γκρεμίζεται, πολύ φοβάμαι χωρίς επιστροφή.

Όλες αυτές οι δηλώσεις δεν αποτελούν τίποτα παραπάνω παρά το "λαγό" και την προετοιμασία για τις επερχόμενες χυδαίες, αντικοινωνικές και διαστροφικές αποφάσεις της κυβέρνησης, που πιθανότατα θα φτάσουν ακόμη και στον υποχρεωτικό εμβολιασμό των παιδιών στα σχολεία, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ.

Ας έχουμε τα μάτια ανοιχτά λοιπόν, κι ας είμαστε σε επιφυλακή.

[---->]

Είναι γλυκιά η καρέκλα

 

Είμαστε μόνοι μας συνάνθρωποι μου. Μας πουλήσαν όλοι.

Η Κινεζική Cosco γεμίζει με βαρέα μέταλλα τον Σαρωνικό. Γεμίζει καρκίνο τη θάλασσα μας και τη ζωή μας.

 31 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ρωτάνε  3 σημερινούς υπουργούς της πολιτικής μαφίας του Μητσοτάκη για την σοβαρή αυτή ρύπανση στον Σαρωνικό.

Όταν ρε προδότες πουλάγατε το 2016  στη πολυεθνική cosco το λιμάνι του Πειραιά σε ποσοστό 67 τοις εκατό με τον κολοτούμπα Τσίπρα τι περιμένατε από αυτούς τους δολοφόνους.

Τώρα σας έπιασε ο καημός για τη θάλασσα μας υποκριτές και επαναστάτες της φακής.

Είναι γλυκιά η καρέκλα έτσι.Το μάθατε καλά.

Προς όλη τη κοινωνία. Βαρέα μέταλλά.

Η cosco δολοφονεί τον Σαρωνικό με τις ευλογίες της ΕΕ.

Όποιος κολυμπάει η τρέφεται με θαλασσινά από τον Σαρωνικό σκάβει τον λάκο του και των παιδιών του.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι ο ΟΛΠ/Cosco απέρριπτε ανεξέλεγκτα στη θάλασσα την άνοιξη του 2020 χιλιάδες τόνους βυθοκορημάτων τα οποία περιείχαν μεγάλες ποσότητες βαρέων τοξικών μετάλλων.

Το γεωγραφικό στίγμα της περιοχής της απόρριψης βρίσκεται μεταξύ Σαλαμίνας, Αίγινας και των Φλεβών, των μικρών νησιών απέναντι από την ακτή της Βουλιαγμένης. Στην ίδια, δηλαδή, θαλάσσια έκταση όπου αλωνίζουν τα αλιευτικά σκάφη, που προμηθεύουν με ψάρια και οστρακοειδή τις ψαραγορές των νησιών και της Αθήνας.

Ενδιαφέρον έχει επίσης ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση χρηματοδοτεί γενναιόδωρα την κινεζική εταιρεία με 95% χρηματοδότηση για αυτό το έργο, παρότι οι αρχικές ενδείξεις για άγριες παραβιάσεις της ευρωπαϊκής περιβαλλοντικής νομοθεσίας γίνονται πλέον αποδείξεις.

Τόσο ο ΟΛΠ/Cosco όσο και τα αρμόδια υπουργεία αρνήθηκαν να δώσουν ως τώρα στοιχεία για το τι έπεσε στον Σαρωνικό. Η δικαιολογία ήταν ότι η Cosco είναι εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο και δεν είναι υποχρεωμένη να δίνει λογαριασμό.

Την άνοιξη του 2020, μέσα στην πρώτη καραντίνα, ο κινεζικός ΟΛΠ πέταξε στον Σαρωνικό ρυπασμένα με βαρέα μέταλλα απόβλητα, συνεχίζοντας μια πρακτική που είχε ξεκινήσει ο κρατικός ΟΛΠ πριν από μερικά χρόνια. Κατόπιν εορτής, το υπουργείο Περιβάλλοντος επανεξετάζει την άδεια που το ίδιο έδωσε, αλλά αρνείται να διερευνήσει τις επιπτώσεις στη δημόσια υγεία.

Οι φορτηγίδες πήραν τα προϊόντα της βυθοκόρησης, τις λάσπες δηλαδή από τον πυθμένα της εξωτερικής πλευράς του λιμενοβραχίονα της ακτής Θεμιστοκλέους του Πειραιά, εκεί όπου κατακάθονται σε βάθος χρόνου όλα τα ρυπασμένα απόβλητα του πειραϊκού βυθού, και τα έριξαν χύδην σε θαλάσσια περιοχή στα ανοιχτά του Σαρωνικού κόλπου. Πρόκειται, όπως όλα δείχνουν, για το μεγαλύτερο μέρος μιας ποσότητας συνολικά 293.000 κυβικών μέτρων (με βάση την άδεια απόρριψης του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά) με ιδιαιτέρως υψηλές συγκεντρώσεις σε βαρέα μέταλλα.

Εντωμεταξύ τον Σαρωνικό θα τον γεμίσουν οι πολυεθνικές και με ιχθυοκαλλιέργειες.



[----->]

Τους είπα απλά καλή τύχη

 


Χτες, περάσαμε τυχαία μπροστά από ένα κτήριο όπου στην αυλή του είχε δεκάδες νεαρούς άντρες να κάθονται. Άλλοι ήταν ξαπλωμένοι, άλλη έπιναν τσάι, άλλοι συζητούσαν. Ντυμένοι με φθαρμένα ρούχα, εμφανώς ταλαιπωρημένοι και με άδειο βλέμμα. Ήταν ένα κέντρο επιστροφής μεταναστών και, ενώ δεν ασχολούμαι με τη μετανάστευση, ζήτησα  να πάμε να τους μιλήσουμε. Ήθελα απλώς να τους ακούσω. Ήταν όλοι από το Μάλι και μόλις είχαν επαναπροωθηθεί στη χώρα. Μετά από 5 γλυκόπικρα χρόνια εργασίας στη μεταναστευτική κρίση στην Ελλάδα, και μια δεκαετία δουλειάς με εσωτερικά εκτοπισμένους ανθρώπους στην Αφρική κ την Ν Ασία , δεν μπορώ να αδιαφορήσω  όταν βλέπω μετανάστες.

Καθίσαμε κάτω από ένα δέντρο, οι περισσότεροι μιλούσαν γαλλικά, και όσοι δεν μιλούσαν ο συνάδελφος μου  διατελούσε χρέη διερμηνέα από τα bambara. Μας πρόσφεραν τσάι, παρόλο που ήξερα ότι δεν είχαν τίποτα, και ντράπηκα όταν αρνήθηκα.

Υπάρχει κάτι αντιφατικό όταν ακούς ιστορίες  μετανάστευσης. Συνυπάρχει η απελπισία και η ελπίδα, η παραίτηση και η επιμονή. Είναι απίστευτα αυτά που ακούς κάθε φορά, και όμως οι άνθρωποι στα διηγούνται με τέτοια ηρεμία κ στωικότητα που καμιά φορά αναρωτιέσαι αν είναι αλήθεια. Και όμως είναι αλήθεια και είναι τόσο ίδιες αυτές οι ιστορίες από τη μια άκρη της γης μέχρι την άλλη ώστε να συνειδητοποιείς κάθε φορά ότι η ανθρώπινη απελπισία, η ελπίδα  αλλά και η εκμετάλλευση των αδυνάτων είναι ενσωματωμένη στην ανθρώπινη φύση, όποιο χρώμα και να έχεις.

Οι νεαροί που ήρθαν να μιλήσουν, το πρώτο πράγμα που μου είπαν ήταν ότι θέλουν να πουν την ιστορία τους. Θέλουν να βγάλουν από μέσα τους όσα έζησαν, να μοιραστούν τα τραύματα τους, μήπως έτσι βρουν και κάποιο νόημα στον τόσο πόνο. Ξέρω ότι δεν έχω να προσφέρω τίποτα άλλο εκτός από την διάθεση μου να τους ακούσω και τους το είπα. Όλοι νέοι, μεταξύ 18 και 22. Ιστορίες πανομοιότυπες. Η χαζή ερώτηση μου γιατί φύγατε; Δεν ξέρατε ότι δεν θα βρείτε κάτι; Γιατί εδώ έχουμε λιγότερα από το τίποτα, μου είπαν. Γιατί δεν έχουμε δουλειά πουθενά και δεν μπορούμε ούτε σχολείο να στείλουμε τα αδέρφια μας. Γιατί έχουμε όνειρα που εδώ πεθαίνουν μαζί μας κάθε μέρα.

Και έτσι δούλευαν 3 χρόνια να μαζέψουν χρήματα. Πλήρωσαν ένα φορτηγό (οι τιμές είναι από 50 μέχρι 100 ευρώ, που για τους ανθρώπους εδώ είναι μεγάλα ποσά) να τους πάει από το Μάλι στο Νίγηρα. Σε κάθε πόλη κάποιος άλλος διακινητής τους έβαζε σε κάποιο άλλο φορτηγό και ταξίδευαν στην έρημο. Τα ισλαμικά γκρουπ ελέγχουν την διακίνηση και τους αφήνουν να περνάνε. 2 μέρες σε φορτηγό χωρίς νερό, στοιβαγμένοι μέχρι την Αλγερία. Μόλις φτάνουν εκεί το φορτηγό τους ξεφορτώνει σαν τα ζώα και ο διακινητής εξαφανίζεται. Κάποιοι έχουν σκοπό να μείνουν στην Αλγερία, άλλοι να φύγουν για την Ιταλία. Ο Σ. έμεινε στην Αλγερία 3 χρόνια. Έβγαλε χρήματα τα οποία έστελνε στον αδελφό του να τα επενδύσει. Ο αδερφός του όμως του τα πήρε όλα και εξαφανίστηκε. Τρία χρόνια σκληρής δουλειάς κ έμεινε χωρίς τίποτα. Επέστρεψε στην Αλγερία παράνομα κ ξεκίνησε πάλι από το μηδέν. Ο Α είχε ένα μικρό κιόσκι  με ρούχα στη Μπαμακό. Όταν αρρώστησε η μητέρα του πούλησε τα πάντα να την κάνει καλά. Βρέθηκε στο δρόμο. Μόνη λύση να φύγει για την Αλγερία. Ο Τ ονειρεύεται να γίνει ποδοσφαιριστής. Παράλληλα δούλευε ως εργάτης και συντηρούσε τα αδέρφια του. Τα χρήματα μόλις έφταναν για φαγητό, τα όνειρα για το ποδόσφαιρο χάνονταν στη σκόνη της Μπαμακό. Έτσι αποφάσισε  να πάει στην Ιταλία, να βρει δουλειά κ ποιος ξέρει ίσως τα κατάφερνε να γίνει κ ποδοσφαιριστης. Στην Αλγερία τους περίμενε η ανέχεια. Δούλευαν μέρα νύχτα παράνομα, στο έλεος των αφεντικών,  της αστυνομίας και του ρατσισμού. Μια νύχτα οι αρχές έκαναν έφοδο στα καταλύματα τους, τους συνέλαβαν, τους πήραν το διαβατήριο, όσα χρήματα είχαν, ακόμα και τα παπούτσια που φορούσαν, τους στοίβαξαν σε ένα φορτηγό μαζί με άλλους  και τους πήγαν στα σύνορα με το Νίγηρα. Εκεί απλά τους πέταξαν στην έρημο κ έφυγαν. Περπάτησαν, κάποιοι ξυπόλητοι, 30χλμ στην έρημο μέχρι την πρώτη πόλη του Νίγηρα. Άντρες, γυναίκες και παιδιά. Μου είπαν ότι τα δικά τους βάσανα δεν ήταν τίποτα μπροστά σε όσα έπαθαν οι γυναίκες. Καμία  δεν επιστρέφει χωρίς να έχει βιαστεί σχεδόν από όλους τους φύλακες και τους διακινητές.

Από το Νίγηρα, επιστρέφονται στο Μάλι και από εκεί αφήνονται στην τύχη τους.

Και τώρα; ρώτησα πάλι βλακωδώς. Τώρα τίποτα, απάντησαν όλοι. Θα ξαναφύγουν. Το ξέρω, το βλέπω στα μάτια τους. Και ποια είμαι εγώ να τους κάνω κήρυγμα και να τους πω να μείνουν; Τα βάσανα τους για μένα είναι μια διήγηση κ μια ανάρτηση στο ΦΒ, για εκείνους όμως είναι όλη τους η ζωή. Και εγώ θα φύγω και θα γράφω εδώ τις ιστορίες μου, οι πολιτικοί θα αρνούνται το πρόβλημα, οι οργανώσεις θα σβήνουν εστίες και όχι τη φωτιά και ο κόσμος θα προχωρεί με φωτιά, ατσάλι και δάκρυα.

Τους είπα απλά καλή τύχη.  Θα τη χρειαστούν.

Φραγκίσκα Μεγαλούδη