Gangbang =ομαδικός βιασμός

 




Πριν 4 χρόνια ο Δ.Λιγναδης σε οντισιόν με πιτσιρικάδες και πιτσιρίκες για το έργο Ρωμαίος και Ιουλιέτα ..

Είναι φωτό tweet του ίδιου του Λιγνάδη

*Αυτό που έγραψε ο ίδιος

δηλαδή το Gangbang =ομαδικός βιασμός

       --------------------

Γράφει η  Fragkiska Megaloudi

*Με αφορμή τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για τη δράση του γνωστου ηθοποιού και σκηνοθέτη (επισήμως χωρίς όνομα), θυμάμαι την υπόθεση του Νίκου Γεωργιάδη, ο οποίος διωκόταν για ασέλγεια, είχε αρχικά καταδικαστεί σε 28 μήνες φυλάκιση και τελικά έπαυσε η δίωξη λόγω παραγραφής.

 Τότε είχε γίνει μια τεράστια προσπάθεια συγκάλυψης, είχαν σταθεί στο πλευρό του στελέχη της ΝΔ (που σήμερα φαντάζομαι θα δηλώνουν αλληλεγγύη προς τα θύματα), υπήρχε μια γενική ομερτά στα μέσα και ακόμα και όταν κρίθηκε ένοχος επέμεναν ότι ήταν αθώος

. Τότε παίζαμε με τις λέξεις και τις ηλικίες

. Ηταν τα παιδιά 16 χρονών, ήταν σεξεργάτες άρα δεν υπήρχε έγκλημα,

Βγήκαν διάφοροι γραφικοί να υπερασπιστούν το δικαίωμα του 16χρονου στον έρωτα και σχεδόν κατηγορούσαν για ομοφοβία όποιον έλεγε ότι κάτι βρωμάει στην όλη ιστορία.

Ο Γεωργιάδης βρισκόταν σε μια πάμφτωχη χώρα με την ιδιότητα του συμβούλου του ΟΗΕ, που αφενός του έδινε ασυλία για οποιαδήποτε παραβατική συμπεριφορά αλλά και του έδινε εξουσία, χρήμα και πρόσβαση.

Αυτή την εξουσία χρησιμοποίησε για να προμηθευτεί ανήλικα αγόρια, τα οποία ήταν θύματα κυκλωμάτων διακίνησης και όταν ο κλοιός έσφιξε γύρω του, χρησιμοποίησε τη διπλωματική του ασυλία για να φύγει απο τη χώρα.

Δεν ξέρω πως ορίζει κάποιος τη συναίνεση όταν οι άνθρωποι  συμφωνούν στην εκμετάλλευση τους γιατί απλά δεν έχουν καμία άλλη επιλογή επιβίωσης.

Που είναι η γραμμή μεταξύ ελεύθερης βούλησης και εξαναγκασμού;

Στο αν το ανήλικο αγόρι ήταν 16 και όχι 15 ή στο αν πήγε στο σπίτι στις 11 το βράδυ;

Η πράξη του Γεωργιάδη ήταν εγκληματική κατάχρηση εξουσίας πάνω σε παιδιά  τραυματισμένα  και παγιδευμένα σε ένα κύκλωμα διακινητών το οποίο συντηρούσαν με τα χρήματα τους άνθρωποι εξουσίας, σαν εκείνον.

 Η ίδια κακοποίηση που διαπράττει και ο κάθε διάσημος σκηνοθέτης/ηθοποιός με ή χωρίς όνομα.

Η ενοχή δεν είναι στο θύμα, που πήγε στο σπίτι το βράδυ, που στα 16, τα 17 ή τα 18, δεν είχε τη δύναμη να πει όχι, που πείστηκε ή παρασύρθηκε, η ενοχή βαραίνει αποκλειστικά τον θύτη.

Ειδικός ψυχικής υγείας δεν είμαι, αλλά μπορώ πολύ καλά να κατανοήσω τον φαύλο κύκλο μέσα στον οποίο παγιδεύτηκαν τα παιδιά αυτά.

Χάνεις κάθε εκτίμηση για τον εαυτό σου, νιώθεις ότι αξίζεις την κακοποιητική συμπεριφορά γιατί την προκάλεσες και την αναπαράγεις.

Αντί ο θυμός να διοχετευτεί σε εκείνον που σε κακοποίησε, γίνεται ενοχή και θυμός για τον εαυτό σου.

Γι αυτό συνέχιζαν την εμπλοκή τους με τον κακοποιητή, γι αυτό δεν μιλούσαν.

 Τα τραύματα αυτά δεν παραγράφονται ποτέ, απλά μαθαίνεις να ζεις μαζί τους.

Αυτά τα εγκλήματα κάνουν οι Γεωργιαδηδες και οι "διάσημοι" σκηνοθέτες-ηθοποιοί και θα συνεχίζουν να τα κάνουν όσο τους το επιτρέπει το σύστημα που τους συντηρεί."

**Υπενθυμίζεται ακόμη πως σύμφωνα με ρεπορτάζ των προηγούμενων ημερών ο γνωστός σκηνοθέτης ηθοποιός φέρεται την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2012 να επισκέπτονταν συχνά ένα διαμέρισμα πολυκατοικίας στην πλατεία Καραϊσκάκη το οποίο είχε νοικιαστεί, όπως λένε οι πληροφορίες, από έναν φίλο του αλλοδαπό. Ένοικος της συγκεκριμένης πολυκατοικίας είχε απευθυνθεί στην αστυνομία, κάνοντας σοβαρές καταγγελίες.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Mega και του newsit, ανέφερε ότι τις ώρες που στο διαμέρισμα βρίσκονταν ο ηθοποιός, έρχονταν ανήλικα αγόρια και κορίτσια τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν ηλικίας 13 ετών. Τα παιδιά συνοδεύονταν από ενήλικους, οι οποίοι αφού τα άφηναν στο σπίτι, επέστρεφαν αρκετές ώρες αργότερα για να τα πάρουν. «Στο διαμέρισμα έρχονται πολλά ανήλικα τα οποία κάθονται αρκετές ώρες σε αυτό. Τα παιδιά δεν είναι ελληνόπουλα. Συχνά ακούω κλάματα και φωνές τους» είπε χαρακτηριστικά στους αστυνομικούς.

Από τη μεριά τους, οι αστυνομικοί ξεκίνησαν παρακολουθήσεις θέτοντας σε στενό κλοιό τη συγκεκριμένη πολυκατοικία. Διαπίστωσαν ότι στο διαμέρισμα εισέρχονταν ανήλικα παιδιά κυρίως από χώρες της Αλβανίας, της Ρουμανίας και της Αλβανίας. Γρήγορα οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ έφτασαν στο συμπέρασμα ότι βρίσκονται μπροστά σε ένα κύκλωμα που προμήθευε ανήλικους μετανάστες. Παράλληλα, έβαλαν στο στόχαστρο των ερευνών τους κι ένα μπαρ στην περιοχή του Μεταξουργείου στο οποίο σύχναζε ο σκηνοθέτης – ηθοποιός, καθώς και σε αυτό τον χώρο είχαν καθημερινή παρουσία ανήλικα παιδιά από χώρες των Βαλκανίων.

Μετά από έφοδο που πραγματοποιήθηκε, βρέθηκαν σε αυτό αγόρια και κορίτσια ηλικίας από 13 έως 15 ετών, ωστόσο δεν αποδείχθηκε ότι αποτελούσε σημείο traffiking ανήλικων παιδιών. Έτσι οι αστυνομικοί επέβαλαν πρόστιμα στον ιδιοκτήτη του μπαρ για κατανάλωση αλκοολούχων ποτών από ανηλίκους. Ξαφνικά στις αρχές του Αυγούστου του 2012, ο σκηνοθέτης σταμάτησε να πηγαίνει στο διαμέρισμα της πλατείας Καραϊσκάκη με αποτέλεσμα να μην εμφανιστούν και εκεί οι ανήλικοι που φαίνεται ότι κακοποιήθηκαν. Έτσι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η έρευνα των αστυνομικών αρχών έμεινε στην μέση, καθώς δεν μπόρεσαν να δεθούν όλα εκείνα τα στοιχεία που θα οδηγήσουν τους δράστες ενώπιον της δικαιοσύνης.

Το Mega μάλιστα επικοινώνησε με τους αξιωματικούς που είχαν αναλάβει την έρευνα, οι οποίοι μίλησαν για μια σημαντική υπόθεση, που δεν είχε όμως συνέχεια.

Τα ερωτήματα ωστόσο, όπως αναδείχθηκαν από σειρά δημοσιευμάτων στο Tvxs.gr, παραμένουν αναπάντητα.

 Από τη στιγμή που είχε εντοπιστεί συγκεκριμένο ή συγκεκριμένα πρόσωπα, γιατί δεν συνεχίστηκε η έρευνα για τα πρόσωπα αυτά; Γιατί ο φάκελος αυτός έμεινε εκκρεμής από την Αστυνομία; Τι έκανε η εισαγγελική αρχή που επόπτευε την υπόθεση;

Τι γνωρίζουν οι αρμόδιοι υπουργοί Προστασίας του Πολίτη εκείνης της περιόδου, μεταξύ των οποίων ήταν και ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης;

[----->] 


Εντωμεταξυ : 

Tρείς δομές ανήλικων προσφύγων έστελναν παιδιά στο σπίτι του Δ. Λιγνάδη για μαθήματα θεάτρου σε πλαίσιο συνεργασίας τους με τον σκηνοθέτη και ηθοποιό την περίοδο 2017-2018,σύμφωνα με ρεπορτάζ του Βασίλη Λαμπρόπουλου (αστυνομικού συντάκτη του Βήματος και των Νέων και συνεργάτη του Mega)

Όπως είπε στο Mega  ο κ. Λαμπρόπουλος τα μαθήματα είχαν κλειστεί από κοινωνικό λειτουργό που γνώριζε τον σκηνοθέτη και λάμβαναν χώρα στο θέατρο όπου δραστηριοποιούνταν ο Λιγνάδης με σκοπό οι ανήλικοι πρόσφυγες να παρακολουθήσουν θεατρικά μαθήματα.

Το ρεπορτάζ ανέφερε πως τα ανήλικα προσφυγόπουλα μετά από λίγες επισκέψεις αρνιόντουσαν κατηγορηματικά να ξαναπάνε στα μαθήματα χωρίς να εξηγούν τον λόγο, παρά τις εκκλήσεις των κοινωνικών λειτουργών.

Τα περισσότερα από τα συγκεκριμένα παιδιά έχουν αναχωρήσει από την Ελλάδα και βρίσκονται στη Γαλλία. Οι 2 δομές έκλεισαν πριν ένα χρόνο.

[------->]

Ουμπέρτο Έκο : Απόσπασμα από γράμμα προς τον εγγονό του.

 


Αγαπητέ μου εγγονέ

αν πας σε έναν κινηματογράφο,

θα πρέπει να μπεις μέσα

μια συγκεκριμένη ώρα,

όταν αρχίζει η ταινία,

και όταν η προβολή ξεκινά,

είναι σαν κάποιος

να σε παίρνει από το χέρι

και να σου λέει τι συμβαίνει.

Στα χρόνια μου

μπορούσε κανείς να μπει

στην αίθουσα οποιαδήποτε στιγμή,

θέλω να πω στο μέσο της προβολής.

Έμπαινε τη στιγμή που συνέβαιναν

ορισμένα πράγματα και προσπαθούσε

να καταλάβει τι είχε προηγηθεί.

Αργότερα,

όταν η ταινία ξανάρχιζε,

μπορούσε να διαπιστώσει

αν είχε καταλάβει σωστά την υπόθεση,

εκτός του ότι, αν είχε ενδιαφέρον,

μπορούσε να μείνει και να την ξαναδεί.

Η ζωή

είναι σαν μια ταινία

της δικής μου εποχής.

Όλοι ερχόμαστε στη ζωή

όταν κάποια πράγματα

έχουν ήδη συμβεί πριν

εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια,

και είναι σημαντικό

να μάθουμε τι έχει συμβεί

πριν εμείς γεννηθούμε.

Το σχολείο εκτός από τις

προσωπικές σου αναγνώσεις,

θα έπρεπε να σου διδάσκει

να απομνημονεύσεις

αυτά που συνέβησαν

πριν τη γέννησή σου.

Φαίνεται όμως

ότι δεν το κάνει καλά

διότι διάφορες έρευνες

μας λένε ότι τα σημερινά παιδιά,

ακόμη και τα πιο μεγάλα

που φοιτούν στα Πανεπιστήμια,

αυτά που έχουν γεννηθεί το 1990,

δεν ξέρουν - και ίσως δεν θέλουν

να ξέρουν - τι είχε συμβεί το 1980,

για να μη μιλήσουμε για το

τι συνέβη πριν πενήντα χρόνια.

Ας αφήσουμε όμως το σχολείο.

Ένα αγόρι του σήμερα

δεν γνωρίζει ποιοι ήταν

οι ηθοποιοί του κινηματογράφου

είκοσι χρόνια πριν,

ενώ εγώ ήξερα ποια ήταν

η Φραντσέσκα Μπερτίνι,

που πρωταγωνίστησε σε βουβά φιλμς

είκοσι χρόνια πριν γεννηθώ.

Ίσως γιατί ξεφύλλιζα

παλιά περιοδικά που συσσωρεύονταν

στην ντουλάπα του σπιτιού μας,

και αυτό ακριβώς σε καλώ να κάνεις:

να ξεφυλλίζεις κι εσύ παλιά περιοδικά,

καθώς πρόκειται για έναν τρόπο

να μάθεις τι είχε συμβεί πριν εσύ γεννηθείς.

Αλλά γιατί είναι τόσο σημαντικό

να γνωρίζουμε τι συνέβη πριν;

Διότι πολλές φορές

ό,τι συνέβη στο παρελθόν,

σου εξηγεί γιατί ορισμένα πράγματα

συμβαίνουν σήμερα και είναι ένας τρόπος

να εμπλουτίζουμε τη μνήμη μας.

Αυτό δεν μπορείς να το κάνεις

μόνο με τα βιβλία και τα περιοδικά,

αλλά και με το Ίντερνετ,

το οποίο μπορούμε

να το χρησιμοποιήσουμε όχι μόνο

για να κάνουμε chat με τους φίλους μας,

αλλά, και με την Ιστορία του κόσμου.

Πότε εξαφανίστηκαν οι δεινόσαυροι;

Η Κιβωτός του Νώε

θα μπορούσε να έχει ένα πηδάλιο;

Ποιο ήταν το όνομα

του προγόνου του βοδιού;

Υπήρχαν περισσότερες τίγρεις

πριν από εκατό χρόνια απ' ό,τι σήμερα;

Πως ονομάστηκαν οι τρεις καραβέλες

του Χριστόφορου Κολόμβου;

Τι ήταν η αυτοκρατορία του Μάλι;

Ποιος ήταν ο δεύτερος

Πάπας στην ιστορία;

Πότε εμφανίστηκε ο Μίκυ Μάους;

Θα μπορούσα να θέσω

ατέλειωτα ερωτήματα και όλα θα ήταν

ωραίες περιπέτειες έρευνας.

Θα έλθει η μέρα

που θα είσαι ηλικιωμένος

και θα νιώθεις

ότι έχεις ζήσει χίλιες ζωές,

γιατί θα είναι σαν να ήσουν παρών

στη Μάχη του Βατερλό,

ότι παρακολούθησες

τη δολοφονία του Ιούλιου Καίσαρα,

κι ότι ήσουν πολύ κοντά στο σημείο

όπου ο Μπερτόλντο Νέρο,

αναμιγνύοντας ουσίες σε ένα γουδί

για να βρει τον τρόπο να φτιάξει χρυσό,

ανακάλυψε κατά λάθος την πυρίτιδα

και εκτινάχθηκε στον αέρα.

Αντίθετα, οι φίλοι σου,

οι οποίοι δεν θα έχουν

καλλιεργήσει τη μνήμη τους,

θα έχουν ζήσει μία μόνο ζωή,

τη δική τους, που θα πρέπει να ήταν

και μελαγχολική και στερημένη

από μεγάλες συγκινήσεις.

Καλλιέργησε, λοιπόν, τη μνήμη σου.

Ουμπέρτο Έκο

Σαν σήμερα, το 2016, έφυγε από τη ζωή.

......................................................................

[----->]

#LibertatPabloHasel

 

"Αυτοί που σκανδαλίζονται με αυτά που τραγουδάω, δε σκανδαλίζονται που 700 εργαζόμενοι πεθαίνουν κάθε χρόνο γιατί αναγκάζονται να εργαστούν σε επικίνδυνες συνθήκες εργασίας", είπε ο #PabloHasel αναφερόμενος στους 695 θανάτους που σχετίζονται με τους χώρους εργασίας στην Ισπανία το 2019.

Ο Καταλανός ράπερ Pablo Hasel βρίσκεται στη φυλακή επειδή τα τραγούδια του και τα tweets του στρέφονται ενάντια στη μοναρχία και τον βασιλιά της Ισπανίας Φίλιππο ΣΤ'. Συνελήφθη προχθές 16/2 για εξύβριση της μοναρχίας και υπεράσπιση της τρομοκρατίας, ενώ είχε συλληφθεί ξανά στο παρελθόν και είχε αφεθεί ελεύθερος με αναστολή. Μια μέρα πριν λήξει η αναστολή του, δημοσίευσε τραγούδι που αναφέρεται στα οικονομικά σκάνδαλα της βασιλικής οικογένειας, στον κρατικό αυταρχισμό και την αστυνομική βια, στην ελευθερία του λόγου που καταπατάται αλλά και στην υποκριτικά προοδευτική κυβέρνηση της Ισπανίας (https://tinyurl.com/y7g5hhrr).

Από τη στιγμή που συνελήφθη έχουν γίνει τεράστιες πορείες αλληλεγγύης για την απελευθέρωσή του, τοιχογραφίες και γκράφιτι γεμίζουν τοίχους ισπανικών πόλεων ενώ στο twitter ανεβαίνουν διαρκώς βίντεο από τις επιθέσεις της αστυνομίας στις διαδηλώσεις που γίνονται υπερ. του.

Δεν είναι πρώτη φορά που στην Ισπανία διώκονται ποινικά καλλιτέχνες, καθώς η νομοθεσία είναι ιδιαίτερα αυστηρή και μοιάζει πολύ με τις ρυθμίσεις που θέλησε να περάσει η ελληνική κυβέρνηση πριν λίγες μέρες.

"Παρατημένοι ηλικιωμένοι κλαίνε

συντάξεις πιο χαμηλές από ένα δευτερόλεπτο της βασιλικής οικογένειας

Πήγαινε να μιλήσεις για ισότητα στις ουρές της πείνας

Θάνατος στο απαρχαιωμένο καθεστώς

Η δικαιοσύνη τους μας κρατά φυλακισμένους

αλλά κι έξω από τη φυλακή έχει κάγκελα

μας εκμεταλλεύονται αποσπώντας την προσοχή μας για να μην το καταλάβουμε

Μακάρι η ανάκρισή μου να γίνει γιορτή

Οι φλόγες περιμένουν τη σπίθα από την οργή των εργατών

δε θα μπω ποτέ στη φυλακή του φόβου

μπορούμε να τους σταματήσουμε, πίστεψέ το"

Στίχοι του τραγουδιού NI FELIPE VI, του Pablo Hasel (ελεύθερη μετάφραση)

https://tinyurl.com/ya2ks9ql

https://tinyurl.com/ya2ks9ql

https://tinyurl.com/ya2ks9ql

#LibertatPabloHasel

#ΜένουμεΕνεργοί 









[----->]

ΕΥΒΟΙΑ : Η τεράστια οικολογική καταστροφή δεν έχει άλλοθι ούτε τη σωτηρία μιας έστω ζωής !

 

 



Η τεράστια οικολογική καταστροφή δεν έχει άλλοθι ούτε τη σωτηρία μιας έστω ζωής!

ΕΥΒΟΙΑ

Οι κορυφογραμμές καλυμμένες ολες με ανεμογεννήτριες στο μεγαλύτερο αιολικό πάρκο των  ομίλων ενέργειας στη χώρα μας

Στους πρόποδες των βουνών οι παππούδες πεθαίνουν από έλλειψη ρεύματος   στις συσκευές οξυγόνου !

Όταν η  ενέργεια είναι εμπόρευμα και όχι κοινωνικό αγαθό η έγνοια του κάθε ιδιωτικού ομίλου που την  εμπορεύεται δεν είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη παροχή υπηρεσίας  προς τον άνθρωπο , δεν είναι η προστασία του περιβάλλοντος  Η έγνοια του κάθε επιχειρηματία ιδιώτη που εμπορεύεται την ενέργεια είναι αποκλειστικά στο κέρδος .

 

Κοροπουλης Παναγιωτης

Και το απίστευτο της υπόθεσης είναι ότι η αιολική ενέργεια χρειάζεται τα ορυκτά καύσιμα για να δουλέψει και εκπέμπει σχεδόν το ίδιο διοξείδιο του άνθρακα λόγω στρεφόμενης εφεδρείας

 

Yiannis Koutsogiannakis

Αυτό που συμβαίνει στην Εύβοια είναι τραγικό. Το έχω δει από κοντά. Αλλά δεν είναι μόνο η Εύβοια. Σε λίγο όλη η Ελλάδα κάπως έτσι θα είναι. Οι Κυκλάδες είναι προγραμμένες.

 

Ερη Ριτσου

Yiannis Koutsogiannakis Ναι, και τραγικό είναι, και καταστροφή είναι και γελοίο είναι, όταν όλοι στην Ευρώπη έχουν πάψει να βάζουν ανεμογεννήτριες ως ασύμφορες.

 

Sofia Antonakaki

Αυτό που συμβαίνει στην Εύβοια , θα απλωθεί ολούθε .

Οι εταιρείες αυστριακών και γερμανικών συμφερόντων , θέλουν να πουλήσουν και θα πουλήσουν . Γιατί είναι προαποφασισμένο με τα εδώ δουλικά τους .

Το πρόβλημα όμως έγκειται στο ότι δεν είναι αποτελεσματικά αυτά τα άθλια ανεμόπτερα . Οπότε , όταν δεν θα αντέξουν παραγωγικά στην βάση παραγωγικότητας ενέργειας , δεν θα ξέρουμε που να τα βάλουμε .

Θα ξαναεπιστρέψουμε στην λιγνιτική παραγωγή και όλα καλά . Αυτά . Ο παράς να κυλάει


Ερη Ριτσου

Sofia Antonakaki Στο μεταξύ η οικολογική καταστροφή είναι τεράστια με την αποψίλωση των δασών, με τις τεράστιες τσιμεντένιες βάσεις για να σταθούν οι ανεμογεννήτριες, με την καταστροφή ζώων και πουλιών και με τα τόνους σιδερικά που θα αφήσουν πίσω τους όταν πάψουν να λειτουργούν. Ασύμφορες οικονομικά έχουν πάψει την εγκατάστασή τους στη Γερμανία και κάπου θέλουν να διοχετεύσουν όλο αυτό το σιδερικό που έχουν μαζέψει οπότε το φορτώνουν στη δική μας Μπανανία.

 

Sofia Antonakaki

Ερη Ριτσου Ακριβώς Έρη . Θα τις φορτωθούμε , ως απόβλητα ουσιαστικά , όμως είναι ευρωπαϊκά , θα τις πληρώνουμε ποιος ξέρει μέχρι πότε , θα δημιουργηθεί ένα επιπλέον οικολογικό πρόβλημα και θα ξαναεπιστρέψουμε στον λιγνίτη .

Νεοφιλελευθερισμός . Η απόλυτη ανηθικότητα

 

παναγιωτα κατσανη

Για αυτό την κατάκαψαν τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια

 

Γιάννης Μπιλλήρης

Πριν αυτό το αίσχος τα βουνά της Εύβοιας καίγονταν κάθε χρόνο... Τυχαίο ;

[----->]

Τά διάφανα κρίνα

Η ΓΕΚ ΤΈΡΝΑ είναι ο διαχειριστής της Εθνικής Οδού , που έκλεισε προληπτικά κατ' εντολή Χρυσοχοΐδη , και γλίτωσε το πρόστιμο του 1.000.000

Αντιπρόεδρος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ο Γουρζής , πεθερός του υπουργού Επικρατείας Γιώργου Γεραπετρίτη.

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι η αμαρτωλή ανάδοχος της ΣΔΙΤ διαχείρισης απορριμμάτων της Πελοποννήσου που λόγω σωρείας παρανομιών, δεν θα χρηματοδοτηθεί από την ΕΕ , αλλά θα την χρηματοδοτήσουμε με ιδίους πόρους!!!Η ΓΕΚ ΤΈΡΝΑ είναι πού θα χρηματοδοτηθεί με πολλά περισσότερα από το ευρωπαϊκό πακέτο στήριξης για την πανδημία, με την μέγα μπίζνα, των ανεμογεννητριών

[------->]